abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 24
    včera 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 35
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 538 hlasů
     Komentářů: 22, poslední včera 10:06
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    29.10.2010 01:08 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Jan Jílek strikes back? :-) Nevím, jestli je to zase z archivu nebo ne, každopádně palec nahoru.
    29.10.2010 01:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Je to z archivu, ale už se to nedá nikde najít. Až ted tady. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    namenenezalezi avatar 29.10.2010 09:08 namenenezalezi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Celkom neanonymne, pán Jílek, keď som Vám kedysi napísala v nevyžiadanom e-maile, ktorým som nechcene hodnotila Vaše blogy, že keď takto popisujete svet, aký bol, aký ste ho zažili a prežívali, ste v tom dobrý a že máte rozprávačský talent, ktorý by bolo práve takto využiť / nie tým druhým spôsobom /, brali ste to takmer ako urážku. Toto je úprimné a pekne napísané. A keďže ja si ten Stakčín a tých ľudí viem predstaviť asi lepšie ako ktokoľvek tu, pre mňa aj veľmi živé a presvedčivé obrazy.
    29.10.2010 19:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Hele slinto, nech si ty rady o tom co mam psát. Uvaž se a slintej u žlabu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.10.2010 19:51 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Hnilku, pises, chovas se a ses debYl
    namenenezalezi avatar 29.10.2010 19:54 namenenezalezi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Hele slinto, nech si ty rady o tom co mam psát. Uvaž se a slintej u žlabu.

    To bolo testovanie, pán Jílek, nesklamali ste. Hulvát a nevychovanec. Moje uznanie Vášho rozprávačského talentu Vám opäť spôsobilo záchvat megalománie.
    29.10.2010 20:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    slinto, i kdyby si vykládala co chtěla, to co jsi napsala Markétě a o Markétě, tě navždy degraduje v mých očích.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.10.2010 21:02 Plzen - Doubravka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    ze ti ta huba neupadne prolhany krivaku to ty ses vysmival neslysicim na chatu ze jsou hluchi a psal si lidem aby zdechli to jsou tvoje slova a byl bys schopen to napsat anonymne i te markete, co ti o vikendech valcela domu krabice se zradlem, ty vyzirko a pak vysivala za tvymi zady, zatimco ty sis hledal na chatu novou sluzku! pokud ji to vubec nekdo napsal a neni to jen tvuj zlomyslny vymysl, tak si to byl TY, protoze si sobecka a po celozivotnim chlastu citove oplostela svine !
    29.10.2010 21:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    já Plzen - Doubravka jsem to ale kráva, když tady melu takovýhle hovadiny.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.10.2010 21:28 Plzen - Doubravka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Zadne hovadiny, hnilek. To nove jmeno ti sedi, skrz naskrz prohnilej, křiváckej, zvracenej křupane.
    29.10.2010 21:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Zadne hovadiny, hnilek. To nove jmeno ti sedi, skrz naskrz prohnilej, křiváckej, zvracenej křupane.

    Nerozčiluj se, prostě tě klepne a kdo tě potom pohřbí?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.10.2010 21:45 Plzen - Doubravka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    krivaku,ty se asi spolehas, ze te pohrbi ty deti, co ted na stary kolena hledas po facebooku
    29.10.2010 21:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    krivaku,ty se asi spolehas, ze te pohrbi ty deti, co ted na stary kolena hledas po facebooku

    nebud tak zapšklá, už jsem ji našel, teď tě pozdravuje a baví se tím jaký si tele. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.10.2010 22:04 Plzen - Doubravka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Lzes,hnilku,ty to uz ani jinak neumis. kdyby tva dcera vedela, co jsi zac, videls ji podruhe a naposled. mozna by ji potesil odkaz na tve diskuse, ty smradlavej starej paprdo
    29.10.2010 22:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    ji potesil odkaz na tve diskuse, ty smradlavej starej paprdo

    Já nepochybuji, že ji ho pošleš. :-) a počkej co všechno s e dočteš v tom blogu co píšu, to teprve se budeš vzteky dusit.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.10.2010 22:25 Plzen - Doubravka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    kretene ja ty tvoje slinty nectu ty me nicim nemuzes prekvapit vetsi hovado jako je hnilek neznam
    29.10.2010 22:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    kretene ja ty tvoje slinty nectu ty me nicim nemuzes prekvapit vetsi hovado jako je hnilek neznam

    Zase kecáš, čteš, slintáš u mých textů, chrochtáš si a ted jen maskuješ, jak mě miluješ, ale tímhle způsobem mé lásky nedojdeš. Možná něčím k žrádlu, láska prochází žaludkem. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.10.2010 22:45 Plzen - Doubravka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    ty kecas, paises, jak se tvoje dcera bavi , kdyz cte ty tvoje s l i n t y, a pak, ze ji jiste poslu ten odkaz. jenomze ne kazdy je takova svine, hnilek, aby nebral ohled na city mlade divky, ktera nemuze za to, co ju to zplodilo za nestvuru. a pokud de o lasku, to slovo si neber do huby, jenom jej uslintas, dedku plesnivej, jsi akorat tak k zbliti.
    29.10.2010 22:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    ale ty máš docela chudou výbavu nadávek, to mě ani nebaví otvírat svůj námořnický slovník. :-) Zlepši se.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.10.2010 22:55 Plzen - Doubravka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    co bys jeste chtel slyset? ze te maji vsude za blbce a blazna ? ty jediny to jeste nechapes a nikdy ani nepochopis. di si psat ty svoje slinty, psychoterapeute, a nevotravuj.
    29.10.2010 22:50 Plzen - Doubravka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    jo zradlo, to je pro tebe dulezite, obzerstvi krome jinych je tvuj dalsi smrtelny hrich, ktereho se nedokazes zbavit, podle toho i vypadas, prasaku
    29.10.2010 23:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    vidím, že se za mě budeš modlit, abych se zlepšil, děkuji ti.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.10.2010 23:39 Plzen - Doubravka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    To ti, ty cerna duse, nepomuze, pujdes do pekla a budes se smazit ve vecnem ohni. Ja tebe dekuji, ze ted uz vim, ceho veho jsou ruzni hnilkove schopni. Vem jed na to, ze az te potkam v metru, budes se divit me slovni zasobe ze tveho namornickyho lexikonu. Di spat, dedku, nebo chces slyset pohadku na dobrou noc? jak sis skvele poradil s dalsi diskusi se svymi virtualnimi neprateli? Pomodli se 100 otcenasu, mozna ti pan Buch odpusti alespon to lhani.
    29.10.2010 23:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Vem jed na to, ze az te potkam v metru,

    Už se na to těším. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 17:27 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    už jsem ji našel, teď tě pozdravuje a baví se tím jaký si tele

    Nevěřím, že by se mohla objevit normální dcera, které by se líbil ten humus vulgarit, se kterým se tady Hnilobo prezentuješ. To prostě není možné, že by geneticky nebo vychováním byla tak blbá, jako její obětavý tatínek, který se rozhodl stylem James Bonda jí po x-letech začít hledat. Kvůli péči v důchodu? Všechno děláš Hnílku jenom 'aby to bylo výhodné pro mně', tak bych se nedivil, že na důchodcovskou aktivitou bude nějaká křivárna
    30.10.2010 17:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Nevěřím, že by se mohla objevit normální dcera,

    Čemu ty věříš není důležité, ted si přečetla tvoji repliku a zakroutila jen hlavou, a doufala že tě nikdy nepotká. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 17:41 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Jestli si přečetla mou repliku, a předtím si přečetla tvoje projevy tady na Linuxu v delším časovém horizontu, a zakroutila hlavou nad mou poznámkou, tak se omlouvám za špatné hodnocení.

    Sice se mi tomu nechce věřit, chtělo by to autentický projev dcery, ale pokud tomu tak je, pak jsem se opravdu spletl, a geneticky je zcela po tatínkovi. Pak jí mohu jen blahopřát a do života si hledat další osoby, podobně jemné citlivé duše s intelektuálně vybraným projevem.
    30.10.2010 17:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Sice se mi tomu nechce věřit, chtělo by to autentický projev dcery, ale pokud tomu tak je, pak jsem se opravdu spletl, a geneticky je zcela po tatínkovi. Pak jí mohu jen blahopřát a do života si hledat další osoby, podobně jemné citlivé duše s intelektuálně vybraným projevem.

    Jako, že je odolná a trubky tvého typu bere s nadhledem. :-) Bere, stejně jako Rita, Marcela a Milada. To takovým jako jsi ty uniká, že jsou jen pro legraci s tím projevem žáků páté třídy. Asi si udělaly jasný obrázek o některých jako jsi ty.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 17:43 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Ještě se koukám, jak už jsi zase zahltil stránku svými komenty - pokud skutečně dcerka celou dobu s tebou u toho sedí a dobře se baví, tak jsem se skutečně spletl v hodnocení na dálku.
    30.10.2010 17:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    No sedí a směje se ti. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 17:53 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Tak blahopřeju - fanklub se ti rozšířil, to bys moh konečně táhnout pryč, někam, kde je ten slovník normální - ty zakomplexovaný skřete :-(
    30.10.2010 17:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    jasně, ty máš hovno, tak chodíš mi sem vyznávat lásku a čekš jestli se u některý nechytneš. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 18:08 Pzen - Doubravka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    ty debile nelzi alespon kdyz jde o tvoji dceru kdyby vedela co z ni delas mela by z toho tezky otres ty jsi vazne nemocnej
    30.10.2010 18:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    ty debile nelzi alespon kdyz jde o tvoji dceru kdyby vedela co z ni delas mela by z toho tezky otres ty jsi vazne nemocnej

    Tedy tebe museli mlátit do hlavy, ti chlapi co si tvoje máma vodila domu. Chudáku, jak se výchova může i projevit.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 18:04 Pzen - Doubravka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    takovyho fotra radeji nemit matky meli pravdu dokud mohly chranily deti pred tim zmetkem doufam ze ty holce to ze ji ten krivak vyhledal neublizi
    30.10.2010 18:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    takovyho fotra radeji nemit matky meli pravdu dokud mohly chranily deti pred tim zmetkem doufam ze ty holce to ze ji ten krivak vyhledal neublizi

    To je od tebe hezký, že si děláš starosti, že ti zdrhnul táta a ty si jako parchant vyrost na ulici a neumíš si slušnýho člověka zatím představit. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 19:18 MUDr. Hnílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Hnílek se vždycky choval na chatu jako debil, ale teď už teda nabírá grády. Hovado s takovým rodokmenem tady chce poučovat o výchově? Hnílku, celej život jsi prochlastal a profetoval a teď ve světlejch chvilkách hledáš děti, a chceš radit ostatním?

    Vědí tví zaměstnavatelé v blázinci či produkční v TV, jakým způsobem se tady prezentuješ? Myslím, že ti opravdu začíná přituhovat. To, jak urážíš lidi, povede k tomu, že ti to někdo, kdo na to bude mít chuť a náturu podobnou tý tvojí bolševický, docela s chutí sesčítá. Asi není tak těžké si vyguglovat spojení na tvoje chlebodárce. Moc se prsíš, ale tohle se ti vrátí, přetahuješ únosnej nápřah, hnílku.
    30.10.2010 19:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Vědí tví zaměstnavatelé v blázinci či produkční v TV, jakým způsobem se tady prezentuješ? Myslím, že ti opravdu začíná přituhovat. To, jak urážíš lidi, povede k tomu, že ti to někdo, kdo na to bude mít chuť a náturu podobnou tý tvojí bolševický, docela s chutí sesčítá. Asi není tak těžké si vyguglovat spojení na tvoje chlebodárce. Moc se prsíš, ale tohle se ti vrátí, přetahuješ únosnej nápřah, hnílku. Váš komentář

    Jo jo, já jim to ukazuji aby věděli jací kreténi se také pohybují mezi námi. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 20:02 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    ze vy se pane jilek spolehate na to ze lidi s charakterem podobnym tomu vasemu je pramalo

    prave proto se vas typ lidi vzdy probojuje do prvnich rad tak to bylo i v ty bolsevicky strane vite

    ted jejich geneticke potomstvo spila bolesevikum za krivdy a zlociny kterych se dopustily tzv levicove strany a naopak glorifikuji statkare kupce slechtu bankare uzerniky i tu tzv elitu co si zakoupila tituly a urady za ukradene penize a jeste nestihla pred revoluci nasat skutecnou slechtickou moralku ve ktere je hodnotou nejvyssi slechticka cest a ta prikazuje branit slabsi a pomahat bezmocnym proti tem kteri jim zpusobuji jakoukoliv nespravedlnost

    nikdo se slechtickou cti se nepropujci k cinum jake jsou pro jisty typ lidi bezne to vas radeji osobne srazi k ty zemi a bude drzet abyste uz nevstal
    30.10.2010 20:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    nikdo se slechtickou cti se nepropujci k cinum jake jsou pro jisty typ lidi bezne to vas radeji osobne srazi k ty zemi a bude drzet abyste uz nevstal

    Tak jo, už aby jste chcípáčkové začali. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 20:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    ta prikazuje branit slabsi a pomahat bezmocnym proti tem kteri jim zpusobuji jakoukoliv nespravedlnost

    Hotovej princ Bajaja :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 19:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Moc se prsíš, ale tohle se ti vrátí, přetahuješ únosnej nápřah, hnílku.Neměl bys Hnílku váhat, aby si to nepropás. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 21:02 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    jo a pane jilek ted mi to teprve doslo vzdyt u vas dnes mela byt vzacna navsteva a to vy jste po tech letech odlouceni stravil s ni den u sveho pocitace nebo jste ji jeden zapujcil / pokud byla pritomna i dalsi osoba ktera dodala obcerstveni mela mozna sebou svuj laptop/

    no vidite kam sme to dopracovali s tou vypocetni technikou lide se sejdou po nevimkolika letech a misto toho aby si sedli k rodinnemu krbu a vypraveli si myty a heroicke pribehy ze sve slavne minulosti prochatujou volnou sobotu a nedeli a mozna ani nestihnou ten hrbitov v pondeli / jesteze nejsou dirkovaci stroje to byste se do sveho 1 pokojoveho bytu nevesly /

    tak navsteva se jiste vyvedla a ted abc linuxu zrejme muze ocekavat rozrustani jilkovic familie v diskusich / teda podle vaseho tvrzeni kteremu uprimne moc neverim /

    jeste je tu moznost ze se zadna navsteva nekonala anebo byla jenom kratka a zdvorilostni

    ale mozna ze prave pisete ctyrrucne novy blog s nekterym z prislusniku sveho klanu
    30.10.2010 23:11 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Jeníčku, ty provokuješ a on se někdo nasere a bude mu to stát za to ti trošku za ty kecy uškodit. Ono to nic nestojí a jen trošku času udělat takový pěkný výcuc z tvých komentářů na tomhle webu. Kultivovaně pochopitelně, zestručnit, vypíchnout podstatné linky tvých způsobů vyjadřování a myšlení, zhruba tak na jednu stránku - pak už to ztrácí čtivost, pochopitelně s příslušnými odkazy pro zájemce o detaily.

    Určitě si pan primář i tvoje šéfka v blázinci k tomu sednou a vesele se zasmějí, stejně jako produkce v ČT. Žďárskýho jsi už potěšil, že's ho tady jako sponzora zveřejnil a umožnil tak zjistit pozadí jeho příjmů (časování fakt sedlo - když se bude krájet nový koláč s funkcemi v dozorčích radách).

    Skutečně se těmi tvými posledními vulgaritami snažíš vyzkoušet, co ti může projít?
    30.10.2010 23:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Jeníčku, ty provokuješ a on se někdo nasere a bude mu to stát za to ti trošku za ty kecy uškodit.

    Ty stále nechápeš, že já tyhle komentáře ukazuji svým kolegům a oni si dělají obrázek o sociální dovednosti a komunikačních schopnostech některých IT členů, konečně máme své zkušenosti. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 23:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    a také jsem si udělal screeny abych pobavil jiné. :-) Jinak s tím Ždárským, on jistě je rád že jsem ho zveřejnil, když on to samé zveřejnil před novináři. Tak nevím jestli jsi takový tupec, nebo to jen tak markýruješ. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.10.2010 23:26 !!??
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    ty ses vysmival neslysicim na chatu ze jsou hluchi a psal si lidem aby zdechli to jsou tvoje slova a byl bys schopen to napsat anonymne i te markete, co ti o vikendech valcela domu krabice se zradlem, ty vyzirko a pak vysivala za tvymi zady, zatimco ty sis hledal na chatu novou sluzku!

    To je tak tvrdé obvinění, že bych čekal konkrétnější obhajobu s argumenty, než jenom fakování Doubravky. Jinak by to vypadalo, že na každém šprochu pravdy trochu :-(
    29.10.2010 23:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    každém šprochu pravdy trochu

    a z jakýho důvodu bych měl něco vysvětlovat? Ty o nějakém víš? :-) Já ne.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.10.2010 23:41 ??!!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    No jestli je u toho smajlík, tak bych ho skoro viděl. Jako kdyby to až taková lež nebyla.

    Já bych z toho prdel teda neměl, tak splachovací teda nejsem.
    29.10.2010 23:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Já bych z toho prdel teda neměl, tak splachovací teda nejsem.

    to máš těžkej život, když se každýmu kreténu na netu snažíš něco vysvětlit, ale proč ne, třeba máš rád překážky. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.10.2010 21:08 Plzen - Doubravka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    jo a jeste abychom nezapomeli,vis proc te uz nikdy v zivote nechtely videt ty zensky, co od tebe utekly ? vis ! a my to vime taky, sadomasochisto
    29.10.2010 21:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    jo a jeste abychom nezapomeli,vis proc te uz nikdy v zivote nechtely videt ty zensky, co od tebe utekly ? vis ! a my to vime taky, sadomasochisto

    Koukám, že si královskýho rodu, když používáš plural majestatis. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.10.2010 21:50 Plzen - Doubravka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    ty umis latinsky, luzo ?
    29.10.2010 21:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    ty umis latinsky, luzo ?

    Neprožívej tolik mé vědomosti. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.10.2010 23:50 Plzen - Doubravka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    ktere vedomosti myslis, ty z wikipedie nebo ty, ktere jsou obsazene v tvych vedeckych spisech?
    29.10.2010 16:14 Alex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Jan Jílek, CHODEC, díl 1., Koukání na život, str.52, blog z 28.12.2005, vydala firma COREN s.r.o v roce 2007 (rozdáváno u Bohnické léčebny).
    29.10.2010 19:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Tak to tam zřejmě madam Valdaufová rozdavala neprodejne výtisky s chybejici stránkou, myslim 140. To byl zřejmě tah, aby si uvolnila skladiště. S tim nemám co dělat.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 00:30 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Tak to tam zřejmě madam Valdaufová rozdavala neprodejne výtisky

    co se deje pane jilku snad jste nedospel ke sebekritickemu zhodnoceni sve literarni tvorby
    30.10.2010 00:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Pokud jsou výtisky technicky vadné, jsou neprodejné. paní Valdaufová si nechala dát slevu na vadné výtisky od tiskárny, skoro polovinu nákladu, a ty později musela rozdat. Těžko by je prodala. Z důvodu její "obchodní zdatnosti" jsem ji opustil a vypověděl smlouvu. Co si paní Valdaufová udělá s knihami v nakladatelství je její věc. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 00:48 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    no ja to trochu umim s vyhledavacem na internetu cetl jsem nazor druhe strany pani Jiřiny Valdaufove ktera jak se zda zridila to vydavatelstvi Coren ucelove jen kvuli vasemu blizkemu pratelskemu vztahu a po gentlemanske dohode s vama

    i kdyz je pravda ze jediny gentleman jste byl z tech dvou co si na to placli vy

    rekl bych ze jeji a vase vysvetleni cele neprijemne zalezitosti se diametralne lisi

    pani Valdaufova podle vseho lze a prekrucuje fakta zatimco vy mluvite pravdu

    anebo slo jen o nedorozumeni a pani Valdaufova spatne pochopila celou situaci
    30.10.2010 01:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Zřejmě jsem jako autor odešel od paní Valdaufové jen tak z plezíru, protože jsem se nechtěl podílet na úspěšné obchodní strategii paní Valdaufové a z toho důvodu jsem šel do rizika, kdy jsem vydal další knihy jinde. :-) To jsem ale trubka, že jsem tak skvělý obchod opustil. :-)Já jsem uvedl jediný fakt. Vadný výtisk. Co je na tom k překroucení?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 00:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    neprodejne výtisky s chybejici stránkou, myslim 140.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 00:58 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    ja budu muset na kute zitra to bude na silnicich horor brzy vyjizdime to vite na dusicky je vetsi riziko dopravnich nehod mne se na ten hrbitov teda vubec nechce
    Marcela* avatar 29.10.2010 10:51 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Tak koukám, že máte též předky na východě. Můj děda pocházel od Petrohradu. Jeho rodina se přímístila v roce 1924 do Prahy, protože jim poněkud hořela půda pod nohama od bolševiků. Tady vystudoval techniku, stal se konstruktérem letadel, našel si babičku, měli spolu 2 syny, z nichž jeden je můj táta. :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 29.10.2010 14:13 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Darth Phantom avatar 29.10.2010 17:00 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Лавочкин, Семён Алексеевич???

    Nee, to byl nejspíše Pán prstenů :))). Nečumte furt na toho Pána, Makrelo, protože je to imperialistická, pokleslá a konzumní pseudokultura :-)))). Přečtěte si třeba Příběh opravdového člověka, nebo Как закалялась сталь, Jak se kalila ocel, tam se píše o vašich předcích :-D)). No za chvíli tu bude váš hnilobný Pán bez prstenu, a vysvětlí mi, že si mám zaparkovat vozejk :-).

    Jinak můj děda (i když nevlastní) pochází z Podkarpatské Rusi a ještě nedávno kopal v téměř devadesáti letech studnu společně s o pět let mladším dědkem. Je to neuvěřitelné, tihle lidé mají opravdu tuhý kořínek.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Marcela* avatar 29.10.2010 19:00 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Moji předci mají zajímavější rodokmen, však babička má dokumenty schované. Pokud by v Rusku nastaly restituce jako u nás, byla bych asi celkem "za vodou". Ale to se nestane :-).
    Jinak můj děda (i když nevlastní) pochází z Podkarpatské Rusi a ještě nedávno kopal v téměř devadesáti letech studnu společně s o pět let mladším dědkem.
    Hezký. Můj děda měl taky dost tuhý kořínek, dožil se 87let, každý den cvičil jógu, dělal překlady, vzdělával se i ve stáří.

    Jo a nepopichujte, ano? Nebo přijde chodec a trošku vám pošimrá žebra slovním mečem :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    29.10.2010 19:58 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    jmenovec nepouziva slovni mec, ale mentalni abstak. mam problem uverit, ze v nejakem jinem prostredi umi pouzit i jiny slovnik. dela nasemu jmenu hanbu
    Darth Phantom avatar 29.10.2010 23:37 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Nebo přijde chodec a trošku vám pošimrá žebra slovním mečem .

    Slovní meč vašeho Führera mě rozesmívá, je to jenom štěkání vzteklého ratlíka. Čím menší voříšek, tím větší štěkot. Dnes mám dobrou náladu a nebudu mu házet aport. Kokotiny o nějakém plagiátorství nemám náladu komentovat.

    Lavočkin bylo krásné elegantní letadlo, i když z velké části prkenné. To ale nebylo až zas tak nic vyjímečného, třeba britský Havilland Mosquito byl prkenný ještě víc. To ale nemá cenu rozebírat, to je spíš pro amigotowera.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    30.10.2010 00:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Kokotiny o nějakém plagiátorství nemám náladu komentovat.

    Ono ti nezbejvá než držet tlamu, protože plagiátorství z toho čouhá na sto honů. :-) Zkus napsat něco svýho, o něčem co se nedá zkopírovat, pak uvidíme jestli umíš psát, nebo jen píšeš slohový úkoly. :-) Takových co napsali knížku, článek kterou opsali od někoho a popsali ji i z gramatickými chybami, takových jsem poznal. :-)

    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 01:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Když už proti někomu jako argument používáš to, kde studuje, tak by ses možná mohl podělit o to, co jsi vystudoval ty. Ať můžeme srovnávat.

    sem si tak prostudoval ty komentáře k tvým blogům, zá se že to nemáš lehký, když ti hoši píší o tvých chybách v blogu o jedné kapitulaci. Na to že si to obšleh se všemi chybami a dodal jsi průvodní komentář, jsem asi nepřišel jen já sám, o svém 'vzdělání se taky nezmiňuješ, zřejmě to nebude nic moc.

    Jinak ze stylistického a literárního hlediska, nejsi ani vypravěč ani neumíš pracovat s fakty. Pokud chceš psát historické reminescence, pak si najdi skutečné prameny, prostuduj je a možná něco se dozvíš. Sbírat informace na netu, podle televizních seriálů, to je dost chabé. Tím tak ohromíš svýho žáky z páté B. Do páté A tě nevzali. Byla jen pro nadané.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 30.10.2010 15:17 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Když už proti někomu jako argument používáš to, kde studuje, tak by ses možná mohl podělit o to, co jsi vystudoval ty. Ať můžeme srovnávat.

    Můžeš mi vysvětlit, odkud si vzal tento citát? Já jsem nikdy nic takového neřekl a ani nikdo jiný v této diskuzi. To je něco z tvého estébáckého archivu? Tvůj kokotismus spěje do nejvyššího stádia. A když už se dostal přes citát, který si mě podsunul až k mému vzdělání, tak ti klidně řeknu, že mám vzdělání vysokoškolské. Ale ne něco jako tvoje "fakulta", kde je jedinou podmínkou k přijetí je složení finančního obnosu. Tam může "studovat" jakýkoliv dement, a ty dement rozhodně si.

    Ty si třeba něco dokázal, ale nerozumím tomu, proč to tady musíš každý den i se svými povolanými 3 podržtaškami vypiskovat a něco si dokazovat. Neznám žádnou známou osobnost, která by toto činila. Nedovedu si představit, že bych zatahoval do internetových diskuzí svoji partnerku a ani jsem to nikde ještě neviděl. Ty toto číníš 24 hodin denně a vymetáš (nebo si vymetal) i jiné servery. Tohle už je na doktora, aby začal léčit tvou duševní poruchu. Ale pro opravdického doktora, ne pro dochtora z hor, jako si ty. Pokud ti jde o levnou sociální reklamu, tak reklamu sis už zde udělal dostatečnou. Nezapomeň se pochlubit s odkazy svým potomkům, ať vidí, čím se jejich imbecilní papá zde zabývá. Můžeš se pochlubit i v ČT, ať i tam vidí, co jejich slavný tvůrce seriálů vysílaných v okurkové sezóně zde provádí 24 hodin denně.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    30.10.2010 15:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    to je komentář z tvé diskuse k tobě. Jen tak blbečku, já nikoho kriplíku do debaty nezatahuju, ještě ti nedošlo, že ona má chut a potřebu diskutovat. V tvým vypitým a vylízaným mozku ti nedošlo, že je samostatná ženská a umí mluvit za sebe. jestli ti to vadí, dej se ty vymaštěnej dementní paviáne vyšetřit u zvěrolékaře. Tam se svým projevem patříš. Dlouhodobě.

    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 18:11 Plzen - Doubravka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    V tvým vypitým a vylízaným mozku

    ve tvym hnilku ty sis propil mozek demente
    30.10.2010 18:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    ve tvym hnilku ty sis propil mozek demente

    A dál? :-)Hele fakt, já vím, ž si měl nešťastný dětství, ale tak to tu tolik neinzeruj. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 18:29 Plzen - Doubravka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    nestastny detsvi inzerujes ty, hnilek, fotr te tyral a chlastal, matka psychoticka, stezoval sis a fnukal, vsadim se, zes lhal, to ty ses na nich podepsal hur nez oni na tobe, a nelituj se uz, prestan prenaset vinu za to co si na jine lidi, na rodice, na zeny, na psycholozky, co te nechtely respektovat v Bohnicich ... nedivim se, ze odesli, delat za par supu a vedle takovyho diletanta, intrikana by se nechtelo nikomu. tebe tam asi drzi proto, ze nemaj dost lidi na pomocny prace.a neobtezuj se 10 reakcemi najednou, zas budes mit 300 komentaru a z toho 250 vlastnich. prectu si ty tve slinty mozna az zitra a mozna uz vubec ne, cau, kretene!
    30.10.2010 18:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    delat za par supu a vedle takovyho diletanta, intrikana by se nechtelo nikomu. tebe tam asi drzi proto, ze nemaj dost lidi na pomocny prace

    Já tě chápu, měljsem tvrdý dětství a tak vím jak je takovýmu jako si ty. Mě třista komentářů nevadí. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 15:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Ty si třeba něco dokázal, ale nerozumím tomu, proč to tady musíš každý den i se svými povolanými 3 podržtaškami vypiskovat a něco si dokazovat. Neznám žádnou známou osobnost, která by toto činila. Nedovedu si představit, že bych zatahoval do internetových diskuzí svoji partnerku a ani jsem to nikde ještě neviděl.

    Ty jsi zřejmě zvyklý na nějaké husičky, které obdivují tebe a tvoje kydy. Za mnou chodí samostatné ženy, které rády čtou co napíšu a dokonce s noblesou unesou kreténské tituly blbečka, který sám sebe přesvědčuje o své úžasnosti a když mu ji druzí nežerou, pak se chová jak se chová. Nestarej se kam chodím, co píšu, proč to píšu? To že máš vysokou školu neznamená, že nejsi idiot, který nerozumí lidskému chování a lidským pohnutkám. Já jsem si ty komentáře se zájmem přečet a viděl jsem, že mne obvinuješ z toho, co ti druzí vyčítají, pokud ti to nedochází, tak číst umím a vyhledat si komentáře také umím. Přestan mi vypisovat pod různými nicky ty svoje dementní slinty, které ukazují jen na tvou zamindrákovanost a pokus se stát dospělým člověkem. Protože jsi mi jen a jen pro srandu, dlouhodobě.

    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 30.10.2010 16:01 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Dobře aportuješ, dědečku :-). S těmi nicky si vedle jak ta jedle, to mi snad už přišel zábavnější ten vozík. Nemasturbuj neustále nad svým géniem, ať tam v tom kutlochu neshniješ úplně.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    30.10.2010 16:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    S těmi nicky si vedle jak ta jedle, to mi snad už přišel zábavnější ten vozík. Nemasturbuj neustále nad svým géniem, ať tam v tom kutlochu neshniješ úplně.

    Víš kreténku, mě je jedno jestli si to ty nebo někdo jinej, blbý jste stejně. Prostě zamidrákovanej chlapeček, co mu nikdo neřek, že na světě jsou samostatně myslící lidé, kteří netřebují papouškovat cizí nápady. Mají totiž na rozdíl od tebe, svoje. Vlastní. :-) A dokážou je prodat, ty by si tak moh prodávat cibuli na trhu. S bídou. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 17:20 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    No a tady se Hnílku lišíme radikálně v názoru. Já si zase myslím, že zamindrákovanej může bejt jenom někdo, kdo nemá žádné pořádné vzdělání, mininální majetek na hranici důchodového věku, nepříliš luzného zjevu, výslovnosti, a hlavně primitivního vulgárního slovníku. Bohužel, čím víc tady na sebe Hnilobo prozrazuješ, tím víc je vidět, že ten vulgární styl není póza, ale tvůj přirozený postoj, ať k těm mladým v diskuzi, nebo k ženskejm, kterými pohrdáš, a máš je jen na jedno, abys je pak zase odkopl (o.k., Řiťku máš ještě jako gratis taxíka, protože pravděpodobně jako úspěšný kapitalista nemáš ani auto, ani při svém stavu řidičský průkaz - tvoje případná korekce údajů je možná, ale není opravdu nutná).

    Jak tvoje bývalé manželky (všechny jednostranně vinné za neudržitelnost manželství), tak tvoje děti, musí slintat blahem, když si můžou počíst, jak vulgární tatík se na webu chlubí, koho všeho zprznil.

    Dokonce už i na chatu píšeš, že sis prošel předchozí poznámky některých oponentů. Když se jeden podívá na četnost tvých příspěvků, kdy si často odpovídáš sám sobě, aby ti nebylo smutno, tak si musím říct, že to už je na léčení od PC závislosti. To, že nemáš nic jiného na práci jako koníčka, než smrdět u obrazovky, to je spíš k politování - zejména pro toho, kdo by s takovým narcisem lítost chtít měl.

    Ještě tak minulý měsíc jsem se docela bavil, jak ti tečou nervy v reakcích na ostatní diskutující - byls prostě srandovní s tím svým nehumorným projevem. V posledních diskuzích jsi se ale už přesunul do primitivní roviny vulgárně nadávajícího blba, který je proti všemu a proti všem, kdo nejsou s ním a jeho Řiťkou. Poor you :-(
    30.10.2010 17:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Ještě tak minulý měsíc jsem se docela bavil, jak ti tečou nervy v reakcích na ostatní diskutující - byls prostě srandovní s tím svým nehumorným projevem. V posledních diskuzích jsi se ale už přesunul do primitivní roviny vulgárně nadávajícího blba, který je proti všemu a proti všem, kdo nejsou s ním a jeho Řiťkou.

    Jako že jsem napodobil tebe? Ne tak hluboko jsem kreténe nekles, mám svo míru a úroveň. :-) To že nemůžeš sbalit ženskou a chodíš masturbovat nad můj blog při představě, že jsi na mém místě je sice smutný osud, ale zatím si nic jiného nezasloužíš. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 17:51 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    mám svo míru a úroveň

    To skutečně hnilobo máš, bohužel - přitom znám dost lidí bez jakéhokoliv vzdělání, kteří mají vystupování na úrovni, a k takovému primitivnímu vyjadřování (a podle těch vulgarit, co píšeš - i chování) by se nikdy nesnížili. Ale kde není dáno, tam asi výrazy 'kretén, masturbace, atd.' jsou denním slovníkem.
    30.10.2010 17:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    To skutečně hnilobo máš, bohužel - přitom znám dost lidí bez jakéhokoliv vzdělání, kteří mají vystupování na úrovni, a k takovému primitivnímu vyjadřování (a podle těch vulgarit, co píšeš - i chování) by se nikdy nesnížili. Ale kde není dáno, tam asi výrazy 'kretén, masturbace, atd.' jsou denním slovníkem.

    Ale to už si pitomče říkal, bud si nic nepamatuješ a nebo nemáš jiný téma. Tak se zlepši. Kreténe. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 18:00 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Hnílku, ty sis zase prásknul? Tohle nemůže napsat střízlivý člověk, vždyť si někde psal, že už dlouho abstinuješ. I když nevím, možná by bylo lepší psát takové vulgarity pod vlivem a druhý den se za to stydět. Ale tobě něco jako stud jistě nehrozí, asertivní sebestředný egoista,
    me, myself and I
    je příliš zahleděn do vlastní duševní krásy
    30.10.2010 18:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Neber si to tolik, nebo budeš z toho zcela impotentní. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 18:19 Plzen - Doubravka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Nestarej se kam chodím, co píšu, proč to píšu?

    proc tam mas zase otaznik, ty pako ? to tvoje clenení textu stojí zato, krome tve skvele slovni zasoby a chorobnych sexualnich predstav / co delas u beden na smeti a pod./.ty závidís lidem vzdelani, zavidis, ze je jiní lide respektuji a nemaji je za blazny jako tebe, mozna ti nekdo ze zacatku naleti a necha se zmast tvou extravaganci , ale pak te prokoukne a zjisti, ze jsi jen a jen obycejny primitiv, vulgarni, zakomplexovanej trpajzlik.
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.10.2010 00:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    "pískoviště" - můj dědeček měl většího čůráka než tvůj dědeček!
    29.10.2010 19:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    No tak třeba budeš mít štěstí, že tě dědkové chytnou, uvázou ti kámen na krk a jako prznitele literatury a mizerného plagiatora hoděj do ty vykopaný studny. I s vozejkem.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 29.10.2010 23:47 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    hoděj do ty vykopaný studny. I s vozejkem.
    Nerozčiluj se, dědečku, to není epizoda "Studna" z 30 případů majora Zemana, to je pravda. To ty už nemůžeš zvládnout, protože hniješ za živa ve svém panelákovém kapitalistickém (emh spíš socialistickém) kutlochu s Řiťkou von Defentlock.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    30.10.2010 00:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Jo umíš hovno, by se dalo říct a to co mi tady překládáš o Lavočkinech a Mosquitos, je leda pro nějaké blbečky, co četli jednu knížku. Zase si někde něco opsal a ted tu děláš machra. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.10.2010 00:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    On Vám dává "na prdel" ;-)
    30.10.2010 00:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    No Honzo, a jako v čem? Kdysi, když si chtěl bejt machr, musel si to sypat z hlavy, sehnat knížky, pročíst a zapamatovat. Sehnat co se dalo. Dnes, když chci něco napsat třeba o druhé světové válce zkopíruju text, přidám do něj tři věty a podepíšu to, protože na internetu najdu všechno. Tak o čem se tu bavíme? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.10.2010 00:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    To co píšete je nesmysl nepřesné, a Vy to víte, musíte si to pak především srovnat v hlavě "a vo tom to je". ;-) Já jsem taky realista, jako Vy, ale některý věci... víte sám...
    30.10.2010 00:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    co je nepřesné? Hele, poznám, kdy někdo má určitý styl, a najednou píše jinak. Tak mě nepřesvědčuj. Tyhle internetový moudra o válkách, zbraních, jsou na jedno brdo. Podobně jako knížky třeba o józe. To musí být opravdu dobrý autor aby napsal něco, vlastního z čeho nekouká jen další pokračování povídky, tisíckrát přemílané. Proto, se takovým věcem vyhýbám.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.10.2010 00:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    ...tím ale jenom vesměs potvrzuje te co říkám ;-)
    30.10.2010 00:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    V čem? Já jen říkám, že mě neberou věci, kde z toho čouhá plagiát, tím neříkám, že jsou jeho blogy všechny okopírovaný.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 30.10.2010 00:24 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Tobě nic nepředkládám, prohnilý čuráčku. Du na kutě, nezapomeň zase zítra vyhrabat 5 let starý žvást a upoutat na sebe každý den pozornost. Pozdravuj nedošuknu Defentlocku :)))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    30.10.2010 00:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Jo jo, jak ti dojde invence, tak jen invektivy, malý hlupáčku kopíráčku. :-) Pět let starý, ale můj, neopsaný. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 29.10.2010 19:02 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Ne, Lavočkin to nebyl. :-). Od roku 1924 děda žil tu v Praze. Zabýval se co vím hlavně výzkumem pružností a pevností těles v podniku Avia Letňany. Navíc nikdy se nestal komunistou, snad ho tam ani moc nelákali, vzhledem k jeho původu.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    30.10.2010 05:13 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Navíc nikdy se nestal komunistou, snad ho tam ani moc nelákali, vzhledem k jeho původu.

    Na tom neco bude. Rostu Korjakina (Belorus) taky zazranej nebezpecnej komous reditel podniku nehonil do strany vstoupit. Mozna proto ze chodil do ruskeho kostela. Jediny ve meste ktery se neopovazili zavrit, strhnout ze strechy kriz, narazit tam misto krize rudou hvezdu, udelat z kostela 'Pamatnik doboje'.
    Marcela* avatar 30.10.2010 11:04 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Můj děda rozhodně nikdy nebyl "zažraný nebezpečný komouš".

    Pocházel z aristokratické rodiny. Po zavraždění cara Nikolaje II. a změně poměrů v Rusku přišli o majetek, postavení, začali mít problémy. Dostali nabídku od ruské komunity /resp. rodinného přítele prof. Lomšakova/, jež se již usadila v Praze, aby se sem také přestěhovali. Po čase to udělali. Z veškerého majetku zbyl kufr, se kterým v tichosti odjeli do Masarykova Československa. Našli tu oázu bezpečí a klidu, kluci /děda s bratrem/ možnost studia. S dobrým prospěchem dostávali stipendium z fondu Legiobanky.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    30.10.2010 11:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Tak za první Republiky Rusové u nás rozhodně nebývali komouši. Většinou to vývali uprchlí buržoazní a šlechtické elementy, jak je nazývala komunistická propaganda. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 29.10.2010 11:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    jo taky mam spoustu muziky a jinejch zajimavejch souboru na cedeckach starejch az 8 let. to je pak sranda v tom neco hledat, mam jich mozna tak 1 000 (tak 1/4 sou operacni systemy, hlavne linuxovy distribuce, jenom od ruznejch verzi debianu mam snad 30 CD) a vsechny sou nadepsany "kotyz - ruzne" nebo "kotyz - muzika" + datum vypaleni. a pak v tom neco hledej :-D ale musim zaklepat, ze zatim sem kazdy na ktery sem sahnul precet. a kdyz ne, bylo to vypalovackou, vymenil sem ji a najednou to slo. ale vecne to asi nevydrzi. za dalsich 10 let uz z nich nemusi jit precist nic. asi bych si v nich mel udelat poradek dokud fungujou. neco malo uz mam pretahnuty na disk, vesmes ty dulezitejsi veci.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    29.10.2010 23:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Jsem dnes líný sem dávat blog tak pro mé čtenáře, zde Cesta tam a zase zpátky
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 10:00 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    tak jsem si pane jilku precet ten vas text na vasi www je videt ze jste ho psal ve spechu jeste uricenej z dlouhe cesty to mate recht ze mate ochotnou ridicku co vas zaveze svym autem kam si reknete ja dnes mel toho raniho blazince na silnicich taky až po bradu proto mam pochopeni pro drobne formalni nedostatky blogu na ktery zde odkazujete

    uz driv jsem vam chtel navrhnout zdali neuvazujete o dohledu korektora nad blogy prece jen mate za sebou uz docela bohatou publikacni cinnost a nekdo by moh zneuzit jiste kompozicni a jazykove nezrovnalosti vasich textu a mylne se informovat nadejne ctenare ze se moc nevyznate ve stylistice a gramatice a mate rozbihave mysleni

    ja taky nejsem zadny spisovatel ale taky ze nejsem spisovatel jako vy a ted k veci pane jilku zaujal me ten vas pribeh s biancou to byla italka ze anebo mela alespon italske predky to se dnes dost nosi mit koreny nekde jinde pokud je to / pokus o maly vtip / rasove a kulturne prijatelne nesmi to byt zase vychodni slovensko ze ano ti slovaci prece jenom nepatri tak docela k nasi zapadni kulture to je uz jina mentalita a uroven/

    bianca teda mela nekolik vysokych skol a mluvila hlavnimi svetovymi jazyky profesorka no to jste teda pane jilku v tech osmdesatych letech minuleho stoleti valel a nadevse byla jeste krasna ja se snad picnu jak jen to delate ze na vas ty zenske tak leti

    to zrejme pri vasem setkani abstinovala prece byste nemel pomer s alkoholickou to pak dopada kdyz se daji dohromady dva alkaci alwe vy to jiste dobre vite

    tez mi neni dost jasne proc ta vase krasna zena ta herecka zarlila kdyz jste mel pomer s vdanou Biancou / ten jeji muz byl ale blbec ze nic netusil / prece nechcete paneboze rict ze byla natolik fanaticka katolicka ze ji prekazeli vase mimomanzelske sexualni hratky zvlast kdyz neslo o pravou lasku jen o ciste telesne potreby ze se z toho narodil syn tak to je smula zase ta zenska nemela porodit nevyzadane dite a kdyz tak uz chtela otehotnet tak se mela nejdriv zeptat no ale kdyz se neptala a otehotnela sama od sebe at se stara

    / a jak to ta jana myslela z vam sice neni moc podobnej fyzicky-. asi bude vyssi po mame - ale ze je po vas chovanim to ma stejnou chuzi rum holky rock and roll ?/

    ty osamele matky jsou neodpovedne odeprou diteti otce jeste vydiraji v nekterych pripadech alimenty a clovek aby pak musel litat po soudech zapirat otcovstvi a zatloukat zatloukat ale v tomhle pripade zustal dle zakona ouredne otcem asi ten vul jeji manzel

    ale jeji skutky se k ni vratily dnes je alkacka a na dne a vy jakou ohromnou karieru jste udelal i bez tech jejich akademickejch titulu

    jo a vy jste mel obrad v katolickym kostele ze i kdyz ty fotky s petrou v apartnim kloboucku jsou asi z radnice / to byla moda vdavat se v kostymech to vam teda povim hruza ty feministky to pekne tim svym ujetym vkusem tehdy zprznily zenska ma byt zenska a ne nejaky hermafrodit i kdyz ta vase byla opravdu hezka kde jste ji sim vas splasil skoro bych rek ze je to fotomontaz/ tak to jeste nejste pred bohem rozvedenej to musite pozadat papeze nebo jak to ti katolici maji to uz te vasi prvni manzelce nevadilo ze zijete oba na hromadce vy presneji receno na hromadkach jak se u vas stridaly ty zensky kosmickou rychlosti

    psal jste prve ze si nasla pak noveho partnera a byl jste rad ze ji to nevyslo ani s nim tak proto se ptam jestli ji nevadilo ze pred Bohem je ten jeji novy vztah cizolozstvi anebo byl dle ni vetsi hrich to ze vam milenka pravdepodobne porodila nevlastniho syna za co jste fakticky ani nemoh

