abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    dnes 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    KDE Plasma 6
     (71%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 690 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    29.5.2021 11:36 Ondro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Príliš materialistické. Vôbec neberieš do úvahy koľko fanúšikov a ako často sa pomodlí za úspech svojho mužstva. To ti môže celú štatistiku aj kombinatoriku odstaviť.
    Fluttershy, yay! avatar 29.5.2021 11:59 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Nebo jaké úplatky prošly kolem zubaře Fasela.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    30.5.2021 00:09 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Tak to sou Češi v prdeli, ti se většinou modlí maximálně k Rusákům, Číňanům a pivu :)
    29.5.2021 12:23 ***
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    mas tam ve vypoctu nekde chybu, pro slovensko ti vychazi vyssi sance na postup nez pro cesko, a to je nesmysl
    29.5.2021 12:41 SLOVENSKOOO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Pepíci totiž nevedia korčuľovať.
    29.5.2021 13:37 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    1:8

    1:8

    1:8

    1:8

    1:8

    1:8

    1:8

    1:8

    1:8
    29.5.2021 13:58 SLOVENSKOOO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    2:5

    2:4

    mám pokračovať?
    30.5.2021 21:26 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    1:3

    1:3

    1:3

    1:3

    1:3

    1:3

    1:3

    1:3

    1:3

    agrE
    1.6.2021 17:28 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    3:7

    3:7

    3:7

    3:7

    3:7

    3:7

    LOOOOOOOOOOL

    Sedm banánů.

    Jak můžete bejt takový lopaty, a to jsme nechali dobré hráče doslova odpočívat a nasadili zálohu.

    Klasický slováci, spousta keců na Čechy a potom podají takovejhle doslova tristní výkon. Na tomhle turnaji nemáte co dělat, maďaři. Třikrát za sebou takový debakl, totální neschopnost a doslova laughable výkon.

    Češi! Češi! Češi! agrH agrH agrH
    1.6.2021 19:45 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Machrovať o hokeji vieš, ale to, že máte Slováka predsedu vlády, je o dosť väčšia hanba...
    1.6.2021 23:14 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    To souhlasím, slováci nepatří do vedení ničeho
    2.6.2021 13:38 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    To môže byť pravda, ale zjavne sa nijaký lepší Čech nenašiel.
    2.6.2021 13:43 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Jistě, to je totiž pozice, kam se volí na základě kvality.
    xxxs avatar 1.6.2021 23:36 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    "Na tomhle turnaji nemáte co dělat, maďaři." - madari hraju diviziu 1A a naozaj nemaju na tomto turnaji co robit. ak si si pomylil madarov a slovakov, tak slovaci postupili do stvrtfinale, co znamena, ze ich ucast je opodstatnena.
    2.6.2021 00:13 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    slovaci postupili do stvrtfinale.
    ok, ale je to furt stejný národ
    ich ucast je opodstatnena
    lol no
    2.6.2021 10:44 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Slováci postoupili, ale ne vlastní zásluhou, nýbrž je tam dostali RUsové, když porazili Švédsko.
    xxxs avatar 2.6.2021 18:18 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    takze ak by neziskali ani bod a rusi porazili svedov, tak by sme postupili?
    3.6.2021 21:40 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Ach vy lopaty, nedali ste v štvrťfinále ani gól.

    LOOOOOOOOOL
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    3.6.2021 22:09 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Zas nedostali sestku.

    Mno, zas bude skoro na rok klid.
    3.6.2021 22:11 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    To fakt neni takovy problem jako ten absolutni debakl co jste meli trikrat za sebou ve trech zapasech proti silnejsim souperun.

    Jinak nevim co resis, super vysledek, vysel mi i diky vam tyket, dokoupil jsem 0,1 BTC a jsem happy.
    4.6.2021 10:21 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Je to absolútne rovnaké - turnaj pre vás skončil o 4 hodiny pozdejšie než nám a aj to len náhodou.

    Lopaty, nedali ani jeden jediný gól, ani jeden. NULA, ZERO, NADA.. LOOOOOOOOOOOL
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    4.6.2021 10:34 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Snažíš se, akorát ti chybí publikum. Tohle funguje jen na slováky, co mají vrozený komplex z Čechů. To je ta správná orná půda, takhle nepořídíš.
    5.6.2021 19:42 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Vzhľadom na to že si sa chytil na každý jeden môj komentár, o publikum sa nebojím.

    LOOOOOOOOOL
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    5.6.2021 20:43 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    0/10
    29.5.2021 14:18 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Můžeš, protože debaklu 1:8 se nic nevyrovná. Jste lopaty a navíc plivete na soupeře jako lamy - to není hokej co předvádíte, to je nějaké pošťuchování v maštali.
    29.5.2021 16:01 Feri the Impaler
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Korčulovat prej :D Říká se bruslit.
    Gréta avatar 30.5.2021 11:48 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)

    sem myslela žeto korčulování je ježdění s kolečkem/kortoučem :D :D mi bylo furt divný proč jako tolik slováků v zimě furt něco vozí v kolečku s celou rodinkou navíc třeba :O :D :D ;D

    31.5.2021 10:45 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    My totiž nekecáme, makáme :-)

    Celú zimu, celá rodina.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    Gréta avatar 31.5.2021 20:24 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)

    tak jako bacha ať stim plným kolečkem deslítnete někam pod led všichni ;D ;D

    31.5.2021 10:48 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Grétka neser ma!:-)

    Po rokoch som zas videla trochu hokeja, prvú tretinu s tými Švédmi... už tam hrá materská škôlka.
    Gréta avatar 31.5.2021 20:23 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)

    hokej nesleduju tak nevim jestli jakoby jezdili poledu jako s kolečkama :D :D tak sry jestli sem se trefila třeba to byla fakt jakože čistá náhoda :D ;D

    30.5.2021 21:27 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    1:3
    1.6.2021 17:28 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    3:7

    3:7

    3:7

    3:7

    3:7

    3:7

    Tak co potom vy když jsme vás naprosto přebruslily jako parní válec agrE

    Ale věřim že jako krasobruslařky jste super, akorát to jde doslova do kopru když dostanete puk a nemůžete si jen tak větrat vagínu v šatičkách kewk
    29.5.2021 14:18 z_sk | skóre: 34 | blog: analyzy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    V tom case to tak ale bolo. Cesko bolo omnoho nizsie ako je Slovensko a Slovensko vyhralo proti ROC, kdez to Cesko nie.
    debian.plus@protonmail.com
    29.5.2021 14:27 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Slovensko ale neumi hrat hokej :) To do toho modelu zapomnel zahrnout.
    30.5.2021 22:04 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    1:3

    1:3

    1:3

    agrE
    1.6.2021 17:29 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    3:7

    3:7

    3:7

    Kde domov můj,

    kde domov můj.

