abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:11 | Nová verze

    Společnost Epic Games vydala verzi 5.7 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Bezpečnostní upozornění

    Intel vydal 30 upozornění na bezpečnostní chyby ve svých produktech. Současně vydal verzi 20251111 mikrokódů pro své procesory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:33 | Nová verze

    Byla vydána říjnová aktualizace aneb nová verze 1.106 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.106 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Komunita

    Canonical pro své zákazníky, předplatitele Ubuntu Pro, prodloužil podporu Ubuntu LTS z 12 let na 15 let (Legacy add-on). Týká se verzí od 14.04 (Trusty Tahr).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 05:11 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 5.0.0. Nově je oficiálně podporován Linux ARM64/AArch64. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 00:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 10 dnes již multiplatformního open source frameworku .NET (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu Microsoftu. Další informace v poznámkách k vydání na GitHubu nebo v přednáškách na právě probíhající konferenci .NET Conf 2025.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.11. 22:33 | IT novinky

    Rodina hardwaru služby Steam se začátkem roku 2026 rozroste. Steam Deck doplní nový Steam Controller, herní PC Steam Machine se SteamOS s KDE Plasmou a bezdrátový VR headset s vlastními ovladači Steam Frame.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    12.11. 16:22 | IT novinky

    Amazon Web Services (AWS) oznámil (en) výstavbu Fastnetu – strategického transatlantického optického kabelu, který propojí americký stát Maryland s irským hrabstvím Cork a zajistí rychlý a spolehlivý přenos cloudových služeb a AI přes Atlantik. Fastnet je odpovědí na rostoucí poptávku po rychlém a spolehlivém přenosu dat mezi kontinenty. Systém byl navržen s ohledem na rostoucí provoz související s rozvojem umělé inteligence a

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.11. 15:11 | IT novinky

    Evropská komise zkoumá možnosti, jak přinutit členské státy Evropské unie, aby ze svých telekomunikačních sítí postupně vyloučily čínské dodavatele Huawei a ZTE. Místopředsedkyně EK Henna Virkkunenová chce změnit doporučení nepoužívat rizikové dodavatele při budování mobilních sítí z roku 2020 v právně závazný požadavek.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    12.11. 12:44 | Bezpečnostní upozornění

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsané do programovacího jazyka Rust, již obsaženo v Ubuntu 25.10, bylo vydáno ve verzi 0.2.10. Opraveny jsou 2 bezpečnostní chyby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (35%)
     (47%)
     (18%)
     (18%)
     (22%)
     (15%)
     (23%)
     (16%)
     (16%)
    Celkem 348 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 12.11. 18:21
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    JiK avatar 4.10. 04:02 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Stejne mne mrzi, ze v ceske politice uz moc nejsou osobnosti, jako treba Kalousek, Klaus, Topolanek, Kubera, ale jen takovi hovnousci...Babis je sice miliardar, ale pusobi jako spatna kopie Berlusconiho...
    4.10. 13:06 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    holt kalouskovi nevyšly některé plánované úžasnosti, tak byl odsunut no

    ještě že tak
    Max avatar 6.10. 11:28 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Jojo, Klaus byla osobnost, co kvůli kamarádům nechala propustit devianty, vymazat jim trestní rejstřík a nechat je znovu pracovat s dětmi a opět je nechat zneužívat. Velká gratulace. To, co předvedl Klaus, je na hranici vlastizrady, dement blbej. Se divím, že si ho nějaký z těch rodičů, jehož dítě bylo zneužito, nepřišel srovnat účty.
    A to je jen kapka v moři toho, co udělal.

    Kalousek je strašně inteligentní člověk (myslím si, že jeden z nejinteligentnějších politiků), vlastně se nenechal nikdy chytit. Všechno, co na něj policisti z jiných krajů měli, skončilo v Praze, kde to stopili. Asi toho i dost prochlastal a v současné době je hitem socek, protože lidi prostě zapomínají, co měli včera k obědu, takže se není čemu divit, že se zapomnělo, co se dělo před x lety. Říkám si, že jednou bude vyhrabán ze zemně jako Zemana a bude zvolen prezidentem.

    Kubera a Topol jde mimo mně, ty jsem zas tak moc nezažil, takže k nim se nemohu vyjádřit.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    6.10. 12:48 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Jo Tupolánek, osobnost z komoušské famílie, promenující se se ztopořeným údem před mladistvými prostitutkami na Berlusconiho chalupě :-D

    O Klausových třech přihláškách do KSČ nemluvě...
    Heron avatar 4.10. 05:06 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Tak počkáme si na výsledky, ale žádná z aktuálních vládních stran do koalice ANO nepůjde. Potom je otázka, zda se vůbec ANO pořadí složit většinu, protože SPD se rozpadá (Okamura má další stranu), pohádali se s Konečnou a menšinovou vládu asi nebude chtít ani prezident a neprošla by přes sněmovnu.
    🇹🇬 avatar 4.10. 20:02 🇹🇬 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    ale žádná z aktuálních vládních stran do koalice ANO nepůjde.

    tak tomu nevěř, jak už řikal kryl, když má někdo hubu plnou demokracie tak to je věčinou gauner. Todlecto nalepkování vopozičních stran jakože to sou rusofilové dezoláti svině antidemokrati etc mohla bejt i taktika pro povolební vyjednavaní by se po prohranejch volbách ty pětitotaliční strany jakože vobětovali pro demokracii a šli do vlády s ano by se předešlo ňáký tý podle nich prejže antidemokratický koalici. :D :D

    když si někdo rve do zadku kokain, nosí v igelitkách bambiliony z kampeličky, mává vlajkou terroristický antify nebo na ulici pokřikuje banderovskej pozdrav, nóó tak je schopnej uplně všeho a jeho moralni zasady asi jako nebudou patřit mezi ty nejpevnější. Dozimetr, digikomunisti nebo spolunisti změnej šefy stran auž to najednou třeba pude :D :D

    Okamura má další stranu)

    ta byla založená pouze pro připad kdyby se agentem pávkem menovanej ustavní soud v čele se soudruhem Baxou rozhod vovlivňovat volby jak sme to mohli vidět ie. v rumunsku :D ;D

    menšinovou vládu asi nebude chtít ani prezident

    s. pávek bude jako tradičně chtít to, co mu jeho team napiše na papirek, přip. jaký notičky mu přídou z bruSSele :P :P

    stasi se probouzí 🕵️🇩🇪 indové říděj🚚🇮🇳 plavba🍉🛶
    Glee avatar 5.10. 04:24 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    tak tomu nevěř, jak už řikal kryl, když má někdo hubu plnou demokracie tak to je věčinou gauner.

    Me prijde naprosto fascinujici, jak volici petky se ani jednou nepozastavali nad tou jejich superstvavou kampani (vsechno pro rusko a podobny hovna, nesrovnatelne s chirurgem), ketere v poslednich tydnech pred volbama vygradovalo doslova do stavu, ze kdo nevoli me nebo moje dva kamose neni demokrat.

    Ostatne i mnoho politologu se jiz nad tim stihlo pozastavit, a to nejen dnes.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    4.10. 09:21 ?????
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Pta se zoufalec, ktery si neumi pockat!
    David Ježek avatar 4.10. 12:53 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    A není to ve výsledku jedno, Antone Pavloviči?
    4.10. 13:14 Jasomto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    :-) zdravím kralyka

    ja by som u vás volila asi Stačilo, aj keď čs. politiku, odkedy je fialová, máte na hrade ten nepodarený plagiát outfitu TGM a drzo sa staráte do našich vnútorných vecí, nesledujem

    k tomu Orbánovi a Maďarom, kralyk... nikdy som Maďarov nevnímala ako niekoho cudzieho (tretina našej triedy na gym. boli aspoň polo -Maďari).. je fakt, že je to hrdý národ, ktorý nechce žiť v protektoráte a prehnane rusofóbni Česi, ktorí rozbili Višegrádsku štvorku, by si z nich mohli brať príklad

    rada počúvam vášho Kollera, odporúčam všetkým fanúšikom Zelera

    https://t.me/s/casusbellilive

    4.10. 18:48 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Na kdy je na Slovensku plánováno referendum o vystoupení z EU? Jen abychom věděli kdy držet palce.
    JiK avatar 4.10. 19:03 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Tohle by mne zajímalo. Stavíte se proti referendu o setrvání v EU a referendu o setrvání v NATO? Proč? Jak si to, jako demokrat, zdůvodníte?

    Já jsem jednoznačně PRO obě referenda. Je přeci dobře vědět, co skutečně chce lid, občané, zdroj vší moci. Ne? A právě binární Ano/Ne referendum tohle přímo a jasně odpoví.

    Navíc, je přeci dobré vědět, kolik lidí je skutečně proti a kolik by třeba podporovalo nepřítele v nějakém případném konfliktu.

    Jsi tedy proti nebo pro demokratické referendum o důležitých otázkách? Jsi nebo nejsi?

    Poznámka: minimálně v referendu o NATO bych, vzhledem k zjevně demonstrované impotenci vojenských složek evropských států, volil jednoznačně zůstat v NATO. Nicméně by bylo dobré vidět jak to skutečně vidí občané a jaká je realita. Takže jsem pro obě referenda.
    5.10. 17:33 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Jak jste z toho proboha vydedukoval, že jsem proti referendu o setrvání v EU a v NATO na Slovensku? V žádném případě, jelikož mě přijde libovolný výsledek jako win-win situace. Pokud se rozhodnou vystoupit, zmenší se velikost páté kolony v EU/NATO a pokud se snad rozhodnou zůstat bude to aspoň signál jejich vedoucím politikům, že jejich prokremelská politika je mimo.

