Společnost JetBrains se stala platinovým sponzorem multiplatformního open source herního enginu Godot. K vývoji her lze používat Rider for Godot. Zdarma pro nekomerční účely.
Byla vydána verze 9.0 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Verze 9.0 je založena na Debianu 13 Trixie. Přehled novinek v poznámkách k vydání a informačním videu.
Operátor O2 dává všem svým zákazníkům s mobilními službami poukaz v hodnotě 300 Kč na nákup telefonu nebo příslušenství jako omluvu za pondělní zhoršenou dostupnost služeb.
Společnost NVIDIA vydala verzi 13.0 toolkitu CUDA (Wikipedie) umožňujícího vývoj aplikací běžících na jejich grafických kartách. Přehled novinek v poznámkách k vydání.
Byly vyhlášeni vítězové a zveřejněny vítězné zdrojové kódy (YouTube, GitHub) již 28. ročníku soutěže International Obfuscated C Code Contest (IOCCC), tj. soutěže o nejnepřehlednější (nejobfuskovanější) zdrojový kód v jazyce C.
Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za červenec (YouTube).
Konečně se ochladilo, možná i díky tomu přestaly na chvíli padat rakety jako přezrálé hrušky, díky čemuž se na Virtuální Bastlírně dostane i na jiná, přízemnější témata. Pokud si chcete jako každý měsíc popovídat s dalšími bastlíři, techniky, vědci a profesory u virtuálního pokecu u piva, Virtuální Bastlírna je tu pro Vás.
Ještě před ochlazením se drát na vedení V411 roztáhl o 17 metrů (přesné číslo není známé, ale drát nepřežil) a způsobil tak… více »Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.
PixiEditor byl vydán ve verzi 2.0. Jedná se o multiplatformní univerzální all-in-one 2D grafický editor. Zvládne rastrovou i vektorovou grafiku, pixel art, k tomu animace a efekty pomocí uzlového grafu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí GNU LGPL 3.0.
Byly představeny novinky v Raspberry Pi Connect for Organisations. Vylepšen byl protokol auditu pro lepší zabezpečení. Raspberry Pi Connect je oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče. Verze pro organizace je placená. Cena je 0,50 dolaru za zařízení za měsíc.
Mám naprosto stejnou zkušenost, leč nejsem firemní zákazník. Když je něco očividně špatně, nikdo z O2 ani vzdáleně netuší, čím by to mohlo být. A když už si dáte tu práci a najdete problém i řešení, O2 to vždycky zazdí nějakou perlou typu: „To takhle přeci nejde!“.
A pokud by nereagovali, tak bych poslal doporucenej dopis s okamzitou vypovedi z duvodu neplneni smlouvyNo, podle klasické outů smlouvy oni za nic neručí, takže to asi nevyjde.
V naší firmě někdy v letech 1995 až 2000, než se nám podařilo donutit management k vypovězení smlouvy (velmi drahé) s HP, takhle fungoval servis do 24 hodin:
"Áno nahlaste nám závadu (po 20ti minutovém čekání na spojení s Help-deskem)". Následovala přesná specifikace (kterou jsme již samozřejmě zaslali mailem). A to hlavní v čem byl zásah do 24 hodin: ...do 24 hodin se dostavil technik, ověřil si v čem je již náhlášený problém, odmailoval to "naším připojenim na NET" do Ámeriky na centrálu a prý máme čekat, jak rozhodnou prioritně o našem problému, ale určitě do 30ti dnů. Samozřejmě, že naše zemička je pr...l Evropy, tak odpověděli téměř na konci 30ti denní lhůty. Ale to neznamenalo, že to ještě vyřešili.
Jó, protože tento systém ISO xxxxx (když vidím někde tento ISO certifikační diplom na zdi, tak jsem jak bejk na rudý plátno) řešení problému nechápeme, tak ještě mi v Česku nejsme v Evropě, my východní Tataři.
Každej si tímhle u telekomu projde. A nejenom u telekomu. Od tý doby, co reklamuju i tkaničky do bot, se tady už ničemu nedivím.
Drobet of topic, ale přesto pěkně
1. je jasne, odkial ma slovenske o2 infrastrukturu a navyky chovania k zakaznikom
2. nastastie mam uplne opacne skusenosti - pravda je ale aj to, ze s uplne inym operatorom
Jen pro lepší představu čtenářů a potenciálních zákazníků Telefónica O2 doplňuji další zkušenosti ostatních:
www.abclinuxu.cz/blog/msk/2006/10/update-podvodne-prdy-telefonica-o2
Nejhorší na tom všem je, že člověk vždycky mluví s někým, kdo "za to nemůže". Pracovnice na infolince pouze "přebírá hlášení o poruše" a "pošle vám tam technika". Obchoďák "jen dodal produkt" (kterému pořádně nerozumí). Technik (navíc z jiné firmy, Com Plus, tuším) "jen přišel zkontrolovat, kde (na jaké lince) vám funguje internet" - to si nevymýšlím. Technik vůbec nevěděl, o jakou poruchu se jedná - jen mu někdo řekl "Franto, dojeď jim to tam zkontrolovat". Paní, která vám volá s nabídkou nového tarifu (trochu drzost nebo kvůli průzkumu spokojenosti (drzost na druhou
), je překvapena, že jste rozhořčeni, ale nemůže pro vás nic udělat (to vcelku chápu). Na koho se má člověk tedy obrátit? Nejsem ten, kdo by si neustále na něco stěžoval, ale co je moc, to je moc. Nic jiného než oficiální, doporučeně poslaná stížnost, ve finále nezbyde.
Třešničkou na dortu je pak skutečnost, že za celou dobu se nenašel nikdo, kdo by nám sdělil, proč došlo k přečíslování linky, kolik jsme ve skutečnosti přenesli dat a co se bude dít dál. A omluva? Kdo by se měl za co omlouvat?
Oprava ADSL - k tomu jen tolik, ze u ADSL je nekolikadenni lhuta na opravu (viz smlouva), takze pokud je to pro vas dulezite pripojeni, taxe jeste porozhlednete po zaloze (nejlepe vedene po jinych dratech
Obchodní zástupce vám logicky sdělí, že je obchodní zástupce a že routeru nerozumí. Váš problém pak chce vyřešit, aniž by věděl, kde je chyba, tím, že vám nabídne jiný tarif, kde limit není.
Oni za to sice asi opravdu nemůžou, ale stejně to občas pěkně schytají... :)
Tiskni
Sdílej: