abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:44 | IT novinky

    Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) vydal Zprávu o stavu kybernetické bezpečnosti ČR za rok 2024 (pdf). V loňském roce NÚKIB evidoval dosud nejvíce kybernetických bezpečnostních incidentů s celkovým počtem 268. Oproti roku 2023 se však jedná pouze o drobný nárůst a závažnost dopadů evidovaných incidentů klesá již třetím rokem v řadě. V minulém roce NÚKIB evidoval pouze jeden velmi významný incident a významných incidentů bylo zaznamenáno 18, což oproti roku 2023 představuje pokles o více než polovinu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:55 | Komunita

    Byl publikován aktuální přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie). Servo mimo jiné nově zvládne animované obrázky APNG a WebP.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | IT novinky

    Na chytré telefony a počítačové tablety v Rusku bude od začátku příštího měsíce povinné předinstalovávat státem podporovanou komunikační aplikaci MAX, která konkuruje aplikaci WhatsApp americké společnosti Meta Platforms. Oznámila to dnes ruská vláda. Ta by podle kritiků mohla aplikaci MAX používat ke sledování uživatelů. Ruská státní média obvinění ze špehování pomocí aplikace MAX popírají. Tvrdí, že MAX má méně oprávnění k přístupu k údajům o uživatelích než konkurenční aplikace WhatsApp a Telegram.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    včera 04:22 | IT novinky

    Společnost PINE64 stojící za telefony PinePhone nebo notebooky Pinebook publikovala na svém blogu srpnový souhrn novinek. Kvůli nedostatečnému zájmu byla ukončena výroba telefonů PinePhone Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    21.8. 22:22 | Nová verze

    Po pěti měsících vývoje byla vydána nová verze 0.15.1 programovacího jazyka Zig (GitHub, Wikipedie). Verze 0.15.0 byla přeskočena. Přispělo 162 vývojářů. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.8. 21:55 | Komunita

    Před sedmi lety společnost Valve představila fork projektu Wine s názvem Proton umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát počítačové hry do té doby běžící pouze ve Windows. Aktuální přehled podporovaných her na stránkách ProtonDB

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.8. 14:55 | IT novinky

    Společnost DuckDuckGo rozšířila svůj AI chat Duck.ai o GPT-5 mini (𝕏). Duck.ai umožňuje anonymní přístup bez vytváření účtů k několika modelům umělé inteligence. Aktuálně k GPT-4o mini, GPT-5 mini, Llama 4 Scout, Claude Haiku 3.5 a Mistral Small 3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    21.8. 12:44 | Bezpečnostní upozornění

    Marek Tóth v příspěvku DOM-based Extension Clickjacking: Data ve správcích hesel v ohrožení na svém blogu popsal novou clickjacking techniku s několika variantami útoků a otestoval ji proti 11 správcům hesel. Výsledkem bylo nalezení několika 0-day zranitelností, které mohly ovlivnit uložená data desítek milionů uživatelů. Jedno kliknutí kdekoliv na webové stránce kontrolované útočníkem umožňovalo ukrást uživatelská data ze

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    20.8. 21:11 | IT novinky

    Na dnešní akci Made by Google 2025 (YouTube) byly představeny telefony Pixel 10 s novým čipem Google Tensor G5 a novými AI funkcemi, hodinky Pixel Watch 4 a sluchátka Pixel Buds 2a.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 25
    20.8. 14:11 | Nová verze

    The Document Foundation oznámila vydání nové major verze 25.8 svobodného kancelářského balíku LibreOffice. Podrobný přehled nových vlastností i s náhledy v poznámkách k vydání (cs) a také na Youtube a PeerTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    Pro otevření více webových stránek ve webovém prohlížečí používám
     (76%)
     (10%)
     (4%)
     (4%)
     (6%)
     (0%)
    Celkem 49 hlasů
     Komentářů: 6, poslední 21.8. 13:35
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    30.7. 13:10 VoDo | skóre: 12 | blog: Archi3mini
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Spis narovnat odvody OSVC a zamestnanec tak jako je to vsude na svete
    btw I use Archi3 :) Someday you will own nothing and be happy
    30.7. 13:25 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Jde o to, jakym smerem :-D :-D Zda chces zivnostnikum odvody zvysit, ci zamestnancum snizit :-D :-D :-D
    30.7. 17:10 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Nejprve to sloučit, aby každej viděl jak jeho mzda mizí ve mafijánskym chřtánu státu, a bylo jisto, že ouřadové vodváděj to samý co kolbeni u pásu.... Noa pak by si každej kdo má mozek mohl spočítat že jejich polovina mzdy jaxi násobně převyšuje odvody osvč a podle toho požadovat nápravu od svých volených zástupců anebo zavětřit příležitost si přilepšit a začít taky podnikat a rozhejbat u nás business .
    30.7. 18:41 VoDo | skóre: 12 | blog: Archi3mini
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    tudle se mi jeden stezoval ze odvadi 10500, ja rikam ja asi 50000 ano blbec jsem ja ale nekdo tem jeho rodicum ty duchody platit musi ze.
    btw I use Archi3 :) Someday you will own nothing and be happy
    31.7. 12:47 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    jak jeho mzda mizí ve mafijánskym chřtánu státu
    To snad vidi kazdy zamestnanec.
    a bylo jisto, že ouřadové vodváděj to samý co kolbeni u pásu
    Pokud myslis ourady jako kreteny z uradu (urednici) a dalsi statni zamestnanci (policie, armada, statni zdravotnictvi, skolstvi), tak ti nic neodvadi! Jejich dane jsou jen statni onanie s cislicky :-D
    polovina mzdy jaxi násobně převyšuje odvody osvč a podle toho požadovat nápravu od svých volených zástupců
    Podle meho toto lide vidi. Jen chteji napravu v tom duchu, ze zivnostnici a firmy se musi zdanit daleko vice, nez je to ted. A tato vlada je posloucha :-D

    Člověk z Horní Dolní avatar 31.7. 13:12 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Obema smery tak aby se v dlouhodobem horizontu nezmenil celkovy danovy vyber v pomeru k HDP.
    31.7. 08:58 homopetteri
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Jo, tak se podivej v jake prdeli je Finsko, kde OSVC platy v zasade shodne. Podle me je spis lepsi mit moznost "maly odvody, mala zavislost na statu" pro OSVC a "velky odvody, velka zavislost na statu" pro zamestnance, protoze lidi nejsou vsichni stejni a preferujou ruzny veci.
    31.7. 12:48 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Je lhostejno, kdo co preferuje. Jakmile se povinne plati dane a odvody, jedna se o nasili ze starny statu! Pojmy zivnostnik a zamestnanec by stat vubec nemel rozeznavt. Pracovni zakonik je bolsevicky relikt, ktery skodi zejmena zamestancum. Tedy tem slusnym.
    1.8. 17:16 fero
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    S radosti, urcite vsem zivnostnikum zaplatis nemocenskou, dovolenou, neuhrazene faktury, zalohy na dane, spravni poplatky atd atd atd.

    Vsude ve svete si zivnostnik muze dat do nakladu naprosto bezne veci, kvuli kterym se tady bude muset soudit.
    30.7. 13:47 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    To neprojde, dává to smysl.
    30.7. 13:51 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Neco smysl dava, neco ne. Misto opt-outu ze socialniho pojisteni a statnich duchodu je zde navrhovan nejaky "nezavisly" organ, ktery opet musim poslouchat... Je zde zavedeni nejakeho poplatku za navstevu lekare.. Hmm, opet, proc neni opt-out ze zdravotniho pojisteni statniho? Proc zde neni privatizace zdravotnictvi a zruseni statnich zdravotnich pojistoven? :-D Z blata do louze...
    30.7. 15:09 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    To je moc radikální a čeští pepíci by to nepobrali. Kdybychom se měli jako prasata v žitě a vydělávali jako němci (btw sloučení odvodů přiblíží naši mzdu německé poměrně slušně přiblíží) tak možná ale teď by to znamenalo sociální katastrofu. polatek u lékaře fungoval dobře, odstínil ty co se přišli vykecávat. Ty důchody jsou potřeba oddělit, aby to vládní kliky všeho druhu nerozkrádaly a pak nevymejšlely píčoviny jako povinný spoření do spřátelenejch mafiánskejch fondů (který jako by imho dopadly jako nejmenovaná firma co pobrala miliardy záloh za soláry a zkrachovala). Státní zdravotní pojišťovna je snad jenom VZP. Ostatní jsou zaměstnanecké.
    30.7. 20:37 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Neřekl jsem že se vším souhlasím, ale že to dává smysl.

    Ono Fialovi zvýšení daní nejnižším příjmovým skupinám a zvýšení mezd politikům také dává smysl, žejo :-D
    31.7. 12:50 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Definice "davat smysl" je velmi subjektivni. Za mne nedava smysl zadne zdaneni, jelikoz je to statni loupez na lidech! A kdyz uz, tak by dan mela byt z hlavy, ci pripadne degresivni sazba, aby clovek s nizkym prijmem byl motivovan.
    30.7. 15:12 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Vám fakt nepřipadá prezident jako naprosto zbytečná figurka kulivákerý se lidi akorát hádaj? A senát plnej senilních netáhel, žvanilů a ztroskotanců vám taky nepříde jako zbytečný vyhazování peněz?
    31.7. 00:10 Miloslav Ponkrác
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Dobrý prezident je pro stát něco jako výhra v loterii a ráj na zemi.

    To, že momentálně máme naprosto hloupého a neschopného paňácu k ničemu jako je Petr Pavel ještě neznamená, že prezident není potřebná a prospěšná funkce.

    ---

    Jinak řešíte v programu v článku pod kterým diskutujeme jen málo podstatné druhořadé až třetiřadé body. Spíše bulvární blbosti na efekt, ale jinak plus mínus k ničemu. Spíše řešíte pavlačové problémy paní Blažkové něco mezi drbnou bab.

    Základními body, co musí primárně každý stát řešit je jeho existence: hospodářství, ekonomika, suroviny, energie, základní strategická odvětví. To je na prvním místě. Když to řešit nebudete, nic dalšího už řešit ani nemusíte, protože brzy zkrachujete, zaniknete, nebo se stanete rozvojovou křováckou zemí a banánovou republikou.

    Mít velmi drahé energie jako máme nyní, to je konec ekonomiky státu. Nebudeme s ničím a nikým konkurenceschopní. Většina firem a továren se odstěhuje pryč za levnějšími vstupy a náklady. Výsledkem bude konec průmyslu ČR, a obrovské ekonomické problémy.

    Musíte řešit suverenitu země. Emisní povolenky a green deal je něco jako rána do zad. S tím nepřežijete.

    Pokud za poslední 3-4 roky má země kumulovanou inflaci 40 %, tak to je problém k řešení na nejpřednějším místě. To je varující.

    31.7. 09:43 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    už jsem se tady párkrát ptal, ale bez reálné odpovědi, tak to zkusím znova:

    Koho teda podle tebe volit aby se to tady spravilo?

    At už jako presidenta, premiéra, vládu

    Máš nějaký reálně možný návrh?
    31.7. 09:59 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Bylo tu mnohokrát řečeno koho a z jakých důvodů volit nemáš. Takže si vyber sám, jako svobodný svéprávný volič.

    Ty potřebuješ nějakého fýrera nebo komedianta, který ti řekne jak máš "správně" hlasovat?

    Jsi jen tupý otrok, stádo které je potřeba bačovat, nemyslící lokaj vedený vrchností a jejími celebritami? Chceš fasovat komunikační karty? Povinně se účastnit chvilek nenávisti? Hajlovat vespolek?
    31.7. 10:45 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    To je legrační, jak skáčeš na zapískáni anonyma z netu :-)
    31.7. 21:03 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Tady máš aktuální komunikační kartu: https://i.postimg.cc/nc0hFRjm/taky-svine.jpg
    1.8. 08:47 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    i kdyby to byla pravda, tak co to má společného s tím, že ty neumíš odpovědět?
    Člověk z Horní Dolní avatar 31.7. 14:15 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Energie se resi, budou se stavet nove jaderne reaktory.

    Odklon od uhli - tam je mozna spatne nacasovani, asi nema cenu to nejak hrotit kdyz na to zbytek sveta kasle. Odklon o ropy a zemniho plynu je spravne vzhledem k tomu, ze moc ropy ani zemniho plynu v Evrope nemame.

    Inflace se resila a temer vyresila.

    Co myslis temi strategickymi odvetvimi, co navrhujes?
    8.8. 15:35 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Podle mě se nekopne do země ještě aspoň 5 let. Za babiše nám do toho hodí vidle EU(Němci). Na to bych vsadil pětník.
    Člověk z Horní Dolní avatar 8.8. 17:04 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Těžko říct, aktuálně plánují stavbu 2029 - 2036. V době dokončení už bude pravděpodobně zapojen do sítě nějaký fúzní reaktor. Toho že by to utla EU se nebojím...
    9.8. 19:54 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Kolik ti je, čtrnáct? V tom věku bys mohl být ještě takhle naivní :-D
    Člověk z Horní Dolní avatar 9.8. 21:06 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    SPARC by mel byt dostaven v pristim roce a v roce 2027 jako prvni tokamak demonstruje Q>1, ten dalsi reaktor uz bude zapojeny do site :-) Pak jsou jeste desitky dalsich projektu, ale s mensi sanci na uspech.
    10.8. 08:28 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Jistě, a Rusku dojdou zásoby už za tři dny, a už za pár let poletí americký dopravní supersonik, které prvních dvacet roků vývoje na skicách vypadal pořád jako Mjasiščev M-50. Takže ty desítky projektů už víc než půlstoletí slibují že za pár let budou v běžném provozu. Pořád dokola.

    Až fúzní zdroje budou pokrývat aspoň pět procent spotřeby ČR, dej vědět. Zatím budu spoléhat spíš na ty čtyři vodní elektrárny, které tady na maloměstě máme.

    A ty sleduj tohle: https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Soubor:First_four_nuclear_lit_bulbs.jpeg
    Člověk z Horní Dolní avatar 10.8. 15:58 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Pro tebe musely být znovupoužitelné rakety, robotické taxíky nebo nedávno schválený lék na prevenci HIV hrozný šok :-)

    Supersonické letadlo bude, za pár let asi ne, ale ve 30. letech určitě.

    5% spotřeby to dlouho pokrývat nebude, možná nikdy, nestačí jen technologická proveditelnost.
    10.8. 19:10 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Ne, žádné překvapení, jen to co jsem už dávno čekal: https://elektrickevozy.cz/clanky/jako-na-kolotoci-robotaxik-waymo-obkrouzil-kruhovy-objezd-37-krat

    Takže po padesáti letech slibování určitě bude, pokud do té doby klesnou ceny paliv na úroveň šedesátých let. Jinak si letenku bude moci dovolit leda tak Bill Gates.

    Ano, možná nikdy. Do té doby platí to, co jsem psal já.
    Člověk z Horní Dolní avatar 11.8. 11:41 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Jo to jsem viděl a dokazuje to, že... před necelým rokem ten systém nebyl dokonalý. Není dokonalý ani teď, ale neustále se zlepšuje, což jim umožňuje docela rychle růst, za 3 dny najedou stejně, jako průměrný člověk za rok.
    Člověk z Horní Dolní avatar 11.8. 11:42 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Teda jako průměrný člověk za život.
    11.8. 12:11 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Kde je teď to tvoje očkování proti HIV?

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-mensi-strach-z-hiv-i-tinder-proc-v-cesku-pribyva-pohlavne-prenosnych-nemoci-283141

    Za bolševika černý kašel vymýtili úplně, tuberkulózu téměř, a žloutenka byla vzácnost. Dneska:

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-v-cesku-je-nejvice-zloutenky-typu-a-od-roku-2009-283580

    Systém zřejmě také není dokonalý :-D
    Člověk z Horní Dolní avatar 11.8. 15:50 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Komunisté proti šíření infekčních chorob používali speciální technologii, kterou ani Západ neměl, plot :-)
    11.8. 17:59 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Člověk z Horní Dolní avatar 11.8. 19:00 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Jo, přečti si to :-)
    12.8. 09:02 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Já jsem to četl v době, kdy tenhle problém neexistoval:

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-lide-se-mesice-nemohou-dostat-k-lekari-nekteri-by-pritom-dojeli-kamkoliv-283626

    Holt bolševikům šlo o člověka, buržoustům jen o prachy :-D
    ⧠ A = 0 avatar 31.7. 20:11 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Se současným volebním systémem se tam někdo rozumný těžko dostane.

    Suverenitu země neohrožují emisní povolenky*, ale nikým nepostižitelní bezpáteřní politici typu Lipavský, von der Leyen či Fiala, kteří dávají osobní prospěch nebo zájmy cizí moci před zájmy těch, koho mají representovat.

    * Ostatní členové EU mají úplně stejné emisní povolenky, ale energie o dost levnější.
    Nevolte zmrdy.
    30.7. 15:57 kdosi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Mě by spíš zajímalo, kde chce karkar získat stranu, která by plnila svůj volební program :)
    Člověk z Horní Dolní avatar 31.7. 14:18 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Bude volit Motoristy.
    31.7. 15:22 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    možná, je to jedna alternativa. šlachta ještě nelízal, nebo to hodit japoncovi ať to pořádně rozjebe :) Zatim nevim všecko je otevřený...
    Člověk z Horní Dolní avatar 31.7. 15:43 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Hm. Já budu volit Piráty a v Praze Praha sobě.
    31.7. 17:31 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    No nebejt lipavskýho a hřiba tak bych je možná se zatnutejma zubama volil, ale tyhle dvě persony jsou mi tak odporný že se nedokážu přemoct a pirátům prostě už nevěřim. joa taky myslim že se ani do parlamentu nedostanou, anebo jich bude jak teď.
    1.8. 08:07 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Co je na těch dvou pablbech výjimečného? U pirátů je tohle standard.
    1.8. 12:01 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Noa k tomu třeba henten komouš Votápek... Měl jsem kdysi za to, že piráti jsou od toho prosadit legální trávu a digitalizovat. Na jedno se vysrali a druhý posrali... Prostě nejde to.
    Fluttershy, yay! avatar 30.7. 16:01 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kokotina
    Tohle technokratické rýpání do byrokracie skoro nikoho nezajímá a už vůbec ne tak, aby to stačilo na drastické změny ústavního pořádku ze začátku seznamu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.7. 17:01 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kokotina
    No sice to nikoho nezajímá, ale skoro všechni na to nadávaj :-) Celkově by to mělo přinýst několik miliard úspor, a pokud by se protlačilo i oddělení důchodů, tak možná i víc. Hlavně by to snížilo množství peněz k rozkradení a zrychlilo přijímání zákonů (když by se zrušili ty senilní netáhla a prezidenčík).
    30.7. 17:44 kdosi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kokotina
    Zrychlené přijímání zákonů? Jako že než dojdu z domu do krámu, tak se třikrát změní závazná legislativa, kterou se musím řídit a neznalost neomlouvá? To není zrovna něco, co by si člověk přál. Mnohem lepší by bylo mít jen pár rozumných zákonů, které by platily pořád stejně a dávaly by smysl - ale to by zase právníci neměli co žrát ...
    30.7. 17:58 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kokotina
    Ne, znamená to že se zákon projedná a schválí tak jak se projednal, a né že se bude čekat až se na to podivaj senilní netáhla a dodaj k tomu nějakej přílepek a vrátěj to do parlamentu a pak znova a nakonec na to čumí ještě polointeligentní opičák na hradě a dělá drahoty....
    Fluttershy, yay! avatar 30.7. 18:34 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kokotina

    Problém vzniká už na začátku, kdy zákon a přílepky píšou lobbisti-kamarádčofti politiků ve vládě a parlamentě.

    Současný stav privatizaci státu aspoň zpomaluje.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    31.7. 15:23 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kokotina
    S tím nelze než souhlasit...
    30.7. 17:41 javokajifeng | blog: psa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Zjistil jsem, že když nesouhlasím s ničím, nedovolí mi to v anketě hlasovat :(. Trestní odpovědnost od 15 a trest domácího vězení promladistvé již máme (§24 odst.1 h) zák. 218/2003 a § 25 trest. z. )

    Stranu s takto popsaným volebním programem by min. vnitra rozpustilo a k jejím bývalým členům by nasadila řehkovy agenty.

    30.7. 17:55 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    proč nesouhlasíš s ničím? :-) aspoň třeba ty mzdy, to je naprostá ostuda, většina národa si myslí, že mají odvody 30% a přitom je to snad polovina platu. v normálních zemích prostě máš mzdu a z ní odvod, kterej si zaplatíš, protože to je tvoje mzda. A né že něco ještě bude jako platit zaměstnavatel, dyť to je jenom oblož aby lidi neremcali že jim stát bere moc, kde to sme????
    Fluttershy, yay! avatar 30.7. 18:30 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kokotina

    „Normální“ země zdaleka tolik nezávisejí na zdanění práce v poměru k dalším daním. Tohle Česku vyčetla i neoliberální organizace jako OECD.

    Restrukturalizace daňového systému jako takového je něco, na čem se dá postavit politická kampaň, která bude srozumitelná i poslednímu Lojzovi ze Zatuchlé Lhoty. Tím spíš při úrovni oligarchizace české společnosti (ekonomiky).

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.7. 18:10 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    To o tý odpovědnisti od 15 jsem nevěděl, mylslel jsem, že ty gangy, zlodějíčci a dealeři jsou mezi 15-18 nepostižitelný. Ale to snížení na 12 by bodlo. K tomu bych ještě přidal trestní/finanční odpovědnost rodiče děcek do těch 15..
    30.7. 20:53 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    tak minimálmě ta finanční tam už je - když tvůj mladej někomu rozbije okno, tak to zacvakáš

    podle mě by pro začátek v pohodě stačilo začít současné zákony opravdu vymáhat nezávisle na barvě, víře a pohlaví (a vyřešilo by to spoustu problémů i po celé evropě)
    30.7. 21:04 pavele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Tomu se říká represe. Příště se zvýší tresty a sníží se věk na 10 let. Řešení vhodné pro politiky, protože je to rychlé řešení.

    Skutečné řešení těchto problémů je nepříjemné pro politiky. Snažit se, aby k tomu nedocházelo. Zlepšit povědomí ve škole. Stavět více dětských hřišť. Snažit se dávat peníze do zájmových kroužků a volnočasových aktivit pro rodiny. Podpořit rodiny s dětmi, aby měli méně stresu a více času pro výchovu. Podpořit ženy na mateřské nebo po mateřské, práce na zkrácený úvazek, školky ve firmách, přebalovny atd.

    Ale to se nestane, protože je to běh na mnoho let dopředu, a politik je tu jen 4 roky...
    30.7. 21:32 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Příště se zvýší tresty a sníží se věk na 10 let.
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Vražda_Jamese_Bulgera
    31.7. 00:13 javokajifeng | blog: psa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Daně ještě musím promyslet, pak možná změním názor.:D

    Mezi 15-18 jsou těžko postižitelní, trest dostanou výjimečně, a pak to skončí napomenutím nebo povinností podrobit se terapeutickemu programu apod. Z tr. rejstříku se jim to pak maže automaticky a rychleji než ostatním.

    Kdy nesou děcka majetkovou škodu je pro mě záhadou.
    31.7. 10:03 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    A co se dětské zločinnosti zcela vyhnout tím, že se přestanou rodit děti? Jako bonus to kromě bytové krize za pár dekád vyřeší i zločinnost dospělých.
    31.7. 10:54 javokajifeng | blog: psa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Na tom už se asi intenzivně zapracovalo
    30.7. 21:21 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Chybí tam už jen

    snížení cen groceries hned první den

    snížení cen benzínu a nafty od prvního dne

    ukončení války na Ukrajině do 24 hodin

    31.7. 06:11 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Lépe řečeno:

    "Ukončení financování války na Ukrajině do 24 hodin."
    31.7. 09:46 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    proč si tak strašně moc přeješ aby zase vyhrálo svinstvo (tentokrát to ruské, které rusko páchá na ukrajině)?
    31.7. 09:51 majales | skóre: 30 | blog: Majales
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Protože Radovan je proruská * . Doplň si co chceš.. On by rád aby tu zase chodili ožralí vatnici, brali lidem hodinky a obtěžovali ženy.. prostě trpí nostalgií po časech minulých.
    31.7. 10:01 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Jistě máš na mysli onen ukrajinský front, který osvobozoval Čechy :-D
    31.7. 09:55 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Proč si tak strašně moc přeješ banderovskou peremogu?

    Moskaly na nože, dejte nám zbraně a za dva týdny dobudeme Moskvu, řvali a hajlovali přitom celé roky. Tví pobratimové...
    31.7. 10:07 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Život kolika lidí v Sovětském svazu a okolních zemích mají na svědomí banderovci a kolik sovětský komunistický režim?
    31.7. 10:47 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    dotaz zněl jinak, ale to sis určitě všiml

    Škoda, že ti některé odpovědi dělají takové potíže :-(
    31.7. 11:51 majales | skóre: 30 | blog: Majales
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Je to jednoduché jako facka, ale lidé jako Radovan tomu bohužel nerozumí. Když rusák vypadne z území Ukrajiny, tak nebude na Ukrajině žádná válka. Ten kdo bombarduje domy s civilisty, nemocnice, nádraží a nákupáky aby způsobil co nejvíce obětí mezi civilisty je zasraný terorista a zalouží si chcípnout a ti kdo tomu bombardování fandí jsou buď zaplacení z kremlu a nebo duševní mrzáci. Argumety typu "ukrajinksý front" a "banderovci" jsou tak moc mimo mísu, ale když někdo snídá blitky z kremlu, tak se není co divit.
    31.7. 12:06 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Takže teroristé jsou USA, Izrael, Francie...

    I jejich přisluhovači a spolupachatelé jako ČR?
    31.7. 12:58 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Pokud někdo někoho napadne bezdůvodně, nebo pod vylhanými záminkami, tak to klidně může splňovat definici terorismu - to snad nikdo (až na tebe) nezpochybňuje ne?

    31.7. 13:12 majales | skóre: 30 | blog: Majales
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Jediný přisluhovač je tu Radovan. Miluje zas*aný rusácký imperialismus až do morku kosti..
    31.7. 13:07 ffff
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    ještě to chce zakázat vegany a cyklisty
    Člověk z Horní Dolní avatar 31.7. 14:01 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Zavedl bych dan z hodnoty pozemku.

    Nejaka reforma zdravotnictvi, mozna posun k necemu jako svycarsky model. Verejne zdravotnictvi funguje v necem dobre, napriklad pomer cena-vykon je skvely a v mnoha ohledech je poskytovana velmi vysoka uroven zdravotnicke pece. Ale v jinych ohledech je ten system min efektivni a nabizejici horsi sluzby nez soukrome zdravotnictvi.

    Reforma duchodu, postupny presun pryc od prubezneho systemu. Ten totiz povede k tomu, ze volby budou jen o tom, kolik se prida duchodcum, mladi budou odchazet do bohatych zemi s lepsi demografii (anglofonni zeme jako USA, Kanada, Australie), coz ten problem jeste zhorsi a dostaneme se do stavu, kdy nebude cesty zpet.

    Obecne dlouhodobe a strategicke planovani, ktere by melo byt lepe komunikovano k verejnosti. A snazit se tenhle pristup tlacit i v EU. Napriklad nechapu, proc se dlouho nedarilo identifikovat problem ekonomickeho zaostavani Evropy, urcit priciny a zkusit je odstranit.
    31.7. 14:15 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Reforma duchodu, postupny presun pryc od prubezneho systemu.
    To by bylo v pohodě - moci větší část toho co ted odvádím státu přeposílat na nějaké důchodové fondy - jenže to by vy nich nesmělo hrozit to, že při odchodu do důchodu zjistíš, že ti to někdo vybral (leonard cohen by mohl vyprávět kdyby ještě žil :-/)
    31.7. 15:20 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    kámo, jiný než státem řízený důchodový systém nemá u nás šanci fungovat. Polovina národa je podprůměrně inteligentní a obkládá kdekdo, Jakmile budou ve soukromých fondech prachy budou je majitelé vykrádat a odrbávat ty chudáky co jim tampošlou prachy a do pár let jich dost "zkrachuje". U nás prostě není kultura businessu zakořeněná a takže by to byla sociální katastrofa. Spořit totiž v zemi kde je běžná dvouciferná inflace proste nemá cenu a investiční výdělky fondů jsou hluboce pod tou hranicí. Takže jedině průběžný systém s každoročním nastavením odvodů. Jeden den korunu odvedeš, druhej den ji důchodce utratí za chleba.
    Člověk z Horní Dolní avatar 31.7. 19:29 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Ta nedůvěra v soukromé fondy je založená na historických zkušenostech, které dnes už nejsou tak relevantní.

    Šlo by to řešit třeba tak, že by byll by jeden "oficiální" fond spravovaný ČNB a pak by banky mohly nabízet alternativní fondy pod regulací ČNB. Ten oficiální fond by fungoval jako takový benchmark, měl by ideálně zanedbatelné poplatky a investoval hlavně pasivně, do akcií, dluhopisů, nemovitostí a třeba i do zlata.
    ⧠ A = 0 avatar 31.7. 20:15 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    hlavně pasivně
    do akcií, dluhopisů, nemovitostí a třeba i do zlata.
    Ehm...
    Nevolte zmrdy.
    Člověk z Horní Dolní avatar 31.7. 20:24 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Chtěl jsem tím říct, že například místo výběru konkrétních akcií koupí nějaký celosvětový akciový index (jen příklad).
    1.8. 12:09 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Já myslim, že ta nedůvěra je pořád aktuální. Pokud stát nebude efektivně vymáhat škodu a vyplácet poškozeným, pokaždý se najde nějakej vykuk co ukradne chudákům co půjde. Ono totiž ani fond v ČNB nebude zaručovat to že to někdo v budoucnu nebude chtít ukrást. Třeba jako sazku, nebo obecní byty, a další. Vždyť města na jedný straně prodávají/privatizují pod cenou byty známejm, aby na druhý straně by stavěli nový obecní byty pro "potřebné". Několikrát se stalo, že prodali a pak vykoupili za míň nějaký nemovitosti... Prostě co je státní se tady každej snaží rozebrat a vydělat na tom... Ten fond by byl taková třešnička pro někoho jako kelnerova famílie, tykačovci a podobný zámožný veličiny...
    1.8. 14:57 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    bingo - pamatujete, čím začal Kalouskův pád? Nepodařilo se mu protlačit 3% + 2% z každé vejplaty do soukromých penzijních fondů

