abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    11.5. 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    9.5. 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 53
    9.5. 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    8.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (68%)
     (7%)
     (12%)
     (13%)
    Celkem 189 hlasů
     Komentářů: 11, poslední 10.5. 18:00
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    26.8.2013 14:07 rob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    hele a co tahle konspirace: obamův nevlastní bratr Malik má prý vazby na muslimské bratrstvo - co když tenhle expert ovládá obamu aby muslimskému bratrstvu umetal cestu sesazováním nevhodných "dikátorů" z vedení té které země ....

    - nebouchla Ti ted hlava? :)
    26.8.2013 14:18 Piškot | skóre: 7 | blog: Uživatel | Přerov nad labem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Emigruj do Sýrie
    26.8.2013 14:37 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Vyndej z knihovny Švejka, nalej si destíku a nerozčiluj se.
    26.8.2013 15:15 gsnak | skóre: 22 | blog: gsnak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Nedávno si sa sťažoval že nemáš prachy na lekára, v tom prípade je v tvojej obľúbenej knihe rada aj pre teba:
    Řekl jim: „Teď ale, kdo má měšec, ať si ho vezme, a také mošnu. Kdo nemá meč, ať prodá plášť a koupí si jej.
    Lukáš 22:36
    Čo Rys, to vrah!
    26.8.2013 15:18 gsnak | skóre: 22 | blog: gsnak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Prípadne:
    Jsou eunuchové, kteří se tak narodili z lůna matky, jsou eunuchové, kteří se jimi stali lidským přičiněním, a jsou eunuchové, kteří se jimi stali sami pro nebeské království. Kdo to může přijmout, ať to přijme.“
    Matouš 19:12
    Čo Rys, to vrah!
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.8.2013 15:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Případně:

    Citáty z pohádkovejch knížek jsou k hovnu.

    Amigapower 10°, 12°
    26.8.2013 15:43 Kuk!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    +1 ;)
    26.8.2013 15:55 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Bible není pohádková, pohádky mají dobrý konec.
    Bystroushaak avatar 26.8.2013 16:41 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Má bible vůbec konec?
    Jardík avatar 26.8.2013 16:52 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Book of Revelation
    Věřím v jednoho Boha.
    26.8.2013 20:59 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Zjevení Janovo (Apokalipsa) není konec, ale prostě zjevení. Stejnou analogii konce je možné nalézt v knize (proroků) Daniel a Ezechiel Starého zákona, a dále pak v menším rozsahu na celé řadě míst, jak už tady bylo také citováno. Koncem je tedy myšleno -- v Novém zákoně -- konečné svržení satana (tvůrce zla) a druhý příchod mesijáše (Krista vykupitele). Občas se v těch různých apokaliptických proroctvích na internetu roubujou dnešní války a utrpení na první mesijášův příchod, který však více sedí asi na období krutého Císaře Nera v prvním století. O tom druhém příchodu je toho v knize zjevení méně. Ale kdo ví. Ať tak či onak, většina se shoduje na tom, že před jedním z období stojíme. Já se přikláním k druhému.
    rADOn avatar 26.8.2013 16:34 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    +1
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    Jendа avatar 26.8.2013 16:37 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Bystroushaak avatar 26.8.2013 17:06 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Skrz Zebedea, svého sluhu. A tu se roznesou zvěsti o věcech, jež sešly na zcestí. I nastane veliké zmatení v tom, kde ony věco vskutku jsou. A nikdo opravdu nebude vědět, kdeže vězí ony malé věcičky na takové té rafiové bázi s odtokem a v onen čas ztratí přítel příteli kladivo a mladí nebudou věděti, kde uloženy věci otců jejich, jež tam byli uloženy teprve včera zvečera, zhruba v osm hodin. V oné době bude psáno v knize Zbyliáš...
    -- Life of Brian
    26.8.2013 17:22 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Tohle by sedelo na dnesni media.
    Jendа avatar 26.8.2013 17:40 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Jestli je to generovaný, tak klobou dolu.
    Bystroushaak avatar 26.8.2013 17:48 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    26.8.2013 16:17 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Právě jsem četl na rt.com, že už nám střílejí také po autech UN. Že to dá ale práci, vyvolat takovej mezinárodní konflikt. Nikdo už se ani nepozastavuje nad tím, jak to všechno vypadá trapně: hlavně už aby se tám střílelo ve velkém. Časem se ty dějiny nějak upraví a bude vše vypadat zasejc docela věrohodně.
    27.8.2013 17:42 AMD Mordechuj Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Právě jsem četl na rt.com, že už nám střílejí také po autech UN

    Kladu si otázku, kdože to po nich asi střílel v přímém přenosu. Že by "demokratická opozice" bojující proti režimu Bašára Asada? Nejspíš. Jasný důkaz, proti komu bojuje syrská armáda. To jsou sprostí teroristé. Kdo jiný než teroristi může metat minometné granáty a poslat ostřelovače na konvoj OSN? Ti inspektoři si to taky představují jako Hurvínek válku. Syrská armáda jim sice chtěla zaručit bezbečnost, ale jak je vidět, tak to prostě nejde. No a chtějí hnát k odpovědnosti armádu. No budiž, armáda bohužel nezaručila bezpečnost.

    Jaké to překvapení, oni tam jsou teroristi, hýčkaní a vyzbrojovaní tunami zbraní od USA, Západu a Saúdské Arábie. Tuhletu zvěř si tam celou dobu hýčkají a vyzbrojují, opravdu velmi překvapivé. No a OSN chce hnát za ten incident k zodpovědnosti i "rebely". Kdopak to asi bude? Snad ne ta směsice teroristických organizací, budou hnát k odpovědnosti Al-CIAjdu kakajdu a Al-Nusrá? To je docela fór . Ti si těžko si najdou volnou chvilku na vyjednávání, jsou příliš zaneprázdnění řezáním hlav knězům a žraním vnitřností padlých syrských vojáků, to vyjednávání moc optimisticky nevidím.
    26.8.2013 17:07 Senior database developer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Prestaň prosím ťa s týmito protiamerickými žvástami. Ty robíš z Obamu nejakého vojnového štváča pritom on má Nobelovu cenu za mier

    Takže kto je teraz blb?
    26.8.2013 17:16 Henry
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Ty. Argumentovat necim, s cim nesouhlasili ani nasi servilni sluhove - cesti politici - jako dukaz mirotvornosti - muze jen uplny blb. No a to je zase tvuj titul uzij si ho :)
    26.8.2013 17:18 Henry
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    * servilni sluhove USA
    26.8.2013 19:39 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Ty ;-)
    28.8.2013 17:13 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    on číta asi namiesto Biblie a 11°, 12°, SME :)
    26.8.2013 17:37 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    26.8.2013 17:40 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    26.8.2013 20:11 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    BTW, preklad 'economy' je 'ekonomika', 'economics' je 'ekonomie'.
    26.8.2013 22:14 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Diky za upresneni ;)
    26.8.2013 22:13 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    26.8.2013 18:41 Obama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    26.8.2013 18:42 Winston Smith
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Nieco zle sa stane, aby v EU zmenili nazor na utok na Syriu... Pamatajte moje slova....
    26.8.2013 18:55 badbindy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    toto je oveľa lepšie inštruktážne video
    Grunt avatar 26.8.2013 19:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Však já už to říkal i minule: Farukh Al-Bashir is about to have a really bad day. Velice zajímavé, jak to mají pěkně dopředu předpovězené. Pomalu jako nějaká psychologická příprava aby až se to rozjede to nepřišlo nikomu divné.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    26.8.2013 21:26 Winston Smith
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    http://www.youtube.com/watch?v=an3A3hRA8_M its all about latent war between USA and Russia...
    gtz avatar 26.8.2013 20:31 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    myslím, že k ničemu nedojde, S-300 jsou v pohotovosti, jejich rakety namířené kamsi také a snad to bude jen haračení zbraní. No ale zase mi to připadá jako paralela s Afghanistánem. Napřed podpora teroristům pak agrese.

    Stejně nynější režim vyhovuje více Izraeli i Turecku a no uvidíme.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    26.8.2013 21:02 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Napřed podpora teroristům pak agrese.
    pozor, gtz, niektorí fundamentalisti modliaci sa 5x denne k Americkej Demokracii Vás označia za paranoidného schizofrenika:)
    gtz avatar 26.8.2013 21:27 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Zdravím, to mohou. Stále vidím paralelu s Afghanistánem. Napřed tvrdá podpora teroristům, následně je ti jejich přátelé nyní již oficiálně zvaní teroristé jim sestřelují letadla zbraněmi, které jim byly dodány.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    26.8.2013 21:58 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    myslím, že nemusíte ísť k očnému, vidíte celkom dobre:)

    V spravodajstve v slov. médiách zatiaľ hovoria len o "údajných chemických útokoch" a tiež o tom, že sa "zdá, že USA si urobili záver o páchateľoch bez overených dôkazov." Propagandu v prospech voj. zásahu som nejako nepostrehla, ale je pravda, e posledný mesiac som TV a noviny takmer nesledovala. Slovenské min. zahraničia tvrdí, že sa bude riadiť rezolúciou OSN a e uprednostňuje mierové riešenie konfliktu. Väčšina Američanov je proti vojenskej intervencii - ale na ich mienke nezáleží a už dopredu mi je ľúto tých amerických občanov, ktorých tam pošlú na jatky.
    26.8.2013 22:08 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    titulok Vymydlení sýrski povstalci a americké zbrane vyjadruje dosť jasný postoj
    27.8.2013 17:57 AMD Mordechuj Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    S-300 jsou v pohotovosti, jejich rakety namířené kamsi také

    No nevím, nad tím jsou velké otazníky. Není vůbec jisté, zda tam S-300 jsou. A i kdyby tam S-300 bylo, tak jde i o obsluhu, obsluha se musí nějaký čas zaškolovat. Samozřejmě by to bylo o moc lepší, kdyby to bylo už v provozuschopném stavu. Ale těžko říct, škoda, že to nedodali už dříve, to by ty zmetky asi odradilo od další teroristické agrese. A S-400 tak to by byla už konečná, přes to vlak už nejede. Nevím, těžko říct. Podle interview Bašára Asada pro list Izvestija Rusko své smluvní závazky plní. Tak nevím.

    Jestli si někdo myslí, že studená válka už dávno skončila, tak je na omylu. Neskončila, změnila se jen ve válku horkou. Začalo to Kosovem, kde si po humanitárním bombardování vybudovali Američani jednu z největších vojenských základen v Evropě. Pokračovalo to Afghánistánem, Irákem, Lybií a v pořadníku je nyní Sýrie. Kdo pokračuje v horké válce a v útočných agresivních válkách a obsazování zemí Blízkého východu snad nemusím připomínat, to je snad každému jasné.

    A že Američané jdou do Sýrie zavádět demokracii (po tom, co se děje V Lybii, Iráku a Afghánistánu), tak na to tuhle přiblblou propagandu snad nemůže skočit už ani nejblbější a nejzatvrzelejší pravdoláskař/ka. Situace je vážná, tentokráte si již Američánci hrají s ohněm, hraje se vysokými kartami. Rusko je napytlíkováno v Sýrii přes 50 let a těžko lze očekávat, že jen tak snadno vyklidí pozice, když ti čuráci zachrastí s tomahawky. Rusku i Putinovi je jasné, že pokud vyklidí Sýrii, tak za "nimi už je jen Moskva" a že obklíčení Ruska od jižních hranic bude téměř dokončeno. Teda až na Írán. Co se týče Íránu, tak si myslím, že do syrského konfliktu vstoupí, pokud Američani zahájí agresi (jako že jí nejspíš zahájí). Už jen podle pragmatického uvažování - už nemá co ztratit, protože je mu jasné, že další na řadě je on. A jeho spojenec ještě trochu žije, takže to nebude oddalovat. Pokud někdo zaútočí na Írán, tak je už ve hře i Čína.

    Ale to jsou všechno hypotetické scénáře, víme všichni prd. Možných rozuzlení je ve hře mnoho a víme kulový, ty pravé plány jsou jen v hlavách politiků a to se přes propagandistická média typu Reuters stěží dozvíme (ani přes ČT, kerá propagandu nepokrytě přebírá). No každopádně Rusko zatím bojuje ostře na diplomatickém poli (že intervence destabilizuje celý Blízký východ) a má nesporně pravdu. Jestli přejde i od mlácení hubou na diplomatickém poli i k činům je ve hvězdách, to nevím. Podle určitých zdrojú syrské břehy pořád ovládá ruská flotila. No nevím, uvidíme.
    27.8.2013 18:51 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Pokračovalo to Afghánistánem, Irákem, Lybií a v pořadníku je nyní Sýrie. Kdo pokračuje v horké válce a v útočných agresivních válkách a obsazování zemí Blízkého východu snad nemusím připomínat, to je snad každému jasné.

    S tím obsazováním to nějak nechápu. USA se z Iráku stáhly v roce 2011 a z Afghánistánu v roce 2014. V Libyi nejsou vůbec. Obsazování vypadá jinak.

    Jardík avatar 27.8.2013 19:19 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Jó, co tam ale po sobě nechali mrtvol. Na majetku ani nesejde, jestli je něco zničený je nedůležité, ale těch zavražděných, ozářených, zdeformovaných, hladových. To je výsledkem jejich vývozu demokracie. Také je výsledkem centralizace bankovnictví pod světovou (tj. US) banku a nasazení USA loutek,
    Věřím v jednoho Boha.
    27.8.2013 19:23 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Řeč byla o tom, jestli USA systematicky obsazují region. Zjevně to tak není.
    Jardík avatar 27.8.2013 21:21 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Obsazují, svými loutkami. Nenechte se mýlit arabem za stolem, Obamův bráche je nějakej muslim či co.
    Věřím v jednoho Boha.
    27.8.2013 21:28 AMD Mordechuj Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    jestli USA systematicky obsazují region. Zjevně to tak není.

    USA zjevně a systematicky obsazují region. Jestli to někdo nevidí, tak je zabedněný imbecil. Jestliže americký ministr zahraničí prohlásí (jak se dozvídáme z našich goebbelsovských médií), že není pochyb, že chemické zbraně použil Asad, tak to musí být jasný signál pro normálně uvažujícího člověka, že je tomu přesně naopak. USA neobsazují strategický region, fajn. Co tam tedy dělají na druhé straně zeměkoule, šíří demokracii, to si chtěl tím říci?

    Agent avatar 27.8.2013 23:15 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Je to furt stejná taktika. Dřív se zapalovalo - různé sněmy, budovy, ulice, já nevím co - teď je modernější doba, tak použijem trochu chemie.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    28.8.2013 07:57 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Co tam tedy dělají na druhé straně zeměkoule, šíří demokracii, to si chtěl tím říci?

    Právě, že tam nic nedělají. V Iráku už dva roky nejsou, v Libyi nejsou vůbec, v Afghánistánu končí za rok. V Sýrii možná letecky udeří, ale žádné vojáky tam nepošlou. Takto přece obsazování nevypadá.

    xxxs avatar 28.8.2013 21:38 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    ja by som, to urobil tak, ze by som si dosadil domacich, ktori by si opoziciu uz postrazili a na oplatku by dali mojim spriatelenym firmam moznost zarobit/vytazit to, co by som potreboval.

    28.8.2013 22:54 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    ja by som, to urobil tak, ze by som si dosadil domacich, ktori by si opoziciu uz postrazil

    To já taky, ale jak dlouho se takové vlády udrží u moci? V Iráku to po odchodu Američanů vypadalo překvapivě klidně, ale teď se bezpečnostní situace výrazně zhoršuje. A co se bude dít v Afghánistánu po roce 2014, o tom si snad nikdo iluze nedělá.

    na oplatku by dali mojim spriatelenym firmam moznost zarobit/vytazit to, co by som potreboval.

