abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:44 | Nová verze

    Svobodný multiplatformní herní engine Bevy napsaný v Rustu byl vydán ve verzi 0.18. Díky 174 přispěvatelům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 15:11 | IT novinky

    Miliardy korun na digitalizaci služeb státu nestačily. Stát do ní v letech 2020 až 2024 vložil víc než 50 miliard korun, ale původní cíl se nepodařilo splnit. Od loňského února měly být služby státu plně digitalizované a občané měli mít právo komunikovat se státem digitálně. Do tohoto data se povedlo plně digitalizovat 18 procent agendových služeb státu. Dnes to uvedl Nejvyšší kontrolní úřad (NKÚ) v souhrnné zprávě o stavu digitalizace v Česku. Zpráva vychází z výsledků víc než 50 kontrol, které NKÚ v posledních pěti letech v tomto oboru uskutečnil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    dnes 13:55 | IT novinky

    Nadace Wikimedia, která je provozovatelem internetové encyklopedie Wikipedia, oznámila u příležitosti 25. výročí vzniku encyklopedie nové licenční dohody s firmami vyvíjejícími umělou inteligenci (AI). Mezi partnery encyklopedie tak nově patří Microsoft, Amazon a Meta Platforms, ale také start-up Perplexity a francouzská společnost Mistral AI. Wikimedia má podobnou dohodu od roku 2022 také se společností Google ze skupiny

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 02:22 | Nová verze

    D7VK byl vydán ve verzi 1.2. Jedná se o fork DXVK implementující překlad volání Direct3D 5, 6 a 7 na Vulkan. DXVK zvládá Direct3D 8, 9, 10 a 11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 02:00 | Nová verze

    Byla vydána verze 12.0.0 knihovny libvirt (Wikipedie) zastřešující různé virtualizační technologie a vytvářející jednotné rozhraní pro správu virtuálních strojů. Současně byl ve verzi 12.0.0 vydán související modul pro Python libvirt-python. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 19:22 | Humor

    CreepyLink.com je nový zkracovač URL adres, 'díky kterému budou vaše odkazy vypadat tak podezřele, jak je to jen možné'. Například odkaz na abclinuxu.cz tento zkracovač převádí do podoby 'https://netflix.web-safe.link/logger_8oIlgs_free_money.php'. Dle prohlášení autora je CreepyLink alternativou ke zkracovači ShadyURL (repozitář na githubu), který dnes již bohužel není v provozu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 4
    včera 12:33 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byla představena rozšiřující deska Raspberry Pi AI HAT+ 2 s akcelerátorem Hailo-10 a 8 GB RAM. Na rozdíl od předchozí Raspberry Pi AI HAT+ podporuje generativní AI. Cena desky je 130 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:11 | Komunita

    Wikipedie slaví 25. výročí svého založení. Vznikla 15. ledna 2001 jako doplňkový projekt k dnes již neexistující encyklopedii Nupedia. Doména wikipedia.org byla zaregistrována 12. ledna 2001. Zítra proběhne v Praze Večer svobodné kultury, který pořádá spolek Wikimedia ČR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 04:44 | Nová verze

    Po více než dvou letech od vydání předchozí verze 2.12 byla vydána nová stabilní verze 2.14 systémového zavaděče GNU GRUB (GRand Unified Bootloader, Wikipedie). Přehled novinek v souboru NEWS a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 02:22 | Nová verze

    Google Chrome 144 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 144.0.7559.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 10 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (5%)
     (0%)
     (9%)
     (19%)
     (3%)
     (6%)
     (3%)
     (11%)
     (43%)
    Celkem 459 hlasů
     Komentářů: 12, poslední 14.1. 21:12
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    2.4.2021 21:34 Notes
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recense pro Elseviery a jiné parasity
    OT: Co víš ještě o Elseviere, jako kde sídlí? Já to třeba vím, jen zvědavosti by mě zajímalo, kolik lidí ještě.
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 4.4.2021 20:45 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recense pro Elseviery a jiné parasity

    tady hele nebo toje jakoby nějakej chyták????? :O :O

    15.4.2021 00:09 Notes
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recense pro Elseviery a jiné parasity
    Presne to jsem si myslel ze zdroj mate z wiki ale skutecnost je ze je to nemecka firma se sidlem v Mnichove. Je to neco podobneho jako kdyz nekdo bude tvrdit ze Logitech je americka firma nebo CentralNIC britska ;-)
    ⧠ A = 0 avatar 4.4.2021 22:42 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recense pro Elseviery a jiné parasity
    Historicky někde v Nizozemí, ale zda si někdy nepřesunuli z nějakého důvodu sídlo jinam, bez hledání nevím (leč přijde mi to nepravděpodobné vzhledem k tomu, že daně optimalisující firmy naopak přesouvají svá sídla do Nizozemí).
    Nevolte zmrdy.
    Bystroushaak avatar 2.4.2021 21:47 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recense pro Elseviery a jiné parasity
    +1. I když to video by taky nebylo k zahození :)
    2.4.2021 22:43 k
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recense pro Elseviery a jiné parasity
    nemám s nimi problém, publikuji u nich
    2.4.2021 22:50 Miriam (ta pravá)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recense pro Elseviery a jiné parasity
    To jsi mě nepotěšil, vlastním jejich akcie zděděné po tetičce z Británie a velmi se jim daří. Doufám, že jim ty šmejďárny dál budou procházet.
    3.4.2021 11:24 rad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recense pro Elseviery a jiné parasity
    Naším primárním kritériem je "kvalita" časopisu (do uvozovek dávám ten termín proto, abych naznačil, že je třeba jej chápat v širším kontextu), tzn. pokud bychom se dostali do situace, kdy
    ...[something] is a decent journal that matches well my own field of research
    , tak rozhodně ano. Druhým kriteriem je pak dopad v naší komunitě, tzn. přednostně publikujeme v takových časopisech, o kterých víme, ze je kolegové z oboru čtou.

    Asi nemá smysl tu znovu rozjíždět debatu o Open Access, to už tu bylo několikrát a nikdy to k ničemu nevedlo. Obecně bych řekl, že publikace vědeckých výsledků s sebou nese nějaké náklady. Tyto náklady mohou v principu hradit publikující, odebírající nebo nějak napůl. Dají se najít relevantní argumenty pro všechny případy a sám na to nemám silný názor jelikož a) relevantní jsou pro mě jiné 'kvality' (viz předchozí odstavec) a b) jsme v situaci jak publikujícího tak odebírajícího. Problém podle mě nastává v okamžiku, kdy jsou emezení na žurnál obsaženy v podmínkách grantů.

    Nicméně to co mě přivedlo napsat komentář byla část
    supporting [someone's] profit at the taxpayers' expense
    . To mi přijde zajímavé, protože v naší současné společnosti z každé transakce vždy někdo profituje (v naprosté většině obě/všechny strany) a prostředky v akademické oblasti (z kontextu předpokládám, že se jedná o akademickou sféru) jsou vždy veřejné. Tzn. pokud si kupuji např. přístroj do laboratoře a firma tento přístroj vyrábějící z toho profituje, je to také špatně? Někdy mám pocit, že pro spoustu lidí je vydělávání peněz něco amorálního.
    3.4.2021 12:48 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recense pro Elseviery a jiné parasity
    Autor je kovaný komunista toho nejhrubšího (stalinistického) zrna.
    3.4.2021 15:12 Martin Mareš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recense pro Elseviery a jiné parasity
    Není na tom nic špatného, pokud je profit firmy přiměřeně vysoký.

    V případě Elsevieru odběratelé platí obrovské peníze, ze kterých ti, kdo na publikaci odvedli nejvíce práce, totiž autoři a recenzenti, neuvidí prakticky nic. Takovou službu mi přijde velmi nemorální platit z veřejných peněz, zvlášť když existují jiné možnosti, jak publikovat.

    Druhá otázka je, zda existuje nějaký relevantní důvod, proč nevyžadovat, aby výsledky výzkumu placeného z veřejných peněz byly vždy veřejně přístupné.
    3.4.2021 20:39 rad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recense pro Elseviery a jiné parasity
    Druhá otázka je, zda existuje nějaký relevantní důvod, proč nevyžadovat, aby výsledky výzkumu placeného z veřejných peněz byly vždy veřejně přístupné.
    To je samozřejmě relevantní požadavek. Otázka je, jak konkrétně by to mělo být aplikováno. Byl-li například výzkum hrazen z veřejného rozpočtu Maďarska, měla by k jeho výsledkům mít přístup i veřejnost Sengalská (za předpokladu, že Senegal nepřijme reciproční opatrení)?

    Ono je to ve výsledku hra s nulovým součtem. Pokud se shodneme, že jsou s publikováním výsledků spojeny nějaké náklady, pak je ve výsledku jedno, uhradí-li tyto náklady veřejnost přímo formou poplatku za přístup nebo nepřímo subvencí vědeckého týmu (tak, že mu uhradí náklady spojené s publikováním v open access časopise).

    Rozdíl může být ale např. v tom, že publikování v časopisech, kde veškeré náklady hradí publikující může být pro (např. začínající) vědecký tým (nebo i jednotlivce) finančně nezanedbatelně náročné a vytvářet další bariéru pro vstup do vědecké komunity.

    Posledním důvodem, proč nejsem já osobně nějakým horlivým zastáncem open access je ten, že (alespoň v oblasti se kterou mám zkušenost) jsou časopisy s placeným přístupem obecně o něco kvalitnější. Možným vysvětlením může být, že přístup redakce, kde je zákzníkem pouze publikující je obecně jiná, než přístup redakce, kde je zákazníkem i následný čtenář.
    3.4.2021 21:27 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recense pro Elseviery a jiné parasity
    Rozdíl může být ale např. v tom, že publikování v časopisech, kde veškeré náklady hradí publikující může být pro (např. začínající) vědecký tým (nebo i jednotlivce) finančně nezanedbatelně náročné a vytvářet další bariéru pro vstup do vědecké komunity.
    Nebo to muze vest k tomu, ze se rezignuje na recenzni rizeni, hlavne, kdyz sype. Tady se treba chlubi a first decision provided to authors approximately 15.9 days after submission; acceptance to publication is undertaken in 3.8 days a to vse za hezkych 1600CHF.
    Posledním důvodem, proč nejsem já osobně nějakým horlivým zastáncem open access je ten, že (alespoň v oblasti se kterou mám zkušenost) jsou časopisy s placeným přístupem obecně o něco kvalitnější. Možným vysvětlením může být, že přístup redakce, kde je zákzníkem pouze publikující je obecně jiná, než přístup redakce, kde je zákazníkem i následný čtenář.
    Jak se posunuly moznosti publikaci, tak se posunula i role casopisu. Dneska opravdu neni problem cokoliv publikovat, publikaci vznika dokonce vic nez je zdravo, spis je problem v tom balastu najit cokoliv relevantniho. A tady casopisy plni roli toho, kdo dava urcity stempl, ze ten clanek neni uplna blbost a ma cenu venovat se jeho cteni.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    JiK avatar 3.4.2021 21:56 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recense pro Elseviery a jiné parasity

    Jak se posunuly moznosti publikaci, tak se posunula i role casopisu. Dneska opravdu neni problem cokoliv publikovat, publikaci vznika dokonce vic nez je zdravo, spis je problem v tom balastu najit cokoliv relevantniho. A tady casopisy plni roli toho, kdo dava urcity stempl, ze ten clanek neni uplna blbost a ma cenu venovat se jeho cteni.
    Opravil bych. Časopisy přestaly plnit roli toho, kdo by měl dávat určitý štempl toho, že publikované není naprostá kravina, kterou někdo potřeboval, jen aby si udržel z veřejných peněz placené místo a ze to není škoda papíru ty nesmysly tisknout.

    4.4.2021 10:36 rad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recense pro Elseviery a jiné parasity
    Souhlasím se vším. Nechtěl jsem to napsat takhle na 'plnou hubu', protože se samozřejmě nedá dát rovnítko mezi open access a predatorské časopisy, nicméně takových časopisů, kde vám vydají článek během čtrnácti dnů za poslední dobu přibylo obrovské množství. Vycházejí naprosté kraviny a odlišit regulérní vědecký výstup od nesmyslu můze být netriviálně náročné (což souvisí i s tím, že článků, i kvalitních, obecně přibývá). Článek v prestižním časopise (který si svou prestiž vypracoval lety zodpovědné ediční práce) pak pro čtenáře znamená menší šanci, že bude strácet čas potenciální blbostí a pro autory, že se jejich prací bude někdo seriózně zabývat.