    To by vešlo do dějin tunelování jako majstrštyk - házet peníze lidí přímo do černé díry

    To, že mu nevyšel pokus Karel na hrad byl proti tomu jen drobný nezdar (i když sudeťáci to vidí jinak)…
    Jendа avatar 2.8. 20:50 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Ten oficiální fond by fungoval jako takový benchmark
    Proč musí být oficiální a státní? Není VWCE dostatečný benchmark? :)
    Ta nedůvěra v soukromé fondy je založená na historických zkušenostech, které dnes už nejsou tak relevantní.
    Podívej se jak dopadp DIP. Existují myslím 2 rozumní poskytovatelé (poplatky 0-0.2%), asi 3 akceptovatelní (poplatky ~0.5%) a 40 úplných zlodějů (poplatky 1-3%, aktivní správa systematicky výrazně ztrácející za benchmarky). No ke komu dalo peníze nejvíc lidí? Hádej.

    Nějakým zázrakem to v Norsku jde a nikde jinde se to nepovedlo.
    Člověk z Horní Dolní avatar 8.8. 17:31 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Proč musí být oficiální a státní? Není VWCE dostatečný benchmark? :)
    No já to myslel spíš jako že to nastaví takovou spodní hranici a že alternativní produkty budou muset být v nějakém smyslu lepší, třeba v poplatcích, ale dost možná to je naivní představa :)

    Vlastně asi není důvod to komplikovat a umožnit ty alternativní soukromé fondy. Co se týče VWCE, je otázka, jestli je dobrý mít důchodový systém takhle závislý na USA.
    1.8. 17:28 fero
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    "postupny presun pryc od prubezneho systemu"

    To jiste, tohle vymejslel uz kradousek, ze si maj lidi na duchod setrit ...lol.

    Prubeznej duchodovej system je jedinej funckni a zadnej jinej jeste nikdo nikde nevymyslel.

    Mimochodem, zkus to ju? Rekneme ze budes rocne setrit 60k (5k mesicne, coz je pro vetsinu populace zcela mimo realitu), takze za 40 let v sitchte budes mit 2M4 ... a pri zprdele klice a prumerny inflaci 3% ... to bude mit hodnotu cca 700k. Realita je ze behem tech 40ti let dojte minimalne 3x k podobnymu pruseru jako nedavno, takze spis tak 300k. Jak dlouho hodlas bejt v duchodu za 300k? Kdyz budes zrat travu tak ti to vyjde tak na 3 roky.

    Člověk z Horní Dolní avatar 1.8. 19:34 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Co to je 2M4?

    Portfolio 75% akcie + 25% dluhopisy ma ocekavany vynos asi 4% nad inflaci. Prumerne pracujici odvadi do duchodoveho systemu mnohem vic nez 5k mesicne.
    Jendа avatar 2.8. 20:44 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Co to je 2M4?
    2.4M, notace známá z elektroniky.

    Ano, předřečník z nějakého důvodu neuvažuje složené úročení. Odpověď skriptem:
    acc = 0
    for i in range(40):
        acc += 60000
        acc *= 1.04
    
    print(acc)
    5929592
    
    6.8. 10:31 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Nechybí v tom výsledku korekce reálné hodnoty proti dnešku započítáním inflace v mezidobí?

    Co když se za těch 40 let některá z vlád utrhne ze řetězu a způsobí hyperinflaci? Nebo se snad očekává, že vláda bude soukrommé pojištění sanovat?

    Ono i bez hyperinflace, pokud vezmeme jako příklad USD tak ten za posledních čtyřicet let měl kumulativní inflaci 200%. Tj peníze mají nyní cca třetinovou hodnotu.

    Takže budete čtyřicet let šetřit, pro možnost je utratit (pokud pojišťovna v mezidobí nezkrachuje a vy se toho dožijete) s výrazně menší než 100% účinností?

    Není lepší investovat neznehodnocené peníze průběžně do věcí trvalé hodnoty, zaměřené na snížení(eliminaci) nákladů či dokonce výdělek v budoucnu?
    Člověk z Horní Dolní avatar 8.8. 17:47 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Vysledek je v dnesnich cenach, ten predpokladany vynos 4 % je realny, tzn. nominalni rocni vynos bude 4% plus inflace.
    Jendа avatar 11.8. 12:08 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Co když se za těch 40 let některá z vlád utrhne ze řetězu a způsobí hyperinflaci?
    Je to světové portfolio a je to v hodnotách firem, ne penězích. Reálná hodnota tedy nezávisí na finanční politice ale na výkonu ekonomiky (což může být dobře i špatně). A nezávisí na situaci v ČR, ta tam má zastoupeno asi 0.02%.
    11.8. 13:58 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Jako když to navážeš na světový, ergo americký firmy, ani tak ti nikdo nezaručí že nebude světová krize a hyperinflace. Například usa maj zcela určitě ke krátkodobé hyperinflační korekci podle mě už pár let slušně nakročeno. Tak může klidně dojít ke skokovému znehodnocení peněz o 50 a více procent a to třeba jenom proto aby rychle umořili část státního dluhu.
    Člověk z Horní Dolní avatar 14.8. 19:01 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Hyperinflace ale poškodí hlavně majitele peněz a dluhopisů, majitele například akcií nebo nemovitostí jen přes nepřímé efekty jako třeba ekonomická krize, zvýšení daní nebo znárodnění.
    Člověk z Horní Dolní avatar 14.8. 19:10 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Pokud se USA dostanou do situace, kdy bude hrozit hyperinflace, tak zvýší daně nebo nějakým způsobem "okradou" držitele jejich dluhopisů (zvlášť ty zahraniční).
    1.8. 13:27 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Tak ať je před víkendem sranda, odpudivý komoušský rozvědčík si za státní peníze zajel soukromě poblahopřát pedofilnímu marxistovi k narozeninám.