    Voda hučí po lučinách,

    bory šumí po skalinách.

    V sadě stkví se jara květ

    zemský ráj to na pohled!

    A to jest ta krásná země

    země česká domov můj!

    Země česká domov můj!
    1.6.2021 18:29 Puk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Este sa stretneme vo finale a tam vam to vratime! ;-)
    29.5.2021 12:52 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)

    Rozmýšlam, že či toto niekto ešte sleduje. Myslím, že po pandémii máme ine problémy ako sledovať "šport".

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    29.5.2021 13:51 Doge
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    To ti verim, napr. Bitcoin neroste a neroste.
    29.5.2021 17:15 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Nejsou na to dneska pilulky?
    29.5.2021 18:21 Ratata
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Pilulky jsou na hlavu a ty vyžrali všichni co tvrdili že bitcoin nebyl bublina. A pak to spolu s ethereum prasklo.
    30.5.2021 11:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Bitcoin neroste a neroste.
    > BTC meziroční nárůst na troj- až čtyřnásobek.
    > neroste

    kek

    29.5.2021 14:25 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    mas problemy? to je mi te lito. to bude tim, ze dodrzujes opatreni
    29.5.2021 22:17 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)

    Znova náhodne slová. Choď radšej sledovať tu divnú činnosť.

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    2.6.2021 07:05 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Po jake pandemii Gott im Himmel? :-D Vetsina lidi nemoc ani nezaznamenala. Ovsem omezeni svobod, likvidace ekonomiky, inflace a zadluzeni statu, to zaznamenal kazdy :-D
    2.6.2021 11:34 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)

    No nie je to milé. Niekto tu nevidí pandémiu. Je to úbohe. Ak niekto má radšej peniaze ako iných ľudi. Tak nie je možné danú osobu zaradiť medzi ľudi. Lenže ti to v presvedčení, že zábava je len jediný zmysel života to nikdy nepochopí. Neprežiješ žiadne obmedzenie. Musíš mať trvalý prístup k nezmyslom.

    Pýtaš sa kto toto spôsobil ? Predsa zmýšlanie, že to nič nie je. Nie je dôvod na obmedzenie. Z tohto vyplýva, že tebe podobný spôsobili pritvrdenie obmedzení, množstvo obeti a podobne. Si na seba hrdí ? Je ti to príjemne ?

    Asi by sa ti páčilo ak by som bol padnútý na zemi a okoloidúci by ťi dupol na hlavu a následne by ti povedal, len silný prežiju.

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    29.5.2021 20:38 fanda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Ve skupině A postoupí Rusko, Švýcarsko, Česko a Švédsko, samozřejmě.
    29.5.2021 20:42 Y
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    asi jo když vidim ten dnešní “výkon” slováků, bojim se abych si nepoblil novou sedačku
    31.5.2021 19:21 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    No jo, ale my sme už stihli posrat svůj hlavní úkol, totiž vyklepnout Rusáky.
    3.6.2021 22:10 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Zaplať Pán Bůh za Kanadu!
    29.5.2021 21:06 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Nejspis hokejisti, natuty.
    29.5.2021 21:50 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    5.6.2021 01:17 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Bylance jako že na mistrovství bylo? :)
    David Ježek avatar 30.5.2021 08:59 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Trapný, pár steroidovejch zoufalců, co by jinak vybírali 10kč na nádražním WC, se honí za pukem a to vše jen proto, aby neustálým cestováním zvyšovali světové emise a přispívali tak k masivnímu vymírání druhů, kácení deštných pralesů a genderové nerovnováze ve sportu. Odporné!
    30.5.2021 10:00 komensky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    tak si tve nepravdy rozpitvame: 1. trapnost je stav tve nevyrovnane mysle, co takhle se nejakemu sportu zacit venovat a srovnat si hlavu? 2. steroidy = doping = v profi sportu zakazane a nerealne 3. neustale cestovani je soucast kazdeho zamestnani, navic u hokejistu sezonni zalezitost, v konecnem meritku procestuji mene nez ty 4. masivni vymyrani druhu je kolobeh zivota, zakon dzungle, byl je a bude, hokej s tim nesouvisi 5. byt sem se snazil sebevic nejzsitil jsem jedine kaceni pralesu za ucelem vystavby stadionu :-) 6. sport je praveze genderove vyvazeny az az, vezmi si takovy box, takovou diverzitu ve vaze, vysce, pohlavich a rasach nemas ani u vas v redakci. Detto hokej, diveriza podle veku, ligy, pohlavi a dokonce i viry ha!
    30.5.2021 10:36 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Sport v současné podobě je vrchol zvrácenosti.
    30.5.2021 11:02 xb42
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Ty seš vrchol zvrácenosti.
    30.5.2021 13:44 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Šoupej nohama v koutě anonymní špíno a kušuj.
    30.5.2021 19:57 xb42
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    A ty čekej až ti vyvalí dveře URNA.
    31.5.2021 12:21 Pete
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    to muze rict jen koronahysterik nebo debil
    31.5.2021 14:03 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    A takhle může reagovat jenom typický kotrmelec.
    Gréta avatar 30.5.2021 11:55 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)

    nezáviď neni to hezký :D ;D

    btw ježku proč mi na rootu jakoby furt mažeš komenty vo ekologii nebo vo základních lickejch právech hele třeba :O :O :/ :/

    2.6.2021 07:09 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Jezkovy voci :-D

    To myslis vazne, nebo tu jen prudis? :-D Jsi uz tak vymyty, nebo si delas legraci? :-D Rekni, ze si delas legraci, prosim ;-)
    2.6.2021 11:37 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)

    Obávam sa, že toto je realita. V mene talentu sa športovci vykašlu na školu. Veď to nebudem potrebovať, veď mám teraz dosť peňazi. A potom buď zranenie alebo vek a zrazu peniaze nie su. S nízkym vzdelaním nie je šanca na dobre platenú prácu. To že vyhral súťaže a má trofeje je bezvýznamne predmeti.

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    Fluttershy, yay! avatar 2.6.2021 12:05 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    V mene talentu sa športovci vykašlu na školu.
    Profesionální sport je dřina. Jak že se to říká? Success is 10% inspiration and 90% perspiration nebo tak nějak.
    Veď to nebudem potrebovať, veď mám teraz dosť peňazi.
    Kolik bere takový profesionální sportovec? Protože mám takové podezření, že mimo špičku v mainstreamových sportech, kde se jde dostat ke sponzorským smlouvám, to žádná sláva není.
    S nízkym vzdelaním nie je šanca na dobre platenú prácu.
    Nevím, co si představuješ pod „dobře placenou prací“, ale ve společnosti je řada nezbytných prací, které velké vzdělání nevyžadují, přesto by zasluhovaly důstojné ohodnocení – protože jsou nezbytné… nebo už jen protože je dělají lidé.

    Přitom výše:
    Ak niekto má radšej peniaze ako iných ľudi.
    A to pomíjím, že řada vrcholových sportovců má po konci kariéry doménové znalosti a kontakty, takže dělá např. agenty, trenéry…
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    2.6.2021 13:44 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)

    Len čo v prípade, že ten "šport" je jedine čo vie správne robiť. Pritom školske výsledky sú pritom zlé. Potom platí to, že po kariere je koniec.

    V prípade, že po kariere by hladal nové talenty, tak jedine prispieva k tomu aby aj ostatní skončili podobne.

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    Fluttershy, yay! avatar 2.6.2021 14:10 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Takže znovu: vrcholový sport je dřina. Člověk, který zvládne dlouhodobě trénovat, má pravděpodobně disciplínu, aby si dokázal poradit i jinde. Samozřejmě, pokud nevyhoří, nepropadne závislostem atd. To platí i v jiných oblastech.

    Česká (a zřejmě i slovenská) realita je složitější. Ono to zdejší školství obecně za moc nestojí a ty lepší školy, kam děti obvykle nasměrují rodiče (viz Daniel Prokop aj.), často házejí sportovcům klacky pod nohy. Na druhé straně, do toho [mainstreamového] sportu děti taky často cpou rodiče a panuje tam nepotismus. Ale ani tak talent není podmínka postačující.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    2.6.2021 14:51 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)

    To že má disciplinu je síce pekné ale raz disciplina zlyha.

    Aké prekážky robia ? Myslím si, že vidia že šport nikam nevedie a možno chcú uchrániť od budúceho trápenia. Finančného alebo fyzického.

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    Gréta avatar 30.5.2021 11:44 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)

    mi to nefunguje ta stránka :/ :/

    30.5.2021 13:44 z_sk | skóre: 34 | blog: analyzy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    Treba použiť URL s http://.
    debian.plus@protonmail.com
    AraxoN avatar 31.5.2021 10:52 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)
    letsencrypt predstavuje príliš veľa práce? Si pamätám časy, keď certifikát stál 400 dolárov ročne a bolo potrebné kvôli nemu telefonovať do Juhoafrickej republiky (Thawte), ale v dnešnej dobe.
    Gréta avatar 31.5.2021 20:20 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (MS sveta v hokeji 2021)

    užto vidim užto vidim :O :O :D :D

    btw nejde tam vlíz skrs torbrowser musí se vzit webproxy hele třeba ;D

    Člověk z Horní Dolní avatar 1.6.2021 01:21 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Jak si myslíte že dopadnou volby? Pokud Babiš bude zas premiérem, asi to tu balím.
    JiK avatar 1.6.2021 05:31 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Vyhrajou piráti a vše bude všech.
    Člověk z Horní Dolní avatar 1.6.2021 12:39 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Pokud si to myslíš, jsi hloupý.
    Darth Phantom avatar 1.6.2021 13:20 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)

    Já jsem také hloupý. A nejen to, všichni konečně budou mít dost peněz díky progresivnímu UBI. Takový pokrokový model se již osvědčil v Zimbabwe a nutno podotknout, že soudruzi zapracují mohutně i na etnickém složení, aby bylo jako v Zimbabwe. Plus dostupný fet pro soudruhy v sociálním autonomních fetcentrech Klinika. To je taky pokrokové, za kolegů komunistů musel soudruh k soustruhu, aby si něco vydělal. Nyní může fetit za UBI v Klinice.

    Pak už jen samé sociální jistoty, dovolená v Albánii podle grafu a tak. Musím říci, že tak grandiózní pokrok ke spravedlivé společnosti nestihli ani kolegové z ÚV KSČ za 40 let. No a vidíte soudruzi, tak jednoduché to je.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    1.6.2021 13:38 /\
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Jak jsou ti náckové zamrzlí v minulosti, pořád řeší Kliniku, co už ani neexistuje.
    Darth Phantom avatar 1.6.2021 13:51 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Kliniky jsou velmi dobrý a hlavně názorný příklad toho, na čí straně pirátokomouši stojí a za koho kopou. A není to strana zákona a práva. A je to dobré, že se zavčas už ukázali a nejsou to zdaleka jen Kliniky. Ale připouštím, že komoušskému hlupáku takový příklad nestačí.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Fluttershy, yay! avatar 1.6.2021 13:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Klinika soud vyhrála, ty „zákone a právo“.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Gréta avatar 1.6.2021 21:58 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)

    by si tam jako konečně mohli vyrobit normální záchod jakože na voslavu vítěství hele :D

    Darth Phantom avatar 2.6.2021 15:39 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    No to by museli něco dělat, ale to sev takových "komunitách" nenosí. Vo tom abstraktním pojmu zatím četli jen v Kapitálu a doktorandské práci soudruha Kobyláče. Jo takhle něco načerpat, to by určitě svedli.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    1.6.2021 13:59 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    No právě. Phantomovi se stýská, a tak se snaží, aby byla Klinika stále živá alespoň v našich myslích.
    Darth Phantom avatar 2.6.2021 15:42 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    No tak dobře soudruzi, já to řeknu na plný kule. Krevní skupina pirátů jsou rudé fetky a revolucionářská netáhla, proti nimž je Vojta Filip pravicový radikál :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    2.6.2021 16:37 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Jo? A tu kondolenci do KLDR o tom, jak předchozí Kim "se obětoval, aby přinesl blaho korejskému lidu" [1] posílali Piráti, nebo Filip? Já mam totiž takovej dojem, že to byl spíš Filip.

    Takže na jedný straně máme 25-milionovej stát s koncentrákama a jadernejma zbraněma, kde se lidský exrementy používají jako hnojivo, se kterým si KŠCM vyměnuje vřelé soudružské pozdravy... a na straně druhý nějaký squaterský centrum, jehož největší prohřešek jsou posraný latríny, se kterým Piráti nakonec ani nechtěli spolupracovat a který už ani neexistuje. Ti jako fakt připadá rozumný řešit to druhý a ne to první?
    Darth Phantom avatar 3.6.2021 13:57 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)

    Připouštím, že Kim s dredy asi neposílal kondolence do bratrské KLDR jako Falmer. Přecejenom těžiště socialismu už není na Dálném východě ale v eurokolchozu, no a kolchozníci se orientují právě sem. Nač by jezdil takovou dálku, když si může zamávat vlajkou Antifa u sousedů a pak postavit sochu Marxe.

    se lidský exrementy používají jako hnojivo
    Obecně jsou exkrementy jako hnojivo celkem vhodné. Za komunistů se to dělalo u nás. To ti takhle přijel hovnocuc, udělal cuc a pak vodjel na pole. Na tohle téma s hovnocucem by se chytil i Jik, řekl bych. Člověk je ale všežravec, a tak exkrement není až tak vhodný na hnojení, jako exkrement býložravců. No a jsou tady nežádoucí jevy jako šíření tasemnic a jiných potvůrek. Obecně je ale jakákoliv organická hmota pro zdraví půdy vhodnější než umělé Burešovo řepkové hnojivo. Kdyby sis chtěl víc pokecat o hovně a ekologixkém hnojení, jsem k dispozici.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.6.2021 15:15 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Na tohle téma s hovnocucem by se chytil i Jik, řekl bych.
    Jó no, mohli byste tady zase odpropagovat ten geniální systém, který za práci beznadsázky nutnou k životu lidí není ochoten zaplatit víc než směšnou almužnu, kterou jsou schopny přebít nějaký sociální dávky :-D
    JiK avatar 3.6.2021 17:35 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    asi by to chtelo nejakou urednickou eurokomisi na hovno, aby stanovila "spravedlivou odmenu" pro ridice hovnocucu, vid? A hovnocucy budou povinne na baterky uz od roku 2025, aby se snizila uhlikova stopa...Alzbetko se potesi...
    3.6.2021 18:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    asi by to chtelo nejakou urednickou eurokomisi na hovno, aby stanovila "spravedlivou odmenu" pro ridice hovnocucu, vid?
    To ne, to by bylo zasahování do trhu a o tom přece víme ze svatých textů, že to je Zlo. Musíš to nechat vyřešit trh. A ten to vyřeší tim, že v rámci snižování výdajů (= zvyšování zisku) řekne, že hovnocucařina je podřadná práce, kterou "může dělat každej", a následně na to nažene pololegální Ukrajince, polokriminální Romy a podobně, aby to teda vůbec někdo dělal. To je to správný svobodný řešení. Nic totiž nevyjadřuje svobodu společnosti tolik, jako když si bez outsourcingu ani nemůže po sobě odklidit exkrement.

    Ale hlavně se nezapomenout pohoršit nad squattery. To je ten opravdu palčivý problém.

    PS. Teď koukám, že další fíčurou toho systému jsou dlouhé pracovní doby a vysoké ceny za papíry na náklaďák, takže na to nemaj mladí. No, v sumě, chápu vás, že takhle krásně fungující systém by byla velká škoda nějak regulovat, to nesmíme připustit.
    Gréta avatar 4.6.2021 00:23 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)

    splňujou vubec vysavačovou regulaci eu????????? :O :O :D :D ;D ;D hele

    Fekální vůz (lidově také nazývaný fekál nebo "hovnocuc") je vlastně masivní verze vysavače, který běžně používáte na úklid v domácnosti. Stejně jako vysavač funguje i fekální vůz na principu vytvoření podtlaku – pneumatickém sání.

    dobrou noc!!!!!!!!!!

    Gréta avatar 4.6.2021 00:19 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)

    Ti jako fakt připadá rozumný řešit to druhý a ne to první?

    jj protože vo těch prvních se už jakoby ví že sou zlý a všichni lidi věděj co sou ty starý komunisti schopný dělat za fu fuj věci ale tydlety nový teprve jako začnou škodit a eště tomu mužem zabránit snad :O :O

    Člověk z Horní Dolní avatar 1.6.2021 17:35 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    UBI je jenom specifický způsob přerozdělování, principiálně to totéž co bezplatné silnice, policie, školství, národní parky, zdravotnictví, důchody, různé sociální dávky. Přerozděluje se takhle asi 35 - 40% HDP. Rozdíl mezi mírou přerozdělování co chce ODS a co chtějí Piráti jsou jednotky procent. Takže pokud jsou Piráti komunisti, tak ODS jsou skoro-komunisti. A ANO nebo SPD jsou taky komunisti.

    Jinak obecně k UBI, často to jsou ve skutečnosti 2 návrhy v jednom. Zaprvé, zvýšení celkového objemu přerozdělených peněz. A zadruhé změna způsobu přerozdělení. Osobně na to nemám jasný názor, ale UBI třeba 3000 Kč plus zrušení některých slev na dani může být dobrý nápad.

    Klinika nikoho normálního vůbec nezajímá, jde tam jenom o symboliku a culture wars, reálný význam 0.
    2.6.2021 13:43 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    UBI je jenom specifický způsob přerozdělování, principiálně to totéž co bezplatné silnice, policie, školství, národní parky, zdravotnictví, důchody, různé sociální dávky.
    To je vcelku dobrý nápad, bude UBI, ale za všetky služby, ktoré doteraz zabezpečoval štát "bezplatne", sa bude platiť na drevo. To by finančne mohlo aj vyjsť.

    Škoda, že som ho nikdy od podporovateľov UBI nepočul. Prečo asi...
    Darth Phantom avatar 3.6.2021 09:55 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Vážený soudruhu,

    Je vidět, že ti to politicky myslí a to se mi na tobě líbí. Ano, přerozdělování je alfou a omegou všech socialistů/komunistů/pirátů. Nakonec ale každý komunista/pirát narazí na problém, že mu dojdou peníze druhých. Zbývá pořešit nepodstatný detail, kde se na to vezme. Řešení představil již soudruh Kobyláč. To řešení je perpetuum mobile založené na tištění peněz. Tomu, že tu šermuješ s ODS bych nepřikládal žádný význam. To jsou jen populistické předvolební tanečky ve snaze se zalíbit. U rudých pirátů tomu ale věřím, že to myslí vážně.

    Jakpa si na tom s výjezdní doložkou do Venezuely? Musím říci, že tenhle emigrační povolební folklór přímo zbožňuju. Je to oblíbený sport i v Hollywoodu mezi progresivními komedianty a herci. Kdyžtak pak pošlete s Tomem Hanksem a soudružkou Jane Fondou pohled od Madura s Chávezem, ju?

    Co se mne týče, balit to tu nebudu, ani když vyhrajou zavšivený komouši piráti. Pořád věřím ve zdravý rozum a v to, že se lidi zavčas proberou. Kdybych byl postaven před dilema, zda Bureš nebo pirátobolševici, neváhal bych ani sekundu. Pořád je o dost přijatelnější pragmatický dojič eurosocialismu než sluha eurosocialismu a budovatel komunismu. A je velmi naivní domnívat se, že korupce a střet zájmů s Burešem skončí. Ve frontě je dalších padesát Burešů.

    Komoušů se dá zbavit. Někdy to ale trvá poněkud déle, jako v případě vašich kolegů z KSČ. Koneckonců i pirátů. Ovšem toho co sem natahaj, se nezbaví už nikdy nikdo. A to je nejhorší aspekt těchto mladokomunistů.

    Nicméně zajímavý fenomén to rozhodně je (ČR a Piráti). Prostě jinde si už ani neškrtnou. Jaký je důvod. Není to tím, že by byli Piráti v ČR jiní. Piáti jsou všude zelení bolševici. Rozdíl bude v tom, že se v ČR podařilo velkou část veřejnosti obalamutit, že tomu tak není. Ale nijak zvlášť to mladé generaci nezazlívám, nulová zkušenost s komouši je omlouvá, třebas bych byl taky takový. Ovšem u soudruhů ve věku např. králíka je to už na pováženou. Zajícův oblíbený sport je chození s bílou holí a předstírání, že nic nevidí. Pak někdy jako na chvilku procitne a otevře očko, pak ale zase se ponoří do tmy. Vy soudruzi pořád rádi hrajete na slepou bábu, každou chvíli tady vykoukne ultrabolševik ⧠ A = 0 s předsednictva ÚV KSČ ČPS s rudou hvězdou na čele, ale jinak Opiáti nemaj s komunistama nic společnýho :-D

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Člověk z Horní Dolní avatar 3.6.2021 12:15 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    To řešení je perpetuum mobile založené na tištění peněz.
    Přerozděluje se hlavně přes daně, přes inflaci (tištění peněz) to je mnohem míň.
    Pořád je o dost přijatelnější pragmatický dojič eurosocialismu než sluha eurosocialismu a budovatel komunismu
    Piráti jsou proti komunismu, na ose pravice - levice jsou na tom podobně jako ANO.
    Ovšem toho co sem natahaj
    Co sem natahaj? Alespoň podle programu nejsou o moc víc pro migraci než ostatní, a i kdyby byli, tak nemají šanci tuhle extrémně nepopulární věc prosadit.
    Darth Phantom avatar 3.6.2021 13:23 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Přerozděluje se hlavně přes daně, přes inflaci (
    Správně, soudruhu. Avšak opomněl si zmínit za bé), že se tento komunistický experiment (od kterého mimochodem dali ve všech zemích, kde to zkoušeli, ruce pryč a to brzy) neobejde bez zvýšení daní nejméně na 50%. Ale v tom pokrokovém pirátském provedení už to bude fungovat a všechno bude sluníčkově krásné, že.
    Alespoň podle programu nejsou o
    Budu se snažit být co nejvíce slušný a požádat tě, aby sis své volební programy, bezcenné cáry papíru, strčil za slaměný klobouk. Důležité je, co v reálu dělají a jak hlasují. Stejně tak svoje progresivně-levicové teoretické modely o dělení na pravici/levici.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    3.6.2021 15:11 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    od kterého mimochodem dali ve všech zemích, kde to zkoušeli, ruce pryč a to brzy
    Ze zvědavosti: To se stalo kde?
    Darth Phantom avatar 12.6.2021 09:43 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Kanada, Finsko. namátkou. Kde udělali soudruzi chybu? Je mi jasný, že pirátští soudruzi samozřejmě už mají novou metodiku zvýšení daní na 90%, to už pak pojede jako po másle.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    13.6.2021 11:24 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Koukám a žádný moc drama nebo fatální selhání nevidim...
    Člověk z Horní Dolní avatar 3.6.2021 20:32 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    No a čeho konkrétního se nejvíc bojíš, myslím něco co má reálnou šanci nastat?
    Darth Phantom avatar 12.6.2021 11:02 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)

    Žádný socialista/komunista se neobejde bez razantního zvýšení daní samozřejmě ani blecháči se bez toho neobejdou, aby měli na modrý z nebe z peněz všech pro netáhla atp. A to ani nedomýšlím, co by nastalo, kdyby prosadili to svoje UBI.

    Jelikož blešáci tráví většinu času v hlubokém lokajském předklonu před bruselem, bude následovat přimknutí k jeho megalomanským green dealům a dalším kokotinám a iluzím o spasení světa (tzn. další astronomické náklady). Ekonomický program Khmérů nějak moc neznam, ale mohutně propagují tzv. sdílenou ekonomiku, což je jinými slovy komunismus.

