Portál AbcLinuxu, 27. října 2025 04:47
Tento zápisek byl redakcí smazán.
Tiskni
Sdílej:
Cizince bych už na ulicích střílel<nadsazka>Kdyz jsem se pred par dny prodiral davy cizincu ke Karlovy mostu, rikal jsem si to same
</nadsazka>
0K1AS
To, že mám k lidem úctu a dokáži se k nim chovat slušně, neznamená, že si je budu chtít pustit domů.
Doufám, že z toho vyrostete.
Tak vidím, že propaganda dělá své.
Co na tom nechapes???
Na tomto textu chápu vše. Problém je, že nemá nic společného s realitou.
Dobré ceny je asi zástupný pojem pro ceny nízké – pro někoho, kdo porušuje zákon, mj. šidí odvádění daní, zdravotního a sociálního pojištění, případně pašuje zboží, je celkem snadné dosáhnout nízkých cen. Příjemná a rychlá obslucha je pak i v mnohých českých prodejnách a restauracích.
Já si zas myslím, že je třeba soudit případné jednotlivce, nikoliv skupinu.
Já si to v principu myslím taky, ale u přistěhovalectví bych udělal výjimku. Tito lidé nemají žádné právo na vstup do ČR, tak bych jim ho radši nedával. Počkal bych tak 10 až 20 let, jak se to vyvine v západní Evropě. Zatím to směřuje k velkému průšvihu, tak buďme rádi, že se můžeme poučit z cizích chyb.
A jako zákazníka mi je v podstatě jedno, zda ti obchodníci zákon porušují nebo ne. Podstatné je pro mě kvalitní zboží, příjemná a rychlá obsluha a dobré ceny.
To mi přijde jako poměrně krátkozraké. Nejsou ty dobré ceny způsobeny třeba tím, že na jednoho Číňana, který je zde legálně, připadá několik nelegálních? Z toho dále vyplývá, že tento jeden Číňan zaplatí jedno zdravotní pojištění a na jeho průkazku pak čerpají zdravotní péči i nelegálové. Toto je běžná praxe, která se děje. Následně pak zkrachují čeští obchodníci, protože oni nemohou tak jednoduše obejít zákony. A už se nám ty dobré ceny pěkně prodražují.
Na jeho průkazku pak čerpají zdravotní péči i nelegálové.Jak?
Hm a to je neco spatnyho, mit strach a odpor k necemu, co nas chce islamizovat,Oni nás chtějí přistěhovalci "islamizovat"? Musím být hrozně nevšímavý, že jsem zatím nic takového nepostřehl.
), byť jsem jim pověděl, že jsem nekuřák a tento zlozvyk se mi hnusí, že jsem si jen jednou potáhl z cigarety a to jen do úst (už to mi stačilo), došla mi trpělivost a uťal jsem to.
Jde jen o to, brát si z toho hnutí to dobré a nějaké fanatiky ignorovat. Nebo třeba vůbec na nějaké SXE kašlat a žít si s čistými plícemi prostě jen proto, že chci.
No a já jsem tehdy stejně neměl co dělat, tak jsem s nima asi půl hodiny kecal.
Dva Židi, Kohn a Roubíček, přežijí koncentrák. Když v petačtyřicátém opustí Dachau, rozhodují se, kam půjdou.
"Já to zkusím na Západ, třeba do Ameriky," povídá Kohn, "uvidím, jak se mi tam povede."
"Tak ja to zkusím zase na Východ, do Sovětskýho svazu," rozhodne se Roubíček.
Dohodnou se, že se po nějaké době sejdou a řeknou si, jak se jim daří. Kohn odjede do Ameriky, stane se obchodníkem a zbohatne. Po letech si vzpomene na Roubíčka, co se s ním asi stalo, že se neozval. Vezme si volno a odjede po něm pátrat. Stopa ho zavede do Moskvy. Tam se na příslušném úřadě ptá úřednice, zda neví, kde by mohl najít Roubíčka, co přežil koncentrák. Úřednice chvíli hledá a pak říká: "Jděte se podívat na Rudé náměstí, měl by tam zametat."
"Zametat?" podiví se Kohn, ale jde se přesto podívat.
Za chvíli opravdu narazí na Roubíčka, jak zametá Rudé náměstí.
"Ahoj, já jsem Kohn, pamatuješ?" osloví ho.
"Kohn? Jakej Kohn?"
"No přece Kohn, z Dachau," říká Kohn.
Roubíček se opře o koště a zasněně zíraje do dálky si povzdechne: "Jo Dachau, to byly časy..."
Tak, a do které kategorie teď tenhle vtip zařadit - mezi přijatelné, nebo ty na které když si člověk vzpomene tak se směje až se za mříže popadá? Bojíš se že tě za něj nějaký ortodoxní žid uškrtí vlastními fezy?
A co tenhle?:
Přišel jednou bojovník Islámského džíhádu k nebeské bráně.
Vyhlédl svatý Petr a řekl:
– Počkej, ale ty sem nesmíš, tebe sem nepustíme.
– Já dovnitř nechci, ale vy máte pět minut na to, abyste vypadli ven.
Nemám se začít strachovat o krk?
hmmm, a koran jsi samozrejme necetl ze?? Ale co v nem je presne vis od lidi kteri jsou stejni xenofobov jako ty, ze?Že ho nečetl freshmouse není v tuto chvíli ani trochu podstatné. Horší (pro nás) totiž je, že ho nečetli ani ti fanatikové, kteří v jeho jménu podřezávají hrdla.
Jen vidím, co se děje,
Fajn, co se tedy děje? Evidentně jsem mimo dění (a jak tak pozoruji nejsem sám), tak nám to sděl.
Když rozjaření fanoušci rozmlátí výlohy, tak by se mělo zakázat fandění?Ano, jako to bylo nedávno v Itálii (tam "fanoušci" pro jistotu ještě ubili službu konajícího policistu - v ten okamžik měl zbytek policistů vyměnit gumové projektily za ostré a nahodným výběrem tak dva, tři "fanoušky" z davu zastřelit). Když se neumějí chovat tak holt budou sedět doma na prdeli.
A nebo raději hledat příčiny a snažit se jim předcházet?Však my jim chceme předcházet. Omezením přílivu přistěhovalců...
Všude dobře, doma nejlépe.
Představte si, že XY začnou dělat bordel ve vašem městě. Berou jen dávky a to je jim málo, vzdělání chybí, chuť pracovat taky. Teď neříkám, že jsem pro nějaký odsun lidí dle původu, ale o byste v takové situaci navrhoval vy? Otevřít náruč, státní hranice a bezedné kasy s "almužnou"?Navrhoval by som
zatočiť_s(XY). Hodnotu dosaďte podľa ľubovôle. Funkcia nemá žiadne singularity.
Myslím, že řada dnes správných a spisovných tvarů je z historického hlediska naprosto nesmyslných.To je pravda. Jsou to ty, co vznikly podobně jako slovo protěžovat
Ne touche pas mon Français, sinon tu vas le regretter!
A nerad bych to míchal.Čistou rasu, pokud možno? Hajtla...
Pokud by mě někdo nechtěl pustit do své země, také by se mi to moc nelíbilo.Když bych s rodinou přitáhl do arabského města a Arabům se to nelíbilo (ignoroval bych tamní tradice a zvyky), chápal bych to. Tedy: kdyby někdo nechtěl, abych se do jeho země přistěhoval, chápal bych to. Je rozdíl se tam jít podívat a naprdelit se tam.
Následuje několik generací. Ale ty další už nechtějí žít mimo okolní svět, nechtějí být vyhozeni jako odpadky někde na předměstí. Takto napětí roste a roste, vzniká stále více konfliktů z okolním světem. A okolní společnost (politici) si uvědomí, že ti otroci už tolik nenesou (vlastně vůbec nic) a zejména už jsou vidět. Takže co teď. Nejdříve jim tedy zpřísníme podmínky pobytu
Tady máš chybu, která prozrazuje tvou neznalost situace. Ve většině zemí dostávají děti nelegálních imigrantů občanství, pokud se narodí v dané zemi. Jedinou výjimkou je Německo, kde je získání občanství trochu složitější, i když je to také možné. Z toho tedy vyplývá, že dalším generacím nelze zpřísnit podmínky pobytu, a že většina tvé argumentace je na vodě.
(jestli jí jsi schopen)
Psal jsi:
"Protože toto právo chci já po ostatních zemích, chci aby toto právo měli cizinci v zemi, kde volím."
Tím, že otevřeme svoje hranice přistěhovalcům, poškodíme vlastní zemi, ale rozhodně nedosáhneme toho, že by i ostatní země otevřeli své hranice nám. V Americe nás nebudou vítat s otevřenou náručí, naopak spíše svoje podmínky zostří, protože nejsou zvědaví na vlny afričanů a asiatů s čerstvým českým pasem. Ostatní země, ve kterých mají dnes Češi omezené možnosti cestování (a nejen ty), se zachovají podobně. Tvůj naivní nápad bude v důsledku kontraproduktivní.
Je to jako bys řekl, že se ti nelíbí, jak se všude krade a kolik se musí investovat do bezpečnosti (zámky, dveře...). A proto nebudeš zamykat svoje dveře do bytu. Svůj počítač a mobil necháš v nezamčeném autě, které stojí na ulici. A myslíš, že se potom přestane krást?
Ano, jistě, další nemístná analogie
Francouz si nevybere.
(Mimochodem, právě Sarkozy na svém a i dalších příkladech ukázal, že se lze integrovat.)
) se v minulosti chovalo tak, jako teď (ale i předtím) islám.
To neopohanství je opravdu zábavné.
protože pokud ty tvrdíš, že Evropa nestojí na křesťanských kořenech, tak já tvrdím, že máš mezi očima bramboru. A evolucí mě neohromíš, já jsem zastánce kreacionismu.
IštarovuTak moment, Aštarovu nebo Ištařinu?
Mám pocit, že se Ištar ohledně lodí nepochlubila.
Už bych málem opomenul reformační církevní hnutí – opět důležitá část evropské historie.
Stačí?
Třeba na to jednou přijdeš. A o stvoření světa ani moc nejde.
Schválně si zítra budu dělat celý den čárky, když narazím na něco, co Evropě dalo křesťanství. Pokud si neudélám výlet k nějaké sakrální architektuře, asi toho mnoho nebude.Nesedíš náhodou v base? Nebo v blázinci? Tam bys těch vlivů možná opravdu moc nenašel.
Ty nejsi blázen kreacionistický, ty jsi blázen nacistický. I když velký rozdíl v tom není, pravda :(
Perlíš!
"
To je taky prima atrakce,střela z kalacha vyletí odhaduju do tří kilometrů a pak spadne někomu na šišku rychlostí podobnou jako měla když letěla nahoru.
Je to trochu mimo téma, ale jen pro úplnost - střela z AK-47 vyletí do dvou kilometrů a její dopadová rychlost je podstatně nižší než úsťová. Přesto může při dopadu někoho zranit nebo dokonce usmrtit.
Chybí tomu nějaký dodadatek, třeba "co je nejpřirozenější je dobré" atp.
Co treba imigrant, ktery se drzi sve kultury (jine nez 'oficialni'), ale nikomu ji nevnucuje?Pokud v ramci toho "drzeni se kultury" neporusuje zakon moji zeme (treba omezovani svobody zen v nekterych kulturach...), tak jsem v pohode. Problem je prilisne soustredeni se na nebezpeci islamu a obecna pausalizace, ktera s sebou pak muze smest i jine lidi, kteri jsou imigranty, ale nepredstavuji pro nasi kulturu problem.