    Referendum se velmi přeceňuje. Výsledek rozhodně není integrálem racionálního myšlení voličů vybavených veškerými informacemi včetně možných dopadů hlasování do budoucnosti, ale naopak výsledek iracionální (pocitové) volby jež většinou odpovídá úspěšnosti kampaní jedné či druhé strany. Voliči, kteří se v referendu rozhodli objektivně špatně nejsou za svou volbu nijak zodpovědni.

    Příkladem z poslední doby je hlasování o Brexitu, jehož výsledek již několik let po samotném hlasování většina hodnotila negativně. Ti co pro Brexit hlasovali nejvíce, v jeho důsledcích nemusí žít jelikož v mezidobí zemřeli. Ti co hlasovali pro setrvání (mladí) budou muset nést důsledky dekády. Referendum také vůbec neřešilo co bude následovat, nebylo to vůbec jeho předmětem (dtto by platilo o hlasovaní o členství v NATO). Zatímco o Brexitu rozhodl 4% rozdíl, ani dnešní rozdíl 25% ve prospěch Remain ho zpět nevrátí.

    https://www.statista.com/statistics/987347/brexit-opinion-poll/?srsltid=AfmBOopZSK88tV2PVkIXXvvUP_svHjKjQ8bhzbl5_MAMV8KxUUp4CSAv

    JiK avatar 5.10. 20:10 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    1/Jsi tedy pro referendum o setrvání v NATO?

    2/Jsi tedy pro referendum o setrvání v EU?

    3/Je pro vyhlášení těch referend strana, kterou jsi zvolil?

    4/Pokud ne, proč jsi ji volil?
    6.10. 08:21 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    1),2) Jsem proti referendům ve všech podstatných otázkách, nevadí mi v těch nepodstatných.

    3) ne

    4) protože neprosazuje tato referenda
    6.10. 11:56 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Takže jsi proti přímé demokracii a uznáváš jen tu nepřímou?

    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-blizky-a-stredni-vychod-v-syrii-skoncily-neprime-parlamentni-volby-kritici-proces-vyberu-kritizuji-40542405

    Já bych ta referenda naopak udělal, aspoň by se jednoznačně ukázalo že žádné vystupování většina lidí nechce. A to jsem sám proti NATO i EU!

    Jenže po(b)litici nechtějí, aby jim voliči do jejich politikaření kecali...
    6.10. 12:34 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Já bych ta referenda naopak udělal, aspoň by se jednoznačně ukázalo že žádné vystupování většina lidí nechce. A to jsem sám proti NATO i EU!
    Pokud by mělo být referendum o členství v NATO, tak by mělo být naprosto jasně řečeno, co ta možnost "vystoupit" v praxi znamená, zejména jestli to znamená alianci s Ruskem, nebo ne, a pokud ne, tak jak konkrétně se to má zajistit (žádný bezvýznamný plácnutí typu "něco něco diplomacie"). Mohlo by být i víc možností než dvě, pokud budou dobře definované.

    Nemůžeš se zaklínat přímou demokracií, když odmítáš říct, o čem se vlastně hlasuje.

    Tak, jak to chtějí komouši a SPD, tzn. dají se na výběr 2 možnosti a nikdo neví, co ta druhá vlastně znamená, tak to není žádná přímá demokracie, to je příprava pro puč.
    6.10. 14:06 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Takže předem odmítáš, aby voliči řekli vystoupení jasné NE?
    6.10. 15:15 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Proč by se mělo říkat NE ve věci, kde se neříkalo ani ANO? O vstupu ČR do NATO rozhodla většina zvolené politické reprezentace, pokud ve svobodných volbách Vy zvítězíte s programem vystoupení z NATO klidně si z něj pak vystupte třeba dvakrát.
    6.10. 16:55 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    O útoku na SSSR také rozhodla většina zvolené politické reprezentace :-D

    Ty prostě potřebuješ někoho, kdo za tebe bude rozhodovat. Na skutečnou demokracii nemáš koule ani mozek.
    6.10. 19:07 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Referendem se ohání jenom ti co nejsou schopni přesvědčit o své dlouhodobé vizi dostatek voličů v řádných volbách. Typicky zastánci extrémních názorů a řešení. Ví, že klasickým způsobem nemají šanci u většiny uspět takže se schovávaji za referendum, které jim vůbec dává šanci prosazovat svou agendu. Zatímco přístupů k řešení jednotlivých problémů mohou být jednotky-desítky, referendum to omezuje jakýkoli problém na pouhá dvě řešení. Je to jako volební systém s pouze dvěma stranami v systému vítěz bere vše, který prakticky nezná dočasný konsenzus napříč, natož pak ten dlouhodobý.
    6.10. 20:35 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Diktátoři referendum nepotřebují, ti mají vizi jasnou.

    Zato se zdá, že švýcarští politici jsou vizí naprosto prosti, když tam mají každou chvíli referendum o nějaké blbosti :-D
    6.10. 21:47 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Tomu že nehlasují o něčem převratném by nasvědčovala účast, která se drží typicky pod 50%. Mandát zástupců v našem parlamentu s volební účastí okolo 70% je i se zohledněním hlasů spadlých pod stůl tudíž větší. https://svycarska-demokracie.cz/jak-casto-poradaji-svycari-referendum-a-jaka-je-ucast/
    6.10. 15:59 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Takže předem odmítáš, aby voliči řekli vystoupení jasné NE?
    Předem odmítám referendum, kde není jasné, o čem se hlasuje.
    6.10. 10:22 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Jedna ze stran kandidujících do sněmovny v letošních volbách měla jako jeden z bodů svého programu účast ČR ve finále Mistrovství světa ve fotbale do roku 2050. To mi přijde jako ideální otázka "Má se ČR republika účastnit finále mistrovství světa ve fotbale v letech 2026-2050?" pro všelidové hlasování (referendum). Výsledek ano/ne či ignorování referenda bude mít nulový dopad.
    5.10. 20:27 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    ja by som u vás volila asi Stačilo
    To sedí, u rudých bych tě očekával.
    je fakt, že je to hrdý národ, ktorý nechce žiť v protektoráte
    Na současném Maďarsku, které je vydírané jak EU, tak i Ruskem, tak i už dnes Činou, je docela těžké najít něco národně-hrdého. Ale nepřekvapuje mě, že těm kecům věříš. Věř dál. To už lepší nebude.
    5.10. 21:02 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Na současném Maďarsku, které je vydírané jak EU, tak i Ruskem, tak i už dnes Činou, je docela těžké najít něco národně-hrdého
    Když nic nemáš, tak ti zbývá začít si myslet že jsi něco extra - na slovensku k tomu mají i hezkou halekačku
    6.10. 23:48 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Nepodložená národní hrdost přeci nic nestojí.

    https://youtu.be/OJoUumdxOhE?si=Z89KelycP_gVqY2g
    JiK avatar 4.10. 16:53 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Vypadá to, že piráti vysáli hlasy bolševikům ze stačilo. Soudružka Konečná je sice obratná, ale nepochopila, že moderní levice musí být ostře proti židům, proti bělochům, heterosexuálům a majitelům bytů. Majitel nájemního bytu, to je symbol, něco jako továrník v roce 1930. Je třeba ho vykreslit jako nepřítele lidu. Tak jako to dělají piráti. A pak stačí slibovat (stejně jako minule) jak postaví státní byty a zařídí úřad na řízení cen a jsou zase v parlamentu…
    Heron avatar 4.10. 18:07 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    heterosexuálům
    Nechtěl bys toho nechal alespoň ty?

    Smiř se s tím, že jsou tady lidé různých identit a nikdo nikomu neškodí. Nám by jenom pomohlo trochu změnit zákony, ať jsme všichni na stejné úrovni.
    4.10. 18:28 poky70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    jak neškodí, jeden teplouš s tvým jménem tu nedávno kradl.
    Heron avatar 4.10. 18:44 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Nikdo tady nekradl.
    4.10. 19:55 poky70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    sorry, "podvedl". děláš řitopichům fakt dobrou reklamu herone.
    Heron avatar 4.10. 20:02 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Nikoho jsem nepodvedl, asi jsi nezaznamenal, že jsem všechny disky poslal. Ano opožděně, protože Zásilkovna stále nefunguje, tak si pro to borec přijel sám a měli jsme pěkný pokec.
    5.10. 13:08 poky70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Podvedl, mel jsi stesti ze se nasla dobra duse z rootu co to za tebe vyresila. Vsichni homosexualove takhle lzou kdyz podvadi?
    Heron avatar 5.10. 14:34 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Nepodvedl jsem nikoho. Ne.
    6.10. 12:35 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Homosexuálové ne, jenom buzeranti.

    Homosexuálnové, které znám já, jsou normální.
    5.10. 20:55 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Vypadá to, že piráti vysáli hlasy bolševikům ze stačilo.
    To nevychází. Piráti maj cca podobnou podporu jako v posledních volbách a Stačilo naopak o ~bodík vyšší oproti KSČM. Tzn. spíš se stalo to, že podpora ČSSD (4.6% v minulých volbách) se rozdělila mezi Stačilo a - větší mírou - ANO. K tomu ANO přetáhlo i lidi od SPD a/nebo se trochu změnila skladba lidí, kteří přišli k volbám. A to je asi celé.
    5.10. 21:07 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?