    / Karel Marx byl na tom chudak podobne a taktez se k tomu synovi sluzky kterou po tehotneni vyhodil nikdy nepriznal bral ho jak luzera a nechal ho vstupovat do domu zadnim vchodem pro sluzebnictvo toho neboheho chudaka kluka zivil z lasky k Marxovi kapitalista Engels ktery priznal az na smrtelne posteli jak to s Marxovym synem bylo doopravdy zda se ze kracite v Marxovych stopach i kdyz jste rozhodnym odporcem bolsevickych metod/

    vim ze ted mate dulezitou navstevu a nebudete mit cas abyste nejak obsirneji a presvedcive zodpovedel otazky ktere me trapi a taky je pravda ze nemate se mnou ani zadnou smlouvu na odpovedi pane jilku co ten lutera jako jogin bude jiste nad veci a nicemu se uz nedivi ale z tech vasich zenskych uz musi byt taky pekne dopletenej my vasi ctenari mame uz z tech nespocetnych market bianec dominik jirin gabriel rit v hlavach radne toco

    tak vam preji pane jilku abyste na dceru zapusobil svou charismou prinejmensim tak jako pusobi na me jiste bude strudl a rodinne legendy krasne vypraveni vam preji

    30.10.2010 10:32 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Tak vidím, že sis dal práci přečíst a přemýšlet a jiste uznáš, že nebudu odpovídat na tvé otázky. Co se ýče stylistických a gramatických úprav. nechám to být. Díky a pokračuj ve své činnosti.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 10:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    PS: Jsem rád, že uznáváš, že mám bohatý život a historky z něj jsou poutavé. Jo jak to dělám, že na mě ty ženský letěj? Hmmm i pro mne je to záhada a dokonce mi tyhle 'historky, ženský odpouštějí. Někde jsem tu četl, že nejlepší reklama pro muže je špatná pověst. Dokonce se jí jiní vehemntně zaobírají. A pro ty ostatní je to ještě větší záhada, neb co vyprávím je zcela pravdivé. To že někdo v průbehu života začne chlastat je smůla. Velká smůla a nikomu to nepřeji, ani svým bývalým milenkám.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 12:55 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    to ja o vas premyslim porad pane jilku a uz ani nevim zda nejste vymyslenej
    30.10.2010 12:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    to ja o vas premyslim porad pane jilku a uz ani nevim zda nejste vymyslenej

    No já tě chápu, ale to víš, napíšu ti blog jak to aby si byl taky muž se špatnou pověstí.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 19:24 Modeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Tak tu mame pana doktora hnilobu v plnym vykonu, jak fakuje vsechny, ktery reagujou na jeho perly.

    Hnilku ses fakt hnilobnej povl, kazdej dalsi blog a tvuj komentar jen potvrzuje to tvoje vidlactvi, a genetickou deformaci. Stastny to tvoje holky o kterejch vis (a jak sam priznavas, ani nekdy nevis, ze je mas), ze s tebou v ty opilecky atmosfere nemusely zit.
    30.10.2010 20:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Tak to víš paroháči, hlavně že ty víš jak je to s tvými dětmi. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 21:10 Modeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    dam ti zadarmo pro tebe nepochopitelnou informaci - ano, ja vim. ale to asi singl vypitec bez rodiny nedokaze pochopit
    30.10.2010 21:15 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    dam ti zadarmo pro tebe nepochopitelnou informaci - ano, ja vim.

    Založit nové vlákno • Nahoru

    Paroháči ona se ti pochlubila.? Drsná skutečnost. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 21:43 Modeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    je videt, ze ten mozek mas vypitej az moc, skutecne jsi nepochopil a zustal ve svy tuposti nekde v lese. kam ostatne se svym projevem patris
    30.10.2010 22:28 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    skusim vas diagnisticky postup ano pane jilku

    prevedem do prvni osoby vsechny vase vyroky na adresu jinych ucastniku tohoto skupinoveho sezeni

    ted si povezte JA JSEM.... a priradte k tomu vsechny ty charakteristiky

    cituji vas samotneho : parohac impotent chcipacek kreten nula vozejk etc etc

    mozna to bude mit na vas psychoterapeuticky ucinek
    30.10.2010 22:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    jako že všichni co mi navrhuješ včetně tebe by si měli uvědomit, že jsou paroháči, kreteni, nuly vozejci atd? Jo s tím se dá souhlasit. :-) Hele už by jste toho výkopu měli vylízt, já vím že tahle parta má průměr IQ 80. Tedy s přimhouřením obou očí:-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 21:21 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Tak to víš paroháči, hlavně že ty víš jak je to s tvými dětmi.

    ale no tak pane jilku kde se podela vase invence vase fantazie originalni napady zas jenom ta obehrana deska ja nevim ale ta vase asertivita mi pripada cim dal tim vic jen jako prazdna bublina chtelo by to v zajmu zefektivneni komunikace inovaci
    30.10.2010 21:23 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    jako prazdna bublina chtelo by to v zajmu zefektivneni komunikace inovaci

    a důvod?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 21:42 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    a důvod?

    co tenhle - chovas se a pises jako primitiv, skoro bych rekl, ze sem na tenhle web ani nepatris, Hnilku.

    Ale jestli tvoje cerstve koupena dceruska na to taky leti, tak si to s Ritkou hezky uzijte.

    BTW - nezatahuj do toho damy Miladu a Marcelu. I kdyz maj jiny nazory, jejich vystupovani ma vyssi, nez tvoji lodnickou 1.B tridu.
    30.10.2010 21:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    dsem na tenhle web ani nepatris

    Vážně, povidej mi o tom ještě něco jmenovče. :-)

    nezatahuj do toho damy Miladu a Marcelu. I

    No je fakt, že mají větší noblesu, než ty jsi schopný pochoit. tedy jestli víš, co znamená slovo noblesa. V pastáku tě to zřejmě neučili.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 22:05 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    podle toho, cos tady zatim na sebe vyblil, jses sam v pastaku jeste ted, s obcasnymi vychazkami za Ritkou. Noblesa - to bude asi nejakej odbornej vyraz, kterej se uci na nizsi neodborne skole klempirske... trefil jsem, lopato??!!
    30.10.2010 22:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    nejakej odbornej vyraz, kterej se uci na nizsi neodborne skole klempirske... trefil jsem, lopato??!!