    Na vědecké časopisy se někdy nahlíží optikou klasického tištěného média. Ve skutečnosti je potřeba ten systém chápat (přesně jak píšeš v posledním odstavci) jako službu vědecké komunitě, která zajišťuje určitou úroveň publikovaných výsledků. Nejde jen o to něco někde opublikovat (to skutečně dnes není žádný problém), ale zejména o to, aby si tu práci někdo přečetl.
    Jendа avatar 3.4.2021 22:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recense pro Elseviery a jiné parasity
    Pokud se shodneme, že jsou s publikováním výsledků spojeny nějaké náklady
    A jsou? Jak se tu řeší, magazín neplatí autorům (naopak ti ještě za publikaci musí platit), neplatí recenzentům, papírovou verzi netiskne takže je to jeden webserver někde… za co se to předplatné teda utrácí? Administrativa přehazování mezi autory a recenzenty?
    4.4.2021 20:26 Martin Mareš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recense pro Elseviery a jiné parasity
    Rozdíl může být ale např. v tom, že publikování v časopisech, kde veškeré náklady hradí publikující může být pro (např. začínající) vědecký tým (nebo i jednotlivce) finančně nezanedbatelně náročné a vytvářet další bariéru pro vstup do vědecké komunity.
    Jenže pokud za publikaci platí čtenáři, tak ta bariéra také existuje a je výrazně vyšší, protože typicky potřebujete číst články z mnoha různých časopisů.
    Pokud se shodneme, že jsou s publikováním výsledků spojeny nějaké náklady,
    Jsou. Ale pokud si z toho vydavatel nedělá zlatý důl, tak ty náklady mohou být naprosto minimální.
    Jendа avatar 4.4.2021 20:30 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recense pro Elseviery a jiné parasity
    Jenže pokud za publikaci platí čtenáři, tak ta bariéra také existuje a je výrazně vyšší, protože typicky potřebujete číst články z mnoha různých časopisů.
    Taky je čtení článku levnější než publikace :-). Čtení typicky stojí desítky USD (a to ještě pokud jsi v nějaké výzkumné instituci, tak je to za předplatné), publikace AFAIK tisíce. No, stejně teda na všechno používám scihub…
    5.4.2021 12:22 rad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recense pro Elseviery a jiné parasity
    Jenže pokud za publikaci platí čtenáři, tak ta bariéra také existuje a je výrazně vyšší, protože typicky potřebujete číst články z mnoha různých časopisů.
    Souhlasím[1], proto jsem psal, že to v konečném součtu vyjde nastejno. Nicméně ten rozdíl vidím osobně v tom, že publikování clánků je přeci jen o chlup důležitější pro uplatnění v oboru než jejich čtení (ačkoli uznávám, že to může být oborově závislé).

    [1] Nemyslím ale, že by byla vyšší. Buď můžete číst jen články, které vás zajímají (a tam pak záleží na vašem apetitu) nebo, v případ předplatného, sdílíte tyto zdoje napříč institucí (tzn. jako začínajícímu týmu vám přístup defacto platí týmy již zaběhlé). Navíc máte ale téměř vždy možnost kontaktovat autora a o článek jej požádat, děje se to běžně. Spousta autorů má (i pro podobné účely) 'pracovní' verze někde na arXivu.
    Jsou. Ale pokud si z toho vydavatel nedělá zlatý důl, tak ty náklady mohou být naprosto minimální.
    Přesně proto jsem psal `nějaké`[2]. Protože pokud se začneme bavit o maržích, jedná se už pak o kasickou debatu o volném trhu. Pokud si nějaký časopis úrovní ediční práce a kvalitou publikovaných výsledků[3] vydobil takové postavení, že množství autorů, kteří v něm chtějí publikovat mnohonásobně převyšuje jeho kapacity, pak nevidím důvod, aby tomu neodpovídala i výsledná cena (bez ohledu na to, kdo ji zaplatí). Zejména poku tím časopis odolá tlaku na devalvaci své kvality. Pokud někomu přijde ta cena příliš vysoká, vždy má možnost publikovat jinde, na kvalitu jeho (publikované) práce to nemá vliv.

    [2] Nikdo z nás netuší jaké ty náklady v reálu jsou. Nicméně jeden z ukazatelů kvality casopisu je např. i způsob jakým přistupují k etickým problémům (scientific misconduct obecně). A v případě vytvoření nějaké expertní ad-hoc komise včetně případného nezávislého zopakování experimentu mohou být ty náklady poměrně vysoké.

