abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 717 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    22.5.2015 23:07 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Video s Ježíšem
    Na to udělali v německu film.
    Bystroushaak avatar 23.5.2015 03:58 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Osobně mě to hrozně odpuzuje, jako všechny náboženské věci. Sice to napsal Eschbach, ale prostě i tak se mi to nechce ani číst, ani vidět.
    23.5.2015 05:06 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    No zas nějak extra náboženskýho to nebylo (film), taková Šifra mistra leonarda je IMO víc. Minimálně je ten film dost suchej, ale v tý době jsem to hltal (holt časovka) :-D.
    23.5.2015 01:26 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Dekuji za blogpost. Precetl jsem jej jednim dechem. Zrovna jsem docetl knihu od sveho oblibeneho Dashiell Hammetta a nemam nic ke cteni. O Eschbachovi jsem neslysel a vypada moc zajimave. Diky za tip, zacnu se po nem pidit. :)
    23.5.2015 11:55 Odyň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Co kdyby ses místo ptákovin raději staral o svoje nebohé nezletilé děti, narcisto?
    23.5.2015 12:14 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    O me deti je postarano, nemusis se bat. A ty se radeji starej sam o sebe.
    23.5.2015 06:41 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Všetkého veľa škodí. Autori tohto žánru majú často až obludne zvrátenú fantáziu - a je naozaj otázka, či tie ich zvrátené predsatvy plné príšer zo Zeme a vesmíru sú odrazom ich duše, zdeformovanej pobytom v chorom svete, alebo ten chorý svet ich rakovinotvorné predstavy samy pretvárajú do svojej podoby. Obyčajné ľudské príbehy ich nijako nevzrušujú...akoby potrebovali zachádzať za hranice...Podobne ako rôzni devianti, ako tí, čo sa režú žiletkmi, aby nejako prehlušili citovú depriváciu...

    Je to môj názor a som presvedčená, že sa nestretne s pochopením...:)
    Grunt avatar 23.5.2015 09:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Autori tohto žánru
    Jako jakého žánru? Sci-fi?
    Je to môj názor a som presvedčená, že sa nestretne s pochopením
    No tady určitě ne.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.5.2015 10:25 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    sci-fi, horore aj fantasy...v komerčne úspešných žánroch:)
    No tady určitě ne.
    jasné, to je ako keby prišiel katolícky misionár:) medzi ľudožrútov
    Václav 23.5.2015 10:31 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Spíš mi to připadá jako katolický fanatik mezi ateisty…
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    23.5.2015 11:00 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    ibaže ja som ten neveriaci ;-)
    Grunt avatar 23.5.2015 11:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    OK, co doporučujete pro de-barbarizaci místního obyvatelstva? Dobývání chleba, Buřičovy řeči a Pospolitost?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.5.2015 15:42 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Pospolitost?
    V TEJTO DISKUSII je niekoľko diskusných príspevkov, ktoré ako keby Ti z huby oka vypadli !

    napr. Vy slováci byste udělali cokoliv jenom abyste se měli Vy dobře, doslova cokoli, mi češi Vás celé staletí živíme a budujeme u vás průmisl, zatímco vy se hned přidáte k němcům a zradíte naše československo které vás osvobodilo od madarů, prostě vás nenávidím a rozhodně nejsme bratři,nebudem a nikdy jsme nebyli !

    alebo

    Jsem z moravy a moji předci tu byly odjakživa, a všichni Moravani vás nesnáší víc než češi, tak drž hudu hajzle slovenskej !

    či

    Slováku jdi si vopíchat ovcu a pak si nakup odpustky z odpustkového automatu

    P.S. Ty si maniak na ovce:), tak si myslím, že budeš asi ten Neubauer:)))
    Grunt avatar 23.5.2015 15:49 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Už zas mi nutíte něco co není pravda. Že jste ublížená Sloveňa, to si nutíte sama. Nemusíte kvůli tomu hned vytahovat nějaký mezinárodní hate. Všichni Vám vřele děkujeme.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.5.2015 18:25 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    ale ja som s tým, milý grunt, nezačala, treba sa vrátiť k svojim vlastným podnetným komentárom, ja som len rozvinula Vami podstrčené námety na plodnú diskusiu :), tak prečo teraz cítite ujmu, keď to boli iba také nevinné srandičky, len také podpichovanie... lebo od Vás je to NIEČO INÉ, než odo mňa?

    ja som sa neurazila, aj tých z Pospolitosti dráždim:)
    23.5.2015 15:48 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    ...som zabudla vykať, hlboko sa osprvedlňujem
    Grunt avatar 23.5.2015 11:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    jasné, to je ako keby prišiel katolícky misionár:) medzi ľudožrútov
    Jakože přečtením jedné sci-fi povídky umře jedno koťátko nebo jak?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.5.2015 11:38 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    nie je sci-fi ako sci-fi... "zpívat můžu brak" ;-)
    Grunt avatar 23.5.2015 11:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Tohle je tak trochu jako když člověk položí dotaz jestli „s kečupem nebo hořčicí“ a dostane odpověď „333 stříbrných stříkaček“. GTFO!
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.5.2015 12:01 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    človek sa učí celý život a ja si jazylolamy nacvičujem podľa vášho návodu;-)

    *záplava sci-fi priniesla aj záplavu dosť hrozného braku... poslaním literatúry, ako iste nebudete súhlasiť, milý grunt, je predovšetkým nejaké humánne posolstvo...dotyk s ľudskosťou, pre Vás iste príliš vzletne povedané... a nie vyžívanie sa v apokalyptických výjavoch vesmírneho armagedonu, ako mi tie mnohé sci-fi výtvory pripadajú
    Grunt avatar 23.5.2015 12:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    ako iste nebudete súhlasiť
    Nebudu. To je snad jasné.
    nie vyžívanie sa v apokalyptických výjavoch vesmírneho armagedonu
    Proč ne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Václav 23.5.2015 13:00 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Záplava beletrie jako takové přinesla záplavu braku bez jakékoliv souvislosti s žánrem. Jaké humánní poselství měly v minulosti záplavy brakových knih z divokého západu, jaké humánní poselství mají stovky dívčích románů omílajících dokola variaci na to samé téma?

    Sci-Fi a Fantasy umožňuje popustit uzdu fantazii trochu více, vytvářet světy nepodobné tomu našemu s vlastními zákonitostmi. Někdo tento potenciál využije k předání nějaké myšlenky, někdo k tvorbě dalšího odpočinkového braku. Stejně jako spisovatelé jiných žánrů držících se více "při zemi".

    Literatura samotná je forma umění. Cílem umění rozhodně není jen předávat poselství které schvaluje nějaká Z.z. Cílem umění sdílet něco s ostatními. Může to být humánní poselství, může to být emoce, zážitek…
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    23.5.2015 14:26 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Jaké humánní poselství měly v minulosti záplavy brakových kria nih z divokého západu
    také mayovky napr. vlastne i mali...a dievčenské romány nie sú bez umeleckých kvalít len kvôli "omieľaniu" toho istého motívu či témy:), to si mýlite s červenou knižnicou... Zrejme nemáte celkom jasno v tom, čo je a čo nie je brak a gýč.

    K nim patrí v každej dobe množstvo produkcie v dobovo vychytených žánroch, ktorá sa snaží ukájať potrebu "silných" zážitkov, schopných vyplavovať adrenalín a prinášať následne krátkodobé uvoľnenie(po dočasnom odbúraní napätia z nahromadených negatívnych emócií agresivity) - ale myšlienkový obsah okrem ošarpaných klišé žiaden:).

    Nejaká Zz nič sama neschvaľuje, DRUH umenia, ako je literatúra, alebo aj na nej založený film, musí byť KRÁSNY FORMOU AJ OBSAHOM, ale čo sa tým myslí, iste nebude ľahké vysvetliť nejakému Václav "Darm" Novákovi za 5 minút:).
    23.5.2015 14:28 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    *emócií a agresivity
    Václav 23.5.2015 14:48 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Umění musí být krásné formou i obsahem… Aha. Tak v tomto se rozhodně neshodneme. Chudák Baudelaire, ten třeba podle této definice umění rozhodně nepsal.

    Dívčí romány k psaní kýče svádí stejně snadno, nebo i mnohem snáz než Sci-Fi, proto jsem je uvedl jako protipříklad. Uznávám že se mezi nimi může najít spousta kvalitních příběhů.

    Díla bez myšlenkového obsahu provází lidstvo odnepaměti a brak se šíří divoce už od zrození knihtisku (předtím se aspoň „nízké“ formy umění šířily ústně. „Šla Nanynka do zelí, do zelí, do zelí. Natrhala lupení, lupeníčka.“ Vskutku hluboká myšlenka)

    Žánr Sci-Fi napomohl ke vzniku mnoha děl s vysokou uměleckou hodnotou či myšlenkou, z nichž některé by se v jiném žánru vyjadřovoaly mnohem složitěji (Krakatit, R.U.R., Mechanické Piano, Solaris, Nadace, Duna, Malevil, Vesmírná Odyssea), stejně jako k množství braku, který zaplavil knihovny zejména v době největší popularity žánru.

    Osobně proti braku nic nemám, ale vážně nevidím souvislost mezi brakem/kýčem a Sci-Fi jinou než „Brak se píše i ve Sci-Fi“
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    23.5.2015 15:02 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Chudák Baudelaire, ten třeba podle této definice umění rozhodně nepsal.
    Baudelaire je presne jeden z tých, na ktorých sa pltnosť estetických definícií (aj ich nepochopenie) dá krásne demonštrovať:).
    Žánr Sci-Fi napomohl ke vzniku mnoha děl s vysokou uměleckou hodnotou či myšlenkou, z nichž některé by se v jiném žánru vyjadřovoaly mnohem složitěji (Krakatit, R.U.R., Mechanické Piano, Solaris, Nadace, Duna, Malevil, Vesmírná Odyssea),
    Okrem tej nadácie som všetko to čítala alebo videla film, alebo oboje. Nakoniec, niektoré veci z tohto žánru ma očarili a patrili do mojej zbierky obľúbených kníh, keď ste Vy ešte neboli na svete. Ja len hovorím, že práve v tomto žánri je podľa mňa veľký priestor pre ľudí s úchylnou fantáziou a že s mi niektoré ich výplody zdajú patologické. A neviem, či nemajú schopnosť naprogrmovať spoločenský vývoj prostredníctvom dušičiek, ktoré pokrivia:).
    Grunt avatar 23.5.2015 15:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Ja len hovorím, že práve v tomto žánri je podľa mňa veľký priestor pre ľudí s úchylnou fantáziou a že s mi niektoré ich výplody zdajú patologické.
    Proto úplně nejvíc dneska valí jakékoliv yaoi/slash, že? Ale noták…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Václav 23.5.2015 15:38 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Ano, s Baudelairem souhlasím. Rozhodně mu ale nešlo o tvorbu krásného obsahu tak, jak byl (a je) široce společensky přijímán. Ostatně, i moderní dekadence ztvárněná například Jakem a Dinem Chapmanem je krásný příklad toho, že umělecky hodnotné dílo může velkou část lidí znechutit.
    „obľúbených kníh, keď ste Vy ešte neboli na svete“

    Pokud chcete udržet tuto debatu v rozumné úrovni, vyhněte se prosím argumentaci věkem. Já tu taky nestavím relevanci svých názorů na počtu přečtených knih, i kdybych klidně mohl.

    Prostor pro lidi s úchylnou fantazií poskytuje (a ve velkém množství využívá) naprosto jakýkoliv žánr. Osobně bych se víc bál společenského dopadu naprosto reálně se tvářících knih ze života „běžných lidí“, než knih ze zjevně smyšleného prostředí.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    23.5.2015 16:34 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    vyhněte se prosím argumentaci věkem.
    A čo argumentácie typu "slovenská učitelka"? Tú obľubuje autor podnetného blogu!.) Národnostnú argumentáciu (vrátane argumentácie "kolektívnou vinou") milovník oviec, grunt.
    Grunt avatar 23.5.2015 16:36 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Národnostnú argumentáciu (vrátane argumentácie "kolektívnou vinou") milovník oviec, grunt.
    WTF?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 23.5.2015 16:44 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Klid, prostě hejtuje. Všimni si, že nás tu začíná nenávidět skoro všechny. Možná by jsme měli podepsat nějakou petici za její ban, protože už tu v podstatě nemá s kým diskutovat a jen kope do každého, kdo se vyskytne kolem.
    23.5.2015 17:04 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    že nás tu začíná nenávidět skoro všechny
    Neprenášaj, prosím, svoje emócie do predstavy o iných ľuďoch. Ony sa potom vracajú do Tvojho obrazu. Vyzeráš úplne bez seba, ceríš zuby, peníš, zatínaš päste... ešte šťastie, že je medi nami ten monitor:).
    23.5.2015 17:15 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    k BANu

    už si tu k tomu vyzýval, anonymne aj nenonymne, pretože si demokraticky založený a zo všetkých síl budeš brániť slobodu slova, právo na názor a jeho vyjadrenie, aj keď s ním nesúhlasíš... a nikdy s neznížiš k osobným útokom, intrigám, šíreniu lživých obvinení, komplotom a výzvm k lynčovaniu nepohodlných osôb, čo Ti stúpili na otlak:))...dnes likviduješ nepohodlný nick vo virtuálnom svete, zajtra možno inicijuješ kolektívnu výzvu na likvidáciu niekoho v reálnom svete...
    Grunt avatar 23.5.2015 17:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    BANovat nevidím potřebu, ale Vy se milá madam taky můžete krotit a nemusíte šířit nenávist pod každým blogem. Bude stačit domluva?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.5.2015 18:01 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    mne ešte stále nedošlo, kde vidíte. milý grunt, NENÁVISŤ, ako s Vám tam do tej hlávky dostane, keď ja tu (na rozdiel od sledovnia komentárov na CT24) rozveselená prskám smiechom... j si myslím, že chytáte nejký iný signál, než vysielam
    Grunt avatar 23.5.2015 18:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    No to je ten hate o kterém tu mluvíme. OK, oprava: Nemusíte všude prskat kyselinu a jedy kde vkročíte. Jsme proti tomu rezistentní…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.5.2015 19:37 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    OK, oprava
    To mala byť oprava? Že som to ako opravu nejako nepochopila. :)
    všude prskat kyselinu a jedy kde vkročíte
    To má byť to, "o čem mluvíme"? A kto mluví s kým? Mne to pripadá ako samomluva. Keby bol záujem "mluvit" v 1. os. pl., normálny spôsob sa nájde vždy.
    všude prskat kyselinu a jedy kde vkročíte
    jednostranné nepravdivé obvinenie
    ...kyselinu a jedy...Jsme proti tomu rezistentní…
    ale ak Vaše jedy a kyselina zneutralizujú a nezaberajú, tam už tá Vaša rezistencia končí

    23.5.2015 16:58 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    YAW
    Fluttershy, yay! avatar 23.5.2015 17:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach

    Yaw

    The value of the angle between the tip of an erect penis and its neighboring testicles squared.

    When determining the adjusted penis size (or T.M.I.) one must use the following equation: (Length * Diameter)+(weight/girth)/(yaw)

    OK, dost bylo internetů pro dnešek…
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    23.5.2015 17:18 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    YAW, YW You Are Welcome Nemáš začo. (Používa sa ak niekto ďakuje.)

    :) nie ste celkom na tých skratkách dohodnutí?
    23.5.2015 18:08 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    OK, dost bylo internetů pro dnešek…
    máš ale pravdu, idem urobiť tú jahodovú tortu, aj keď to ma baví menej, ako toto kecanie:)
    24.5.2015 07:43 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Umění je proces

    tieto úchylné fantázie majú krásny obsah:)
    Grunt avatar 23.5.2015 14:58 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Ano, a dievčenské romány…průměrný uživatel Ábíčka, vyloženě cílová skupina.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.5.2015 15:15 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Milý Grunt, ja tu nepropagujem dievčenské romány, len som poopravila názor, že by to malo byť synonymum červenej knižnice:). Ale ako cieľová skupina autorov sci-fi ste zaujímaví aj pre mňa:).
    Václav 23.5.2015 12:13 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Brak generuje každý literární žánr bez nějaké výjimky a i brak má svůj smysl. Pokud bych měl srovnat kvalitou "příběh ze života" ve formě 50 Odstínů Šedi s Vonnegutem, nebo Nadací od Asimova, mám volbu celkem jasnou.

    Naopak, asi bych nečetl Bulgakova když chci vypnout mozek a odpočinout si, ale sáhnu třeba po něčem od Kulhánka.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Bystroushaak avatar 23.5.2015 13:31 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Brak generuje každý literární žánr bez nějaké výjimky a i brak má svůj smysl.
    Zrovna ve sci-fi mi přijde, že braku relativně málo. Dřív vycházely všechny možné série jedna za druhou, Perry Rhodan, Ledová společnost a tak. Skoro jak detektivky za komančů. Dneska tak možná JFK. Možná je to jen subjektivní pocit, ale imho je dnes těžší čtenáře zaujmout.
    sáhnu třeba po něčem od Kulhánka.
    V tomhle doporučuji Kopřivu, to je imho lepší jízda.
    Václav 23.5.2015 13:42 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Tak ono to sleduje trendy. Sci-Fi není "in", tak se brak píše převážně v jiných žánrech. Teď bude asi nejsnadnější ždímat domácí puťky s BDSM fantaziemi "romantikou" ve stylu 50 Shades.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Bystroushaak avatar 23.5.2015 13:51 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Jo, teď jsou in upíři a vlkodlaci. Koukal jsem, že v knihkupectvích klidně sebrali půl regálu na sci-fi a je tam jen upíří a vlkodlačí romance. Když jsem to viděl, snažil jsem se přijít na to, jak mohli ty tisíce knih vydat během těch pár let od twillight. Imho je jediné vysvětlení, že to nějak generují. Třeba nějaké markovovo šablony na celou knihu, kam doplní nová jména, zkompilují, nechají projekt korekcí a kniha je na světě.
    Václav 23.5.2015 14:33 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Ale tak ta šablona je celkem jednoduchá. Ony toho jsou plné regály, ale je to variace pořád na stejné téma. Domácí puťka, nadsamec (upír, miliardář, vlkodlak, šlechtic…) s nějakými vadami, puťka touží po lásce a snaží se změnit nadsamce, nadsamec ukazuje hrdince svět který do té doby neznala… Trochu toho sexu opepřeného fetiši nad kterými se matka od rodiny červená, ale vzhledem k tomu že čte "bezceler", tak to vlastně není porno a vše je v pořádku, slušná bydenka slušnou bydlenkou zůstává.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Fluttershy, yay! avatar 23.5.2015 15:00 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Furt stejné? Jakožto následovník klubu Vaginal Fantasy lehce nesouhlasím.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Václav 23.5.2015 15:48 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Asi se budu muset dovzdělat. Můžeš některé doporučit? Vrhnu se na to hned jak dočtu buffer :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Bystroushaak avatar 23.5.2015 15:54 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Měsíční píseň; Patricia Briggs. Kdysi, ještě na začátku toho boomu jsem to přečetl a nebylo to vysloveně marné.
    Grunt avatar 23.5.2015 20:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Pche. Sci-fy, fantasy. Máš zkusit nějaký pořádný hard-core.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Václav 23.5.2015 22:08 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Třeba Fallout: Equestria :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    AsciiWolf avatar 23.5.2015 16:06 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Překvapuje mně, že zatím nikoho nenapadlo napsat nějakou vlkodlačí (či upíří) verzi 50 Shades od Grey. Mohl by z toho být docela slušný bestseller. :-P
    25.5.2015 11:05 Andrej | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Kulhanek, Kopriva, Kotleta - subjektivne poradie podla originality a kvality spracovania napadov. Kopriva niekomu pride prilis brutalny (hlavne v Zabijeni), ale napriklad jeho nova non-scifi knizka Rychlopalba - noir detektivka zo sucasneho Ceska je super. Vsetci traja pisu kvalitny brak ale zase nie je mozne stale citat svetovu prvu ligu ako Frederika Pohla alebo P.K.Dicka resp. Richarda Morgana, Davida Gerrolda alebo Alastaira Reynoldsa resp. Chucka Palahniuka, Davida Salingera alebo Cormaca McCarthyho, ze?
    Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven
    Bystroushaak avatar 25.5.2015 11:46 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    napriklad jeho nova non-scifi knizka Rychlopalba - noir detektivka zo sucasneho Ceska je super.
    Zatím jsem nečetl, protože když jsem byl naposledy v knihkupectví, tak jí tam neměli. Ale těším se na ní. Kopřiva prokázal, že je schopný psát skoro cokoliv, viz jeho fantasy Holomráz a ty literární hříčky na konci.
    Kulhanek, Kopriva, Kotleta - subjektivne poradie podla originality a kvality spracovania napadov.
    Kulhánek se imho dost propadl a tu jeho poslední knihu jsem dočítal jen se sebezapřením (ani si nevzpomenu na jméno). Oproti němu Kopřiva hýří nápady a hlavně češtinářsky je úplně někde jinde. Kotletu jsem zatím nečetl - i když jsem se snažil, tak to prostě nešlo.

    Jinak bych k nim přidal ještě Moudrého.
    Vsetci traja pisu kvalitny brak ale zase nie je mozne stale citat svetovu prvu ligu ako Frederika Pohla alebo P.K.Dicka resp. Richarda Morgana, Davida Gerrolda alebo Alastaira Reynoldsa resp. Chucka Palahniuka, Davida Salingera alebo Cormaca McCarthyho, ze?
    Spousta z nich imho taky píše pěkné sračky, ale to může být mojí inklinací k hard sci-fi.
    23.5.2015 14:49 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    50 Odstínů Šedi
    Tá ide z ruky do ruky, teraz ju masovo čítajú naše 15-18 ročné žiačky:) a u nejedenej je to asi aj prvý čitateľský počin ... Stačí otvoriť na ľubovoľnom mieste a skúsenému oku je jasné, že to treba vrátiť do regálu, ale pokiaľ tam nie je aj množstvo gramatických chýb, ako to už býva u tohto tovaru rýchlej spotreby zvykom, možno to bude mať aj nechcený vedľajší efekt a trochu si zlepšia prvopis. A (nedajbože !:-)) si rozšíria slovnú zásobu ;-).
    Václav 23.5.2015 14:54 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Možná by bylo na čase zavést nějakou osvětu mezi studentkami. Třeba že používat na jisté účely plastové stahovací pásky je ten nejdebilnější nápad, za který by autorka měla dostat pár facek. Ony totiž zjevně čtenářky berou železářství útokem a některé věci z 50 Shades můžou dopadnout i hodně špatně.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Grunt avatar 23.5.2015 14:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Tys to četl? Sakra už zas zaostávám…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Václav 23.5.2015 15:11 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Tak já přečtu skoro všechno co se nějak vyskytne v mé blízkosti, ale 50 Shades of Grey (zatím) ne. Jen některé pasáže a IMO je ta kniha docela nebezpečná, pokud ji někdo vezme jako „postelový návod“ (a takoví lidé zjevně jsou)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    23.5.2015 15:09 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Vy pracujete v železiarstve? :-)

    (ešte že som tam doklepla to "a":))
    Václav 23.5.2015 15:14 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    23.5.2015 15:16 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    to bol vtip :)
    Fluttershy, yay! avatar 23.5.2015 15:18 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Klasický Daily Mail. ^_^
    Each incident costs the taxpayer at least £290 and fire crews are warning the public to 'always keep the keys handy'.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Václav 23.5.2015 14:22 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Co je vlastně špatného na posouvání hranic fantazie? Ztvárnění světů tak fantastických, že nad nimi čtenář žasne a vychutná si pobyt v nich? Být na čas v roli vesmírného pašeráka, nebo těch co přežili jadernou válku a snaží se přežít v radioaktivní pustině? Androida řešícího morální konflikty a existencionální otázky?

    Odsuzujete stejným způsobem i pohádky plné hrdinů a magie? Hledáte v příběhu Karkulky a Babičky sežrané velkým zlým vlkem nějaké deviace? (a že to jde, Vorarephilie :)

    Odsuzování jednoho žánru pro domnělý stereotyp jen poukazuje na váš naprosto zoufalý rozhled v literatuře žánrů jiných než těch vámi vyvolených. Stejně tak mohu poukázat na fakt, že literatura ztvárňující „obyčejné lidské příběhy“ zahrnuje podstatně větší množství zcela pozemského porna než Sci-Fi.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Bystroushaak avatar 23.5.2015 14:51 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Prosím, nešťouchat do trola. Ona prostě hejtuje. Cílem není něco sdělit, ale jen upustit frustrace ze života a vyvolat diskuzi.
    Grunt avatar 23.5.2015 15:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Též mi to přijde.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.5.2015 15:22 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Bystroušiačik, tú Tvoju odrhovačku o frustrácii zo života už iste hrajú aj na dedinských svadbách. Nemáš nejaký nový nápad, ako ma zložiť? :-)

    Vyvolávanie diskusie je fajn, nie? Nebyť Miriam, mňa:) a možno ešte Odina, máte tu ticho ako v urnovom háji. :)
    Bystroushaak avatar 23.5.2015 15:31 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    V pohodě. Já být slovenská učitelka, tak jsem taky frustrovaný. Jen to prosím ventiluj někde jinde, než pod mými blogy. Prostě o to nestojím.
    23.5.2015 16:22 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    môj diskusný príspevok bol k téme, za to, že Ťa moja účasť v diskusii frustruje, môže Tvoja nízka úroveň tolerancie:)
    Grunt avatar 23.5.2015 14:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Co je vlastně špatného na posouvání hranic fantazie?
    Není to dostatečně politicky uvědomělé…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.5.2015 15:26 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    politicky uvědomělé
    nie je to ľudsky uvedomelé... ale Vy ste doma počuli asi len o politickej uvedonelosti... to nie je to isté, milý Grunt, a dokonca to býva v priamom rozpore:)
    Grunt avatar 23.5.2015 15:27 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Takže závěr: Nejsme lidé. Děkujeme.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 23.5.2015 15:33 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Beztak, kolik lidí se řezalo *na straně Hordy*? (hint: avatar)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 23.5.2015 15:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Náhodou orkové jsou velmi citlivá stvoření…jen o tom nikdo neví :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.5.2015 15:50 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    ešte máte šancu sa poľudštiť;-)
    AsciiWolf avatar 23.5.2015 15:53 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Hledáte v příběhu Karkulky a Babičky sežrané velkým zlým vlkem nějaké deviace? (a že to jde, Vorarephilie :)
    Tak zrovna v Červené Karkulce by se těch deviací dalo najít podstatě víc a osobně jsem nikdy nepochopil, proč má někdo potřebu něco takového číst dětem.
    Václav 23.5.2015 15:56 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Dítě nad těmi příběhy asi přemýšlí přeci jen trochu jinak… Stejně by se dalo mluvit o pohádkách bratří Grimmů, ruské pohádky jsou taky celkem řezničina… Zvláštní že žádné dítě nenapadne sekat hlavy ostatním dětem, ale brakové Sci-Fi ohrožuje vývoj :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Grunt avatar 23.5.2015 16:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Říkal někdo Červená Karkulka?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.5.2015 16:40 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    argument Červenou karkulkou:)...link na jej sexuologickú alebo "genderovú" analýzu v diplomovke... nič?

