abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:11 | Komunita

    Linux Foundation zveřejnila Výroční zprávu za rok 2025 (pdf). Příjmy Linux Foundation byly 311 miliónů dolarů. Výdaje 285 miliónů dolarů. Na podporu linuxového jádra (Linux Kernel Project) šlo 8,4 miliónu dolarů. Linux Foundation podporuje téměř 1 500 open source projektů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:11 | Zajímavý článek

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.12.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:00 | Nová verze

    OpenZFS (Wikipedie), tj. implementace souborového systému ZFS pro Linux a FreeBSD, byl vydán ve verzi 2.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | IT novinky

    Kriminalisté z NCTEKK společně s českými i zahraničními kolegy objasnili mimořádně rozsáhlou trestnou činnost z oblasti kybernetické kriminality. V rámci operací OCTOPUS a CONNECT ukončili činnost čtyř call center na Ukrajině. V prvním případě se jednalo o podvodné investice, v případě druhém o podvodné telefonáty, při kterých se zločinci vydávali za policisty a pod legendou napadeného bankovního účtu okrádali své oběti o vysoké finanční částky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:44 | IT novinky

    Na lepší pokrytí mobilním signálem a dostupnější mobilní internet se mohou těšit cestující v Pendolinech, railjetech a InterPanterech Českých drah. Konsorcium firem ČD - Telematika a.s. a Kontron Transportation s.r.o. dokončilo instalaci 5G opakovačů mobilního signálu do jednotek Pendolino a InterPanter. Tento krok navazuje na zavedení této technologie v jednotkách Railjet z letošního jara.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:22 | Bezpečnostní upozornění

    Rozšíření webového prohlížeče Urban VPN Proxy a další rozšíření od stejného vydavatele (např. 1ClickVPN Proxy, Urban Browser Guard či Urban Ad Blocker) od července 2025 skrytě zachytávají a odesílají celé konverzace uživatelů s AI nástroji (včetně ChatGPT, Claude, Gemini, Copilot aj.), a to nezávisle na tom, zda je VPN aktivní. Sběr probíhá bez možnosti jej uživatelsky vypnout a zahrnuje plný obsah dotazů a odpovědí, metadata relací i

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 05:22 | Zajímavý software

    QStudio, tj. nástroj pro práci s SQL podporující více než 30 databází (MySQL, PostgreSQL, DuckDB, QuestDB, kdb+, …), se stal s vydáním verze 5.0 open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 04:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 259 správce systému a služeb systemd (Wikipedie, GitHub).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:55 | Zajímavý článek

    Cloudflare Radar poskytuje aktuální informace o globálním internetovém provozu, útocích nebo trendech. Publikován byl celkový přehled za rok 2025. Globální internetový provoz vzrostl v roce 2025 o 19 %.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.12. 15:22 | IT novinky

    Správní rada americké mediální skupiny Warner Bros. Discovery (WBD) podle očekávání odmítla nepřátelskou nabídku na převzetí od firmy Paramount Skydance za 108,4 miliardy dolarů (2,25 bilionu Kč). Paramount podle ní neposkytl dostatečné finanční záruky. Akcionářům proto doporučuje nabídku od Netflixu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Kdo vám letos nadělí dárek?
     (0%)
     (0%)
     (0%)
     (0%)
     (0%)
     (0%)
     (50%)
     (50%)
     (0%)
    Celkem 2 hlasů
     Komentářů: 5, poslední dnes 01:31
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    18.9.2012 13:29 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Možná proto, že by pak museli řešit výjimky, kdy text-indent nepoužít.
    Jardík avatar 18.9.2012 13:37 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Proč by to někdo používal? Je to zbytečné plácání místem. Nepoužil jsem to od první třídy, kde nám to nutili, pak už to nikoho nezajímalo a já to ve slohových pracích už nikdy nedělal a nevidím důvod to dělat ani na webu. Je to prostě jedna z umírajících starožitností.
    Věřím v jednoho Boha.
    18.9.2012 13:46 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Ne. Je to typografické pravidlo. V české literatuře, která prošla rukama sazeči, se to tak zpravidla používá. Má to prostý důvod: usnadňuje to orientaci v textu. Angličtina používá jiné oddělování odstavců (vertikální mezerou).
    Bystroushaak avatar 18.9.2012 17:26 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Angličtina používá jiné oddělování odstavců (vertikální mezerou).
    Které se podezřele často používá i na webu.
    Josef Kufner avatar 20.9.2012 21:19 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Protože prohlížeče mají defaultně styly podle anglické (americké) typografie.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Cubic avatar 18.9.2012 21:16 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Angličtina používá jiné oddělování odstavců (vertikální mezerou).
    Rozhodne neni pravidlem. Mozna tak v odborne literature a i tak to neni jednoznacne.
    18.9.2012 14:04 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Je to zbytečné plácání místem.

    Vertikálním odsazením toho místa vyplýtváte mnohem víc.

    20.9.2012 21:02 klusik | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    V první třídě (no, prostě na základce) nás to navíc učili blbě :-( První řádek odstavce se neodsazuje, pokud není odstavec více než druhý, hlavně. Tzn. první odstavec se neodsazuje a po nadpisu se udělá vertikální mezera, další odstavec už se odsazuje bez vert. mezery.

    A nesouhlasím, že je to zastaralost, zpřehledňuje to text ;) Ale pro webový rozhraní je jednodušší prostě udělat odsazení vertikální, než řeší výjimky, kde indent nepoužít.
    Prostě já ;) www.klusik.cz
    Josef Kufner avatar 20.9.2012 21:21 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    No...
    p {
      text-indent: 2em;
      maring: 0em;
    }
    h1 + p, h2 + p, h3 + p, h4 + p, h5 + p, h6 + p {
      text-indent: 0;
    }
    ... ani moc ne.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    otula avatar 20.9.2012 21:35 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    V první třídě (no, prostě na základce) nás to navíc učili blbě První řádek odstavce se neodsazuje, pokud není odstavec více než druhý, hlavně. Tzn. první odstavec se neodsazuje a po nadpisu se udělá vertikální mezera, další odstavec už se odsazuje bez vert. mezery.
    No pokud je to špatně, tak to špatně učili i sazeče, a to nejen současné, ale i ty dřívější. Nemám doma jedinou knihu, která by začínala odstavcem bez odsazeného prvního řádku. Bez odsazení jsou jen ty, které používají ozdobné první písmeno přes více řádků. Ale i u odkázané 80 let staré knihy je vidět, že odsazují třeba i poznámku po čarou, což je vlastně samostatný první odstavec
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    18.9.2012 14:01 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Protoze to je (IMHO) odpudivy neesteticky prezitek? Oddeleni odstavcu vertikalni mezerou vypada mnohem lepe a je i dost prehlednejsi.
    otula avatar 18.9.2012 21:37 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Proboha, jen to ne! Zkus si vytisknout kus knihy s vertikálními mezerami namísto odsazení a pochopíš, že to přehlednější ani hezčí není.

    Zrovna čtu pátý díl Písně ledu a ohně, a když jsem minulý týden odjížděl do Alp, chtěl jsem si vzít s sebou i kousek čtení. Ta kniha je hooodně tlustá, takže jsem si našel na webu elektronickou verzi, abych si mohl pár desítek stran vytisknout. Bylo to PDF s odstavci oddělenými vertikálními mezerami - musel jsem si to převést na text a předělat, protože z té hrůzy bych nedokázal přečíst ani pár stránek…
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    19.9.2012 11:13 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Ja tedy sve texty vcetne diplomky sazel a tisknul s vertikalnimi mezerami misto odsazeni a byl jsem s tim naprosto spokojen (Kdyz tedy odmyslim obecnou nechut z toho, ze jeste dnes je treba vubec veci tisknout).
    19.9.2012 12:43 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?

    Právě v tomhle je IMHO hodně velký rozdíl mezi normální literaturou a odborným textem, zvlášť v případě matematiky nebo informatiky, kde je zvykem mít v textu poměrně hustě vložené vzorce, ukázky zdrojáku nebo grafy a obrázky. I tak jsem se ale v diplomce a v manuálech ke školení snažil držet klasického schématu s vodorovným odsazením u běžných odstavců a svislým mezi většími logickými celky (v rámci kapitoly nejnižší úrovně). Tedy pokud se někde vůbec vyskytl souvislý text delší než jeden odstavec.

    Ono to souvisí i s délkou odstavce. Pokud někdo dělá odstavce kratší, řekněme 3-10 řádků, jsou takhle časté vertikální mezery dost nešťastné, zejména pokud se dodržuje řádkový rejstřík a ta mezera odpovídá celému vynechanému řádku. U delších odstavců to tolik nevadí. V novinách a na webu jsou obvyklé výrazně užší sloupce než v knize, takže to jednak vede právě k delším odstavcům (ve smyslu počtu řádků), jednak se šířka vodorovného odsazení dostává do nepoměru k šířce sloupce (tj. délce řádku).

    19.9.2012 14:52 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    vynechani cele radky je uz docela extrem, pocital bych spis s mensim (1 ex? ale nevim, kolik se bezne dava).

    Mne naopak prijde ze pri odsazeni je visualni oddeleni odstavcu minimalni, ty odstavce daleko vice oddeluje to, ze posledni radek typicky nebyva az do konce radku. Pokud nahodou jsou, tak odstavce dost splyvaji a hur se (mi) v textu orientuje. Vertikalni oddeleni pak vede k uniformnejsimu odsazeni.
    18.9.2012 14:03 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Obecně se doporučuje používat k oddělení odstavců buď odsazení vodorovné nebo svislé, ale ne oboje. Zatímco v knihách se ustálilo spíš vodorovné (a svislé se používá jen k oddělení větších logických celků), na webu je zvykem spíš svislé. IMHO je to do značné míry tím, že v dobách před CSS a v dobách, kdy CSS sice existovalo, ale podpora v prohlížečích (zejména tom majoritním) byla všelijaká, to dost dobře jinak nešlo. A když už to jde, lidé jsou zvyklí na svislé odsazení a vodorovné by jim připadalo divné.
    18.9.2012 14:11 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Na webu je hlavně praktičtější svislé, protože okno prohlížeče nemá fixní šířku. Při širokém okně by krátké odstavce byly v podstatě neoddělené.
    18.9.2012 14:22 psholty2 | skóre: 7 | blog: char
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Toto je zatial najrozumnejsia odpoved, co ak pouzivam obe odsadenia, vodorovne (2-3 pismena) aj zvysle (1 riadok)?
    18.9.2012 14:44 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Pak přidej ještě zvětšené první písmeno, pokud možno jiným fontem.
    18.9.2012 14:59 psholty2 | skóre: 7 | blog: char
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    18.9.2012 15:02 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?

    Do I have to hold up a sarcasm sign every time I open my mouth?

    You have a sarcasm sign?

    (BBT 1x02)