    [3] Někdo může namítat, že za kvalitu výsledků je zodpovědný autor, nikoli redakce, nicméně je to právě redakce, díky níž se autor rozhodl v daném periodiku publikovat. Na vědecké časopisy (jak už jsem někde psal) je potřeba se dívat spíš jako na síť zprostředkovávající vědecké kominitě sdílení jejich výsledků.
    ⧠ A = 0 avatar 4.4.2021 21:56 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recense pro Elseviery a jiné parasity
    Druhým kriteriem je pak dopad v naší komunitě, tzn. přednostně publikujeme v takových časopisech, o kterých víme, ze je kolegové z oboru čtou.
    Asi se zvyky/zkostnatělost obor od oboru liší, nicméně přijde mi, že v dnešní době se lidé dostanou ke čtení nějakého článku
    1. v arXivu,
    2. prostřednictví citací,
    3. prostřednictvím internetového vyhledávače,
    než že by systematicky sledovali nějaký konkrétní časopis. To, že se článek objeví v konkrétním časopise, tedy z hlediska dopadu nehraje tak velkou roli.
    Nicméně to co mě přivedlo napsat komentář byla část
    supporting [someone's] profit at the taxpayers' expense
    . To mi přijde zajímavé, protože v naší současné společnosti z každé transakce vždy někdo profituje (v naprosté většině obě/všechny strany) a prostředky v akademické oblasti (z kontextu předpokládám, že se jedná o akademickou sféru) jsou vždy veřejné. Tzn. pokud si kupuji např. přístroj do laboratoře a firma tento přístroj vyrábějící z toho profituje, je to také špatně? Někdy mám pocit, že pro spoustu lidí je vydělávání peněz něco amorálního.
    Co se zisku týče, je to otázka přiměřenosti a přidané hodnoty. Výroba přístroje do laboratoře vyžaduje nějaké netriviální know-how, náklady na vývoj atd. Co tak unikátního a náročného dělá Elsevier? Nic, poskytuje akorát předražený webhosting a naprosto primitivní redakční práci, těže akorát ze setrvačnosti/zkostnatělosti/ignoranci systému i lidí v akademickém prostředí. A ještě si přivlastní vaše autorská práva. Mimo to v současné společnosti, kde nepanuje otroctví či feudalismus, je normální, že za práci člověk dostane zaplaceno. Kolik že to recensent dostává? :-)

    To, že na něco takového přistupujete, je z globálního pohledu čirá nehospodárnost. Podobné chování by mi jako daňovému poplatníku vadilo ve veřejné správě a vadí mi i v akademii.

    Zřejmě doktorandi a ostatní vědecký personál se mají jako prasata v žitě a jejich mzdy/stipendia jsou naprosto skvělé (absolutně a ještě více ve srovnání s podobně kvalifikovanými místy v soukromém sektoru), že je lepší peníze lifrovat chudému Elsevieru, jeho nebohému vedení a akcionářům.
    Nevolte zmrdy.
    Darth Phantom avatar 5.4.2021 09:23 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recense pro Elseviery a jiné parasity

    Hmm, hmm, zajímavé. Soudruhu doktore, a máte nějaký recept, jak z toho feudalismu a otroctví ven? Zdalipak roste s vaší nechutí k otroctví a feudalismu současně úměrně i obrovská chuť vystřelit z Aurory. Myslím, že byste vašeho předsedu soudruha doktora, tu vyschlou fetku s dredy nemuseli dlouho přemlouvat.

    Jinak se mi ale líbí, soudruhu doktore, to vaše recensent, parasit, to zní skoro až prvorepublikově, řekl bych. Vím, že to současná pravidla pravidla umožňují, i přesto to ale zní trochu archaicky (a docela hezky). Takže čest práci, a pořádně zatočte v gulagu s parasity, soudruhu.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.4.2021 11:40 kybernetes
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recense pro Elseviery a jiné parasity
    Jelikoz se psanim clanku jiz nezivim a nesbiram body pro vedecky rast tak mam vsechny pravidla jiz na haku. Publikuji na otevrenych servrech a anouncuji na forach. Co kdo s mymi clanky dela dal uz moc neresim maximalne se nekde ozvu kdyz je muj clanek za paywallem. Me dila byly jsou a budou zdarma, nesouhlasim s placenymi pristupy k vedeckym zdrojum.
    3.4.2021 17:17 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recense pro Elseviery a jiné parasity

    Myslím, že toto by riešil vlastný server, kde by si zverejnil svoje práce. Dať na to licenciu CC 4.0 BY-NC-SA.

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    9.4.2021 19:58 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recense pro Elseviery a jiné parasity
    lol
    4.4.2021 09:05 ajtacka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Recense pro Elseviery a jiné parasity
    Že ich obchodná politika zaspala na vavrínoch o pár storočí...

    Keby každý ňouma publikoval u nich, čo by sa stalo? Netvrdím však, že to tak byť nemôže, len to treba nejako ošetriť... A mali by na sebe dosť zamakať, doba pokročila...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.