    Poslouchej. Že ty jsi přiletěl odněkud z Marsu? Při posledních volbách shořeli Piráti jak papíroví čerti a jen díky solidnosti STAN dostali příležitost nasadit do vlády ty své kukačky. A taky to podle toho dopadlo.

    5.10. 21:23 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    To bylo dané preferenčními hlasy, ie. STANi kroužkovali, Piráti ne (resp. méně), nevypovídá to o podpoře stran.

    Odkud teda podle tebe Piráti získali hlasy? Od komoušů IMO těžko, ti hlasy +- neztratili a je to jiná demografie.

    Možná generační obměna, u mladších jsou oblíbenější, ale nevim, jestli to stačí na větší efekt...
    5.10. 21:28 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Kroužkovat mohl každý, tak nevykládej planety. Piráty volí chaotická, nepoučitelná matela. Ale proč ne. Je to jejich právo.
    5.10. 21:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Mohl, ale to neznamená, že to i každý udělal, a to u všech stran rovnovněrně stejně.

    Hele, ty planeto, buďto se odněkud letos vzalo fakt velký množství hlasů navíc pro Piráty (což moc odkud a proč by to mělo být), anebo (mnohem pravděpodobněji) ten rozdíl mezi STAN a Pirátama minule reálně zdaleka nebyl tak velkej.
    5.10. 22:07 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?

    Vzhledem k celkové fašizaci české společnosti to nijak překvapivé není. Pro mnoho lidí mají piráti stále odér do určité míry anarchistické strany. A ti jim to naházeli. V minulých volbách nejspíš volili SPOLU, jenže to se posunulo tam, kde slušný člověk už opravdu být nechce. OSD totiž již s původním libertariánstvím nemá společného vůbec nic. A to ti řikám jako člověk, který velmi dlouho Fialu respektoval. Schválně se koukni, komu teď fandí starý Klaus. To by jeden brečel. A jestli tady něco opravdu chybí, tak libertariánské politické seskupení, které by nenálepkovalo občany jen na základě toho, že mají jiný názor na to, jak by se mělo přistupovat ke konfliktu na Ukrajině, které by hájilo svobodu slova a které by se postavilo proti všem těm těm vymoženostem, co ubíjejí právo svobodné volby – konkrétně míněno: elektronická agenda má být alternativou, ne primární metodou komunikace se státem.

    A také tu chybí skutečná sociálně demokraktická levice, protože ten jeho dávno zesnulý kumpán z prognosťáku, kterého zapoměli zahrabat někde na rozcestí, totálně sociální demokracii zdiskreditoval. Zůstali jen dementní komouši co tu demagogii nasáli s mateřským mlékem, jako Kateřina Konečná.

    5.10. 22:15 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Mimochodem. Mně přijde absolutně absurdní, když mne nějaký cucák, co za komančů ještě ani nebyl na světě, označuje za kremlobota. Jelikož není schopen racionálně uvažovat. Fakt bych takového nýmanda chtěl vidět v pouliční rvačce. Ta tzv. „vysoká politika” se od ní zase tak moc neliší. Pokud se máš posunout někam dál, musíš umět také couvnout. Kdo to neumí, jak např. Buřt, ten je předem vyřízený. S idiotem totiž čas ztrácet nikdo nebude. Raději ho přidusí u zdi.
    5.10. 23:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Nevim, jestli to je narážka na mě, nebo na někoho jinýho, ale já tě za kremlobota nemam, zřejmě fakt seš schopen upřímně věřit i takový pitomosti, jakože ustoupíš Rusku, a to se následně s tebou spojí proti Číně...
    Glee avatar 6.10. 04:46 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Nevim, jestli to je narážka na mě, nebo na někoho jinýho, ale já tě za kremlobota nemam

    Tipuju, ze nemyslel tebe, ale uvidime.

    zřejmě fakt seš schopen upřímně věřit i takový pitomosti, jakože ustoupíš Rusku, a to se následně s tebou spojí proti Číně...

    Asi jsi fakt priletel z Marsu (jake bylo pocasi?). Pochop, ze nejde o to, ze Rusko pujde PROTI Cine, ale ze v pripade Taiwanu, ci Filipin se bude tvarit aspon stejne neutralne, tak jako se tvari Cina ted.

    A jeste je tu par faktoru, se kterejma zcela evidentne nepocitas - China v 1997/2008/2014/2025 (zni jak verze nejakyho OS, ja vim) byly nebe a dudes, woe! Vlastne je to jeste horsi, protoze to plati cim dal vic pro BRICS. Uvedomujes si vubec co znamenal fakac Indie Trumpovi? A ne, nemaluj si to, Kamala nebo samotnej George Jr. Ronald by s tim nic nesvedli.

    Mozna ted po odstaveni jedne koule skoro kazdeho analytika ze spalku zances cist jine clanecky, i kdyz moc tomu neverim, Mame radi Cesko, Mame radi Strach! A jestli nerozumis, tak se tim netrap.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    6.10. 08:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    ROFL. Takže budeš Rusku postupně odevzdávat východní Evropu, aby se tvářilo neutrálně ohledně JV Asie. To je teda fakt výhra. Hoši, vy ste případi...
    6.10. 09:50 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Víš proč 30 letá válka, kterou odstartovali češi, skončila až 24. října 1648, bez toho, že by se jich někdo ptal na to, co si o tom myslí?
    6.10. 11:58 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Kdysi jsem někde četl, že třicetiletá válka skončila tím, že Prahu rabující Švédi zavraždili jednoho z těch vyhozených z okna.
    6.10. 16:35 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Ti tři vyhození z okna v roce 1618 zemřeli v letech 1632,1649,1652 (konec 30lete valky 24.10.1648). Bořita byl při dobývání Hradčan Švédy zraněn, zajat a zemřel až rok a měsíc po válce(21.11.1649).To bych za vraždu neoznačil.

    https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Filip_Fabricius https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Jaroslav_Bo%C5%99ita_z_Martinic https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Vil%C3%A9m_Slavata_z_Chlumu_a_Ko%C5%A1umberka
    6.10. 16:57 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Nežer to tak. A zjisti si z jeho lékařské zprávy příčinu smrti... ;-)
    6.10. 18:51 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Jaroslav Bořita z Martinic zemřel 21. listopadu 1649 na následky zranění a zajetí, které utrpěl v roce 1648 během vpádu Švédů do Prahy, při kterém byl poraněn a zajat. Jeho zdravotní stav se po tomto incidentu rapidně zhoršil a zranění se mu již nepodařilo zcela vyléčit.
    Ještě se stihl v roce 1649 počtvrté oženit v 67 letech, ve věku na danou dobu asi dosti požehnaném. On byl asi takovým Biľakem (normalizátorem 17. století). https://nasregion.cz/fanaticky-rekatolizator-jaroslav-borita-z-martinic-skoncil-na-hnoji-bolestne-si-vybral-pri-pobelohorskych-konfiskacich-139993/
    Glee avatar 7.10. 03:10 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    ROFL. Takže budeš Rusku postupně odevzdávat východní Evropu, aby se tvářilo neutrálně ohledně JV Asie. To je teda fakt výhra. Hoši, vy ste případi...

    Jak bylo ocekavano, pan 500 srdicek absolutne nepochopil nazor, prekroutil ho nejakym divnym oslim mustkem k odevzdavani casti Evropy a jeste se huronsky zasmal, jak je nadrazeny. Njn, propaganda dela divy. Nekdo veri tem ruskejm blbostem, nekdo tem pentagonskejm, co nadelas.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    7.10. 09:44 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Můžete jmenovitě uvést východoevropské země kde podle Vás mezi populací není nijak významně rozšířen oprávněný strach z expanzivní politiky Ruska?
    7.10. 11:26 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Připomínám, že v právě proběhlých volbách měl strach z Ruska podstatně menší váhu než strach z Fialy :-D
    7.10. 15:42 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Nejsem si tím jist, strany dosavadní koalice zíslali 92 tj. o 12 křesel (o 16%) více křesel v parlamentu než vítězná ANO (80). A pokud se do tábora vůči RF opatrných připočtou i Motoristé (13 křesel) jde o většinu 105 křesel v parlamentu.
    7.10. 17:11 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Člověče ty jsi zmrznul v roce 1998.
    7.10. 20:05 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Holt nepatřím mezi co se nemohou dočkat opakování roku 1968. Jak to máte Vy?
    7.10. 21:31 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Kolik ti tenkrát bylo?
    8.10. 08:38 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Žil jsem v důsledcích okupace v 1968 dekády, to nestačí? Nespravedlnost a útlak přeci nemusíte zažít abyste vůči nim mohl vymezovat. Pochopím, že ti z druhé strany to mohou vidět zcela jinak.
    8.10. 10:03 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Tak hlavně že se máš proti čemu vymezovat :-D
    7.10. 22:38 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    No. Já bych preferoval aby se u nás neopakovaly události od roku 1938 dál.
    8.10. 08:30 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Kolik suveréních zemí okupovalo od roku 1945 Německo a kolik Rusko(Sovětský Svaz)?
    8.10. 09:58 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?

    Tvá otázka je zcela mísu. Zapoj hlavu a zkus trochu imaginace:

    V roce 1933 se dostal k moci Hitler, 1935 byly u nás volby a v roce 1938 začala jízda, která skončila roku 1945. Neřeš teď co bylo dál. To dělá 12 let.

