Byla vydána nová verze 2025.4 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení na blogu.
Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) zveřejnil Národní politiku koordinovaného zveřejňování zranitelností (pdf), jejímž cílem je nejen zvyšování bezpečnosti produktů informačních a komunikačních technologií (ICT), ale také ochrana objevitelů zranitelností před negativními právními dopady. Součástí je rovněž vytvoření „koordinátora pro účely CVD“, jímž je podle nového zákona o kybernetické … více »
Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 25.12. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.
Společnost System76 vydala Pop!_OS 24.04 LTS s desktopovým prostředím COSMIC. Videoukázky na YouTube.
Byla vydána verze 1.92.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.
Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2024. Oceněni byli Andy Wingo, jeden ze správců GNU Guile, Alx Sa za příspěvky do Gimpu a Govdirectory jako společensky prospěšný projekt.
Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-12 aneb Eclipse 4.38. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.
U příležitosti oslav osmi let prací na debianím balíčku vyšlo GPXSee 15.6. Nová verze přináší především podporu pro geotagované MP4 soubory, včetně GoPro videí. Kdo nechce čekat, až nová verze dorazí do jeho distribuce, nalezne zdrojové kódy na GitHubu.
Monado, tj. multiplatformní open source implementace standardu OpenXR specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro virtuální realitu (VR) a rozšířenou realitu (AR), bylo vydáno ve verzi 25.1.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.
Byla vydána listopadová aktualizace aneb nová verze 1.107 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.107 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Ja prevažne hrám na úrovni strednej. Ale sú aj výzvy, ktoré si vyžadovali použitie menšej náročnosti.git gud
Krivku by som upravil tak či tak. Keďže sa postupne otepluje v rytme ročných období.
je hra z určitej části predvídateľná, hlavne čo sa týka AI vs hra je nepredvídateľná zo strany AI Tak je, ci nie je, predvidatelna?
Samozrejme som musel trochu upraviť krivku Toto by si mohol trochu rozviest.
Ako tvaris a vyjadrujes sa ako odbornik, ale vysledok je stale len nejaky blabol bez hlavy a paty a bez nejakej vypovednej hodnoty.
Zrejme mi nejaké veci vypadli a možno som počas písania to vynechal keďže to bolo písane v neskorú hodinu.
Predvídateľnosť AI je ťažké určiť. Je možné, že niektore činy AI vyzerajú náhodne a nemusia.
Krivku chladenia som upravil len z dôvodu, že chcem mať rezervu ak by sa viac zvýšila záťať a aby chladenie bolo pripravené na vyšší tepelný výkon. Je tu teoretická možnosť dať na CPU chladič do 200W. Len je určený pre AM3+ a tento cpu je AM4.
s určím počtomto ako vazne?
Supertuxkart je hra s volne širiteľným zdrojovým kôdom.
Svobodný je nejen engine, ale i data, a to pod CC-BY-SA 4.0. Docela zásadní, protože bez dat by to nebylo hratelné, potažmo distribuovatelné v hratelné podobě. Viz třeba alternativní open-source engine pro řadu komerčních her (člověk si musí produkt/licenci koupit, aby si mohl [legálně] zkopírovat data).
Hra bola spustená v režime okna. Spočiatku bola hra nastavená na maximálne detaily čo v niektorích prípadoch zobrazovalo pri 13 FPS. Samozrejme podľa obsahu okolitej scény. Neskôr som sa rozhodol, že skúsim znížiť detaily či nie sú niektoré výhry spôsobené spomalením hry.
To nám toho řeklo bez specifikace hardwaru/ovladačů, prostředí (kompozitoru), rozlišení atd.
Keďže hru spúšťam na linuxe tak som si vybral samozrejme Tuxa. :)
Jednotlivé káry/postavičky se liší jízdními vlastnostmi. Tux je asi nejjednodušší na ovládání, ale hodí se vyzkoušet si i ostatní, ať člověk ví, jak je případně efektivně vyřadit (např. různě reagují na nárazy z boku).
K dispozícii sú tri úrovne náročnosti.
Já tam vidím ještě jednu odemknutelnou.
Ja prevažne hrám na úrovni strednej. Ale sú aj výzvy, ktoré si vyžadovali použitie menšej náročnosti.
Když jsem STK hrál před lety, myslím, že pro odemknutí veškerého obsahu bylo nutné zvládnout všechny úrovně obtížnosti, ale můžu si to s něčím plést.
Predvídateľnosť hry je ťažke určiť. Pretože niektoré útoky od AI sú nepredvídateľne. Už viackrát na mňa zautočili bez varovania a nie raz pred cielom. Definovať čo je predvídateľne je náročne.
Cože?
Když by na to přišlo, podíval bych se do kódu. Hra je přece pod GPL.
Podľa zdrojového kódu hry my vyšlo, že ghost replay je predprogramovaný alebo toto bolo len plytke pozretie kódu.
Jak to souvisí? V režimu „Ghost Replay“ k žádné interakci s „duchy“ nedochází. Zda jsou výchozí záznamy jízd pro „Ghost Replay“ nahrané nebo vygenerované strojově, jsem nezkoumal a nemyslím si, že by na tom záleželo, pokud trať opravdu lze zajet lépe.
…
…
Dnes 01.05.2019 sa mi podarilo oslobodiť GNU.
A co jako, když nevíme, po jaké celkové herní době třeba?
Jednotlivé káry/postavičky se liší jízdními vlastnostmi. Tux je asi nejjednodušší na ovládání, ale hodí se vyzkoušet si i ostatní, ať člověk ví, jak je případně efektivně vyřadit (např. různě reagují na nárazy z boku).To treba robit na zaciatku hrania. Lebo teraz som si tak zvykol na Tuxa (jeho ovladanie), ze prejst na ine sa mi z kratkodobeho hladiska neoplati kvoli pokleku vykonnosti v hrani prameniacej z neschopnosti maximalne efektivneho ovladania ineho postavy, ktoru si zvolim a kym sa s nou naucim najviac efektivne.
Aký by to malo význam. Je neviem toho priveľa aby som sa o niečo také pokúšal.
Tiskni
Sdílej: