abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 02:11 | Komunita

    Společnost Igalia představila novou linuxovou distribuci (framework) s názvem Moonforge. Jedná se o distribuci určenou pro vestavěné systémy. Vychází z projektů Yocto a OpenEmbedded.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:44 | Nová verze

    Google Chrome 146 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 146.0.7680.71 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 29 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:22 | Nová verze

    D7VK byl vydán ve verzi 1.5. Jedná se o fork DXVK implementující překlad volání Direct3D 3 (novinka), 5, 6 a 7 na Vulkan. DXVK zvládá Direct3D 8, 9, 10 a 11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2026-03 aneb Eclipse 4.39. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:22 | Upozornění

    Ze systému Slavia pojišťovny uniklo přibližně 150 gigabajtů citlivých dat. Jedná se například o pojistné dokumenty, lékařské záznamy nebo přímou komunikaci s klienty. Za únik může chyba dodavatelské společnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 10:11 | IT novinky

    Sněmovna propustila do dalšího kola projednávání vládní návrh zákona o digitální ekonomice, který má přinést bezpečnější on-line prostředí. Reaguje na evropské nařízení DSA o digitálních službách a upravuje třeba pravidla pro on-line tržiště nebo sociální sítě a má i víc chránit děti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    včera 09:33 | IT novinky

    Meta převezme sociální síť pro umělou inteligenci (AI) Moltbook. Tvůrci Moltbooku – Matt Schlicht a Ben Parr – se díky dohodě stanou součástí Meta Superintelligence Labs (MSL). Meta MSL založila s cílem sjednotit své aktivity na poli AI a vyvinout takovou umělou inteligenci, která překoná lidské schopnosti v mnoha oblastech. Fungovat by měla ne jako centralizovaný nástroj, ale jako osobní asistent pro každého uživatele.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:22 | Nová verze

    Byla vydána betaverze Fedora Linuxu 44 (ChangeSet), tj. poslední zastávka před vydáním finální verze, která je naplánována na úterý 14. dubna.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.3. 12:11 | IT novinky

    Open source router Turris Omnia NG Wired je v prodeji. Jedná se o Turris Omnia NG bez Wi-Fi. Je připraven pro zamontování do racku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    10.3. 11:44 | Pozvánky

    Sníh roztál a roztávají i bastlíři. Žene se na nás celá řada konferencí a seminářů technického rázu. Zajímá vás, jaké? Pak se připojte k 60. Virtuální Bastlírně, tedy k veřejné diskuzi bastlířů, techniků, učitelů i vědců. Jako vždy přijde na přetřes spousta novinek ze světa hardwaru, softwaru i bizáru. Na začátek lze očekávat hardwarová témata, tedy například nový KiCAD 10, nové akcelerátory LLM s nízkou spotřebou, nejvíce fosforeskující

    … více »
    bkralik | Komentářů: 1
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (6%)
     (0%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (2%)
     (13%)
     (25%)
    Celkem 1053 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    19.2. 10:08 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Je to nastroj a urcite je dobre jej znat. A ano, nektere profese zmizi, nebude po nich poptavka, jine profese se objevi, jelikoz potreby trhu se vyvijeji.
    19.2. 10:14 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    ano, v poho to je jasné, ale ten exponenciální vývoj výkonu je poněkud znepokojující :-)
    19.2. 11:29 RealJ | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Souhlas. Na druhou stranu ten vykon prinasi moznosti o kterych se v minulosti mohlo jenom zdat. Ke trenovani neuronky v aute jiz nepotrebujes skutecnych nekolik milionu km ale jenom nekolik mesicu na virtualnich silnicich kde muzes simulovat treba pristani UFO uprostred kruhace v Pardubicich… a jina ai vyhodnoti co ma ta ai v aute udelat a jestli to udelala spravne… spousta firem podle me zacne diky ai optimalizovat sve produkty a sluzby (vice penez, min nakladu) a k tomu vaemu ten exponencialni rust potrebujes.
    Max avatar 23.2. 12:57 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Někdo i psal, že na začátku zaniknou inzertní weby. Že už i dnes se tu a tam uskutečňuje nákup přes AI. A AI se dá krmit přes strukturovaná data a nemusí existovat prezenční vrstva. Tj. zeptáš se třeba AI, že chceš koupit nemovitost o spec. takových a takových a v této lokalitě a dostaneš hned nabídku napříč všemi inzerenty.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    23.2. 17:51 jasná vize
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Artifišl admini vezmou práci zparchantělým adminům. Už vás vidím jak s Kolibáčem stojíte před vývařovnou pro chudé.
    Max avatar 24.2. 13:10 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Nechápu příměr ke Kolibáčovi a ani to, proč mi nadáváš. Ale každý si ventiluje své problémy jinak, tak budiž ti přáno.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    19.2. 12:06 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Nevim, jak definujes metriku vykon v tomto kontextu... Kazdopadne jedna se opravdu o exponencialni rust konecnych schopnosti llm modelu? Ani omylem.
    19.2. 13:28 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    21.2. 11:06 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Každá bublina i revoluce má svoji exponenciálně rostoucí fázi. Na tom není nic znepokojivého.
    19.2. 11:25 RealJ | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Pouzivam openai a claude, obe ve verzi $200 mesicne. Ma zkusenost s codex5.3 je skvela, agent pise kod, zaklada issues, resi ty issues, spousti testy, zaklada issues, resi issues. Mam soukromy projekt o 20M radku v java, funkcni v osmickove verzi, v 11tkove verzi vetsina veci funguje. Rozhodl jsem se tenhle projekt zmigrovat na java25. Agent na tom makal par dnu a zmigroval to. Kvalita kodu za me neni spatna. Udelal k tomu vsemu testy, vyresil pres 250 issues,… ted mi ukaz firmu ktere das $200 a udelaji to same… ja souhlasim s tim, ze ai nahradi brzy spoustu pracovnich pozic ktere jsou repetetivni, takova recepcni zanikne. Pravnici? Idealni kandidat, ale kdopak bude “rucit” za vysledek? Spousta pozic bude potrebovat min lidi na projekt (treba vyvojari), ale spousta veci ktere vyzaduji kreativitu ai nezvlada. A tim nemyslim maluvky ale treba Alesove sendvice, neco tak inovativniho proste ai nema z ceho vymyslet…
    19.2. 11:57 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Zrovna recepcni nezanikne kvuli AI. Tam, kde ji nechteli, uz ji davno nemaji a misto ni pouzivaji nejaky software process. Tam, kde klienti ocekavaji jednani s clovekem, tam zustane i za sto let. Pokud tedy nebudou humanoidi nerozeznatelni od originalu.
    19.2. 17:47 ty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    A uz mas nasetrino? Tech par miliard co budes platit za porusovani cizich licenci na ten vygenerovanej kod? A taky by me zajimalo, kolik tisic bezpecnostnich chyb si pri auditu tech 20M radku nasel a kolik tisic hodin si na tom stravil.
    20.2. 07:43 RealJ | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Libi se mi jak se snazis... neco mezi Izakem a Radovanem... proc bych mel resit bezpecnostni chyby u sw ktery mi bezi doma na 1 kompu?
    20.2. 23:32 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Jen čirá zvědavost - těch 20M řádků java kódu potřebuješ na svém 1 kompu provozovat přesně na co?
    21.2. 06:31 RealJ | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    generuje to nejaka data ktera jsou pro me zajimava, k tomu ten veliky storage...
    20.2. 07:47 hmmmw | skóre: 3 | blog: hmmmw
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Jak myslíš, že bude probíhat audit? Auditor vezme ten kód a dá ho AI ke zhodnocení...
    20.2. 16:37 tr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Ani ne, budes tam mit exaktne stejnou chybu jakou ma on ve svym kodu.
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 19.2. 11:32 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 41 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého

    hele singularita nastane už v uterý :O :D :O :D

    19.2. 14:55 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    ví se který úterý? Je jich v roce docela dost
    19.2. 15:13 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Voe, si to přečti. Btw v 2034... :-)
    24.2. 20:37 VoDo | skóre: 12 | blog: Archi3mini
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    az v roce 2027
    btw I use Archi3 :) Someday you will own nothing and be happy
    vencour avatar 19.2. 16:25 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Pamatuju kdysi jeden obal časopisu ABC, kde byla scéna z hvězdných valek a AT-AT tanky a komentář...staneme se bohy nebo lovnou zvěří?
    Jsem zvědavý:)
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    22.2. 23:35 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    ja osobne doufam, ze z ekonomickych ucastniku zacnou bejt zpatky lidi, co na sebe maji cas... ale zatim to vypada spis tak, ze i kdyz ASI ukocirujeme, stejne najdeme zpusob, jak se navzajem drzet dal nakratko

    IOW, myslim, ze nejvetsi jsou rizika nezvladnuti tyhle technologie lidma a celou civilizaci obecne

    o tom, ze nam muze AI samotna nakopat prdel, vi kazdej... ale ze si skrz ni zvladnem nakopat prdele sami a kvalitneji... to se moc neresi
    19.2. 19:07 PL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Jsem si to přečet, teď když jsem přišel z lesa a přinesl si bukové větve na topení na zítra, v krechtu mám 50 Kg brambor a popíjím mateřídouškový čaj, co jsem si v létě nasušil. Nějak se te AI budoucnost neobávám.

    Tohle je TOP :D "Zaměřit se na úkoly, které se automatizují hůře: vztahově orientované, vyžadující fyzickou přítomnost "

    Fakt je tam automatizují HŮŘE??? Jak se automatizuje fyzická přítomnost? :D

    19.2. 19:21 Vantomas | skóre: 32 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Humanoidním robotem.
    |🇵🇸 avatar 19.2. 22:17 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bubly-bubly-bubliny

    Matt Shumer je obchodník s teplou vodou podvodník (viz Reflection 70b).

    V tom blábolu plném vágních tvrzení se ostatně snaží prodat předplatné k LLM, což je prodělečný byznys, ve kterém je sám zainteresovaný.

    (Tolik také k tomu, proč to nevyšlo jako zprávička – výjimečně jsem to zachytil včas.)

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    20.2. 07:59 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bubly-bubly-bubliny
    Aha. Tak se pls rozepiš v čem se mýlí. Jinak to vypadá že tomu co napsal nerozumíš. Asi 9 z asi 10 poměrně vzdělaných reviewerů na bussines weeku s ním souhlasí.
    |🇵🇸 avatar 20.2. 21:22 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše bubly-bubly-bubliny

    🙄

    Tenhle bublifuck z Bloombergu – známe?

    Shumerova historie (to je těch jeho „šest let práce na AI startupu“) – a pak píše, ať si zaplatíme placené předplatné, hmm.