Co přináší na trh práce člověk, co s profiluje vůči původní kultuře a dělá vše proto, aby se změnila k jeho obrazu?Nic
Ale nevim, proc tim reagujes na me
Stejně tak není ošklivý nůž nebo sekera...Srp a kladivo také v podstatě nejsou závadné.
.
A nema to byt "Kolik třešní, tolik višní"? Ale stejne to porekadlo nechapujj, tak to taky znám, kámoš na to někde přišel a furt jsme nemohli najít situaci, kde by se to hodilo ... až jsme se jednou takhle vožrali a nádherně to použili ... jenže jsme se vožrali tak dokonale, že si sice pamatujeme, že jsme se tomu děsně řehtali, ale už nevíme proč.
No jo, ale co to znamena? Selsky rozum a logika me zklamaly...
Jak jsem řekl, v naší zemi tě za jiný názor neukamenujeme...Přestaň se ohánět nesmysly. Jednak se ani v nejfundamentalističtějších islámských zemích nekamenuje za názor, ale především to žádní přistěhovalci nezavádějí v Evropě. Ani o to neprojevují snahu. Pokusy o argumentaci v tomto smyslu (děti mačetou do hlavy, kamenování za jiný názor apod.) jsou jen nepříliš povedené populistické bláboly.
Jednak se ani v nejfundamentalističtějších islámských zemích nekamenuje za názor, ale především to žádní přistěhovalci nezavádějí v Evropě. Ani o to neprojevují snahu.Za to někteří z nich projevují živý zájem o metra (Londýn) a vlaky (Madrid).
Jednak se ani v nejfundamentalističtějších islámských zemích nekamenuje za názor, ale především to žádní přistěhovalci nezavádějí v Evropě. Ani o to neprojevují snahu.
Bláboly píšeš ty, i když věřím, že z pouhé neinformovanosti. Kamenování nezavádějí, to je pravda. Dnes používají výbušniny, palné zbraně, případně nože. Např. Salman Rushdie by byl určitě zabit, kdyby se neskrýval. Theo van Gogh byl střelen a následně ještě podříznut jako ovce. Ayaan Hirsi Ali, nizozemská poslankyně a spisovatelka, musela emigrovat do USA, protože v Nizozemí ji hrozila smrt. V západní Evropě se také množí případy tzv. vražd ze cti, kdy se žena nechce vdát za rodinou vybraného muže, a proto je rodinou zavražděna. To jsou věci, ze kterých mám strach. Jsou zcela reálné a s rostoucím podílem muslimů na populaci se to bude zhoršovat.
b) Je pravda, že kamenování dneska už moc netáhne. Střelné zbraně jsou střelné zbraně; pokrok nezastavíš... (Když dám hodně špatný příklad, co třeba vraždy ze cti?)
c) Že to nezavádějí přistěhovalci? A co třeba Británie?
d) Vzhledem k tomu, že oslavy typu "mačety v hlavě" jsou zmíněny v každém médiu (ne v negativním světle, jsou jen zmíněny jako "oslavy"), nemohu uvěřit, že sis toho ještě nevšiml...
Když dám hodně špatný příklad, co třeba vraždy ze cti?Máš pravdu - je to špatný příklad. Jednak je v islámském světě vražda ze cti většinou namířená proti členům vlastní rodiny, ale především je to prostě vražda jako každá jiná - naše právo se s ní (ne)vypořádá jako s jakoukoliv jinou vraždou.
Vzhledem k tomu, že oslavy typu "mačety v hlavě" jsou zmíněny v každém médiu (ne v negativním světle, jsou jen zmíněny jako "oslavy"), nemohu uvěřit, že sis toho ještě nevšiml...Neřekl jsem, že si toho nevšiml, ale že to, jak to v této diskuzi používáš jako argument, je populistické hraní na xenofobní strunu.