    kdepák, tobě jako žáku s plným ukončeným vzděláním v šesté třídě, ten smysl uniká. Takže se nebudu namahat ti ho vysvětlit. Mimochodem, vyleštil sis křusky a krumpáč? :-) Aby si partě nedělal vostudu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 22:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Tak jsem zvědavý jestli ty vidláci jsou schopni vymyslet a udržet pozornost na víc jak třech tématech, zdá se, že je přeceňuji. :-) Čtyři je na ně moc. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 23:00 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    prave jsem precet pane jilku vas dalsi tapetovaci blog

    ted vazne : vytvarite dvoji vazbu vhanite lidi do vnitrnich zmatku nevedi na cem jsou jestli je nenavidite a odhanite nebo chcete navazat kontakt a dosahnout porozumeni

    nevedi co od vas maji ocekavat ktera z tech osob kterymi se zdate je ta prava

    vyvolavate v nich pocity viny a pak necekane uder pod pas

    je to s vama tezky

    30.10.2010 23:02 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    nevedi co od vas maji ocekavat ktera z tech osob kterymi se zdate je ta prava

    vyvolavate v nich pocity viny a pak necekane uder pod pas

    je to s vama tezky

    sem holt takovej, moje tapetovací blogy jsou úžasné. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 23:06 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    no uz kvuli dceram by bylo vhodne pouvazovat o zmene
    30.10.2010 23:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    no uz kvuli dceram by bylo vhodne pouvazovat o zmene

    Ne, moje dcery by byly zklamaný,kdybych vás kreténi opustil a nechal vás sobě samým. Vždyt by jste se v tom drsném světě ztratili, kdybych vám nepopsal jak v tom světě se dá žít. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 23:26 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    nevěřím, že by dcery byly tak vypatlané jako jejich papirovej otec, no to přece nejde. Už teď musí mít radost, jak je tady dědku cituješ - bohužel asi neumí pracovat s PC, takže se nemohou samy pochlubit tou radostí.
    31.10.2010 00:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    bohužel asi neumí pracovat s PC

    No myslím, že umí, dokonce všechny mají vyšší vzdělání než pravděpodobně ty. Jsi asi takový prostáček. Vyhrožuješ, vydíráš a vlastně čím? Že si někdo přečte tuhle debatu, dá odkaz na web ČT? Že napíšeš mým nadřízeným? Nebo čím? Chudáku, přečti si po sobě své komentáře. Pak se zamysli nad sebou, prober se a pochop, že jsi mi komickej. Víc než si ochotnej si připustit. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    31.10.2010 00:29 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    mají vyšší vzdělání než pravděpodobně ty

    no u tebe to hranici s jistotou
    31.10.2010 00:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    no u tebe to hranici s jistotou

    Ty víš hovno, o mém životě a vzdělání. Ty si jen myslíš, že víš. :-) jsi pilný čtenář mých blogu a čerpáš z nich. No a já s e bavím, jak z nich čerpáš a cituješ. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    31.10.2010 11:02 jílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Ty víš hovno, o mém životě a vzdělání

    Klempiri se zivnostnakem - vzdyt uz jsi to tady na sebe ve svejch nekonecnejch blozich vsechno vyzvanil :-). A moc hezky byl rozbor toho kurzu, ktery drze nazyvas ty i zrizovatel fakultou - proti tomu je vecerni skola hrani na kytaru seriozni vzdelani.
    31.10.2010 11:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Klempiri se zivnostnakem - vzdyt uz jsi to tady na sebe ve svejch nekonecnejch blozich vsechno vyzvanil :-). A moc hezky byl rozbor toho kurzu, ktery drze nazyvas ty i zrizovatel fakultou - proti tomu je vecerni skola hrani na kytaru seriozni vzdelani.

    No jasně ty se svou šestou třídou, řádně dokončenou a kursem tanečních, co si dělal dálkově přes internet seš to schopen posoudit. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    31.10.2010 11:13 jílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    ve stoleti, kdys mel moznost ziskat vzdelani, holt internet nebyl, to uznavam, to je tvoje nevyhoda.

    tvuj argument o posuzovani vzdelani je opravdu padny - nic nevyvracis, tj. potvrzujes hloubku sveho vzdelani, kterym pak oblazujes platici klienty se svym zivnostnakem. Ze poradne vzdelani zavidis, z tebe kape pri kazde poznamce - vrele ti doporucuju tohle tema moc neotvirat, vypadas jeste za vetsiho blba, nez mozna jsi :-)
    31.10.2010 11:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Jako že ti závidím dokončenou šestou třídu? Nezávidím přeju ti ji. Ty taneční přes internet také ne. Vůbec nepochybuji, že by si nemohl předložit toho tolik co já. Vysoká škola, že jsi měl šestou třídu v sedmým patře, hned pod půdou vid? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 23:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    vytvarite dvoji vazbu vhanite lidi do vnitrnich zmatku nevedi na cem jsou jestli je nenavidite a odhanite nebo chcete navazat kontakt a dosahnout porozumeni

    nechám tě hádat, ale blogy píšu skvělý, co říkáš? Originální, vtipné, poučné. Uč se, věčně tu nebudu a do hrobu si to sebou nevezmu. Rita, Milada i Marcela z něj budou mít radost. Možná i jiní, třeba mi napíše zase hezký komnetář. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 23:24 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    věčně tu nebudu

    doufejme, doufejme
    30.10.2010 23:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    hele to je jednoduchý. ty nebudeš komentovat a já si budu dávat jen blogy a budou je komentovat a číst jen ti co mají zájem, nemusíš přeci mi vysvětlovat. Snadný ne? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 23:25 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    mnoho lidi pise skvele blogy dokonce mnoho lidi pise skvele povidky nebo eseje a nejsou to popularni vieweghove mozna upadnou i do zapomenuti

    proc vam tak zalezi na pochvalnych komentarich to dost dobre nechapu /tentokrat bez jakekoliv ironie /

    i kdyz se vam necim co napisete povede k jinemu cloveku priblizit neco ve vas zpusobi ze vas to katapultuje zase spatky

    nechci to rozebirat dobrou noc

    30.10.2010 23:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    je to jednoduché, stačí nekomentovat způsobem jakým komentuješ ty a tobě podobný. Klidně mlč, jen čti a není problém. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.10.2010 23:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    proc vam tak zalezi na pochvalnych komentarich to dost dobre nechapu

    Já nic zlýho nedělám, jen jsem dávám blogy a pokud se někdo chová ke mě sprostě, vyhrožuje mi, pak si jen hájím svoji svobodu. Tolik ji tu lidi hájí, třeba i svobodu na kinderporno. Já jsem jen dal pár blogů, bez jakéhokoliv urážení kohokoliv tady. takže si zvykejte. Svoboda bud pro všechny, nebo pro nikoho. Přestantě otravovat, pokud mě lidi nebudou číst, pak nebudou, pokud ano, máš smůlu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    31.10.2010 12:25 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    proc vam tak zalezi na pochvalnych komentarich to dost dobre nechapu

    Já nic zlýho nedělám, jen jsem dávám blogy a pokud se někdo chová ke mě sprostě, vyhrožuje mi, pak si jen hájím svoji svobodu..
    Od vás to zní jako argument člověka, který střelí někoho do hlavy proto, že mu ten dotyčný řekl, že je blbec. Co mě ale na těchto diskusích zaráží nejvíc je jejich naprostá myšlenková nedostatečnost. Většinou se lidi i v rámci flamů o něco přou a používají u toho argumenty - ale tady po sobe lidi jen házejí hnůj. To fakt nemáte nic lepšího na práci ?
    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    31.10.2010 12:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Už jste viděl někoho střeleného do hlavy?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.10.2010 23:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Já jo ;-)
    Marcela* avatar 31.10.2010 23:37 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    V zrcadle ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.11.2010 06:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vzpomínání u notebooku
    Já si nedělám prdel, seděl sem "Na Verandách" s týpkem, co si v dětství prostřelil palici přesně mezi půlkama mozku - bez viditelnejch následků, až na 100% strátu zraku.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.