    A stalo se to? Rád bych viděl nějaký přehled kontraktů třeba v Iráku. Aby se neukázalo, že nakonec většinu kšeftů slízla Čína.

    gtz avatar 28.8.2013 23:33 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Randy, Irák tam to dopadne špatně, o Afghanistánu si nikdo iluze nedělá. Afghanistán bohužel byl a je divokou zemí, kde se snažil vždy někdo něco udělat. Rus tam neuspěl a američani také ne. Irák to je jiná kapitola, to byla čistokrevná agrese jen pro ropu a nic jiného. Země, která fungovala byla změněna na zemi, která nefunguje každý se bojí zda tam něco někde nevybuchne. Únosy jsou myslím na denním pořádku ... Prostě chyba.

    Před pár lety mluvil nějaký člověk z departmentu ohledně obnovy země a nevypadalo, že by to chtěli někomu nechat. Většinu vrtů/rafinérií mají pod palcem příznivci nynější vůdce. A nebyla nikde zmínka o tom, že by se na obnově měl podílet třeba někdo od nás. Tam jde o ropu a o nic jiného.

    Chyba je dělat nějaké prohlášení a nečekat na to zda to RB schválí a vyšetří. Již se mluví o tom, že ten útok podnikl někdo z povstalců, prozatím nejsou důkazy o tom, že by ten útok vyvolal někdo od Assáda. Mně chybí důvod proč by to měl Assad dělat, když sám dobře ví, že by po něm někdo mohl jít. A opozice ta ví, že něco takového bude jen záminkou k útoku. Takže západ opět bude podporovat a sponzorovat teroristy.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    xxxs avatar 29.8.2013 14:21 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    ak som mocenska vrstva, mam dolezitu poziciu a stracam ju, tak urobim vsetko preto, aby som ju stracal co najpomalsie a nastupcovi to co najviac stazil.

    my ako plebs nemame ziadne relevantne informacie, iba dohady. nevieme kolko je pouzitelneho paliva na zemi, nevieme aky je realny vplyyv cloveka na teplotne cykly zeme, nevieme ani ako tieto cykly funguju a nevieme ake su realne mocenske struktury v najsilnejsich krajinach. jedine co mame, je prebytok zmatocnych udajov.

    cina je podla mna na vzostupe, zapad ide dole. podstatne hodnoty su nerastne suroviny a technologie. povedal by som, ze cina zacala skupovat afriku a europa sa destabilizaciou snazi urvat co sa este da. ak nevyjde, tak nechat po sebe spalenu zem. americke zaujmy v azii su podobne, ale oni hraju trosku vyssiu ligu. este su schopni rozsirovat zonu vplyvu, ale pride mi to tak, ze si budu musiet zvyknut, ze uz nie su dominantni.
    28.8.2013 23:44 pako
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Ach Randy, Randy. Byli jsme všichni (např. Polsko, Rumunsko, Jugoslávie...) sovětský satelit (resp. v jejich sféře vlivu)? A měli jsme všichni po celou tu dobu sovětská vojska na svém území? Tak vidíte. Kdybyste víc věděl, méně byste plácal. Expansivní politika nejsou jen okupační jednotky.
    29.8.2013 08:29 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    . Kdybyste víc věděl, méně byste plácal. Expansivní politika nejsou jen okupační jednotky.

    Jak píšu o kus dál - momentálně jsou v Iráku a Afghánistánu u moci lidé, kteří jsou USA nějakým způsobem nakloněni, případně zavázáni. Ale jak dlouho se udrží u moci? Opravdu věříte, že po roce 2014 udrží afghánské síly pořádek v zemi? Nebo se podívejte na Egypt - Mubarak byl dlouholetý loajální spojenec USA a oni ho poslali k ledu. To se spojencům prostě nedělá.

    29.8.2013 17:57 AMD Mordechuj Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Mubarak byl dlouholetý loajální spojenec USA a oni ho poslali k ledu

    No ano, ale to už tady píšeš asi po desátý, ty už si jak loki s privátním zdravotnictvím. Na to taky nedokážu odpovědět, proč hodily USA svého dlouholetého spojence a diktátora jak z příručky najednou přes palubu. A to mu ještě cpali miliardy dolarů ročně, aby nechal na pokoji Izrael, věrného mopslíka USA. A nebo je USA mopslíkem USA? Těžko říct, jak se to veme. Že by jim došly peníze, hmm no nevim, dyt si přeci můžou natisknout nové, tak to dělají už dlouhou dobu.

    Že by prostě jen vědomě rozšířili nestabilitu a válku (úplně stejně jak to dělají se všemi zeměmi na Blízkém východě)? Nevím, jinak si to nedovedu vysvětlit, To jim muselo být jasné, co se bude dít po odstoupení Mubaraka. S tím Irákem bych to neviděl tak jednoznačně, že jsou USA nakloněni. Podle nedávného vyjádření se Irák nebude podílet na agresi v Sýrii ani neposkytne nikomu kdo by to chtěl udělat své území. Lze se dokonce i domnívat, že se Irák přikloní na stranu Sýrie a Íránu, neb Irák je víceméně šiitský. Saddám Hnusajn by to nejspíš neudělal, to byl sunnita, ale Saddám tady už není. Saddám se s tím nesral, s tím plynováním, však ještě určitě mají v CIA účtenky a faktury, když mu ty chemické zbraně posílali na válku s Íránem.
    29.8.2013 20:44 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    No ano, ale to už tady píšeš asi po desátý,

    Protože mi ještě nikdo nedokázal vysvětlit, jaký přínos má Západ z Arabského jara.

    Že by prostě jen vědomě rozšířili nestabilitu a válku (úplně stejně jak to dělají se všemi zeměmi na Blízkém východě)? Nevím, jinak si to nedovedu vysvětlit, To jim muselo být jasné, co se bude dít po odstoupení Mubaraka.

    Pořád je tady ještě varianta "naivita a hloupost". Možná si opravdu mysleli, že odstoupením diktátora zavládne demokracie, harmonie a prosperita. Myslím, že Clintonová i Obama jsou na to dostatečně hloupí.

    S tím Irákem bych to neviděl tak jednoznačně, že jsou USA nakloněni.

    Já také ne. Nějaký příklon tam asi bude, ale žádné vřelé přátelství čekat nelze.

    30.8.2013 16:21 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    přínos pro Západ muže být několik. Ten hlavní je vytvoření prostředí pro 3tí světovou válku. Alkaidu si vytvořili v afgánistánu nejprve proti Sovětům, pak je převáželi do Jugošky aby dělali stejnej bordel a vytvořili si Kosovo s největší vojenskou základnou USA v dané oblasti. Mimochodem prý se přez Kosovo pašuje heroin z afgánistánu(90 procent celosvětové produkce) do Evropy a zbytku světa. Z drog máš parádní příjem který nemusí procházet kongresem. Pak nasáčkuješ Alkaidu do Libye a zlikviduješ Kadáfího protože přeci ropa patří nám a získáme další vojenský materiál na další války, zapomněl jsem pardon na Egypt kde vládne muslimské bratrstvo což není nic jiného než základny pro militantní islamistické extrémisty vycvičené amíkama, vybavené amíkama, a jede se dál. Sýrie další na řadě je Irán, další na řadě je Rusko a Čína! Z uprchlíků kteří z těchto krajin budou migrovat k nám se celá Evropa podělá, vznikne zde další extremismus a bordel a to všechno proto aby se zachránili USA a hlavně jejich inanční model založený na Petrodolaru. Všimni si že nikdo z těchto krajin po převratu nenapadá USA a Izrael. Po vzniklém chaosu vystřídali stabilní země pošahaní islamisti kteří jsou vuči USA a Izraeli daleko vstřícnější než původní režimy. Aneb z Chaosu řád! Akorát ty ho nevidíš. Proč by proboha Izraelskýž režim bombardoval základy v syrii když tím by pomáhá daleko větším extrémistům? Protože tito exremisté nejsou nic jiného než žoldáci vedení loutkovodiči a loutkovodiči nedopustí aby tihle extremisté zautočili na USA nebo Izrael.
    30.8.2013 17:24 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Egypt kde vládne muslimské bratrstvo

    No protentokrat jim dali kosem, ale jsem zvedavy na jak dlouho. Nedavno jsem videl fotky z egyptskych demonstraci a lid dal jasne najevo, proti komu vlastne demonstruje (napr.: zde zde)
    30.8.2013 20:29 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Z drog máš parádní příjem který nemusí procházet kongresem.

    Kdo má ten příjem? Narkomafie, to ano. Ale kdo dál? US politici nebo vojáci? USA vynaložily velké úsilí na likvidaci lidí jako Pablo Escobar nebo Manuel Noriega.

    Po vzniklém chaosu vystřídali stabilní země pošahaní islamisti kteří jsou vuči USA a Izraeli daleko vstřícnější než původní režimy.

    WTF??? Mursí že je vstřícnější než Mubarak? Celé je to naopak. V mnoha arabských zemích vládli či vládnou lidé, kteří možná Západu a Izraeli nebyli úplně nakloněni, ale rozhodně na nikoho neútočili a se Západem docela vycházeli. To platí i pro Kaddáfího v posledních letech. Současný vývoj po Arabském jaru jednoznačně směřuje horšímu, k moci se dostávají nepředvídatelní islamisté.

    30.8.2013 23:53 pako
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Manuel Noriega
    Doufám, že jste si to také přečetl, nejen odkázal... Aneb učit se, učit se, učit se, to předně je Vám třeba.

    Nebo tím chcete prostě jenom doložit, že Americká zahraniční politika je vlastně sérii snah řešit své vlastní průšvihy? Napřed si to vyrobím a pak nevím, co s tím. Ať už je to Taliban, Saddám nebo Noriega. ;)
    31.8.2013 19:03 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Doufám, že jste si to také přečetl, nejen odkázal... Aneb učit se, učit se, učit se, to předně je Vám třeba.

    Ano, odkazy, které sem dávám, čtu a anglicky umím. Stačí?

    Nebo tím chcete prostě jenom doložit, že Americká zahraniční politika je vlastně sérii snah řešit své vlastní průšvihy? Napřed si to vyrobím a pak nevím, co s tím. Ať už je to Taliban, Saddám nebo Noriega. ;)

    Zkuste si pro změnu vy nastudovat něco o Studené válce. V takových situacích platí, že nepřítel mého nepřítele je mým přítelem, proto USA spolupracovaly i s velmi problémovými spojenci. Nemusí se nám to líbit, ale tak to v praxi prostě chodí. Když to Noriega přehnal a USA ho již nepotřebovaly, tak mu šláply na krk.

    29.8.2013 17:45 AMD Mordechuj Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Právě, že tam nic nedělají.
    Jak, že nic nedělají/li. Agresivní teroristické války vedou/vedli. Oni tam vedou války, které je přivedli až na prah bankrotu a ty řekneš, že tam nic nedělají. To už odtáhnul i ten SSSR dříve z toho Afghánu. Podívej, Brandy. Jak tady někdo už dal to video s tím WesleyClarkem. Sice je to zločinec a bývalý vlivný generál, který má prsty hlavně v Kosovu, ale nemyslím si, že by jen tak kecal, nebo mluvil do větru. Ten nastíněný plán na obsazování zemí Blízkého východu se totiž do puntíku zatím naplnuje. A to mi přijde dostatečně výmluvné a alarmující.
    V Sýrii možná letecky udeří

    Ještě včera to tak vypadalo, ne však dnes. Zdá se, že se jim při tom válečném bubnování nějak zlámaly paličky a začínají mít bobky. Al-Qaeda Air force a Al- Nusrá NAVY se už nějak zdráhá. Ještě včera chtěl bojovat Cameron s Hollandem urychleně do posledního Američana. Nyní již Hollande volá po diplomatickém řešení, ale chce vyzbrojovat povstalce (čili teroristy). Není to debil? Aniž bych chtěl dělat ze sebe nějakého geniálního stratéga a věštce, tak se přesně naplnilo, co jsem předestřel v příspěvku z 27.8. Do konfliktu vstoupí po napadení Sýrie Írán i Čína, ted už je to jisté. Rusko posiluje námořnictvo a posílá k syrským břehům raketový křižník + další posily. Sice ten křižník Moskva není nejnovější výkřik techniky, mají i lepší, jako je Petr Veliký ale pořád je to těžký kalibr i s PVO.

    Pořád doufám (a pevně věřím), že Američani nejsou už úplně debilní, že kvůli svým agresivním roztahovačným choutkám na Blízkém východě nebudou riskovat konflikt s jadernými mocnostmi a s Čínou, která sice není ve vojenské technologii zas tak úplně na výši (ale dohání to), ale má téměř nevyčerpatelný lidský a ekonomický potenciál pro konvenční válku, páč jich je jak mravenců. A Írán je jeden z nejlidnatějších států na Blízkém východě, i když vojensky na tom nebude asi taky úplně nejlíp. Tenhle scénář přece museli předpokládat (že se za Sýrii postaví Rusko s Čínou a Íránem) a přesto chtějí rozpoutat válku kvůli své agresivní roztahovačné doktríně. Mám z toho špatný pocit. A nebo jen testují, co si můžou ještě dovolit? Možná.Co se do toho vůbec serou, stačí že vyzbrojují beztrestně teroristy a ještě chtějí rozpoutat další válku (tentokrát už téměř jistě světovou). Tohle už není prdel, to není PC hra Command and conquer, ale nebezpečná realita.
    29.8.2013 20:50 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Jak, že nic nedělají/li. Agresivní teroristické války vedou/vedli.

    Mluvíme o minulosti nebo přítomnosti? V Iráku válku a okupaci vedli, ale už tam nejsou. Myslíš, že by byli schopni tam jít znovu, kdyby se tam dostal k moci někdo nežádoucí? Podle mě je to vyloučeno, americká veřejnost nechce o válce ani slyšet.

    29.8.2013 22:40 AMD Mordechuj Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Podle mě je to vyloučeno, americká veřejnost nechce o válce ani slyšet.

    Nojo, tady ale nejde o americkou veřejnost. Ten cirkus na kolečkách (tedy pardon americké lodičky s tomahawky), co někdo ještě považuje naivně za demokracii to stejně neovlivní. Spojené státy teroristické ovládá prostě vojenská junta, která bez války nemůže být.

    Přečetl jsem si dnes denní tisk a definitivně jsem ztratil veškeré iluze, že dnes u nás existuje něco jako nezávislá novinařina a tisk. Všude propagandistické zblitky, iheute, lidovky, aktuálně a další papouškují debilní propagandu. Největší propagandistický zblitek jsem četl v novinách, ale ono už je to i na webu iheute. Neuvěřitelné. To už je fakt lepší ten rt.com, bez prdele.

    29.8.2013 22:49 AMD Mordechuj Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Jen tak na okraj, kdo má čas, at si přečte tu diskuzi k tomu článku na iheute. Už i ten prostý lid přestává baštit tu imbecilní goebbelsovskou propagandu.
    gtz avatar 29.8.2013 22:59 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    No dobrý článek je na blistech ... Sýrie: na důkazy zapomeňte - bombardujme
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    29.8.2013 22:56 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Nojo, tady ale nejde o americkou veřejnost. Ten cirkus na kolečkách (tedy pardon americké lodičky s tomahawky), co někdo ještě považuje naivně za demokracii to stejně neovlivní. Spojené státy teroristické ovládá prostě vojenská junta, která bez války nemůže být.

    To je omyl. Vojáci pouze plní rozkazy, ale rozhodnutí o válce je na politicích. A ti chtějí být zvoleni i v dalším období. Nasazení raket nebo letectva veřejnost ještě zkousne, ale poslat někam desetitisíce vojáků je na pár desetiletí vyloučeno.

    Všude propagandistické zblitky, iheute, lidovky, aktuálně a další papouškují debilní propagandu.

    Není možné, že jsou novináři prostě jen líní a hloupí?

    Největší propagandistický zblitek jsem četl v novinách, ale ono už je to i na webu iheute.

    Včera tam ale i vyšel i zcela opačný komentář.

    29.8.2013 23:24 AMD Mordechuj Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Jestliže jsou úplně všichni novináři už líní a hloupí, tak je něco v nepořádku. Tady máš nějaké záběry z letadlové lodi admirála Kuzněcova, aby se ti dobře spalo Brandy :-)
    gtz avatar 29.8.2013 23:46 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Bohužel na lodích které budou mířit do Sýrie nic takového není. A může se stát, že než tam doplují tak na místě Sýrie bude jen zničená země (ve stylu odpal a zapomeň).

    Celý ten cirkus dostává smysl i v tom, že před nějakou dobou provedla Izraelská letadla útok na území jiného státu prý aby se nějaké rakety nedostaly kam nepatří a nyní vychází na povrch to, že se jednalo o útok na protilodní střely P-800, takže jejich spojenec musel vědět, že se bude chystat nějaký útok. Proč by Izrael útočil na protilodní střely?

    No uvidíme jak to celé dopadne....
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jardík avatar 30.8.2013 13:14 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    V tom článku:
    Na rozdíl od Libye, kde většina lidí chtěla pád Kaddáfího
    Dál nemá asi cenu číst.
    Věřím v jednoho Boha.
    vencour avatar 29.8.2013 21:00 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Obama je trekkie a ví, že bez třetí světové Vulkánci nepřiletí ...
    Nebo je to jinak?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    29.8.2013 21:55 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Někdy mi připadáš jako určitá obdoba Tomáše Sedláčka, který velmi populární formou mluví o ekonomice (i když u něj možná i z toho důvodu, že ekonomku nikdy nevystudoval, a ani nedokončil nějaký sociálně-ekonomický vymyšlený obor na UK).

    Nevím, čím se živíš, ale tvůj styl podání zajímavých informací by měl na přednáškách rozhodně úspěch, aspoň mně se ten styl líbí, jak dokážeš odlehčit seriózní témata, a přitom uhodit hlavičkou o hřebíček, korektní věcností a správností poznámek. Až budeš dělat nějaké sebrané spisy hlubokých myšlenek z fejetonů a chatů, dej vědět :-).
    Nobody can give you as much as I can promise you
    gtz avatar 27.8.2013 20:01 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Prý na základě stížností americké strany ty systémy nebyly dodány. Ale to jsou jen řeči jedné strany a my nevíme co a jak bude.

    Uvidíme, díval jsem se na pár kanálů na satelitu a nikde se o tom moc nemluví. No Irán se jistě zapojí, ale jak ... pokud odpálí nějakou svou raketu na Izrael nebo na USA tak to bude jeho problém a bude další na řadě. Ano Čína je velkým odběratelem Iránské ropy, ale kdo ví zda by se nějak zapojila. I když by jen tak ze srandy pustila pár DF-41 někam tak by to celé vedlo k další světové válce. A to nikdo nechce.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    vencour avatar 27.8.2013 20:53 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Aneb zatim si všichni namlouvaj, že se nic neděje, že timhle to skončí, že stav po světové válce může nastat jen po světové válce, ne po věčném ustupování a mlčení ... že to ve výsledku nebude stejné.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    27.8.2013 00:17 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Chudáci kluci Hizballáští, viď? Takové nepravosti se na ně chystaj. Za chvíli jim seberou ten íránský cecík, kterej cucaj díky Damašku. Hele, netrap se, sedni na první letadlo a honem jim tam běž předčítat z Matouše, určitě to náležitě ocení a třeba pochopí, že nástupcem Mohameda nebyl ani Alí ani Abú Bakr, ale Matouš. Chytnete se všichni za ruce a odcupitáte spolu do ráje. Muck.
    27.8.2013 00:36 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Říká SIONISTA?
    27.8.2013 10:56 Miriam a Stanley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    Sýrii potrestáme - no tak to je teda děs, už nejde o pomáhání lidem (i když hodně hodně pochybné), ale o trestání! Pokud dojde k realizaci, tak se jedná o zřejmé porušení mezinárodního práva :/ škoda, že nikdo nebude mít na to, aby podnikl opatření (víza, embargo, vyhoštění diplomatů, ...) vůči US ...
    27.8.2013 15:32 pc0
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Teroristický útok proti Sýrii II
    No to jsou teda novinky, ze velmoci jako aktualne USA na nejaka mezinarodni prava z vysky kali. Pravo je vzdy na strane silnejsiho, to jenom obcas propadne iluzi o nejake rovnosti pred svetskym zakonem.
    Dalibor Smolík avatar 27.8.2013 19:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Nekouká z toho nic dobrého. Jít do takové akce, kdy není potvrzené, kdo chemický útok způsobil, kdy jedna skupina v Sýrii stojí proti druhé a ani jedna není přijatelný spojenec, proti jsou země jako Rusko, Čína, Irán .. z toho může být pořádný mazec. V současné době jde na ČT 2 seriál "Vichry války", v prvních dílech Hitler vlítl do Polska na "policejní akci" .. nikdo tehdy netušil, co z toho vzejde.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.8.2013 19:25 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Já to nechápu. Oni pořád jen řeší, jestli byly použity chemické zbraně, ale nikdo neřeší, kdo je použil. Jsou tak hloupí a omezení? Nebo vědí něco, co my nevíme?
    Bystroushaak avatar 27.8.2013 20:50 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Oni pořád jen řeší, jestli byly použity chemické zbraně, ale nikdo neřeší, kdo je použil.
    Eh. Není tak nějak to první podmínkou pro to druhé? Nebo ty bys řešil kdo použil chemické zbraně, aniž bys vůbec věděl zda byly použity? Samozřejmě, analytici kdesi se asi zabývají vším možným, ale to není něco, co bys pouštěl do novin, jako oficiální vyjádření, ne?
    27.8.2013 21:11 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Nebo ty bys řešil kdo použil chemické zbraně, aniž bys vůbec věděl zda byly použity?

    Samozřejmě, ale oni už jsou zjevně nastartovaní. Použití se prokáže poměrně jednoduše, ale kdo je použil, to bude podstatně obtížnější otázka.

    Dalibor Smolík avatar 28.8.2013 01:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Přesně tak. Zjistit, kdo je použil nebude snadné, ale mohlo by se to podařit - vezmeme-li v úvahu "qui bono", tj. komu takový útok posloužil. Za předpokladu, že to nebyla jen provokace - záminka k intervenci ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    gtz avatar 27.8.2013 21:12 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    problém je ten, že USA a jeho spojenci tvrdí, že ví, že ty zbraně použil Assad i když zbrojí inspektoři sotva posbírali nějaké důkazy. Při prvním incidentu, který tam byl bylo myslím prokázané, že to udělala povstalecká strana. A proboha proč by to Assad dělal když nyní vyhrává? Nechápu důvod ...

    Nějaká strana to prostě použila, prostě je to hnus, ale to má řešit OSN a ne nějaký američan.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    27.8.2013 22:17 AMD Mordechuj Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Nekouká z toho nic dobrého
    S tím se naprosto ztotožnuji, pane Smolíku, mám úplně stejný blbý pocit. O akci je už předem rozhodnuto, i kdyby použil chemické zbraně Spejbl s Hurvínkem, tak terčem bude tzv. režim Bašára Asada. To je opravdu nenápadné a to nikoho netrkne o co tam vlastně jde. Podle propagandy se ani jiná možnost nepřipouští. Z toho možná bude mazec, ti blbečci si vážně hrají s ohněm.
    gtz avatar 27.8.2013 22:57 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Pokud k něčemu dojde tak tam pošlou z povzdálí tomahawky. Již samotný department prohlásil, že vojáci tam nepůjdou, nepočítá se ani s leteckým útokem. Škoda, že nemá Sýrie nějakou DF-31(41) schopnou zasáhnout cíle v USA pak by situace byla poněkud jiná (a celkem by mne zajímalo zda by si něco pak někdo troufl)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Dalibor Smolík avatar 28.8.2013 01:40 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Nejhorší je na tom, že pokud padne režim Bašára Asada, nenastane tam prosperita ve stylu "American dream". Bude tam mocenské vakuum a nakonec zvítězí islamisté, ovšem pokoj tam nebude nikdy. Egyptský scénář je dost odstrašující. V těhle zemích nikdy nelze říci, kdo je spojenec (tj. ten "hodný") a kdo je nepřítel, ten "zlý". Zásah bez předchozího vyšetření použití chemických zbraní (velmi urychlenou akci) naprosto nechápu ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.8.2013 21:42 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Ten obrat Turecka za poslední rok je zvláštní. Nikdy bych neřek, že se dají tak rychle a snadno strhnout.
    27.8.2013 22:40 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Ze zápisů Hermanna Rauschninga z rozhovorů s Hitlerem:

    Jen tvrdé a mužné bude mít chování (Německo) a svět dostane nový zákon. Jednoho dne však s těmi novými muži v Anglii, Francii a Americe uděláme smlouvu. Totiž tehdy, až se zapojí do obrovského procesu převrstvení světa a budou na něm dobrovolně spolupracovat.
    27.8.2013 22:50 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Aneb už od pradávna jde o Nový světový řád, nebo imperium to je jedno. A lidé stále nechápou a nechápou...
    Bystroushaak avatar 27.8.2013 23:04 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    A kdyby to náhodou pochopili, tak co? Mají vyjít do ulic a udělat revoluci, nebo si šuškat v hospodě (či na abclinuxu) a tvářit se tajemně a mít skvělý pocit z toho, že ví něco víc?
    27.8.2013 23:51 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Ono se proti tomu bojovat dá. A kupodivu to není zas tak složité, tedy jen na první pohled. Stačí v sobě zlomit to, co posledních dvacet let tenhle systém v nás zasévá stále víc tj. zášť, nesnášenlivost, soutěživost, podezíravost, lhostejnost... prostě si pomáhat navzájem mimo ten prašivěj systém, zamyslet se nad tím, jestli půjdu do hypermarketu nebo raději do menšího konzumu nebo rovnou k zemědělci, zamyslet se nad tím, jestli potřebuju pořádný auto, televizi atd. Kdyby tohle pochopil každej, tak má zlo o starost víc. Celej tenhle systém potřebuje konzumující společnost, aby mohl fungovat. Jakmile ustane konzum je problém a musel by se nastolit jinej systém. Nepochybuji o tom, že by se dříve nebo později nastolil, ale je to další překážka.
    Bystroushaak avatar 28.8.2013 00:01 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Aha. Proč je konkrétně Nový světový řád zlo? Jestli to můžeš shrnout pro nás, co nemáme náladu číst kdejakou sračku, co si kdo hodí na net.
    28.8.2013 00:11 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    jestli si myslíš, že systém (a jeho lidé), který buduje nový světový řád na miliónech mrtvých se po převratu změní v hodného strýčka a v ráj na zemi, tak to jsi blázen
    Bystroushaak avatar 28.8.2013 00:32 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    A jestli si to nemyslím, tak jsem co? Co takhle třeba nějak jasně odpovědět? Něco jako
    "NWO je zlo, protože chce zabít miliony lidí, píše se to ve Věstníku Zlouna, číslo 7, ročník 2013, kde na straně 27 van Rompuy před evropským parlamentem tvrdí, cituji 'všechny ty miliony lidí zabijeme!'."
    28.8.2013 00:48 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Pokud si to nemyslíte, tak je to váš názor ke kterému jste dospěl. Já vás o ničem přesvědčovat nebudu, ani vám nebudu dávat svůj životopis a seznam přečtené literatury, protože ono by to stejně bylo zbytečné. Vždycky budou věci složité, na které si lidé časem udělají nějaký názor. To že žádáte přesné místo, kde si ono přečtete, je důkaz toho, že nic takového neznáte a zřejmě žijete jen z aktuálně přečtených informací, které hned hodíte za hlavu, aby se vám náhodou nepomíchali s předchozími.
    Bystroushaak avatar 28.8.2013 00:57 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Vždycky budou věci složité, na které si lidé časem udělají nějaký názor.
    Jenže já na to žádný názor nemám (i když se tady začíná rýsovat cosi o paranoidních kravinách z diskuze).

    Můj fotr je schopnej mě těmahle sračkama zásobovat každý týden. Jednou jsou to ilumináti, pak vorgonová energie, krystaly, chemtrails a já nevím jaká kravina zase. Proč by zrovna tvoje teorie měla být správná jsi tak nějak nebyl schopný ani trochu obhájit, takže proč tu o ní vlastně vůbec píšeš?

    Chceš si připadat cool? Nebo hledáš další spiklence, kteří ti budou přikyvovat, nebo proč vlastně, když prezentace myšlenek, kterým věříš v konzistentní formě to není?
    To že žádáte přesné místo, kde si ono přečtete, je důkaz toho, že nic takového neznáte a zřejmě žijete jen z aktuálně přečtených informací, které hned hodíte za hlavu, aby se vám náhodou nepomíchali s předchozími.
    A když jo, tak co? Jsem vhodný k pohrdání, nebo se někdo konečně uráčí linkovat nějaké zdroje, které tu informaci nemají převzatou od kamaráda přítele, který slyšel v obchodě, jak si dvě babky povídají, že tenkrát v hospodě někdo vyprávěl, jak bude NWO hrozné? Nebo jsem už totálně out, nevhodný k zasvěcení, protože slepě nesežeru každou kravinu, kterou se do mě někdo snaží v diskuzi nacpat?
    28.8.2013 09:45 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Tak "soráč", trochu jsem se rozjel. Prostě mi poslední dny ty události už pořádně serou, jako spoustu lidí.
    Jardík avatar 28.8.2013 13:19 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Pomník v Goergii s desaterem pro nový světový řád (hledej), první přikázání 'Držet populaci lidí pod 500,000,000'. Něco podobného plácnul jeden nadčlověk, kterýho jméno si nepamatuju, záznam jsem viďel v nějaký tý 'konspirační teorii', tuším že mluvil dokonce o 350,000,000.

    Problém se světovým řádem je, že všichni musí to samé, nikdo nesmí nic, nebo není žádná svoboda, variabilita života, co určí elita/nadlidi, to musí být. Ve světě s několika státy existují rozdíli a lidé mohou žít, kde jim to vyhovuje (teoreticky, když odstraníme tu byrokracii s vězením ve státě, pokud nemáte pas).
    Věřím v jednoho Boha.
    gtz avatar 28.8.2013 14:18 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    No pokud bych odbočil a zaměřil bych se jen na to slovo "Georgii" tak docela nedávno se Gruzie dostala do křížku s Velkým Ruskem. A sami víme jak to dopadlo, všechny západní státy i náš jim dával za pravdu a byl s nimi i když oni tu válku sami vyvolali a pak najednou brečeli, že po nich rusové pálí.

    Tam nebyl nový řád, ale myšlení nějakého jejich nadčlověka, že si může dovolit všechno.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Bystroushaak avatar 28.8.2013 16:45 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Pomník v Goergii s desaterem pro nový světový řád (hledej)
    Viděl jsem. Nějak mě to ale nepřesvědčilo, protože podobnou věc si může udělat každý druhý, včetně mě. Zdá se mi to jako dobrý trolling.
    Problém se světovým řádem je, že všichni musí to samé, nikdo nesmí nic, nebo není žádná svoboda, variabilita života, co určí elita/nadlidi, to musí být.
    Mě by zajímalo, odkud se bere třeba právě tahle informace. Zdá se to sice logické, ale nějak mi chybí zdroj, ani na tom trollšutru to napsané není.
    Jardík avatar 28.8.2013 17:09 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Tak je to logické, když máš nějakou globální vládu, která vydává zákony, budou stejné pro celý svět. Nebo nebudou a pak to bude nazýváno diskriminací, pokud třeba řeknou 'Žlutí mají pole zdarma'.
    Věřím v jednoho Boha.
    Bystroushaak avatar 28.8.2013 18:01 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Tak je to logické, když máš nějakou globální vládu, která vydává zákony, budou stejné pro celý svět.
    Ty si to představuješ strašně jednoduše. Představ si to jako EU - jedna globální vláda, globální zákony, ale členské země si spravují své zákony do jisté míry samy. Nebo nějak jinak, ale asi jen stěží tak, jak to prezentuješ.
    28.8.2013 20:16 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Já myslím, že ten kdo nemá jejich brýle na očích, tak vidí co by nás čekalo. Škoda jen, že spousta lidí ty brýle má a nejvíc bolí, když jsou to lidé blízcí. Pak si člověk uvědomí tu jejich sílu, která vyzařuej z té velké obrazovky nebo bilboardů. Přitom to byli v mém případě právě rodiče, kdo mi zakazoval televizi a dneska,... darmo mluvit. Prostě neinformovanej českej člověk, kterej nezná jazyky a má běžné zaměstnání, je v tom až po uši -- pravda je to, co řeknou v TV, a nebo se to píše na novinkách.cz; jdu blejt. Ale ať, jenže ono se to nejvíc projeví ve vztazích, přičemž se z lidí stávají jen pracující loutky bez citu. Ten úpadek člověk prostě musí postřehnout: šíří se to jako mor. Nechápu jak si někdo může myslet, že tyhle světa-tvůrci to s náma myslejí dobře (proto jsem se tu tak rozjel). Nejprve by z nás sedřeli kůži, a pak ještě obětovali modlám, aby nás bylo méně.
    Bystroushaak avatar 28.8.2013 20:57 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Prostě neinformovanej českej člověk, kterej nezná jazyky a má běžné zaměstnání, je v tom až po uši -- pravda je to, co řeknou v TV, a nebo se to píše na novinkách.cz; jdu blejt.
    Heh. Už zase škatulkuješ.

    Oni jsou špatní a neschopní a blbí a my jsme ti borci, co si na netu přečetli nějakou sračku o NWO, proto jsme lepší, protože o tomhle televize (na kterou ale nekoukáme!) nemluví, tak to automaticky musí být pravda. Ostatní jsou jen loutky, které si zaslouží pohrdání.

    Pak ať mi někdo tvrdí, že to nesplňuje všechny prvky náboženství:
    • Věříš v něco, co nejsi schopný mi racionálně obhájit. Není to tak, že by jsi tomu přiřadil nějakou pravděpodobnost a na základě ní se pak choval, že bys klasicky akceptoval tu informaci. Ty tomu věříš.
    • Dělíš svět na nás, dobré spiklence, ty zlé a ty ostatní, méněcenné bezvěrce hodné pohrdání.
    • To všechno na základě textů, které ti dodal někdo jiný.
    • Žádná sebereflexe, zkoumání motivů toho, kdo k tobě mluví, aby ses podíval na to proč ti to říká, místo toho co ti říká. Žádné zkoumání, jak moc je něco takového pravděpodobné, prostě papi ňamy, tohle nejsou mainstreamová média, takže musí být automaticky správně.
    • Žádná diskuze s bezvěrci. Když tvojí myšlenku nepřijmou, tak jsou automaticky zmanipulování blbci a méněcení nechápavci, zcela dle "kdo nejde s námi, jde proti nám".
    Nejprve by z nás sedřeli kůži, a pak ještě obětovali modlám, aby nás bylo méně.
    Jo, a taky by jedli malé děti! Schválně zkus obhájit tu myšlenku, proč si něco takového myslíš a na základě čeho. Jako axiomy používej jen původní tvrzení a artefakty Zlounů.
    28.8.2013 21:20 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    člověče, ani jsem to nemohl dočíst; žádné škatulkování jsem nedělal a už vůbec ne u svých rodičů; neschopnými a blbými bych je také nikdy nenazval; všech těch negativních dopadů si všímám, protože nejsem slepej a vím dobře jak ve stejných situacích rodiče jednali před léty a jak jednají dneska (například při nemoci mé babičky); sám jsem nikdy žádnou extra vysokou funkci nezastával a tudíž se počítám do stejné třídy (jestli se to tak dá nazvat); jediné moje plus bylo to, že jsem dikybohu mohl studovat déle a mít tak trochu víc času na to, abych se jazyk naučil a mohu si tak přečíst něco i ze světa; nevim co sem pořád montuješ nějaké prvky z náboženství a navíc ani nenapíšeš o které má jít; je to s tebou prostě marný hochu
    27.8.2013 23:31 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Tak nějak. Hmotné věci jako půda a ropa nejsou hlavním (konečným) cílem. Někde jsem četl, že po nastolení takového řádu bude snahou vrátit se k prosté ruční výrobě a zastavit pokrok (ten co ho oni sami podněcovali, aby zvítězili), který je pouze zdrojem rozkolů a neposlušnosti v každé společnosti. Také strojní výrobou dochází při konkurenci k nadvýrobě, která způsobuje postupné znehodnocení měny. Stejně tak automobil je jen zdrojem nežádoucí svobody. Prostě, ropa pak nebude potřeba (ona stejně dojde). Bude to jako ve starém Římě . -- Já sice v takovej konec nevěřim, ale přijde mi to celkem logické a dobře promyšlené.
    Bystroushaak avatar 28.8.2013 00:05 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Někde jsem četl, že po nastolení takového řádu bude snahou vrátit se k prosté ruční výrobě a zastavit pokrok (ten co ho oni sami podněcovali, aby zvítězili), který je pouze zdrojem rozkolů a neposlušnosti v každé společnosti.
    Jo. To bude pro Zlouny strašně fajn. Proč by to proboha měli dělat? Dejme tomu, že jsem Zloun a mám tolik peněz a vlivu, že s nimi můžu udělat úplně cokoliv, včetně zavedení nového světového řádu. Proč bych proboha měl chtít žít na nižší úrovni antiky? Marně přemýšlím, jakou by to mělo pro Zlouny výhodu.

    BTW: Kam na tyhle informace všichni chodíte? To vychází nějaký Illuminátův deník, kam si poznamenávají plány, nebo co?
    28.8.2013 00:33 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Prostě proto, že tady jde jenom o moc a nadvládu, a taky proto že zdroje nejsou nevyčarpatelné. A hlavně vůbec nevíš co jsou peníze. Myslíš si že peníze budou mít v jednolitém společenství (bez válek) stejnou hodnotu, jakou si přinesou ze současného rozložení světa :). Tak si vzpomeň na dobu nedávno minulou -- takový převrat v menší už jsme tu měli po válce, a pak následovala měnová reforma; rázem z peněz nebylo nic. Množství peněz ve státě a jejich hodnota jsou přímoúměrné míře "zotročení", kterému rozbroje a války vždy jen přidávají.
    Bystroushaak avatar 28.8.2013 00:49 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Prostě proto, že tady jde jenom o moc a nadvládu, a taky proto že zdroje nejsou nevyčarpatelné.
    Aha. Ono o to někdy v historii lidstva nešlo? Nějak jsem to nezaznamenal.
    A hlavně vůbec nevíš co jsou peníze.
    Neříkej mi co vím a nevím, ano? Neznáme se a nelíbí se mi, když mi vnucuješ názory.
    Myslíš si že peníze budou mít v jednolitém společenství (bez válek) stejnou hodnotu, jakou si přinesou ze současného rozložení světa :).
    Já na to nemám názor. Prostě je mi to ukradené, tak mi přestaň cpát do úst věci, které jsem nikdy neřekl. Vůbec celkově moc nechápu, co je to tu pořád s tou posedlostí penězi. No tak nebudou mít hodnotu, no a? Místo nich si lidi udělají prostě něco jiného, i kdyby to měly být zátky od piva. A nebo ne a bude se směňovat zboží za zboží.
    Tak si vzpomeň na dobu nedávno minulou -- takový převrat v menší už jsme tu měli po válce, a pak následovala měnová reforma; rázem z peněz nebylo nic.
    Ha, a byl to konec světa a vlastně jsme už po smrti. Nebo počkat, že by se lidi oklepali a šli dál?
    Množství peněz ve státě a jejich hodnota jsou přímoúměrné míře "zotročení", kterému rozbroje a války vždy jen přidávají.
    No a? K čemu mi tahle informace jako má být i za předpokladu, že by byla zcela pravdivá?


    Čím dál víc mi připomínáte náboženství. Jen prostě není v módě satan, tak se musí brojit proti něčemu jinému. Koncept je ale stejný - tady je zlo, proti tomu se budeme vymezovat, kdo nejde s námi, ten jde proti nám a pokud se k nám přidáš, budeš nějak nejasně spasen, možná, někdy.
    28.8.2013 09:10 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Čím dál víc mi připomínáte náboženství.