Jednak je v islámském světě vražda ze cti většinou namířená proti členům vlastní rodiny,Ahá, tak to jó, zabít ségru je něco jiného...
ale především je to prostě vražda jako každá jiná - naše právo se s ní (ne)vypořádá jako s jakoukoliv jinou vraždou.Samozřejmě. Problémem ale je ten dvojitý systém -- nejprve to přefiltrují a případně potrestají islámské zákony a až potom exekutory bere v potaz státní systém... Otázkou -- vzhledem k uzavřenosti komunit v některých čtvrtích -- je, kolik "islámských exekutorů" se dostane před státní systém.
Neřekl jsem, že si toho nevšiml, ale že to, jak to v této diskuzi používáš jako argument, je populistické hraní na xenofobní strunu.Je nějaký důvod, proč bych to nemohl použít jako argument? Shodli jsme se na tom, že se to děje...
I znásilňování se občas děje, ale nikdo to (doufám) nepoužívá jako argument proti sexu. Jako argument je to směšné proto, že je to nesmyslná generalizace namířená k rozdmýchávání emocí. Tomu se obyčejně říká demagogie. ------- Končím s touto diskuzí. Doporučuji ti přečíst si něco o sociologii a evropské historii. Pak možná trochu změníš náhled na to, co je pri lidi opravdu hrozba.Neřekl jsem, že si toho nevšiml, ale že to, jak to v této diskuzi používáš jako argument, je populistické hraní na xenofobní strunu.Je nějaký důvod, proč bych to nemohl použít jako argument? Shodli jsme se na tom, že se to děje...
Dobře, tak ještě jednou zkusím: nařkl jsem tě pouze z toho, že místo věcné argumentace zneužíváš populistické výkřiky, kterým se obyčejně říká demagogie. To je moje odpověď na otázku, proč by se to nemělo používat v diskuzi. Demagogie do diskuze nepatří.Říkám, že to není demagogie, ty, že ano. Evidentně se neshodneme. Co člověk, to názor -- já ti ten tvůj neberu a doufám, že ani ty mně ten můj. Nehádejme se proto dál.
Shazovat jsem tě nechtěl. V mých očích ses bohužel dostatečně shodil už desítkami jiných komentářů pod tímto zápiskem. A ta poznámka pod čarou byla míněna vážně a vstřícně. Není to žádný pokus o povýšenost.V žádném případě jsem si nemyslel, že by ses povyšoval! Že se možná "shodím" v očích desítek nebo možná i stovek lidí, jsem velmi dobře věděl, když jsem zápisek psal. Šel jsem do toho s tím, že spousta lidí na mě změní názor a někteří se mnou třeba i přestanou chtít cokoli mít. Rozhodně si to ale nevyčítám. Jsem rád, že jsem udělal, co jsem udělal.
Říkám, že to není demagogie, ty, že ano. Evidentně se neshodneme. Co člověk, to názorTohle ovšem není otázka názoru. Na rozdíl od osobních pocitů se dá demagogie docela přesně definovat a vyhodnotit. Nesouvisí to s tím, jestli se shodneme nebo neshodneme. Neprotestuji proti tomu, _co_ tvrdíš, ale _jak_.
Nehádejme se proto dál.Uznávám, že je to zbytečné, ale to už od začátku. Pokud bychom se nehádali, tak by bylo zbytečné psát i zápis do blogu.
Šel jsem do toho s tím, že spousta lidí na mě změní názor a někteří se mnou třeba i přestanou chtít cokoli mít. Rozhodně si to ale nevyčítám. Jsem rád, že jsem udělal, co jsem udělal.<rejp>A pak si zase na ABC zmenis identitu?</rejp>
(nebo si te s nekym pletu?)
obycejna hloupa xenofobie. ... bohuzel, jednoduchy nalepky pro manipulaci mas jsou odjakziva tak nejak vic v mode.nikdo tě nenutí být módní a označovat freshmouse jednoduchou zavádějící nálepkou :-p
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.