    Za doprovodu vágních tvrzení, že LLM má „vkus“ (co to znamená?), anekdoty o zcela určitě existujícím právníkovi, citace c-suity z OpenAI (opět v tom rozhodně nehledejte žádné střety zájmů a zapomeňte na ten spletenec vzájemných „investic“ výše)… To vše proloženo manipulativními narážkami, jak je „nepohodlně upřímný“.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    21.2. 14:36 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bubly-bubly-bubliny
    To jsou kecy, bláboly a neurčité fráze. Kde v tom článku o AI kecá, o AI? Co z toho že výkon roste exponenciálně, že programování bvlo záměr a poslední verze se samy vylepšovaly, že jsou ohroženy kancelářské profese a nebo že lidi podceňují AI, protože používají převážně free, zastaralé nebo ořezané verze si. Co je z těch tvrzení nepravda, nebo jak se snažíš naznačit, záměrná le?
    21.2. 14:37 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bubly-bubly-bubliny
    Verze AI a záměrná lež. Autokoberce je swiňa.
    21.2. 14:38 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bubly-bubly-bubliny
    Autokorekce...
    22.2. 14:59 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bubly-bubly-bubliny
    ze se ti vubec chce placat casem tady, s nekym o tom d i s k u t o v a t.. jdi a delej a na vsechny ser, ne, vsak tady na to koukej, samej copity cope, samej mesice zastaralej nazor :D to uz lepsi nebude, temhle mimonum bude ujizdet vlak uz akorat rychlejc, kazdy 4-7 mesicu dochazi k nasobeni dylky tasku, co LLM umi autonomne dokoncit... celej zbytek, cely tohle blaaa blaa je totalne zbytecny a vsichni kolibaci sveta si muzou nasrat :D podle mne je to dokonale jednoduchy, kazdyho volba, na ktery strane historie chce stat, kecy jsou zbytecny
    22.2. 15:03 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bubly-bubly-bubliny
    ja uz to mam tedka tak, ze kdyz nekdo chce, abych ho o necem z toho presvedcoval, musi mi za to zaplatit, zadarmo dostane akorat vysmech ;) ze maj opozdilci pocit, ze jim nekdo dluzi vysvetleni, je jejich problem, za mne se muzou hadat klidne se zdi, vysledek bude stejnej, samy odmitani reality :D
    22.2. 15:09 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bubly-bubly-bubliny
    z toho, ze se nam otevrela "digital divide" mezi tema, co pouzivaji free accounty a tema, co plati tech pet litru mesicne, z toho mam docela dost prdel, abych pravdu rekl - je na tom krasne videt jak uvazuje chudoba - pouzije nejlevnejsi moznost, potvrdi si svuj nazor - a ze jejich zivot komparativne bude stat cim dal vic za hovno, je zas akorat material ke stezovani si, hlavne si nikdy neuvedomit, ze si tihle kolibacove celou dobu muzou za tu svoji chudobu sami :D
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 21.2. 19:03 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 41 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bubly-bubly-bubliny
    (Tolik také k tomu, proč to nevyšlo jako zprávička – výjimečně jsem to zachytil včas.)

    sem tušila že si mi kecal když si mi hele řikal že:

    Znova: zprávičky v podstatě neschvaluju a často je ani nevidím ve frontě, to všechno dělá předpokládám ladislav.hagara. Naprostá většina mojí aktivity je, že vkládám články a občas furt mažu spam, což je docela indikace dalšího směřování, včetně slinty výše.

    ....nakonec měl pravdu asi ten pan prezident havel když řikal že kdo má blízko k cenzurovaní má i blízko ke lhaní :D

    21.2. 21:30 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bubly-bubly-bubliny
    Holt, když může hradní pán i milijon chlívek točit názory, a to jsou etalony toho nejlepšího, tak proč by nemoh selektivně uvažovat i zdejší mocipán....
    20.2. 12:09 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Porovnavat to s efektem covidovych opatreni neni fer. Covidova opatreni (divadlo kvuli viroze) zavedl stat z pozice majitele monopolu na nasili. AI je normalni vynalez a vyvoj technologie.
    20.2. 12:20 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Jasně, srovnat to s vynálezem kola je možná lepší příměr :-)

    Poník řiká že ten člověk lže, ale nemyslím si že úplně ve všem.
    Např. že schopnost programovat není důsledek naučených modelů ale záměr kvůli bodu 3 aby bod 2
    Nebo že výkon viz to metr.org roste exponencielně
    a že poslední modely programovaly sami sebe - to myslím je nezpochybnitelné alébrž to sama openai tvrdí.
    20.2. 20:30 PetebLazar | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Vy byste měl být povýšen do hodnosti generála pbtv.
    23.2. 09:06 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    OMG, Co je to pbtv? :-D Copak, nejaky covidovy ublizenec?
    23.2. 09:22 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Generál PoBitvěTyVole ;-)
    20.2. 21:44 Heretik 《小魔神》
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Základní ekonomický faktor:

    Cena, respektive skutečné náklady, musí odpovídat užitné hodnotě.

    Platí pro všechno, vždy a všude.
    20.2. 23:36 OldFrog {Ondra Nemecek} | skóre: 36 | blog: Žabákův notes | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Jenže tím nic neříkáte. Spousta věcí co byla dříve drahá je dnes spotřební levné zboží. Nevím, co to vypovídá o užitné hodnotě,
    -- OldFrog
    Glee avatar 21.2. 00:14 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    To se ted jen ekonomove budou predhanet k tomu svymu 250. vyroci.
    Nord Stream, 1997 / UA & GE will be NATO, Bucharest, 2008 / Donroe compression of EU into federalization has begun, 2025
    21.2. 13:43 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    A já myslel, že to bude o hokeji CZE - CAN. :-)
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 21.2. 18:53 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 41 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého

    naštěstí to už prohráli takže se nemusej bát že by se k nim lísal pávek nebo nutellák jako minule když vyhráli nějaký ty zlatý medaile a hodnotový politici chtěli nějaký hodnotný fotky na svý socky :D

    21.2. 20:37 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Jsme pěkně v prdeli, jen si to přiznejme.
    21.2. 21:26 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Jsme v prdeli jenom pokud to někdo zneužije. Chytrý lidí, treba jako zdejší publikum, se prostě přizpůsobí a díky mejm včasnéjm informacím, který se snažil ponik ututlat, dokážeou využít situace a stát se nepostradatelnými :-) já bych se toho nebál. ;-)
    22.2. 09:01 jbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Zdejsi lidi jsou chytry publikum? Dyt je sber nejruznejsich fundamentalistu, desinformatoru a trolu. Nikdo z nich rozum na nic nepotrebuje a tak jim zakrnuje.
    22.2. 11:41 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Tak jestli si myslíš že fundamentalista, desinfirmator a troll nemůže bejt chytrej tak tě lituju. Ale na druhou stranu, být tebou bych se zamyslel sám nad sebou, jelikož máš možná problém s identifikací fundamentalistů, desinfirmatorů a trollů. :-)
    23.2. 22:01 jbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Fundamentalisti se z principu vzdali myšlení a slepě věří dogmatům za každé situace (viz. třeba Valgrind). Dezinformátoři už přemýšlí jen nad tím jak získat invalidní důchod nebo jak doklepat posledních 5 let do důchodu (viz. Gréta). Torlové jen trolí, tak tam se taky o myšlení mluvit nedá.
    24.2. 11:02 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    :-) jak vidím máš to celé pomotané. Fundamentalisti jsou třeba všichni zastánci grýndýlu, genderových teorií, neřízené migrace a války na ukrajině. Dezinformátoři jsou všichni kdo odpůrce výše zmíněného prohlašují za agenty putinova režimu. Trollové z toho mají jenom zábavu. :-)
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 24.2. 21:23 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 41 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše šmída měří jako tři olgy richterový ale váží nejmiň jako sto :D :D
    nebo jak doklepat posledních 5 let do důchodu (viz. Gréta)

    až a jestli vubec budu v duchodu tak ti pak budu chodit na hrobeček zapalovat biosvíčky vyrobený z břišního tuku hele z eráru vyžranýho bukanýra martina šmída :P :P

    ....tvl ten digikomouš je tak vypasenej že nam ty budouci duchody nejspiš prožral zrovna von :D

    25.2. 07:29 jbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: šmída měří jako tři olgy richterový ale váží nejmiň jako sto :D :D
    Pekne ses odkopal. Nackove se snazili z lidi delat mydlo, neonackove z nich chtej delat svicky. Porad stejny uchylaci.
    NUKE GAZA! 🎆 avatar včera 19:27 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 41 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: šmída měří jako tři olgy richterový ale váží nejmiň jako sto :D :D
    21.2. 21:47 jejda | skóre: 27 | blog: jejda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    V prdeli budou jenom ti nešťasníci kteří si myslí že bez počítačů lidstvo nemůže fungovat. Svět moderních ne-mechanických technologií je strašně zranitelný a člověk by měl být aspoň psychicky připraven na to, že to může každou chvilku všecko kleknout.
    22.2. 03:09 RealJ | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Amen!
    22.2. 16:33 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    yeah, kdyz Laurin a Klement rozjizdeli vyrobu aut, tak ten, kdo si dal tu praci a rozjel kovarnu a sekal podkovy jednu za druhou, to tak strasne vyhral, ze o tech vitezich, pripravenych na to nejhorsi, jsou napsane cele stohy knih :D dnesek jim vylozene patri, takovym lidem, je dobre si z nich brat priklad
    22.2. 16:48 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Bereš v úvahu emisní povolenky?
    22.2. 18:01 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    v roce 1905? dival ses pod postel, jestli tam neciha eurokomisar? bububu
    23.2. 04:41 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Bereš v úvahu patnáct roků čekání na stavební povolení?

    Dnes by L&K měli problém vyrábět i ta kola, a pustit se do motorek by ani nezkusili.
    23.2. 14:32 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    proc bych mel brat v uvahu tvoje stihomamy? ze blokujou tebe, ze se skrz ne nezvladnes bez strachu jit ani vysrat, to je kamo tvuj problem...
    23.2. 08:23 jejda | skóre: 27 | blog: jejda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Mě se ale trochu nelíbí, že ten pokrok probíhá stylem: "Hurá teď nameleme všecky koně do salámu a posadíme svět na kola protože automobil nedělá bobky a nežere oves když nejezdí!" Většina moderních technologií je navíc přímo závislá na vzdálených zdrojích nad kterýma já jako uživatel nemám vůbec žádnou kontrolu. Netvrdím že bysme měli vylézt zpátky na stromy. Jenom si myslím, že technologie by měly být dostupné pouze tam, kde jsou místní zdroje na jejich provoz a pouze pro ty, kteří nejsou líní investovat svůj čas a úsilí k pochopení toho jak fungujou uvnitř, co můžou přinést, jaká jsou rizika a důsledky jejich používání atd. Zrovna třeba ten automobilizmus nebo IT jsou ukázkové příklady toho jak to dopadá, když se technologie začnou násilně přizpůsobovat ignorantským konzumuchtivým masám. Na silnici nebo na internetu to mohlo dneska vypadat úplně jinak, kdyby pár nenažraných ziskuchtivců hned všecko nepřevrátilo ve spotřební průmysl. S masovým rozšířením nám tady vzniká hlavní problém, když se z konktrétní technologie začne stávat jakási norma potažmo všeobecná nezbytnost. Chudák obyčejný plebejec je tak často svojim okolím víceméně nucen používat věci kterým ani zbla nerozumí ani nemá vliv na jejich funkčnost a nezbývá mu než doufat, že to s ním velký čaroděj myslel dobře. :-)
    23.2. 13:14 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    > Jenom si myslím, že technologie by měly být dostupné pouze tam, kde jsou místní zdroje na jejich provoz a pouze pro ty, kteří nejsou líní investovat svůj čas a úsilí k pochopení toho jak fungujou uvnitř

    jo no... myslet si muzes :D lidi si mysleli v historii uz tolik veci, co byly totalne mimo, holt je vyvoj musel vzdycky vyvest z omylu
    23.2. 13:45 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Plebejec dostane povinně evropskou digitální peněženku.
    24.2. 18:31 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    nojo, děje, fakt - třeba macinka překvapil
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 24.2. 21:09 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 41 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého

    je to dlouhodobej trvalej postoj motoristů, todlecto samozdřejmě mohlo překvapit jenom někoho kdo měl mozek rozleptanej lžiznamem, hnojníkem N, veřejnopravní libtardvizí nebo jinejma dezinfo kanálama :P ;D

    25.2. 10:20 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    jj - na novinkách to jen Hušek :-)

    Mě ani tak nepřekvapil obsah, ale forma
    25.2. 10:20 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    …to jen hučelo… - automatické opravy no :-/
    25.2. 10:35 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    e to dlouhodobej trvalej postoj motoristů

    Přesně tak. A podle mě i kvůli tomu dostali tak málo hlasů, protože částečný názorový průnik ještě neznamená shodu na tom v čem je podstata problému a jak by se měl vyřešit. Jinými slovy: Mírný optimismus v lepší zítřky se mu tímto podařilo spolehlivě potlačit a česká společnost neúprosně směřuje ke zglajchšaltované formě 40. až 50. let, kdy politice dominovaly zpitomělé pouliční davy.

    24.2. 18:34 Andrej | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Jemny problem bude, ze prepusteni ludia nebudu mat peniaze na to, aby si kupili tie uzasne nove sluzby (a tovary) produkovane pomocou AI a robotov.

    Jedine ze niekto zavedie univerzalny zakladny prijem dotovany z dani uvalenych na AI a roboticku vyrobu.
    Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven
    25.2. 12:04 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Nebo vznikne novy trh? Treba mezi lidmi, kteri si nemohou dovolit AI sluzby? Zkuste se zbavit etatismu a svazaneho uvazovani o svete. Kdyz budete ve stavajicim systemu v prdeli vy, bude tam i spousta dalsich lidi, coz je vzdy vyhoda :-D
    26.2. 19:21 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Ano, stejně jako je výhoda když se všichni ocitnou hladoví v temném lese, a jenom jeden z nich má bouchačku. Jo, ten je ve větší výhodě než kdyby to bylo ve městě kde jsou policajti...

    Jestli to dopadne tak, že všechny stroje (AI, roboty) budou mít novodobí feudálové, a plebs se nesloží ani na krabici od ledničky ke spaní, máme o srandu postaráno. Už vidím tu reklamu

    Bojíte se rostoucího počtu bezdomovců, co se vám snaží vloupat do baráku, spí všude po zahradě a rozbíjejí všechno, protože nemají peníze ani smysl života? Pořiďte si našeho značkového robopsa s motorovou pilou, ten je rozřeže*!

    *při vynechání splátky rozřeže Vás

    *výše splátky se může kdykoliv změnit

    *neručíme za Vaši bezpečnost

    *rozbalením krabice se vzdáváte práva na hromadnou žalobu
    2.3. 12:43 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Co tim chtel basnik rici? Chces poprit ekonomii? Zkus argumentovat bez emoci.
    2.3. 19:07 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    V té argumentaci ale žádné emoce nebyly :-) já jsem jen opsal, jak to bude a k čemu to můžeme přirovnat.
    Člověk z Horní Dolní avatar 27.2. 01:26 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Budou dělat něco jiného, protože většinu lidských činností AI během následujících 20 let nenahradí. Samozřejmě nějakou dobu potrvá, než se lidi adaptují na novou situaci.

    Pokud by došlo k poklesu agregátní poptávky (aka lidi přestanou utrácet), centrální banky a vlády si poradí.
    24.2. 20:35 VoDo | skóre: 12 | blog: Archi3mini
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    jako v minulosti, pocitace nam vezmou praci, internet nam vezme praci, ano nekomu jo ale pridelali prace vice a vice
    btw I use Archi3 :) Someday you will own nothing and be happy
    25.2. 16:55 2012
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děje se něco velkého
    Až bude věřící, nebudeš se muset o to bát. :-D

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.