    Jestlipak si Oceán Moudrosti nechal od Pávka107 také ocucat jazyk, jako tenkrát od toho malého kluka?
    1.8. 15:38 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    šak havlovec každým rozvědčickým coulem... jen mě vrtá hlavou jestlimu i líbal lemroucha nebo nee. Předpokládám, že bude fotka jak Pávek míří na čumulangmu. fotka s horama v pozadí se bude vyjímat v jeho cestovatelském deníčku. tim jistě trumfne zemana na běžkách i klause na sněžce a možná i husáka na rysech.
    1.8. 18:21 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Jestli bude fotka uvidíme, ale poslední dobou mu spíš úplně nestranná a nezávislá česká televize přerušuje přenos když něco říká, obzvlášť pokud někomu odpovídá na nesprávné otázky :-D

    Ale tohle je také pěkné zavzpomínání, pedoprinc Andy by možná i ztopořil: https://x.com/EndWokeness/status/1645550356422590464
    Fluttershy, yay! avatar 1.8. 18:40 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: úhybné manévry
    Rychle, rychle! Je nutné odvést pozornost od Epsteinova nejlepšího kamaráda!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    1.8. 20:38 fetka se ztrátou paměti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: úhybné manévry
    Clintona?
    1.8. 20:58 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: úhybné manévry
    Billa Gatese :-D
    Fluttershy, yay! avatar 1.8. 21:24 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: úhybné manévry
    I’ve known Jeff for fifteen years. Terrific guy. He’s a lot of fun to be with. It is even said that he likes beautiful women as much as I do, and many of them are on the younger side. No doubt about it — Jeffrey enjoys his social life.

    Donald Trump

    Voice Over: There must be more to life than having everything.
    Donald: Yes, there is, but I won’t tell you what it is.
    Jeffrey: Nor will I, since I also know what it is. 
    Donald: We have certain things in common, Jeffrey. 
    Jeffrey: Yes, we do, come to think of it. 
    Donald: Enigmas never age, have you noticed that? 
    Jeffrey: As a matter of fact, it was clear to me the last time I saw you. 
    Trump: A pal is a wonderful thing. Happy Birthday — and may every day be another wonderful secret.

    Jeffrey Epstein’s Friends Sent Him Bawdy Letters for a 50th Birthday Album. One Was From Donald Trump.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    1.8. 22:51 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: úhybné manévry
    6.8. 10:41 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: úhybné manévry
    To vypadá na zoufalou snahu vykreslit se v roli oběti, údajně k ochlazení vztahů mezi Trumpem a Epsteinem došlo již v roce 2004, kvůli přihazování na nemovitost. Epstein přihazoval proti Trumpovi a ten tak musel zaplatit vyšší částku.
    6.8. 19:59 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: úhybné manévry
    Spíš to vypadá na zoufalou snahu očerňovat Trumpa za každou cenu, aby se vymlčela jména demokratů, kteří s Epsteinem měli mnohem bližší vztahy ;-)

    Apropos, co ten Bill Gates?
    Fluttershy, yay! avatar 6.8. 20:02 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: úhybné manévry
    Eh, kdo že je zrovna u moci?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    6.8. 22:43 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: úhybné manévry
    Deep state? :-D

    Česky se to řekne garnitura. A mají z Trumpa strach, protože jim chce zakroutit krky. Co ty bys v takovém případě udělal?
    Radovan je ale taky soucast deep state-u. Schvalne jestli nekdo uhodne ten state :-D
    9.8. 15:14 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: úhybné manévry
    Další tvoje konspirační teorie ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 15.8. 23:51 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: úhybné manévry

    Je zajímavé, jak Kash Patel a Dan Bongino, co šéfují FBI v Trumpově administrativě, otočili ohledně Epsteinovy smrti a klientů.

    Taky je tady ten detail s kontakty na Mossad přes Maxwellovic famílii a vůbec, jak se Epstein stal miliardářem z obyčejného učitele.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Jendа avatar 2.8. 20:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Nerozumím současnému trendu, kterého jsem si všiml ve společnosti "běžných slušných lidí":

    > Fijala nás žene do války!
    > Povinná vojenská služba

    2.8. 21:32 pavele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Já také ne. Podle našich představitelů jsme přece ve válce už dávno.
    Jendа avatar 2.8. 21:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Zajímavé, mně se zdá, že naopak představitelé se zoufale snaží tvářit, že se nic neděje, i když Rusko dělá věci které by už za válku klidně považovat šly.
    2.8. 22:44 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    což o to, představitelé o tom tak nějak mluví, ale ti co chtějí být představitelé - tam je to hodně smutné
    4.8. 16:32 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Podle mě představitelé trpí schizofrenií. Na jedný straně tvrdí jak jsme ve válce, utrácejí miliardy za kuchyně a stíhačky, ale že by okamžitě začali pracovat na přípravě armády tím že ji ze dvoj-trojbasobi, udělají cvičné odvody, svolaji cvičení pro 50-100000 zalozaku, to ne. Namísto toho pokoutně přijímají bitcoiny a povolenky na CO2 pro domácnosti.
    ⧠ A = 0 avatar 5.8. 14:36 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    To není schizofrenie, nýbrž korupce a bezpáteřnost.
    Nevolte zmrdy.
    5.8. 17:37 fero
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    To by me zajimalo soudruh, kde si vzal ze tu sou nejaci zalozaci. Protoze ti posledni jeste prisahali ze budou svym zivotem chranit socialisticke zrizeni.

    A i kdybys nekde nakrasne nasel 100k blbu, tak by me zajimalo, do ceho bys je oblik nebo obul. Kameni uz taky nemame, takze by nemeli ani cim hazet.

    Pokud sem si pravne vsimnul, tak se horko-tezko naslo 500 takovych, ktery si sli za 30k hrat na vojaky na mesic o prazdninach.
    7.8. 20:18 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Nelži, poslední záložáci jsou z roku 2004, teď jim bude něco kolem padesátky a přísahali na klause. Ale to že pro ně nemáme ani trenky bych i věřil. Právě proto bych ocenil cvičnou mobilizaci, třeba na 3 dny se postarat o řádově desítky tisíc vojclů navíc. A mohli by projet i ty nový suprdupr kuchyně...
    Heron avatar 7.8. 12:33 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    A nejsme? Podívej se na Slovensko a Fica? My máme nejlepší vládu od revoluce a jsou tady nachystané strany typu Turkovy Motoristé, údajný policista Šlachta, Konečná a Maláčová.

    Greendeal nekomentuju, EEV má kde kdo na střeše a Tesla, ačkoliv nemám rád Muska, tak má z mého okolí také kde kdo.

    A co se týče války, bavím se běžně anglicky s klukama z Ukrajiny. Takže pomáháme jak se dá.
    7.8. 20:22 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Mafijánský stát kde ministři perou prachy ze drog, a ty to srovnáváš se slovákama co jsou jenom nacionalisti? Chá chá... Ty kluky ukrajinský bys měl možná rači poslat ať zastavěj teho putina ne? Nebo proč se bavěj tady s tebou a proč rači nejsou na frontě? se jich na to zeptej, ne?
    Heron avatar 8.8. 17:51 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Já se s Ukrajinci běžně bavím anglicky, já jim pomáhám lokálně a vláda zase na mezinárodní úrovni.
    9.8. 12:45 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Jasný, a teda proč nebráněj svoji zemi? Mě zajímá co ti na to řekli. Mít svoji zemi pod útokem nějakýho úchyla tak bych ji asi šel bránit a né si vyjednával dávky někde v klídku. Jó kdyby si řekl bavím se z holkama ukrajinskýma, ok, to je cajk, ale u těch kluků je to trochu kách, podle mě.
    Člověk z Horní Dolní avatar 9.8. 12:48 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Protože být někde v zákopech a bránit svoji zemi je hodně nepříjemný a můžeš si odnést celoživotní následky anebo zemřít.
    Heron avatar 9.8. 13:35 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    A čím, když je Putin napadl už v roce 2014, způsobil několik pučů a opilec Jelcin s Putinem v zádech je připravil o atomovky? Pokud je můžu pozvat alespoň na pivo, tak je to také pomoc.
    9.8. 17:17 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Dyť jsme jim poslali čestmíra a i tanky a f16 aspoustu patriotů a pořád mají drony a je tam i spousta našich kluků v jejich zákopech... Proč tam nejsou oni kámo?
    Heron avatar 9.8. 19:27 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Klidně jim pošlu i svoje patrioty ;-)
    9.8. 19:51 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Papouškuješ ukrajinský narativ. To tě naučili nazpaměť na banderapárty?
    2.8. 23:23 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Ale to pak světový státník přece vysvětlil, že to byla metafora. Akorát by mě zajímalo co by říkal, kdyby mu někdo metaforicky sliboval oběšení na kandelábru :-D
    Heron avatar 9.8. 20:20 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Vstoupil jsem do Pirátské strany, to zase bude diskuse :-D
    Heron avatar 9.8. 20:22 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    https://lide.pirati.cz/profil/4140/
    9.8. 20:30 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Na co cílíš, na ministerstvo školství nebo místní rozvoj? :-)
    Heron avatar 9.8. 20:33 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Hlásím se k Policii, což je blokace, takže Vnitra.
    10.8. 13:04 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    No podle mýho skromnýho úsudku tě k policii nevemou, páč neuděláš psychotesty. Pokud teda se nehlásíš do nějaký sklepní IT skupiny co prošetřuje úchyly na internetu...i když ani tam ti nedávám moc šancí. tak abys nebyl z toho pak nešťastnej. bych spíš zkusil nějakou korporaci a dělal tam osmičku denně a pak si užíval decentního příjmu a objímal stromy v blízkym parku...
    10.8. 15:21 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    10.8. 16:00 javokajifeng | blog: psa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program

    Tady ještě další věci, kde může mít problém:

    § 13 (zák. 361/2003 Sb.) Předpoklady k přijetí do služebního poměru

    (1) Do služebního poměru může být přijat státní občan České republiky (dále jen "občan"), který

    c) je bezúhonný,

    e) je zdravotně, osobnostně a fyzicky způsobilý k výkonu služby,

    f) je plně svéprávný,

    h) není členem politické strany nebo politického hnutí, a jde-li o služební poměr příslušníka zpravodajské služby, ani odborové organizace,

    i) nevykonává jinou výdělečnou činnost, s výjimkou  ... a není členem řídících nebo kontrolních orgánů právnických osob, které provozují podnikatelskou činnost. ...

    Člověk z Horní Dolní avatar 10.8. 16:06 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Bezúhonný je, zdravotně, osobnostně a fyzicky způsobilý taky, takže jediný problém je členství u Pirátů.
    11.8. 10:02 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    přésně....
    11.8. 10:13 smradlavá fetka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Takovej pirátskej průměr...
    11.8. 10:55 javokajifeng | blog: psa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program

    Bezúhonný je, zdravotně, osobnostně a fyzicky způsobilý taky

    no, nevím, snad... ale možnná tam chce dělat jen zaměstnance (např. ajťáka pro správu windows) a nebýt ve služebním poměru.

    Jendа avatar 11.8. 12:11 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Bezúhonný je
    Zatím, než ho odsoudí za ty disky.
    osobnostně a fyzicky způsobilý taky
    Dovolil bych si pochybovat jestli je psychicky v pohodě.
    10.8. 08:30 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Jinou fotku nemáš?

    Napadají mě dvě možnosti. Buď jsi jim cracknul web, nebo ti opravdu hráblo. A je to vážné :-D
    Heron avatar 11.8. 18:39 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Ještě mám s rohama, ale ty asi nechceš vidět ;-)
    11.8. 18:50 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Já myslim, že rohy maj zůstat za zdmi každýho ložnice, max třeba na pornhabu, ale né se tim prsit na nějakým prajd pochodu a tady na to asi taky nejni nikdo moc zvědavej. I když valgrind možná jo, ale musíš bejt vyholenej :)
    9.8. 20:31 karkar | skóre: 9 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Karkarův vymakaný volební program
    Dobře ti tak! :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.