abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:33 | IT novinky

    Společnost Anthropic oznámila Projekt Glasswing a s ní související AI model Claude Mythos Preview. Jedná se o iniciativu zaměřenou na kybernetickou bezpečnost, do které se zapojily velké technologické společnosti Amazon Web Services, Anthropic, Apple, Broadcom, Cisco, CrowdStrike, Google, JPMorganChase, Linux Foundation, Microsoft, NVIDIA a Palo Alto Networks. Anthropic věří, že nový AI model Claude Mythos Preview dokáže

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:55 | Zajímavý software

    Firma Ojective Development vydala svůj nástroj pro monitorování a řízení odchozích síťových připojení Little Snitch i pro operační systém Linux. Linuxová verze se skládá ze tří komponent: eBPF program pro zachytávání provozu a webové rozhraní jsou uvolněny pod GNU GPLv2 a dostupné na GitHubu (převážně Rust a JavaScript), jádro backendu je proprietární pod vlastní licencí, nicméně zdarma k použití a redistribuci (cena přitom normálně … více »

    » FIDESZ🧡! « | Komentářů: 0
    včera 18:44 | IT novinky

    Vojenské zpravodajství (VZ) se v březnu zapojilo do mezinárodní operace proti aktivitám hackerské skupiny APT28, která je spojovaná s ruskou vojenskou zpravodajskou službou GRU a která přes slabě zabezpečené routery prováděla kybernetické útoky na státní a další organizace v ČR i zahraničí. Operaci vedl americký Federální úřad pro vyšetřování (FBI) a jejím cílem bylo odebrat útočníkům přístup k napadeným zařízením a ty následně … více »

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    včera 16:44 | IT novinky

    Tvůrcem nejpopulárnější kryptoměny bitcoin, který se skrývá za pseudonymem Satoši Nakamoto (Satoshi Nakamoto), je britský kryptograf Adam Back. Na základě vlastní investigativní práce to tvrdí americký deník The New York Times (NYT). Několik indicií podle autorů jasně ukazuje na to, že Back a Nakamoto jsou stejný člověk. Jde mimo jiné o podobný odborný a osobnostní profil či totožné chyby a manýry v psaném projevu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 14:44 | Nová verze

    Google Chrome 147 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 147.0.7727.55 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře. Přehled novinek v Chrome DevTools 145 až 147 také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:44 | Nová verze

    Vývojáři z Laboratoří CZ.NIC vydali nové verze aplikací Datovka (Datovka 4.29.0, Mobilní Datovka 2.6.2). V případě desktopové verze přibyly možnosti projít všechny uložené zprávy, zkontrolovat časy expirací časových razítek a přerazítkovat datové zprávy, které lze v ISDS přerazítkovat. Novinkou je také možnost vytahovat myší ze seznamu ZFO soubory datových zpráv, tento úkon jde udělat i pomocí tlačítek Ctrl+C. Nová verze Mobilní Datovky přináší jen drobné úpravy.

    VSladek | Komentářů: 0
    7.4. 21:55 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.28.0. Z novinek lze vypíchnout novou třídu machine.CAN.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.4. 10:22 | Komunita

    Michael Meeks, CEO společnosti Collabora, na apríla oznámil, nebyl to ale apríl, že nadace The Document Foundation zastřešující vývoj kancelářského balíku LibreOffice vyloučila ze svých řad všechny zaměstnance a partnery společnosti Collabora, tj. více než třicet lidí, kteří po mnoho let přispívali do LibreOffice. Nadace The Document Foundation po několika dnech publikovala oficiální vyjádření. Přiznává pochybení při zakládání

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    6.4. 05:33 | Pozvánky

    Protože je už po aprílu, můžou strahováci opět zveřejnit program další Virtuální Bastlírny, aniž by připravená témata působila dojmem, že jde o žert. Vězte tedy, že v úterý 14. dubna (změna!!!) od 20:00 proběhne VB, kde se setkají bastlíři, technici, učitelé i nadšenci do techniky a kde i vy se můžete zapojit do družného hovoru, jako by všichni seděli u pomyslného piva. Co mají bastlíři tento měsíc na srdci? Pravděpodobně by nás musel zasáhnout

    … více »
    bkralik | Komentářů: 3
    5.4. 23:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 26.1 aneb čtvrtletní aktualizace open source počítačového planetária Stellarium (Wikipedie, GitHub). Vyzkoušet lze webovou verzi Stellaria na Stellarium Web.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (14%)
     (23%)
    Celkem 1249 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    6.1.2007 09:46 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Robert Duvall
    Jen pár komentářů...

    Když už jsi nakousl Bullita, kde byla Duvallova role docela malá, tak by ses mohl někdy rozepsat o Robertu Vaughnovi, který tam svého politického slizouna zahrál skvěle... [hint]

    - The Godfather: vždycky mi bylo líto, že si Duvall nezahrál v trojce. Společně se starším Al Pacinem by to byl koncert.

    - Eagle Has Landed: doporučuji i knihu od Jacka Higginse, dobré počtení. Jak jednou člověk viděl Formanovy Vlasy, už se asi nikdy nesmíří s tím, že by Treat Williams mohl hrát vojáka, který doopravdy bojuje... Osobně tento Sturgesův film řadím o hodně výše než slavný a opěvovaný Velký útěk.

    - Sling Blade je výborná podívaná a Thornton je tam tak uvěřitelný, že mi několikrát později dělalo problémy si v jiných filmech uvědomit, že už to není ten samý zabiják. Duvallova role je však spíše symbolická.

    - The Apostle je děsná blbost. Jestli si nechceš zkazit chuť, tak doporučuji tento film vynechat. Podíval jsem se na něj jen kvůli Duvallovi, ale je to hrozná slátanina.

    - Gone in Sixty Seconds: překvapuje mě, že se ti to líbilo. Jednotlivé prvky jsou bezva (Cage, Jolie, Duvall, pěkná auta), ale dohromady mi to připadá jako nekoukatelný videoklip. Od absurdně stupidní postavy Ribisiho, přes hromadu klišé, až po některé scény, kterým do realističnosti chybí opravdu hodně. Kromě toho: je to film o závodění a Angelina je krásná, ale popisovat ženskou podle součástek auta, to je fakt děs.

    -------

    Díky za pěkný zápisek.
    David Ježek avatar 6.1.2007 11:22 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Robert Duvall
    ad. Bullit - Robert Vaughn rozhodne, ale hned tak to nebude

    ad. Godfather III - souhlas, nicmene pokud se nepletu, trojka uz je povazovana za podstatne slabsi nez prvni dva dily. koneckoncu i ten casovy odstup ... (ale presto ji beru jako v jistych mezich dustojnou soucast trilogie)

    ad. Eagle vs Velky utek ... tak zrovna o tomto jsem jeste nikdy nepremyslel, ale asi bych s tebou souhlasil. Preci jen Velky utek je (imho) natocen takovy lehce satirickym stylem a clovek si k nemu diky obrovskemu ansanblu slavnych hercu vybuduje trochu jiny vztah uz z principu, nez vuci komorne pojatemu Eaglovi.

    ad. Thorton: jsem rozhodne zvedav, ja si ho vsak poslednich par mesicu jen tezko predstavuji jinak nez s cervenou cepickou na hlave, placatici v ruce a neustale ozralym vyrazem ve tvari ;-)

    ad. Apostle ... uvidime, beztak asi na nej hned tak nedojde

    ad. 60sec. jak rikam, chce to nejvyse jednou za tri roky, pak se clovek pobavi. jinak je to samozrejme pojetim ptakovina pro teenagery (a to prosim neni narazka na "toho-jehoz-jmeno-se-nevyslovuje"), asi zhruba jako The Fast and the Furious. A na takovy film se zkratka kouka s pulkou mozku vypnutou (coz jsem mozna mel napsat jako upozorneni rovnou do blogpostu).

    -------------

    zamalo, diky za pekny rozbor
    6.1.2007 13:19 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Robert Duvall
    Godfather III - souhlas, nicmene pokud se nepletu, trojka uz je povazovana za podstatne slabsi nez prvni dva dily.
    Já mám trojku minimálně stejně rád jako první dva díly. Rozhodně jsem ji viděl nejčastěji. A přestože je fakt, že jako celek se prvním dvěma dílům nevyrovná, tak Al Pacino v ní myslím zahrál úplně nejlíp z celé trilogie. Pravda, místy je to až trochu moc uvolněné a zvláště u sicilských scén to občas vypadá, že si tam celý štáb (staří kamarádi) zajel hlavně na dovolenou a jen tak bokem vystřihli Diane Keaton a Al Pacino pár scének.

    Ale třeba scéna z kuchyně, která následuje po vrtulníkovém masakru mafiánských bossů, při níž nakonec Michael/Pacino omdlí, to je lahůdka. Naprosto skvělý Al Pacino. Podobně jako třeba ve filmu "City Hall", který sám o sobě není nic extra (i když Cusack tam je fajn), ale Al Pacino z toho dělá výbornou podívanou. Viz např. scéna v kostele při pohřbu malého kluka. Ale to už jsem hodně daleko od původního tématu...
    6.1.2007 12:54 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Robert Duvall
    Prima pocteni, vzdycky se tesim.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    6.1.2007 21:13 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Robert Duvall
    Apokalypsa me doslova šokovala -- větší cípovinu jsem dlouho neviděl, režisér asi neví, co je to když má mít film spád. Jedna velká dlooooooouhá nuda. Přitom Coppola je hodně zvučné jméno. Ale možná jsem byl ve špatném rozpoložení, nevím.
    6.1.2007 21:53 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Robert Duvall
    Obyčejně se snažím takovým tvrzením vyhýbat, ale tentokrát mi to nedá: ten film jsi nepochopil.
    10.1.2007 21:42 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Robert Duvall
    Obvykle tohle nedělám, ale byl jsem short-of-time, takže jsem některé pasáže "trošku zrychlil" :-D Tušil jsem to, podívám se na to jindy. Určitě ale budeš souhlasit s tím, že film musí chytnout. Dal jsem tomu 45 minut...
    David Ježek avatar 10.1.2007 22:18 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Robert Duvall
    zasadni to chyba priteli. tenhle film si je potreba VYCHUTNAT stylem, kdy se na nej skutecne nerusene podivas. to kdyz jsem po cca 15 letech pujcil v pucovne Lawrence z Arabie, tak jsem zavrel/zamknul, zatahnul, vypnul telefon a na 3 hodiny 40 minut se ponoril do dokonalosti prevedene na filmove platno. to same si zada Apokalypsa :-)
    10.1.2007 22:47 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Robert Duvall
    No já u toho ještě vařil. Zkusím to :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.