    Ne, naopak. Pravda ma zvlastni vlastnost, a to tu, ze nikdy neumira, snazic se dostat na povrch.

    Jen prostě není v módě satan, tak se musí brojit proti něčemu jinému.

    Dam ti otazku, kdyz tu mame jasne dukazy, jake zverstva se pachaji apod. tak to musime drzet hubu? Necinne prihlizet a delat, ze nam je to jedno?

    kdo nejde s námi, ten jde proti nám a pokud se k nám přidáš, budeš nějak nejasně spasen, možná, někdy.

    Ne, akorat se snazim argumentovat proti, snazit se mu prezentovat, ze tady je zadrhel. Vzdy mavnu rukou, jestli je to dotycnemu cloveku jedno / anebo nesouhlasi. Je to jen obycejna diskuse, ne pochod po Champs-Élysées s kalasnikovama v ruce. Takze zadne proti nam neni.
    Bystroushaak avatar 28.8.2013 16:42 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Ne, naopak. Pravda ma zvlastni vlastnost, a to tu, ze nikdy neumira, snazic se dostat na povrch.
    Tuhle vlastnost má cokoliv, co se jako mem šíří mezi lidmi.
    Dam ti otazku, kdyz tu mame jasne dukazy, jake zverstva se pachaji apod. tak to musime drzet hubu? Necinne prihlizet a delat, ze nam je to jedno?
    Samozřejmě že nemusíš. Proč teda ale nečinně přihlížíš? Nebo snad píšeš ze Sýrie, kde jsi se s puškou v ruce přidal k jedné ze stran?
    28.8.2013 16:51 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Nebo snad píšeš ze Sýrie, kde jsi se s puškou v ruce přidal k jedné ze stran?

    A jak bych proboha mohl? Narozdil od tebe se tu snazim trochu informovat lidi, ty tu zatim jen trollis.
    Bystroushaak avatar 28.8.2013 17:07 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    A jak bych proboha mohl?
    To člověk takhle zvedne prdel, odjede do Syrie a nabídne se tam jako žoldák jedné ze stran, se kterou sympatizuje. Dnes je to prý v módě.
    Narozdil od tebe se tu snazim trochu informovat lidi, ty tu zatim jen trollis.
    Takže vlastně nečinně přihlížíš, že? Od všech ostatních se lišíš jen tím, že si myslíš, že několika příspěvky v diskuzi bojuješ (proti komu proboha?).
    28.8.2013 17:14 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    No jak myslis. Ja se dal hadat nechci.
    Agent avatar 27.8.2013 23:25 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Dneska jsem čet článek od Petra Schnura kde píše, že už někdy v květnu bylo zajištěno množství sarinu na tureckém území v ubytovnách islamistů, v Iráku zadrženi příslušníci alkajdy s chemickou laboratoří. Tato fakta byla tiše odložena ad acta, protože se nehodila do krámu.

    Záminka se dycky najde. Dřív bylo v módě zapalování různých budov, čtvrtí, dnes jsme kapku pokročili. Trocha chemie ať jdeme s dobou. Co si vymyslí příště?

    Jen by mě zajímalo, jestli si amíci myslí, že těm jejich průhledným záminkám někdo ještě věří?
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    28.8.2013 00:00 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    V protektorátu se tady u nás před zatčením 50 židů a 50 marxistů rozšířila zpráva o tom, že marxistický vyvrhel polil několika příslušníkům SS záda kyselinou; pravda to samozřejmě nebyla. Zdá se, že je to furt stejná pohádka.
    Jardík avatar 28.8.2013 13:22 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    V tom odkazovaným článku jsou na to i odkazy, je to tak. Zadrženi byli 'rebelové' ze sarinem, dokonce několikrát. Média mlčí a papouškují slova své modly.
    Věřím v jednoho Boha.
    gtz avatar 28.8.2013 00:18 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    No jsem zvědav jak dlouho nám VB bude tuto diskusi trpět a za jak dlouho dostane poskytovatel žádost, aby poskytl informace o lidech zúčastňující se této diskuse. Celý tento stát je posratý z toho co jim nařídí velký spojenec. Pokud ovšem už dávno někde nehrčí nějaká černá krabička propojená optikou přímo někam ...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Bystroushaak avatar 28.8.2013 00:37 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Ta černá krabička by měla hrčet u každého poskytovatele.

    Jinak co tě vede k názoru, že na jakémkoliv příspěvku, který sem kdo hodil by mohlo záležet? Vždyť je to jen kopa keců a ventilace frustrace.
    Jardík avatar 28.8.2013 13:27 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Proč by ji neměli trpět? Mám svobodu slova a vyjadřuji své názory. Nikomu je nevtloukám a neříkám, že je to ta jediná pravda, kterou každý musí uznávat. Cílem článku není vyvolávat nenávist, ale o situaci informovat, aby se nad ní zamysleli ostatní a popř. se ji snažili řešit. To, že Obama podporuje teroristy, a státy, které podporují Obamu je podporují nepřímo, je prokázaný fakt. To, že Obama porušuje mezinárodní právo je fakt. To že se dopouští nehumáního mučení je fakt.
    Věřím v jednoho Boha.
    28.8.2013 21:02 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    a když tak co,... větší odvaha Čechům vždycky chyběla, proto se tady tomu zlu u nás tak dobře daří a dařilo. Čech se nikdy bránit se zbraní nebude, tak aspoň tu hubu otevřít musíme, ať to stojí, co to stojí.
    28.8.2013 16:41 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Jardík avatar 28.8.2013 17:17 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Kéž by to něco změnilo. Bojím se, že už se jim chce tak vraždit, že to budou ignorovat, natož aby se o tom zmínila televize. A pokud se o tom zmíní, tak řeknou "Ale Obama jí nevěří, protože má jasný důkaz - jeho domněnku".
    Věřím v jednoho Boha.
    28.8.2013 17:22 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Asi tak... kazdopadne jestli tam Obama vletne bez povoleni OSN a RB OSN, tak se jedna o terorismus (vim, ze uz se to stalo mnohokrat, avsak tentokrat ma OSN dukazy, ktere svedci proti povstalcum).

    Citace prvni vety z Wikipedie: Terorismus je užití násilí nebo hrozby násilím s cílem zastrašit protivníka a dosáhnout politických cílů.
    gtz avatar 28.8.2013 18:37 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Už někdy v červnu se psalo, že turečtí vojáci zadrželi členy Syrské opozice s 2l nádobou, která obsahovala sarin. A pokud je jednou chytli, tak podruhé se chytnout nedají.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    28.8.2013 19:38 luko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    celkom fajn je "K Vecnemu miru" od Kanta

    a pozriet si film Great Dictator, ten s C. Chaplinom
    29.8.2013 22:55 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    k tomu prvnímu videu (we are going to take down seven countries in five years ...) jsem našel v knize Analýza od M.Dolejšího na str. 24 toto:

    Vznik Velkého Izraele předpokládá nejen udržení a osídlení dosud Izraelem okupovaných zemí Jordánska, Sýrie a Egypta, ale okupaci dalsích (Libanon, Libye, atd.). (...všechny jenž podle biblické představy jsou od Eufratu až po Libyi)

    (vydáno v r. 1990)
    30.8.2013 12:49 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    to první video už na youtube není :)
    30.8.2013 13:09 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    a to stejné v druhém odkazu se mi už nenačte ?
    Jardík avatar 30.8.2013 13:25 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    No mám to všechno stažený, ale nevím, jestli je ok to reuploadnout kvůli copyrightu. Zkusím napsat autorovi, jestli najdu adresu.
    Věřím v jednoho Boha.
    Jardík avatar 30.8.2013 13:36 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    Tady je proč. Říká tam, že udělá nový video bez zmínění těch dokumentů.
    Věřím v jednoho Boha.
    30.8.2013 13:47 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Update II, Teroristický útok proti Sýrii II
    to nemusíš, dá se to vygoooooglovat, když napíšeš vyše zmíněné anglické

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.