    Řekl bych, že si vedle jak ta i jedle i s tzv. "uprchlíky". Na to má páky už eurokolchoz a v tom bude hrát domácí politická scéna čím dál menší roli. Dostane-li se ke kormidlu vítačská eurohulibrková partaj pirátů, Pandořina skříňka se nenávratně odevře.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    13.6.2021 11:28 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Dostane-li se ke kormidlu vítačská eurohulibrková partaj pirátů, Pandořina skříňka se nenávratně odevře.
    Za mě jste spíš otevřeli pandořinu skříňku tady se sourduhem JiKem s těma hovnocucářema. Čím víc jsem si o tom četl, tím víc mi to přijde absurdní a ten systém rozbitej. Ještě pár takových argumentů a uděláte ze mě fanouška UBI, což se nepodařilo ani davkolovi a JS :-D
    Darth Phantom avatar 14.6.2021 15:21 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)

    No tak já to vim, že jsi progresivní Bucharin. Nuže dobrá, když tedy budeme v tom komunismu, všichni budou mít všechno a dost peněz (tak daleko nedošla zdaleka ani KSČ), kdože to bude dělat toho hovnocuce? Tato otázka stále visí ve vzduchu nezodpovězwna. Ty se s. Jozifem Stalinem JS jako závozníkem, kterýžto tam bude strkat tu hadici?

    Hele dej si maso, ta mrkev ti asi nesvědčí. Když si dáš biftek a zaliješ to dvandou, pak tě možná přejdou revolucionářské bucharinské ideje a klikaté cesty ke komunismu.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Fluttershy, yay! avatar 14.6.2021 16:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Chodíte na hajzl? A kdo ho myje?

    Překvapení! Někde to lidé dělají dobrovolně, příp. se v tom střídají.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    14.6.2021 17:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Nuže dobrá, když tedy budeme v tom komunismu, všichni budou mít všechno a dost peněz
    Pokud vim, tak řeč byla o UBI, což je něco jako minimální příjem, určitě to neznamená komunismus, všichni mají všechno atd.
    kdože to bude dělat toho hovnocuce? Tato otázka stále visí ve vzduchu nezodpovězena.
    Ve vzduchu hlavně visí nezodpovězený úplně jiný otázky. Jako např. proč řešíš, že nebude kdo mít dělat hovnocucáře v nějakým hypotetickým systému, když problém někoho na tu práci sehnat má náš aktuální systém. Anebo jak máme bejt tím děsně nezávislým samostatným národem, co hrdě odmítá imigranty, hrdě vystoupí z EU atd., když si aktuálně tady a teď (ne až v nějakým hypotetickým systému) nejsme schopní ani sami bez imigrantů hrdě zařídit funkční hajzly.

    No a až na tyhle otázky odpovíš, tak budeš mít i odpověď na tu tvou otázku (protože to řešení je v zásadě stejný).
    Hele dej si maso
    Už se stalo. K obědu. Bylo to moc dobré.
    JiK avatar 14.6.2021 18:01 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Zda se, ze ani v cesku, ani treba ve svycarsku nevidim, ze by se hromadily pretekajici zumpy, nebo nezamestnani hovnocucari. Zda se, ze trh jim da prave tolik penez a prace, aby nekde nestalo 1000 zaparkovanych nakladaku a 1000 znudenych kouricich ridicu, kteri mlsne a nedockave cekaji na hovno, a zaroven ani nikde nepretekaji hovna. Ne?

    Myslis, ze to nejaky moudry urednik z evropskeho uradu planovani hoven, po kterem touzis, dokaze jeste vylepsit? Proc?
    14.6.2021 23:35 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Zda se, ze ani v cesku, ani treba ve svycarsku nevidim, ze by se hromadily pretekajici zumpy, nebo nezamestnani hovnocucari.
    No protože to dělaj Ukrajinci a podobně. A třeba to čistění hajzlů ve firmách to samý. Na českou uklizečku narazit je vzácnost. Švýcarsko nevim, je možné, že ti si dokážou po sobě uklidit sami.
    Myslis, ze to nejaky moudry urednik z evropskeho uradu planovani hoven, po kterem touzis, dokaze jeste vylepsit? Proc?
    Nikde jsem nenapsal, že řešením je úředník EU nebo UBI nebo cokoli takového. K řešení jsem se zatim vůbec nedostal, zatim čekám, jestli ty a/nebo Phantom se mnou budete souhlasit, že by bylo hezké, kdybychom byli schopni si po sobě hovínko uklidit sami bez nutnosti dovážet na tu práci chudé imigranty.

    Co se týče hovnocucářů v tom hypotetickém systému s UBI, tam mi není jasný, kde má bejt ten problém. Dejme tomu, že by v rámci UBI dostával každej např. 1/3 průměrné mzdy. Mzda hovnocucáře by byla taky 1/3 průměru (ty čísla si zcela vymejšlim, je to pouze ilustrační příklad). Tzn. možnost dělat hovnocucáře by znamenala zdvojnásobit si příjem (z 1/3 UBI na 2/3 UBI+mzda). Nevěřim, že by se nenašlo dost lidí chtějících zdvojnásobit příjem. Specielně v nižší příjmové kategorii je ten dvojnásobek fakt citelnej. Opět ale připomínám, že nejsem proponent UBI, je to pouze komentář k hypotetickému systému.
    15.6.2021 08:48 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Zda se, ze ani v cesku, ani treba ve svycarsku nevidim, ze by se hromadily pretekajici zumpy, nebo nezamestnani hovnocucari.
    No protože to dělaj Ukrajinci a podobně. A třeba to čistění hajzlů ve firmách to samý. Na českou uklizečku narazit je vzácnost. Švýcarsko nevim, je možné, že ti si dokážou po sobě uklidit sami.
    Jenom pro zajímavost: podíl cizinců/imigrantů na populaci Švýcarska je zhruba 25%! Což samozřejmě teoreticky nemá s uklízením hajzlů souvislost, ale prakticky asi ano :-) A to ještě existují pendleři z okolních zemí (kde jsou životní náklady poloviční).
    1.6.2021 09:54 diq
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Vyhrajou piráti, vytvoří koalici s pravicovými stranami, a do konce volebního období budou dostávat neuvěřitelný kartáč kvůli schodku, který vytvořilo ANO. Následně bude Babiš zvolen znovu jako spasitel a bude zavádět superhrubou mzdu, aby uklidilo bordel který nadělala OpOZiCe.
    1.6.2021 10:58 Hlas lidu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    A co Tomio?
    2.6.2021 10:04 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Kdyby neměl politiku jako byznys model, tak by možná i uspěl. Ovšem prozatím se neustále opakuje stejný scénář. Zblbne pár naivků, naivkové co nají pocit že se jich nikdo jiný nezastane mu to nahážou, za jejich hlasy vyinkasuje prachy, on to vytuneluje, flek ve sněmovně má jistý a hurá do dalších voleb pod novou fanglí.
    2.6.2021 10:18 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Okamura už uspěl. Z téhle politiky se nedá vytěžit víc než si popsal. Naopak účast ve vládě by byla prohra, protože ten jeho program rychlých řešení náhodně vybraných problémů není možné realizovat i kdyby měl většinu.
    Gréta avatar 1.6.2021 22:05 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)