    Václav 23.5.2015 16:47 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Nečtu brakové diplomky. Děti si v tom ten sexuologický a genderový podtext budou sotva hledat. Stejně jako si těžko někdo vezme nějaké vyšší poselství v Patejlovi kosícím Franckou jízdu rotačním kulometem. Mnohem víc bych se bál dopadu reálně se tvářících příběhů.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    23.5.2015 17:53 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Deti sa na tej rozprávke bavia. Vlk je symbol nebezpečenstva, všetkého, čo ohrozuje rodinu, ich bezpečné útočisko (deti potrebujú mať pocit bezpečia v kruhu blízkych, citovú väzbu na blízku osobu/=babička/). Poľovník je silný muž-záruka ochrany pred nebezpečenstvom. Rozprávka končí šťastne-útočník je zažehnaný. Nie je tam nijaký zvrátený opis masakrovania vlka - len strohá veta o vyslobodení z jeho brucha. Navyše, deti obyčajne s tým hlupákom, čo sa obliekol do ženských šiat a založil si babičkine okuliare, súcitia, lebo je smiešny. Keď sa smejete toho, čo vyvoláva strach, bojíte sa menej. To je zmysel tej rozprávky. Vlk vďaka svojmu komickému počínaniu nadobúda ľudské slabosti - takže deti ho nakoniec vnímajú ako človeka, a nie iba ako zlú šelmu. A predstavujú si, že po zaslúženom treste sa nejako zbaví tých balvanov (viny), vylezie zo studne a odíde domov, do lesa...Keby ste to s deťmi konzultovali, vedeli by ste to:).
    25.5.2015 11:19 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Pamatuji, ze jsem jako dite vlkovi fandil. Prislo mi tak nejak prirozene, ze silnejsi zkonzumuje slabsiho. V myslivcovi a vlkove smutnem konci jsem videl utlak schopnych realizovany represi ze strany mene schopnych podobne tomu, jako je dnes vynucene prerozdelovani.
    25.5.2015 16:38 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    V presile bol ten poľovník, lebo mal pušku. Človek svojím rozumom víťaziaci nad prírodou - vlk bol nakoniec ten bezmocný, preto ho je deťom ľúto.

    A ako to, že sympatizujete s vlkom Fenrirom, Vy, Odin, ktorého ten vlk zožerie...?:)
    25.5.2015 18:14 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    A ako to, že sympatizujete s vlkom Fenrirom, Vy, Odin, ktorého ten vlk zožerie...?:)
    Sezere, ale az kdyz nastane ragnarok. Uvidime, kdo vyhraje. ;-)
    25.5.2015 10:50 Andrej | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Andreas Eschbach
    Dik za tip, pre zaciatok asi skusim Solarnu stanicu a ak to nebude prilisna hovadina tak skusitm aj tu prvotinu.
    Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.