    No a teď si vem, kdy šlo z tlustejch do tenkejch na Ukrajině. 2014? A teď si představ že by se u nás dělo to co tenkrát. Měli bychom za sebou 5 let teroru a i když bylo všem okolo jasné, že to „Nová Evropa” s vůdcem v čele opět v Rusku projela, vraždilo by se ještě rok za kdejakou kravinu o sto šest.

    8.10. 10:06 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    A kolik USA?
    8.10. 10:18 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    V tuto chvíli se USA podobá Rusku a naopak více než kdykoli v minulosti. To nepišu jako omluvou, ale odsouzeni. U nás nemáme ropu, takže se na rozdíl od Kanady/Venezuely nemusíme invaze USA obávat. Vymírající Rusko má své ropy dostatek jediné co mu chybi jsou duše.
    8.10. 19:15 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Ano, podobá. Je to benzínka s atomovkami.
    8.10. 21:20 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Zajímalo by mne co by na to co se v US nyní děje řekl John McCain.
    9.10. 08:11 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Nebo Joseph McCarthy :-D
    9.10. 10:35 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Možná by byl překvapen mírou styčných bodů jako jsou "tradiční křesťanské/rodinné hodnoty", rasismu, pronásledování LGBTQ+ v US a RF.

    Rozdíly US rychle dorovnává, nyní se zvažuje zrušení zákazu "konverzní terapie". Jestliže je sexuální orientace opravdu pouze věcí volby možná by toho měly využít zástupy incels a najít si partnera mezi svými.
    Heron avatar 9.10. 10:55 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Tak i kdyby to bylo věcí volby, tak je stejně pro ostatní úplně jedno, co dva nebo více lidí dělají za zavřenými dveřmi (a že takových lidí je, kteří si prostě chtějí zkusit všechno). Konverzní terapie je v podstatě novodobé mučení (Turing by mohl vyprávět).

    Stejně je zvláštní, že zrovna sekta Křesťanů se neustále zajímá kdo má co mezi nohama a co s tím dělá.
    9.10. 13:18 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    To bylo míněno samozřejmě ironicky. Jinak existuje teze o "volbě" pocházi z části republikánů, kteří jsou ve skutečnosti bi. Pro ně to opravdu je věc volby, jak prokazují pády aplikace Grindr v době pořádání jejich kongresů.
    Heron avatar 9.10. 14:00 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    OK.

    Ten Grindr je dobrej :-)
    Glee avatar 8.10. 03:07 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Můžete jmenovitě uvést východoevropské země kde podle Vás mezi populací není nijak významně rozšířen oprávněný strach z expanzivní politiky Ruska?

    Ty co jsou v NATO jsou vicemene vysmaty. Jestli je jejich vyznamna cast populace opravnene strasena svymi vladami a medii posoudit tolik neumim (i kdyz od beznejch sovetskejch hochu a holek jsem tohle tady ani za posledni tri a pul roku neslysel), baltove sice maji velkou cast etnickych Rusu, ale jestli tam nezacala obcanska valka doted, tak nevim, proc by mela v budoucnu.

    No a ty co nejsou v NATO....hm, kolik ze jich je?

    Gruzia is Asia a v navic i tam, stejne jako v tom Moldavsku (tak jako to bylo na Ukrajine) neni priklon k EU kvuli nejakym hodnotam primarni duvod. Vzpominas si na to, ze Ukrajina byla spolu prave s Moldavskem nejchudsi zemi cele Evropy (cca 3x horsi zivotni uroven nez v Rusku)? Co si asi tak tyhle dve zeme od priklonu k EU slilbovali? Demokracii hledat nemuseli, tu uz meli, i kdyz takovou hezky vychodne strizenou (ale radove lepsi nez v Rusku pri prezidenstkych volbach). Dokazes to uhodnout? Urcite jo!

    Btw. jsi zijici dukaz, ze vlastne zadny z techto sovetskych narodu neznas ani trochu a zdar max si potkal par neziskovkaru, takovejch, co mluvej krasne anglicky. Ja se s nima nemam sebemensi problem domluvit v jejich univerzalnim jakyku. Se vsema a vsech "trid" (nebo jak se tem kastam dnes rika :-D ).
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    13.10. 20:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Jak bylo ocekavano, pan 500 srdicek absolutne nepochopil nazor
    Tak ho zkus napsat bez předchozího použití omamných látek. Možná ti pak bude lépe rozumět...
    Glee avatar 17.10. 05:49 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Tak ho zkus napsat bez předchozího použití omamných látek. Možná ti pak bude lépe rozumět...

    Eurohujerskej federalistickej zelenej dezokrat, co by zrusil pravo veta, se v tobe nikdy nezapre, ze? :-)

    Co si budem, v tomto vlakne jsem vse podstatne uvedl cirou reci a ty "nebe a dudy" nebylo tezke pochopit. 35 let kolisajici a dobre fungujjici...
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    20.10. 10:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Eurohujerskej federalistickej zelenej dezokrat, co by zrusil pravo veta, se v tobe nikdy nezapre, ze? :-)
    Tvoje bába.
    Co si budem, v tomto vlakne jsem vse podstatne uvedl cirou reci a ty "nebe a dudy" nebylo tezke pochopit.
    Jistě, a co jako? To je téma, které se řeší už roky. Ty z toho zřejmě implikuješ něco konkrétního, ale co, tos nenapsal pro jistotu vůbec. Pokud mělo být pointou spojenectví s Ruskem proti rostoucí síle Číny/BRICSu, tak goto #42. Pokud něco jinýho, tak to zkus napsat nějak pokud možno čitelně.
    Glee avatar 21.10. 02:39 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Tvl ty ses uplne jak ten Kralyk...

    Zacinas tu hazet blbosti o odevzdani uzemi Ukrajiny, pritom nic z toho nemuselo byt, krom mozna Krymu, ale o tom si muzes volne neco nacist (ja nemluvim o poslednich par letech). Pointa je v tom, ze se proste soudruzi v USA mozna prepocitali a Trump se to snazi zehlit, ale je to taky dement, takze to dopada, jak to dopada (a ne, Kamala by to lip nedala). Goto #44. Dezokrate.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    21.10. 16:02 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Možná si to přepočítal Trump, jako jediný, na rozdíl od líbodémo expertů...

    https://archiv.hn.cz/c1-67314300-klicova-statistika-diky-ni-pochopite-proc-zapadni-sankce-nemohly-rusko-na-ukrajine-zastavit

    Ale dáme tomu ještě pár dní, třeba Rusku opravdu za tři dny dojdou zásoby a zhroutí se ekonomika :-D
    21.10. 16:24 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Ale dáme tomu ještě pár dní, třeba Rusku opravdu za tři dny dojdou zásoby a zhroutí se ekonomika :-D
    Ruská ekonomika sice problémy má, ale nejspíš ne dostatečně na zhroucení. Takže tomu spíš dáme pár dní a počkáme, jestli tvoje komentáře o tom, jak Rusko "nemá zájem o Kyjev" dopadnou stejně slavně jako ty řeči* o tom, jak Rusko nezaútočí na Ukrajinu před únorem 22...
    21.10. 16:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Zacinas tu hazet blbosti o odevzdani uzemi Ukrajiny, pritom nic z toho nemuselo byt, krom mozna Krymu, ale o tom si muzes volne neco nacist (ja nemluvim o poslednich par letech). Pointa je v tom, ze se proste soudruzi v USA mozna prepocitali a Trump se to snazi zehlit, ale je to taky dement, takze to dopada, jak to dopada (a ne, Kamala by to lip nedala). Goto #44. Dezokrate.
    Ok, tak děkuji za další zcela bezobsažný výkřik. Posílím klíčenku.
    Glee avatar 22.10. 02:31 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Ok, tak děkuji za další zcela bezobsažný výkřik. Posílím klíčenku.

    Hele, fakt jsem netusil, ze ses az takhle vygumovanej. Proste si zij dal a nalhavej si, ze "historie" (10y+) nijak s nicim co se deje nesouvisi.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    22.10. 13:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Proste si zij dal a nalhavej si, ze "historie" (10y+) nijak s nicim co se deje nesouvisi.
    Nic takového jsem tady nepostuloval. (Stejně jako X dalších podobných postojů, který mi přisuzuješ, např. o Číně atd.) Historie s tím, co se děje, sakra souvisí.

    Sorry, ale tvoje komenty prostě nejsou srozumitelné, jakože fakt ne. A když se tak koukám, přijde mi, že nejen pro mě. Četl jsem věci jako Bledý oheň a proti tvým komentářům to jsou Příběhy z lesa Řáholce...
    Glee avatar 23.10. 04:06 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Nic takového jsem tady nepostuloval. (Stejně jako X dalších podobných postojů, který mi přisuzuješ, např. o Číně atd.)

    No postulovals nepochopeni prave te Ciny a jeji role v poslednich triceti letech (ovsem i Ruska a hlavne USA):

    "ROFL. Takže budeš Rusku postupně odevzdávat východní Evropu, aby se tvářilo neutrálně ohledně JV Asie."

    Jak jiz bylo receno, muj prispevek jsi bohuzel, jak sam priznavas nepochopil a hezkys ho pokroutil.

    Historie s tím, co se děje, sakra souvisí.

    Dobre, beru na vedomi, jen jsem vychazel z nekterych tvych prispevku, ovsem, vis jak je to s nepochopenim.

    Četl jsem věci jako Bledý oheň a proti tvým komentářům to jsou Příběhy z lesa Řáholce...

    A pritom nechapes tak emo vec, jako je Ruska duse. :-D
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    23.10. 14:06 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Hele a co kdybys přestal dokolečka dokola furt popisovat jak já něco nechápu a jak já si něco myslim a konečně jasně napsal, co bys teda chtěl udělat?
    Glee avatar 24.10. 04:15 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Hele a co kdybys přestal dokolečka dokola furt popisovat jak já něco nechápu a jak já si něco myslim a konečně jasně napsal, co bys teda chtěl udělat?

    Ale to preci nejde, bys to akorat nepochopil. :-D

    Jo, a neni to o tom, co bych chtel udelat, ale co se melo delat skrze par dekad zpet. ;-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    24.10. 11:30 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?

    Vzhledem k tomu, že Zelenskij a jeho klika odmítá akceptovat realitu, existuje pro rusy pouze jediné možné řešení – dohnat ukrajince k bezpodmínečné kapitulaci. Je to jen otázka času, kdy na ni dojde. Zelenskému & spol. je jasné, že jakmile ztratí moc, že mu to jeho volkgenosse spočítají, proto se do toho konfliktu snaží za každou cenu zatáhnout EU, dokud jsou v ní u vesla naivní hlupáčci.

    24.10. 22:13 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Přestaň mi prosímtě furt cpát tyhle fantasmagorie, realitu odmitáš akceptovat ty - že Kreml od samého začátku chce kapitulaci Ukrajiny v nějaké podobě a o nic menšího nemá zájem. Ukrajina má pouze dvě možnosti, vzdorovat, nebo kapitulovat, zatím vzdorují, uvidíme, jak dlouho, situace pochopitelně není vůbec dobrá.
    Glee avatar 25.10. 04:44 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Sice nevim proc Ales skocil az takto na timeline konec, ale ma v zasade pravdu v tom, ze to Ze chce zatahnout EU do obrany jeho zeme (coz by ovsem nemuselo znamenat USA, tudiz vetsinu NATO).

    Ukrajina má pouze dvě možnosti, vzdorovat, nebo kapitulovat

    A je nutny vetsi dukaz, jak je nekdo nevedomky naprogramovan Aspenem? :-D

    Bro, podminky uz lezi vic jak pul roku na stole (btw. predevcirem v mainstreamu znova a jako novinka a ve sleve!!!), tj. zbytek Donetska a zbytek fronty +- autobuz vytycime, ale ani jedna strana neustoupila. Zelensky sice kejvl na primeri, ale copak se vzdal verejne NATO? Ja to neslysel. A Car, ten udelal prave ten radobyustupek (pac stejne vidi, ze to nedaj) Chersonska a Zaporozska, ale samo za to chce Donetsko.

    A pointa, pane Nechapale? I tohle jde nakonec sloucit bez kapitulace! Ale jo, uc se z diskuzi pod clankama o Bednarovy dal...
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    xxxs avatar 25.10. 10:51 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    zli ukrajinci sa nechcu vzdat nedobytych a dobre opevnenych casti uzemia za nulove zaruky. neuveritelne.
    Glee avatar 26.10. 02:51 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    zli ukrajinci sa nechcu vzdat nedobytych a dobre opevnenych casti uzemia za nulove zaruky. neuveritelne.

    Tvl tyhle stredoskolsky cancy pro srdicka a plusicky skladuj radeji v nejakem tom ovcim rektu, adults are talking. To ze Ze chce zatahnout EU a vlastne cely svet do valky je pochopitelne a delal bych to presne tak, kdybych byl v jeho pozici. To ovsem nema s podstatou meho prispevku zadnou souvislost, kterou mi podsouvas, ty F35ko.

    Jinak jedine slovo cos zminil a davalo smysl jsoy ty "zaruky". Presne tak, kdo to bude vymahat? Ovsem tohle se bohuzel bude asi resit, az bude pravdepodobne muset Ukrajina odevzdat zbytek Donetska. I kdyz kdo vi, nekdy se dejou i dobre veci...
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    xxxs avatar 26.10. 10:28 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    vyzera to tak, ze dospelost ruskych politrukov sa vyznacuje ozratym blabotom bez zmyslu. jedinu strukturu to dostava, ked im niekto stupi na otlacik.
    Glee avatar 27.10. 03:40 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    To je tak mile, kdyz se bratislavska kavarna snazi, jen to porad nejen zni, ale i je bezobsazne. I kdyz pravda, kavarne staci stitky, ty jsou pro ne vlastne obsah.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    xxxs avatar 28.10. 06:00 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    divne, lebo mne sa zda, ze si ma ostitkoval ako "bratislavska kavarna". mozno aj ty si kavarna, ked stitkujes.
    28.10. 07:27 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Nikoliv. On je lékař a ty jsi dostal nažrat vlastní medicíny :-D
    xxxs avatar 28.10. 22:14 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    chapem, ze ste nervozni z toho ako trumpik chvilkami neposlucha, ale zase sa mozete tesit z toho, ako v sajuze odhalili sprisahanie proti najmocnejsiemu.
    Glee avatar 29.10. 02:28 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    chapem, ze ste nervozni z toho ako trumpik chvilkami neposlucha

    Z Trumpa jsou, co tak vidim v mediich, nervozni prave kavarensti akademici. ;-)

    ale zase sa mozete tesit z toho, ako v sajuze odhalili sprisahanie proti najmocnejsiemu.

    Jo, to jsem nasel na idnesu a musel jsem se tomuto divadylku pro prostacky zasmat. Ale u tebe bych veril, ze bys dokonce mohl verit, ze z toho neco bude. :-D
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    29.10. 07:06 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Naopak, mě Trumpík baví, protože nervózní jsou z něj takoví jako ty.

    A protože jsi to mezi záchvaty deliria zjevně nepostřehl, tak ti zopakuji, co jsem tu už psal:
    Trump není výhra nebo spása, Trump je trest. Trest pro všechny liberasty, sluníčkáře, vítače, dobrosery a ostatní fašistickou verbež.
    Čili pro tebe.
    xxxs avatar 29.10. 07:18 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    odpoviem obom nervoznym politrukom tu. ja som stredovy liberal klasickeho typu. libtardi, rusofili a trumpofili su moji politicki nepratelia.
    Glee avatar 30.10. 02:11 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    odpoviem obom nervoznym politrukom tu. ja som stredovy liberal klasickeho typu. libtardi, rusofili a trumpofili su moji politicki nepratelia.

    To mas celkem blby, nejsem ani v jedne z tech tvych tri politickych skatulek. A fakt nebud tak okate nervozni, proste celej svet nemuze uvazovat tak jak to do tebe bylo vstepeno ne zrovna povedenou politikou Slovenska. Jiste... ne ze by to v CR byla taky nejaka buhvi jaka vyhra...
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    xxxs avatar 30.10. 06:44 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    evidentne si nadobudol pocit, ze prorusku propagandu robis sofistikovane, ale je to prilis priehladne.
    Glee avatar 31.10. 04:22 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Vis, kdyz uz jsem zminil tu domaci politiku, tak za Komaru a pak jeste po dlouhe dobe posledni asi rok a pul jsme tu meli jakousi podobnou chybne kadrujici svini, ktera se uz ale nastesti vraci chvilku do hnizda.

    Vzhledem k tomu, ze se od tebe clovek "argumentu nedoreze", tak bych rekl, ze by bylo mozna uzitecnejsi, kdyby ses trebas pridal k temhle. ;-)

    ("Co jsem rikal?!")
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    xxxs avatar 1.11. 01:19 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    ("Co jsem rikal?!")

    v hrubych rysoch naprjv ako umierneny putin fan tvariaci sa ako znalec postsovietskeho prostredia si v mensich rysoch ako radovan marginalizoval spinu ruska a zaprehanal si pri spine ukrajiny. cele zasmodrchane v naznakoch, opileckom blabote, nesuviaciacich odkazoch a svetackych anglikanizmoch. potom prisla skvela sprava, v cr vyhrali strany s ruskymi vazbami a vy, rusofili ste sa v ramci oslav odtrhli z retaze. pocas oslav si trosku zabudol na mimikri. teraz bude trosku tazsie zastierat putinofiliu. skus si zalozit iny nick. co sa tyka oslav, preslo to do nejakej nervozity. teraz, ked su ropne sankcie ucinnejsie, siahli vam na odmeny?
    Glee avatar 1.11. 17:02 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    ("Co jsem rikal?!")

    To je v zavorce z urciteho duvodu. Nesouviselo to s tebou.

    v hrubych rysoch naprjv ako umierneny putin fan tvariaci sa ako znalec postsovietskeho prostredia si v mensich rysoch ako radovan marginalizoval spinu ruska a zaprehanal si pri spine ukrajiny.

    Jo, a jaks k tomuhle prisel? Ze jsem malo psal cancy typu "Rusko rise zla" nebo "Herojam slava!"?

    cele zasmodrchane v naznakoch, opileckom blabote, nesuviaciacich odkazoch a svetackych anglikanizmoch.

    Jak a kde jsem zil, tak mi huba narostla. To tobe nehrozi, na salasi moc diverzity neni.

    potom prisla skvela sprava, v cr vyhrali strany s ruskymi vazbami a vy, rusofili ste sa v ramci oslav odtrhli z retaze. pocas oslav si trosku zabudol na mimikri.

    :-D Ty jses dement... Ja opravdu z vysledku voleb radost nemam. Ani jsem ji nemohl mit v jakekoliv variante. Navic asi ti tam utkvelo, ze jsem tu pres leto nepsal, tak mas nakej pocit, ze jsem "nejak zahadne ozil".

    teraz bude trosku tazsie zastierat putinofiliu. skus si zalozit iny nick.

    Jop, takto svine kopou prikopy.

    co sa tyka oslav, preslo to do nejakej nervozity. teraz, ked su ropne sankcie ucinnejsie, siahli vam na odmeny?

    Zadny nervozity, jen takovyho stredoskolskyho vygumovanyho dementa jako jses ty posilam otevrene do prdele. Jsi krasnej priklad tupe hystericke Simecka-like osoby. Dokonale bys zapadnul do minuleho rezimu. A tam bys skakal poslusne jak by ti Fico nakazal. ;-)

    Jak jsem rikal, bez radej vyvesovat vlajky, protoze jsi i nadale bezobsazny. Tos jako dite urcite delal rad.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    xxxs avatar 1.11. 18:13 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    aby ta nahodou neporazilo. to by bola skoda, ak by propaganda prisla o takeho zdatneho sudruha.
    Glee avatar 1.11. 22:13 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Nojo, argumentacne bezobsazne prani kavarenskyho dezolata. Uzs povesil nejaky ty vlajecky, mistre nastenkari? :-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    xxxs avatar 1.11. 22:43 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    nie. uz si dnes vylizal putinovu rit?
    Glee avatar 2.11. 02:27 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    nie. uz si dnes vylizal putinovu rit?

    Dovrzal si fašisto, tu svou píseň smrti,

    občané jdou najisto, společně tě drtí.
    :-D

    Jinak jen pokracuj v tomhle oblazovani diskuze kavarenskym bahnem. Bezobsaznym.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    1.11. 17:55 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Žvaníš a křivě obviňuješ stejně jako jihokorejský prezident, který za to možná stráví zbytek života ve vězení :-D
    26.10. 09:03 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Pořád dokolečka to samé, směsice češtiny a angličtiny ve stylu How Do You Do, Fellow Kids ve které jsi udělal tady ze sebe největšího 'adults talking' hyper-lucidního rozdavače moudrosti, zatímco my jsme untermenschen naprogramovaní Aspenem... přitom po celý hromadě komentů tvoje pointa je triviální a naivní (což jsem taknějak tušil od začátku).

    Jasně, že jde vymyslet dohoda, ve které Ukrajina není v NATO, ale zároveň nekapituluje. Je Kreml ochoten na takovou dohodu přistoupit? Není. Proč? Protože chce kapitulaci Ukrajiny, resp. maximalistické zisky. Zbytečná diskuse.
    Glee avatar 27.10. 03:55 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Pořád dokolečka to samé, směsice češtiny a angličtiny ve stylu How Do You Do, Fellow Kids ve které jsi udělal tady ze sebe největšího 'adults talking' hyper-lucidního rozdavače moudrosti, zatímco my jsme untermenschen naprogramovaní Aspenem...
    Opakuji tvuj vyrok: Ukrajina má pouze dvě možnosti, vzdorovat, nebo kapitulovat

    přitom po celý hromadě komentů tvoje pointa je triviální a naivní (což jsem taknějak tušil od začátku).

    Klidne muzu byt naivni ja, ale co kdyz naivni byli pani v US, kdyz se rozhodli roztrhnout jakz takz (v ramci moznosti) dobre vztahy EU-Rusko (no prece nebudou nasi partneri posilat prachy nasemu nepriteli, a my, jakozto vudci NATO potrebujeme existenci nepritele, jinak bychom si zas museli pro posilovani NATO vymyslet nejakej Irak, nebo tak neco). Tak tohle zneni si taknejak tusil od zacatku? Dost pochybuju, k tomu by ses vyjadril hned.

    Jasně, že jde vymyslet dohoda, ve které Ukrajina není v NATO, ale zároveň nekapituluje.

    Hmmm, takze to jde nakonec.

    Je Kreml ochoten na takovou dohodu přistoupit? Není. Proč? Protože chce kapitulaci Ukrajiny, resp. maximalistické zisky. Zbytečná diskuse.

    Mas pro tenhle zbytecnej vykrik dukaz, ktery nebude pouze sada vselijakych zapadnich "expertu" (neboj, vychodni neposloucham, jen ty jeste zapadnejsi, z USA)? Jak jsem psal, zatim vime pouze to, ze by Donetsko mohlo stacit a zbytek frontova linie. Btw. tohle dojednal Trump. A samozrejme ta garance ukonceni valky, pripadne aspon demarkace je ta nasledna a pro Evropany mozna jeste palcivejsi otazka.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    27.10. 14:37 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Ok, takže po spektakulárním entré prostě jen kremelská propaganda.
    Jak jsem psal, zatim vime pouze to, ze by Donetsko mohlo stacit
    To říkají dnes ti stejní lidé, kteří před únorem 22 tvrdili, že ruská invaze na Ukrajinu je rusofobní lež západních "expertů". Když máš tak v oblibě ty memy v angličtině, tak "Doněck by mohl stačit" je just the tip.
    Glee avatar 28.10. 04:23 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Ok, takže po spektakulárním entré prostě jen kremelská propaganda.

    Babica vari po aspensku. Kdyz Vam chybi fakta, hodte tam ruskou propagandu.

    Jsem rad, ze znas ruskou propagandu, ale ja ne. Nicmene muzes "ji" vyvracet konkretnejc? Ja totiz jen zminoval to, co se jeste nedavno celkem zamlouvalo Trumpovi, i kdyz tedy asi tyden zpet nakonec vsadil karty na to, ze se Rusove vzdaji komplet (takto to je u nas podavano) Chersonska a Zaporozska. Vis o tom snad nejake detaily, ktere by mohly oblazit tuto diskuzi o fakta a nejen pouhe nalepkovani?

    To říkají dnes ti stejní lidé, kteří před únorem 22 tvrdili, že ruská invaze na Ukrajinu je rusofobní lež západních "expertů".

    Dalsi prazdna slama. To rikalo mnohem vic lidi, nez jen ten tvuj nepritel. Chvilku orestujeme a prilejeme tekutou propagandu, vazeni divaci, ta dela divy!

    Když máš tak v oblibě ty memy v angličtině, tak "Doněck by mohl stačit" je just the tip.

    Wow, uroven Roumingu. Explains a lot I guess.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    28.10. 17:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Babica vari po aspensku. Kdyz Vam chybi fakta, hodte tam ruskou propagandu.
    Jo, zatímco "seš naprogramovanej aspenem" byl konstruktivní argument s fakty :-D
    Ja totiz jen zminoval to, co se jeste nedavno celkem zamlouvalo Trumpovi
    No však v pořádku. Trumpovi se to zamlouvalo, Kremlu ne, fuhrer to odmítl. Tos nějak nezaznamenal?
    Glee avatar 29.10. 02:24 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Jo, zatímco "seš naprogramovanej aspenem" byl konstruktivní argument s fakty :-D

    Tak se k tomu postu, kde jsem si do tebe rypnul, vrat a precti si ho poradne. Co je tam nejdelsi odstavec?

    No však v pořádku. Trumpovi se to zamlouvalo, Kremlu ne, fuhrer to odmítl. Tos nějak nezaznamenal?

    Uz mi to doslo, tys totiz nezaznamenal, ze primeri uz je davno ze stolu - dokonce pokud vubec bylo ve hre a Rusove zas nehrali jen divadylko nejakou tu dobu. Jedine na cem trvaj jsou jejich podminky a ty jsou v tom prispevku vyse o kterem se bavime. Proto mi znis tak mimo. Jestli chces, muzu ti zejtra udelat maly chrono-vycuc z naseho mainstreamu.

    Jinak ciste technicky, chapes, ze primeri je to posledni co zrovna Rusove potrebuji a je to to prvni co potrebuji Ukrajinci v tuto chvili (a samo Trump, aby si mohl udelat zarez)? Neplet si prosim technickou diskuzi s nejakou ideologii, tu tady muzes hazet na Radovana nebo Gretu, ja drzim palce Ukrajincum, jen se nebojim je i kritizovat. Taky je i za co.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    29.10. 10:08 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    dokonce pokud vubec bylo ve hre a Rusove zas nehrali jen divadylko nejakou tu dobu
    Přesně tak.
    Jedine na cem trvaj jsou jejich podminky
    Které vedou, efektivně, na kapitulaci.
    Jinak ciste technicky, chapes, ze primeri je to posledni co zrovna Rusove potrebuji
    Mně v těhle komentech vadí používání označení Rusové, protože to nahrává té nacionalistické-fašistické manipulaci, že současná válka na Ukrajině je nějaký boj ruského národa. Není, je to boj Putina o velkou ruskou říši, respektive v této chvíli spíše o přežití a doživotní udržení trůnu.
    Glee avatar 30.10. 02:04 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Které vedou, efektivně, na kapitulaci.

    Pane boze, co furt kolovratkujes porad ten samej narativ. Kapitulovali Nemci nebo Japonci, ale trebas Korejci nebo Kyprane ne. Sams napsal, ze by to slo i bez odevzdani hlavy na spalek. Rozporuj.

    Mně v těhle komentech vadí používání označení Rusové, protože to nahrává té nacionalistické-fašistické manipulaci, že současná válka na Ukrajině je nějaký boj ruského národa. Není, je to boj Putina o velkou ruskou říši, respektive v této chvíli spíše o přežití a doživotní udržení trůnu.

    :-D :-D :-D Tak to je na metal od Prezidenta. :-D :-D :-D

    Pochop, kdyz se mluvi o diplomaticko-vojenskych udalostech, skoro vzdy (a to i v nasem mainstreamu) se pouziva termin "Narod". Sleduj mainstream, posilis mir!
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    30.10. 10:06 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Pane boze, co furt kolovratkujes porad ten samej narativ.
    Protože to tak je. Že nejsi schopen to akceptovat a furt si maluješ nějaké sluníčkové představy není můj problém...
    Sams napsal, ze by to slo i bez odevzdani hlavy na spalek.
    Ano, pokud by Kreml byl ochoten ke kompromisu. Trumpovi dali najevo, že nejsou. Má to svou logiku, pokud se Putler "vártí domů" s tím, že "máme Donbas a na druhé straně je silná armáda s podporou NATO, ale to nevadí, my jsme zvítězili, začněte s oslavama", pak jeho pozice bude poněkud nejistá...
    Glee avatar 31.10. 04:03 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Protože to tak je. Že nejsi schopen to akceptovat a furt si maluješ nějaké sluníčkové představy není můj problém...

    :-D :-D :-D Ain't No Sunshine Where I'm At

    Navic zda se, ze ty jses tim slovickem primo fetisisticky posedly. :-)

    Ale ze ty narazis na ten posledni bod toho, co tvrdi Google, je to tak? :-) :

    Kapitulace znamená vzdání se, ukončení boje a podrobení se vítězné straně, kdy jedna strana uzná marnost dalšího boje. V mezinárodním právu může jít také o dohodu, kdy jeden stát dovolí jinému vykonávat pravomoc nad svými občany na jeho území. Existují i historické typy jako jsou volební kapitulace, kde volitelé omezovali moc panovníka, nebo kapitulace Francie v roce 1940, která skončila druhou světovou válku v Evropě.

    V kontextu války

    Uznání porážky: Strana, která kapituluje, uzná, že další boj je marný.

    Složení zbraní: "Složení zbraní" je přímým projevem kapitulace.

    Podrobení se: Vítězná strana rozhoduje o dalším osudu poražené strany.

    Příklady: Kapitulace Německa: Podepsána v květnu 1945, ukončila druhou světovou válku v Evropě.

    Kapitulace Japonska: Podepsána v září 1945, ukončila druhou světovou válku celkově.

    V jiných kontextech

    Volební kapitulace: Soubor podmínek, které volitelé předkládali zvolenému panovníkovi, aby omezili jeho moc.

    Kapitulace v mezinárodním právu:

    Dohoda, kdy stát umožní jinému státu vykonávat pravomoc nad jeho občany (extrateritoriální právo) na svém území.

    Ono vlastne mas pravdu v tom, ze kapitulace se da interpretovat velice diverzne. :))
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    Glee avatar 31.10. 05:42 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Pff, sry, odeslal short version.

    Ano, pokud by Kreml byl ochoten ke kompromisu. Trumpovi dali najevo, že nejsou.

    No ja myslel, ze jsme se shodli, ze o primeri asi Putim neslo. Navic kompromisy tu byly leda tak dva - Zelim uzna uzemi za demarkackou de facto, ale nikdy de iure a na oplatku Putim se uz rozhodla odevzdat ten kus kravina na rohu vesnice - ergo vracime se zpet skoro na zacatek vlakna. A ano, Putim nemelo nikdy lezt do Zeli.

    Má to svou logiku, pokud se Putler "vártí domů" s tím, že "máme Donbas a na druhé straně je silná armáda s podporou NATO, ale to nevadí, my jsme zvítězili, začněte s oslavama", pak jeho pozice bude poněkud nejistá...

    No ja nevim, ale tohle je jedna z podminek, ze ktere asi Putim neustoupi, to je prave ustredni bod. ;-) Ostatne ty snahy EU a Bidena na preskoceni MAP pro Ukrajinu taky nejak vysumely, ze?

    A mam taky pocit, ze ten Donbas prave proda, pac to byl jeho ustredni vyhypovanej az moc stredobod (rusove na ukrajine). A Rusove se tomu zasmejou, jako my za komaru a budou zit dal... nejak...
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    31.10. 10:55 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Složení zbraní: "Složení zbraní" je přímým projevem kapitulace.

    Podrobení se: Vítězná strana rozhoduje o dalším osudu poražené strany.
    No to je to, co Kreml požaduje, ne? Demilitarizaci a "neutrální" vládu. Tj. ideální příprava k dalšímu postupu. IMO hlavní cíl letošních vyjednávání s Trumpem bylo mít možnost přeskočit náročné a nákladné dobývání zbytku Doněcka a moct rovnou jít dál s podstatně menšími náklady...
    Glee avatar 31.10. 19:18 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Ta denazifikace mam pocit ze uz neni tak horka, v lete (nebo jeste kdyz bylo teplo :-D ) uz znelo, ze se soucasnou vladou pocitaj i pro jednani (tim maj na mysli podpis hentoho miiiiru). A je jedno, co porad Kreml dokola mele o nacistech v Kyjeve.

    A to slozeni zbrani bych uplne s tou demilitarizaci (snizeni poctu vojaku a zbrani) nedaval na stejnou uroven. Ale je to urcite palciva otazka a pochybuju, ze nekdo dalsi bude Ukrajinu do tohodle tlacit, takze Rusko bude asi mit smulu. Jestli to pak, po zastaveni boju, bude resit stylem Israel, ze posle pouze nakej Oresnik na nakou tovarnu na Flamenga a Neptuny je pak ve hvezdach. Ale aspon by to uz nebyl frontovej boj (i kdyz porad prasarna, ale na ty jsme snad od velmoci zvykli, ze).
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    3.11. 14:13 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Naivita.
    Glee avatar 5.11. 04:25 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Naivita.

    Anebo situacni neznalost toho, co smazl svuj blog. :-) Proc vlastne?
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    26.10. 13:27 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Podepsali příměří v Istanbulu, Rusové se stáhli.

    Co následovalo?
    27.10. 12:08 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Počkej podívám se do příručky a přelouskám si to, sorry, já ty bukvy luštim pomaleji než ty... Jo, tak Rusové se za zpěvu mupy mup mírumilovně stáhli a vrátili všechny svoje orající traktory na základny. Potom zlí Ukrajinci za zuřivého zpěvu banderistických písní, mavajíc vlajky třetí říše a pokřikujíc hesla dekadentní LGBT kultury, zmasakrovali mírumilovné reské civilisty. Příručka udává počty zmasakrovaných 14 tisíc, 140 tisíc a 14 milionů, nejsem si jistej, který číslo vybrat, jsou k tomu nějaké poznámky, kterym nerozumim...
    27.10. 20:39 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    To máš příručku od Foltýna? Není divu, že bliješ fašistická hovna.

    Takže následně banderovci zastřelili vyjednávače, a z jeho vraždy obvinili Rusy.

    Když se provalilo, že to udělali sami, obvinili zavražděného ze zrady.

    Když se provalilo, že zachránil Ukrajinu, dali mu posmrtně vyznamenání.

    Tví kamarádi.
    28.10. 17:23 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Děkuji za doplnění. Zřejmě máš příručku aktuálnější a rozumíš lépe (anebo to je tvoje mateřština).
    28.10. 21:27 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Na rozdíl od tebe bukvy zvládám celkem dobře a dokážu přelouskat i ukrajinská média, ač je to jazyk mé mateřštině mnohem vzdálenější, než třeba ruština. I poslechem něco dávám, protože třeba na YT kanálu batalionu Azov jsou k vidění i slyšení úplně jiné věci než v českých propagandistických sračkometech, jako je ČT, kterým ty věříš...
    29.10. 10:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Na rozdíl od tebe bukvy zvládám celkem dobře
    To je mi naprosto jasné.
    dokážu přelouskat i ukrajinská média, ač je to jazyk mé mateřštině mnohem vzdálenější, než třeba ruština
    Pak je otázka, co je tvá mateřština. Západoslovanský jazyk to nebude, těm je lingvisticky bližší ukrajinština. Pokud to tedy není ruština, pak už zbývá asi jen běloruština. Což ale k tobě nesedí, běloruština je potlačována a je znakem prozápadní opozice.
    než v českých propagandistických sračkometech, jako je ČT, kterým ty věříš...
    :-D

    Ze sledování a věření ČT mě tady obviňují různý svazáci jako jsi ty už desítky let. Za tu dobu jsem v ČT sledoval tak možná olympiádu. Na televizi nekoukám obecně.
    30.10. 22:40 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Věříš žvástům které šíří na ČT, přeber si to.

    Jazykozpytec asi nebudeš, jinak bys věděl že čeština, polština a slovenština jsou tři nářečí jednoho jazyka, ruština, běloruština a ukrajinština také. Jihoslovany ti vyjmenovávat nebudu. I tohle si přeber.
    31.10. 10:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Věříš žvástům které šíří na ČT, přeber si to.
    :-D a jak to podle tebe dělám? To mam asi schopnost telepatie? Vy ste fakt legrační. Prostě kdo nemá ten správný, Kremlem schválený názor, tak věří ČT, i kdyby na ni nekoukal :-D
    Jazykozpytec asi nebudeš, jinak bys věděl že čeština, polština a slovenština jsou tři nářečí jednoho jazyka, ruština, běloruština a ukrajinština také.
    To byla pravda před několika staletími. Občas někdo spekuluje i o severní větvi. Ve východní Evropě existovalo kontinuum. Původní dialekty v dnešním jiho-západním Rusku byly podobnější ukrajinštině než dnešní standardní ruština, která je moskevská. Například klasicky Г vyslovovali zřejmě spíše měkce jako na Ukrajině než jako g jako na severu.

    Takže když na fórech bojuješ za práva donbaských Rusů mluvit rusky, je to boj za jazyk importovaný před 100-150 lety z Moskvy ;-) (Čímž nechci propagovat nahrazení ukrajinštinou, to taky není jejich původní jazyk.)
    31.10. 13:09 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Která patalatizace?
    31.10. 14:09 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Glee avatar 29.10. 02:25 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    6.10. 12:33 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Ještě větší blbci, než jsme doufali :-D

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/volby-do-poslanecke-snemovny-krouzkovani-lidovcu-nastvalo-ods-a-znervoznelo-koalici-slavi-mladi-a-zeny-288192

    Pirátům mohli přibýt tak leda dříve mladiství feťáci. Viděl jsem výsledky školních voleb, tam měli 53%...
    6.10. 23:51 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Vy v těch kruzích určitě máte kontakty, co je na tom pravdy, že se hnutí Stačilo chce na základě výsledků voleb přejmenovat na Nestačilo?
    JiK avatar 4.10. 18:40 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?

    jako první se myslím sluší pogratulovat ❤️ Matěji Stropnickému, že naplnil svoji historickou úlohu, že tedy po -

    • ničení Zelených v letech 2009-2017 a
    • zničení SocDem v roce 2021
    • zničil i komunistické Stačilo! ❤️
    Děkujeme, Matěji, a zpátky na zámek

    🇹🇬 avatar 4.10. 19:44 🇹🇬 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?

    yessssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D

    nutelák de vod válu :D :D :D :D

    stasi se probouzí 🕵️🇩🇪 indové říděj🚚🇮🇳 plavba🍉🛶
    5.10. 21:08 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    +1, za mě v rámci možností relativně dobrý výsledek. Komouši pod 5% udělali velkou radost a potěšil i celkem chabý výsledek SPD.

    Teď jsem zvědav, jak bude Bureš naplňovat ty svoje sliby...
    5.10. 21:31 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Teď jsem zvědav, jak bude Bureš naplňovat ty svoje sliby...

    Jaké sliby? Když jsem koukal na dnešní zprávy, tak jsem měl neodbytný pocit, že ta jeho klaka si bez něj ani neprdne. Smutné. Kdyby byl Babiš formát, vyšťouchne do premiérského křesla Havlíčka. Jenže on žádný formát není. Pro mne je pouze užitečný blbec, co napomůže (jak doufám) k ukončení toho nesmyslného konfliktu na Ukrajině, co nahrává leda tak Číně. Víc od něj nečekám.

    JiK avatar 4.10. 20:25 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Fun fact. 15 z 18 poslanců u Pirátů jsou ženy.

    Z toho, co se říká o ženských kolektivech, bych si klidně vsadil, že se to tam brzy kompletně rozhádá. :-)

    A být ten chlap na 1. místě kandidátky a sledovat jak všichni okolo promujou aby mě někdo překroužkoval jen kvůli tomu že jsem muž - špatné pohlaví, pak se to i stane a všichni triumfálně oslavují, tak se jim na to vyseru.
    4.10. 20:29 jbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Kazdy volby krouzkuju zeny a ted to konecne vyslo (dokonce je tam i pani za zeleny :-) ). Dedkove jako ty jsou za zenitem a nikdo o ne nestoji. Se s tim smir :-)
    4.10. 21:40 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Zatimco mladi socialisti jako ty se plavi s “humanitarni pomoci” do Gazy a u toho huleni tu humanitarni pomoc jaksi… ja jsem za kazdou zenskou v politice, at lidi vidi kde se ty individua typu Merkel, von lejno a dalsi berou…
    5.10. 06:20 jbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Jen si brec, ale i zeleny uz tahnou vic nez prorusky stacilo :-)
    4.10. 21:41 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Zkusite mi nekdo napsat neco pozitivniho k volbam v CR? Jedine co me napada je ze za “chvili” budou dalsi…
    Člověk z Horní Dolní avatar 5.10. 01:50 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    5K získala stejně procent jako posledně, navzdory inflaci a válce. Stačilo! pod 5%. SPD jen 7.8%, míň než minule, přestože měli hlasy i od Trikolory a PRO. Takže jasná prohra prorusáků. ANO nebude zadlužovat tolik, jak se mnozí bojí, neprošlo by to přes Motoristy a z toho co jsem slyšel od Havlíčka mi přijde, že by v tomhle mohli být zodpovědnější (možná jsem naivní).
    5.10. 06:12 jbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Navic v tech procentech SPD jsou 2 svobodny, a po jednom za nejaky dalsi 2 strany. Bude to mit Babis tezky se vsema se dohodnout. Svobodny nesleduju, ale pokud hlasaj porad to co pred 15 lety, tak nevidim sanci, ze Babise podporej (babisova politika bude centralizace moci, sikana konkurentu a dotace).
    5.10. 20:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Ktera z vladnich stran prvni zapomene na svuj vlastni program a bude vladnout s Babisem a s ANO?
    To je zajímavé, že máš takovou péči o vládní strany a jejich případnou spolupráci s ANO.

    Neznepokojuje tě, že s Burešem chodí na námluvy primárně tzv. "pravice"? Motorkáři deklarovali přání s nim jít už před několika měsíci a třeba Svobodní ještě před volbami dokonce uvažovali o spolu-vládě s ANO s podporou komoušů, když to vypadalo, že se tam rudoši dostanou. Až do takového stádia to "pravice" dopracovala.

    Jo pardon, já zapomněl. Zatímco u vládních stran by to byl projev levičáctví a vychcánkovství, u "pravice" je spojení s Burešem v pořádku, protože ho budou přece "táhnout doprava". No, jsem na ně zvědav :)
    JiK avatar 6.10. 03:03 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Vláda ano-lidovci-moto by mi vadila asi nejmíň. Nebo stabilní ano-ODS-moto a drsné pravicové reformy. Styl Milei. Zrušit polovinu ministerstev a proškrtat 1/3 mandatorních výdajů.
    6.10. 11:05 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Jako principielně s tebou souhlasim, ale musí se to dělat trochu s rozumem. Mileiho zázraku pomalu dochází dech a v současný chvíli žádá Trumpa o finanční injekci. Problém je, že urputná pravicová snaha bojovat proti výdajům a inflaci má vedlejší efekt, že jde proti investicím. Dost možná měl Milei zvolit o něco méně radikální přístup výměnou za vyšší ochotu investorů. Ale samozřejmě chápu, že ta pozice je těžká.

    Ultimátně, ono je to jedno, můžem se tady dohadovat, jak moc nebo jakým způsobem by se výdaje měly snížit, ale stejně tady pak nastoupí armáda důchodců, co požadují vyšší důchody, špičkovou zdravotní péči atd. a je jim buřt, kde se na to mají vzít peníze...
    8.10. 08:47 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Ten 20 mld US$ bailout šel mj. údajně US hedge fondům co si na tento zázrak vsadili (Scott Besset je původně hedge fund manager). Každopádně tato finanční úleva umožnila Argentiné zrušit exportní clo na sojové boby, které díky výsledné nižší vývozní ceně mohli uspěšně prodat Číně. US soybeans farmers must be happy.
    8.10. 09:10 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Ja teda nevim, proc se porad blouzni o necem jinem nez vlade narodni fronty ANO+SPD+MOTO. Za prvy to obe strany (nebo spis podnikatelske subjekty, takze muzes ocekavat spis velkou davku pragmatismu, nez ideovou zaslepenost) deklarovaly uz pred volbama, vcetne vudci pozice AB. Za druhy dneska uz si notujou, jak se nedodrzuji zavazky (emisni povolenky platit proste nebudeme) nebo reguluji ceny potravin (Jako LOL i pravicove volnotrzni ikony Sichtarova s Pikorou). No a za treti, kazdej vi, jak dopada vladnuti s ANO.

    Zrusit 1/3 mandatornich vydaju? Jako, ze kazdej treti nepujde k doktorovi, kazde treti dite nepujde do skoly a kazdej treti duchodce nedostane duchod? Prosimte, i ti Svobodni, kdyz trochu zjistili to slozeni mandatornich vydaju, tak tyhle picoviny radsi nerikaji, a radeji jednou narodni socialismus.
    8.10. 21:28 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    Administrativě Donalda Trumpa se podařilo navýšit dluh USA o 1,6 biliónu USD jen za poslední 3 měsíce. https://www.jec.senate.gov/public/index.cfm/republicans/debt-dashboard
    JiK avatar 9.10. 04:57 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    O kolik to bylo za stejné 3 měsíce loni, předloni a rok předtím?
    JiK avatar 9.10. 04:59 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo bude vladnout (a krast) v Cesku?
    A kolik z toho je dluhová služba, tedy placení úroků na již existujících vládních dluhopisech vydaných předchozími vládami?

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.