    18.9.2012 15:49 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    18.9.2012 14:59 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    To je právě to, co byste neměl. Jak jsem psal výše, buď vodorovné nebo svislé, ne oboje najednou. Všimněte si, že i v sázených knihách se tam, kde je svislá mezera, následující první řádek vodorovně neodsazuje.
    18.9.2012 14:59 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Takovou typografickou konvenci neznám, ale představivosti se zjevně meze nekladou.
    18.9.2012 14:55 vyberátor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    tá mirča sa vám naučila po slovensky
    18.9.2012 16:30 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    protože to IE4 neuměl, a když byl vytlačen, tak už se nikdo neobtěžoval učit nic novýho, voe
    18.9.2012 18:21 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    odpoved je jednoducha - nikdo to nepouziva protoze to vypada odporne. Vzdycky kdyz neco pisu v latexu tak prvni vec hledam jak tuhle odpornost vypnout a dat tam vertikalni odsazeni...
    18.9.2012 23:21 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Ale používá...
    Jiří Němec avatar 19.9.2012 07:43 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Zkoušel jsem to, ta css pravidla jsou jednoduchá, ale bohužel to na webu vypadá dost divně :-(
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    19.9.2012 09:02 ftdolton
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    IMHO to souvisí s normou pro úpravu strojopisného (tedy i na PC vyvedeného) textu. V jejím novém znění se upustilo od vynechávání 5 (někde také 3) písmen na začátku odstavce a nahrazuje to - resp. zůstal jen, vynechaný řádek. Ve fyzicky vytištěném textu se tím nějaké místo a tedy nějaký papír ušetří. Ale nevím, jestli to byl původní záměr, nebo jde jen o převzetí normy některé většího státu či oblasti (anglofonní?).
    19.9.2012 10:09 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Designeři webů většinou nerespektují ani specifikace jazyků, které používají, takže silně pochybuji, že se řídí nějakou úřední normou, tím spíše normou pro strojopisný text…
    19.9.2012 17:28 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Designeři webů ne, ale designeři CSS vycházeli pro výchozí hodnoty z americké typografie
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.9.2012 10:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Protože je to hnus. Použil jsem to na první verzi kočkowebu a po tom co sem takhle sprasil všechny stránky a pustil to do světa, slyšel sem jenom "co to je za hnus?" a zas to jak kokot ručně odstraňoval. Další problém jsou třeba úzký odstavce a zobrazení na mobilních zařízeních s malym rozlišenim. Navíc je to (tušim) jen český specifikum...
    19.9.2012 11:08 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Tušíte (hodně) špatně.
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.9.2012 12:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    No, nevim prostě, nějak se mi to někdy někde zachytilo v hlavě tak sem to tady vyblil, asi si to pletu s úvozovkama, nebo něčim, z češtiny sem nikdy nebyl hvězda, spíš asi černá díra a to možná asi i ta do prdele... :-D
    otula avatar 19.9.2012 12:53 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    a zas to jak kokot ručně odstraňoval
    To mluvíš o jednom zápisu v css souboru? :) Pokud tohle neřešíš přes styly, pak si v citované větě odstraň slovíčko jak. :-p
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.9.2012 13:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Otulo, ty šikulo! Mimochodem se nebavíme o současnosti, ale o mym prvnim kočkowebu kterej byl strašně dokurvenej bastl na rámech. Nicméně CSS jsem zrovna tohle řešil, ale nemam rád zbytečnej bordel v kódu (ten kód byl sám o sobě dost velkej bordel), takže sem značky ručně odstraňoval z před každýho toho odstavce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.9.2012 13:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Ještě bych dodal, že to bylo ještě všechno v tabulkách, takže někde něco editovat po měsíci byla takřka detektivní činost - z toho důvodu sem to mazal.
    otula avatar 19.9.2012 14:51 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Honzíku, jenže v roce 2008, kdy jsi své rámové stránky stvořil, už několik let kaskádové styly spolehlivě fungovaly (takže jsi nikdy nemusel použít ani rámy, ani tabulky).
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.9.2012 15:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Otulo, šikulo, ale já tu stránku bastlil s knížkou "HTML i XHTML, Krotkie lekcje i wlasciwe rozwiazania" z roku 2002 v ruce a bez připojení k netu. Když ti dám domácí úkol z genetiky barev u koček, tak sice taky něco zplodíš, ale budeš do toho čučet jak husa do flašky, stejně jak já když sem tenkrát zakop o HTML... ;-)

    BTW: Tabulky mi pořád přijdou jednodušší a efektivnější.
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.9.2012 15:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    ...nehledě na to, že dneska bych to řešil takhle:


       dfghjdfghjdfghjgh
    dfghjdfghjdfghdfghjfgh
    sdfghjdfghjfghj ;-)


    ---> 3x&nbsp; <---
    otula avatar 19.9.2012 15:33 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Honzíku, sice máš recht, že bych na kočky čučel jak husa do flašky, než by mne chytla alergická reakce, jenže mezi námi je jeden zásadní rozdíl. Já totiž nejsem KOČKOULTRAS :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.9.2012 15:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Já taky nebyl webmaster, takže to vyjde nastejno... ;-)
    20.9.2012 07:43 psholty2 | skóre: 7 | blog: char
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Zda sa ze ides s dobou, apple na svojej stranke tiez pouziva zarovnanie na stred.
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.9.2012 07:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Je to nejlepší pokud máš málo textu a nenapadá tě žádná vata, kterou bys to vycpal...

    S tím Apple díky, jdu na ně podat žalobu, protože já mam na zarovnání na střed doševní vlastnictví!!! :-D
    20.9.2012 10:24 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    ... doševní ...
    fakt doševní? nechtěl jsi napsat poševní?
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.9.2012 13:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    jo!jo! Je to moje poševní vlastnictví! :-D
    21.9.2012 07:44 psholty2 | skóre: 7 | blog: char
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Myslel si "vlastenectví"?
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.9.2012 12:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Ano! Ano! Vlastně mi šlo o "Poševní vlastenectví" :-D
    kotyz avatar 22.9.2012 14:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prečo nikto na webe nepoužíva text-indent?
    Já chci bejt taky poševní vlastenec! :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.