    Vyhrajou piráti, vytvoří koalici s pravicovými stranami

    jakože se svobodnejma/trikolorou/soukromnikama nebo víš eště vo nějakejch jinejch aspoň trošičku pravicovejch stranách?? :O ;D

    a do konce volebního období budou dostávat neuvěřitelný kartáč kvůli schodku

    žeto piráti všecko uplně totálně zmršej a udělaj eště víc horšejší než jak to jako bylo předtim je 100% jasný už teďka :O :D :D ;D

    Člověk z Horní Dolní avatar 1.6.2021 22:44 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Podle jakych kriterii se definuje pravicova strana? ODS je pravice, stred nebo levice?

    Pirati to udelaj lepsi.
    2.6.2021 10:42 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Nejspolehlivějším kritériem je příklon k Rusku u levicových a příklon k USA u pravicových stran.
    4.6.2021 08:43 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Bejvávalo...
    1.6.2021 22:46 Mirda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    víš eště vo nějakejch jinejch aspoň trošičku pravicovejch stranách?
    TOP09
    Gréta avatar 2.6.2021 13:19 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    2.6.2021 11:02 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    jakože se svobodnejma/trikolorou/soukromnikama nebo víš eště vo nějakejch jinejch aspoň trošičku pravicovejch stranách?? :O ;D
    Naštěstí ne. A naštěstí maj zřejmě málo preferencí, i když se spojily 3 dohromady...
    Gréta avatar 2.6.2021 13:17 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)

    bych je zase jako tak nepodceňovala :O ;D pro hodně moc lidí který předtim ďáli žeto strkali ods topce nebo lidovcům je prej to levičácký spolu jakoby uplně nevolitelný a komu myslíš žeto vopravdovský pravičáci jako pak nastrkaj když neni arelnativa žádná jiná pořádná?? ;D ;D

    4.6.2021 02:48 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Svobodný a trikokota doufám naberou akorát tolik hlasů, aby uškodili Pitomiovi, ale nedostali za to od státu prachy.
    Gréta avatar 5.6.2021 19:56 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)

    tss maj jako potenciál se tam dostat a začít tady jako konečně dělat pořádek :D ;D

    btw voni moc neseberou hlasy pitomioj tam je děsně malilinkatej průnik demografickej/programovej jakože spíš víc tomu sradnovnímu vlezdobruselistickýmu spolu cosi hraje napravici ale už jeto jakoby jenom prázdný pr :D ;D

    2.6.2021 08:59 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Gratuluji Slovakum k necekanemu postupu. Sice spis zasluhou Ruska a selhanim Svedska, nez zasluhou slovenskych hokejistu, ale prece.
    2.6.2021 16:05 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Tak vyhrali sme 4 zápasy, vy 3 + jeden v predĺžení (no tak dajme tomu že 4) a v jednom ste v lotérii vytiahli správne číslo (nájazdy).

    Tak extrémny rozdiel by som v tom nevidel.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    2.6.2021 16:19 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Já teda vidím rozdíl v tom, že jste poslední tři zápasy brutálně nezvládli a my se dokázali sehrát po úvodních neúspěších.

    3:7 a to máme letos brankáře z Lídlu; jak před sebou nemáte ovci, tak jste prostě impotentní.
    2.6.2021 22:15 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Asi by bolo treba vedieť počítať. Ja si teda myslím, že to boli posledné dva a štvrtý od konca; tretí od konca bol s Dánskom a ten sme vyhrali.
    2.6.2021 22:42 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    lmao, tak to fakt mění celou tabulku :-D

    1:8

    1:8

    1:8

    3:7

    3:7

    3:7
    3.6.2021 08:18 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    No narozdil od nas jste se dostali do situace, kdy uz neslo o vasw vysledky, ale postup zavisel na zapasu Rusko Svedsko :)
    xxxs avatar 3.6.2021 11:09 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    nezavisel.
    3.6.2021 17:33 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Zavisel, kdyby vyhralo Svedsko nad Ruskem, Slovaci by vypadli. Leda by porazili nas, ale to byl zjevny nesmysl.
    xxxs avatar 3.6.2021 18:25 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    nezavisel, este bol zapas s vami.
    3.6.2021 19:38 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Jistě, ale tam byl výsledek předem jasný.
    xxxs avatar 3.6.2021 20:22 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    zijeme v naskriptovanej simulacii?
    4.6.2021 08:55 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    ano, Slovensko je skript v cobolu napsany ve Slusovicich
    xxxs avatar 4.6.2021 11:12 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    takze ste s nami ziskali body neregulerne, naskriptovanim vysledku? to je hanebne.
    4.6.2021 15:13 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Ano, vse, co se tyka Slovenska, je hanebne.
    xxxs avatar 4.6.2021 21:39 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    vyssie pises, ze sk je skript zo slusovic. takze ta hanba je podla teba vasa.
    7.6.2021 18:54 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Ano, naše, projekt Slovensko je jeden z nejhorších ze Slušovic. Bývalý předseda JZD by se měl veřejně omluvit.
    xxxs avatar 7.6.2021 21:59 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    mozno to nemali pisat sami, ale ukradnut ako mali vo zvyku.
    9.6.2021 08:24 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Myslis okopirovat projekt Somalsko?
    xxxs avatar 9.6.2021 20:22 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    ja som iba sucast skriptu, netrap sa tym, co si myslim.
    10.6.2021 13:36 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    pravda
    3.6.2021 12:51 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Jsi blbější než slovák, šlo jen o to kdo s kým bude hrát ve čtvrtfinále.

    1:8

    1:8

    1:8

    3:7

    3:7

    3:7
    3.6.2021 16:52 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Nesmis zrat tolik zrat ty cobolske vymluvy, USA jsou silny tym, ostatne prave ted od nich coboli dostavaji nakladacku.

    On kdyz nekdo taktizuje, tak si u toho nemusi nechat dat o 4 goly navic :)
    3.6.2021 17:29 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    1:6 :D
    3.6.2021 17:37 SLOVENSKOOO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    My sme ich nechali vyhrat
    3.6.2021 17:46 Yggrit
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Jj, další taktizování.
    3.6.2021 17:53 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    To je jasný, nechtěli se unavit před ročníkem 2022.
    3.6.2021 22:03 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Vaši toho tiež dnes nejako moc nepredviedli...
    3.6.2021 22:10 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Přesně, Slovensko aspoň dalo jednoho góla, my tady machrujeme v komentářích jak kokůtci a pak ani bod, klasicky kolaps ve čtvrtfinále.
    3.6.2021 22:15 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Ja teda radeji dat o gola mene nez o 5, 6, 7 golu dostat navic ;-)
    3.6.2021 22:47 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Když je to ale nula, tak je to není o gól méně, ale nekonečněkrát méně gólů.

    A navíc seš ještě impotent ;)
    4.6.2021 06:09 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Snaz se trochu vic, tohle je weak sauce
    4.6.2021 18:29 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    ČR prohrála víceméně vyrovnaný zápas, který mohl klidně dopadnout opačně (i když byli Finové lepší a vyhráli zaslouženě). Kdežto Slováci byli deklasováni rozdílem několika tříd, jakoby na mistrovství ani nepatřili. Nejen s USA, ale i s námi. Ale o to nejde, nejhorší je kolik keců okolo toho měli (viz i tento blog).
    JiK avatar 4.6.2021 19:05 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Zajímalo by mne, zda a jak dobře by šlo hokej statisticky modelovat. Jak klasicky tak třeba s nějakými neuronovými sítěmi a strojovym učením.

    Je to sport, kde se sbírá hromada statistických dat, každý hráč má své career stats, existují stránky jako quanthockey.com, jsou i data na úrovni týmů, časové řady, sestavy, čas na ledě, zranění. Těch proměnných musí být stovky. Jak moc je to o náhodě a jak moc je rozhodnuto už když začíná zapas??

    Jak by se takový supermodel dal monetizovat? Jít proti sázkovými agenturám a jejich bookmakerum? Prodávat předplatné a tipy? Nějak úplně jinak?
    4.6.2021 19:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    ČR prohrála víceméně vyrovnaný zápas, který mohl klidně dopadnout opačně (i když byli Finové lepší a vyhráli zaslouženě). Kdežto Slováci byli deklasováni rozdílem několika tříd, jakoby na mistrovství ani nepatřili. Nejen s USA, ale i s námi. Ale o to nejde, nejhorší je kolik keců okolo toho měli (viz i tento blog).
    Že se sportovní fanoušci hádají, jakej tým/národ/sportovec/whatever je lepší, to je celkem běžný, na to je člověk taknějak zvyklej. A koneckonců sázkové kanceláře se naučily na tom slušně profitovat. Ovšem hádka o to, čí tým potupněji prohlál ... to tomu dává novej stupeň absurdity :-D
    4.6.2021 19:43 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    A proč jako ne? Kdyby šlo jen o výsledek, tak by na hokej nikdo nechodil/nekoukal a jen si přečetl výsledek. Jasně že jde i o kvalitu jednotlivých hráčů, teamworku, způsobu hry, hodnocení bránkaře (zde byli třeba slováci megalopaty), hodnocení trenéra (tam nám to dlouhodobě kurví náš hokejový svaz), atmosféra na stadionu, co pískali rozhodčí, celková úroveň stadionu (kolik zápasů už zmrvil špatný led), očekáváný vývoj zápasu vs. realita... No prostě jsi další z řady kreténů co všemu nejvíc rozumí.
    4.6.2021 21:45 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Kdyby šlo jen o výsledek, tak by na hokej nikdo nechodil/nekoukal
    Takže nejde jen o výsledek ČR > SR?
    4.6.2021 21:56 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny? (akt. pondelok o 22:02)
    Ne, to je záležitost vyřízená během pár nanosekund - či čeho - než mozek vstřebá skóre. Teď se třeba probírají všechny nedostatky kvůli 2022 šampionátu, odletem hráčů domů to fakt nekončí.
    3.6.2021 18:04 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny?
    slováci máte jediný štěstí že jsem si tu odvařil numerickej blok klávesnice a čekám na novou.
    Gréta avatar 5.6.2021 19:57 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny?

    už sme vyhráli?? :O :O

    Člověk z Horní Dolní avatar 6.6.2021 22:50 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny?
    eště sme nevyhrály
    Gréta avatar 7.6.2021 13:44 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny?

    už?? :O :O

    Člověk z Horní Dolní avatar 7.6.2021 18:25 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny?
    eště nééé, možná potom
    Gréta avatar 7.6.2021 23:51 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny?
    Gréta avatar 9.6.2021 23:25 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny?

    a teďko?? :O :O

    Člověk z Horní Dolní avatar 10.6.2021 01:22 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny?
    prohrály sme :( není divu, neměly jsme v týmu žádného Afroameričana nebo Černocha, samí bílí muži
    JiK avatar 10.6.2021 05:03 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny?
    Naprosto nedostatečný počet handicapovaných černých transexualek v hokejové reprezentaci je hanbou pro celou Českou republiku. Stydíte se? A stydíte se dostatečně?
    10.6.2021 15:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny?
    Celej hokej by se měl zrušit, hokejky jsou v podstatě falické symboly a to je nepřijatelné...
    JiK avatar 10.6.2021 16:49 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny?
    navic tam nevinny cerny puk bezmocne klouze po bilem lede, bili toxicti maskulinni hraci do nej bezduvodne biji holi. A to neni vsechno. Modre cary (v barvach policejni uniformy) symbolizuji bezduvodna belochy vymyslena rasisticka pravidla...
    Gréta avatar 11.6.2021 12:53 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny?
    Člověk z Horní Dolní avatar 10.6.2021 16:48 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny?
    Je to ostuda a navíc používali pouze bílý led.
    10.6.2021 19:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny?
    Gréta avatar 11.6.2021 12:51 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kto postupi zo skupiny?

    ato jako neni fér protože co sem kousek viděla tak brankář jakoby furt poklekával napodporu blm :O :/

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.