abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:33 | Komunita

    Výsledek hlasování: Výchozím grafickým motivem Debianu 13 aneb Trixie bude Ceratopsian.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 15:11 | IT novinky

    Rodina jednodeskových počítačů Orange Pi se rozrostla (𝕏) o Orange Pi 5 Ultra.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    dnes 14:33 | Nová verze

    Mobilní Datovka, tj. svobodná aplikace pro přístup k datovým schránkám pro zařízení s operačním systémem iOS a Android, byla vydána v nové verzi 2.2.0. Nově lze nastavit vlastní obrázky pro jednotlivé datové schránky pro jejich lepší identifikaci v seznamu schránek. Přidán byl editor vnitřních nastavení aplikace, který slouží jako přehled všech hodnot, které aplikace udržuje.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Komunita

    Společnost DuckDuckGo stojící za stejnojmenným vyhledávačem letos věnovala 1,1 milionu dolarů na podporu digitálních práv, online soukromí a lepšího internetového ekosystému. Peníze byly rozděleny mezi Electronic Frontier Foundation (EFF), Public Knowledge, ARTICLE 19, Demand Progress, European Digital Rights (EDRi), Fight for the Future, The Markup, OpenMedia, Restore the Fourth, Signal, Surveillance Technology Oversight

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 02:11 | Nová verze

    LibrePCB, tj. svobodný multiplatformní softwarový nástroj pro návrh desek plošných spojů (PCB), byl vydán ve verzi 1.2.0. Přehled novinek v příspěvku na blogu a v aktualizované dokumentaci. Vypíchnut je import knihoven KiCadu. Zdrojové kódy LibrePCB jsou k dispozici na GitHubu pod licencí GPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 01:33 | Upozornění

    Při mezinárodní operaci byla zablokována pokročilá služba pro šifrovanou komunikaci MATRIX, oznámil úřad pro evropskou justiční spolupráci Eurojust. K uzavření služby podle něj vedlo vyšetřování společného týmu, na němž se podílely francouzské a nizozemské úřady a který byl zřízen při Eurojustu. Službu podle něj využívaly kriminální živly. Tato služba MATRIX nemá nic společného s nadací Matrix a protokolem Matrix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    včera 18:55 | IT novinky

    Národní filmový archiv spustil nový YouTube kanál Filmová klasika, který veřejnosti postupně zpřístupní vybrané české filmy. Nabídne především tituly, které obecenstvo v běžné nabídce televizí nebo VOD platforem nenajde. Dnes v 18:00 kanál odstartoval kultovním snímkem Kouř režiséra Tomáše Vorla. Divačky a diváci se pak každý týden budou moci těšit na dva nové filmy, které se na novém kanálu objeví vždy v úterý a v pátek. Spolu s Kouřem nabídla Filmová klasika ještě další desítku filmů ke zhlédnutí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 39
    včera 12:55 | IT novinky

    Příspěvek na blogu Raspberry Pi informuje, že Steam Link běží už i na Raspberry Pi 5. Nejnovější verze podporuje H.264 (1080p s 144 FPS) i HEVC (4K s 60 FPS a 1080p s 240 FPS).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 05:00 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za listopad (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 03:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.2 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    26.9. 13:47 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Já nevím co se ještě musí stát, aby lidem došlo že pojišťovny nejsou od toho aby něco platily:

    Koupili dům, hned ho pojistili a za pár dní ho zbourala voda. Nic nedostanete, řekli jim v pojišťovně

    A někteří jsou prostě nepoučitelní:

    Začala jsem brečet. Ženě v Rožnově vyplavila velká voda domek už potřetí

    Píseň mě napadla spíš tahle:

    Traband - Kalná řeka
    27.9. 21:16 bingo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Rozdil mezi pojistenim a ruletou je ze v rulete se da i vyhrat, v pojisteni nikdy nevyhrajete tam dostanete vzdy min nez tam vlozite! Pojisteni by melo byt ve vyssim stupni hazardu. Pojisteni poskytuji krvelacne nemecke koncerny a jejich dcery.
    28.9. 07:08 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Píčovina.

    Jednak samotné tvrdenie je nezmysel (čo vidí každý, aké sú vo väčšine prípadov pomery poistného a vyplateného plnenia), ale predovšetkým účel poistenia nie je zbohatnúť, ale zmeniť nízke riziko vysokej až likvidačnej straty za 100 % riziko malej až zanedbateľnej straty. Keď má niekto flotilu 1000 áut, tak pochopiteľne nemá zmysel platiť havarijné poistenie. To ostatne platí aj pre portfólio 1000 domov, ale musia byť v dostatočne rôznych lokalitách, aby tam nebolo riziko spoločnej udalosti.
    28.9. 23:08 bingo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Jednak samotné tvrdenie je nezmysel (čo vidí každý, aké sú vo väčšine prípadov pomery poistného a vyplateného plnenia)
    Ja pripady lidi, kolik pak dostanou neznam a ty? Ale jinak vim, jaky maji ty charitni koncerny obrovskou snahu poskytovat sve sluzby treba i cine, rusku apod. nic za to v podstate nechteji staci jim si postavit v kazdy zemi jen maly mrakodrap aby jim ta charita sla lepe od ruky;-)
    26.9. 13:58 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Myslim, ze je kazdeho riziko, kde si postavi svuj dum za sve penize. Pokud si jej tam chce postavit, stat by se do toho nemel montovat.

    A wc? V nouzi poslouzi dira na dvore ci jen obycejny kbelik... Je to humus ,ale prezit se da.
    26.9. 14:10 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    A jinak musim potvrdit to tragicke nasazeni mladistvych dobrovolniku. Pomahal jsem u znameho, bylo tam par kluku okolo 15-20 let. Kazdy mel v ruce iphone a na hlave komedii z barbershopu, ale kdyz meli vzit do ruky lopatu a jit kydat hovna ze sklepa, tak se mohli zblaznit :-D
    26.9. 14:24 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Tak naštěstí tam bylo dost starých, co tu práci odvedli. Tak nač si stěžuješ.
    27.9. 08:24 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Nac si stezuji? Vlastne na nic. Jen konstatuji realitu, ktera se tam udala :-D A btw nejsem stary, ani omylem :-D
    26.9. 14:28 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    To jsou mi ale pohádky.
    Včera jsem telefonoval se svými kamarády.
    Ty žádné kamarády nemáš.
    Stržené šprajclé mosty.
    Jasně, takových mostů to strhlo.
    Ovšem jako nejhorší vyhodnotil balvany, jimiž byly v rámci „protipovodňových opatření” zpevněny břehy. Ta voda je totiž vzala sebou a semlely vše co jim přišlo do cesty.
    Kamarádi z lesa jsou očividně odborníci.

    26.9. 16:23 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Kamarádi z lesa jsou očividně odborníci.

    Rozhodně větší než ty. Tohle je třeba jeden z nich viz.

    26.9. 20:48 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Alesi, nemuzes povazovat kazdeho v televizi za sveho kamarada...
    26.9. 22:39 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Plkáš nesmysly o lidech, o kterých nic nevíš. Takže stáhni půlky a drž se zpět. S Biminijim se znám od roku 1991 a spolu s ním patřím do oné „úzké skupiny znalců”. A ne. Nepsal jsem ten text. Psal ho jiný kámoš, který má na kontě víc publikací, než si ty přečetl za celý svůj život.
    26.9. 20:47 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Ty kameny v rece, to se musi zazit. Pripadas si pak malej jako nekde v poradnych horach.

    Co se tyka prehrad, tak pred (vice nez) sto lety bylo v Jizerskych horach nekolik povodni s takovymi skodami, ze se mistni dopocitali k tomu, ze se vyplati postavit skupinu prehrad a postavili je. Jedna se kratce po stavbe protrhla, ostatni stoji dodnes a zajimalo by me, jestli "si na sebe vydelaly". Predpokladam, ze ano, ale klidne nekdo muzete dodat nejaky pribeh o povodni na jizni strane Jizerskych hor za poslednich sto let.
    26.9. 22:48 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním

    Všem doporučuji knihu: BLACKBOURN, David: Podmaňování přírody: voda, krajina a vytváření moderního Německa.. 1. vyd. Praha: BB/art, 2009. ISBN 9788073815981. S. 446.

    Pokud si někdo myslí, že je České republice ta kniha na hony vzdálená, tak se hluboce mýlí, neboť je tam nemalá část věnována právě tomu, k jakým změnám došlo v oblasti horního Slezska po jeho anexi Pruskem. Dnes jde o oblast jižního Polska, bezprostředně sousedící s ČR, která byla postižena v roce 1997 povodní ještě více než ta část Slezska co je na straně ČR.

    27.9. 07:37 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Zajímá tě jestli sis na sebe vydělaly nebo jestli se vyplatily? Mě to druhé. Jak tam dopadly následující povodně? Za sto let už by se něco usuzovat dalo.

    Nedávno jsem tu zmiňoval Les království, kde je prasklá hráz už od stavby. V roce 2000 udržela tisíciletou vodu, i když přetekla. Letos nepřetekla, byla vypuštěná, takže pod ní žádné větší záplavy nebyly :)
    26.9. 19:22 VoDo | skóre: 11 | blog: Archi3mini
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    morava no srat na ne maj bydlet na kopci picusove ozraty
    btw I use Archi3 :) Someday you will own nothing and be happy
    27.9. 06:55 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Severní morava a Morava o které píšeš ty z pohledu pepíka jsou jiné místa.
    27.9. 09:19 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Morava je fajn, az na brno tedy.
    27.9. 16:48 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    njn, Brno...
    27.9. 09:14 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Přitom by stačilo jediné. Nepovolit jakoukoliv výstavbu v rizikové lokalitě.
    27.9. 10:44 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Co si o sobe myslis? Pokud nekdo chce podstoupit riziko, at si postavi co chce a kde chce. Co ma byt statnim kurvam do toho, aby lidem rikaly, kde smi a nesmi stavet? Kde se vubec v tobe bere ta drzost, ze chces ostatnim diktovat?
    28.9. 18:53 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Když někomu přiřknete právo rozhodovat o tom, kde si může postavit dům, proč byste druhým upíral právo rozhodovat o tom, že tam ten dům nebude?
    30.9. 08:13 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Kazdy, at si rozhoduje o svem majetku! Kdyz se nekdo rozhodne nepostavit si dum na svem pozemku, je to jeho volba stejne tak, jako kdyz se rozhodne to tam postavit!!! Statu by do toho nemelo nic byt!
    30.9. 16:25 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Špatně jsem pochopil. Takže ne kdekoliv, ale na svém pozemku. I tak. To, že je ten pozemek "váš" vám garantuje právě ten stát, pokud se nepletu, respektive zákony té země. Pokud vám stát poskytuje v tomto směru nějaké záruky, pak mi nepřijde divné, že vás ve vašem vlastnickém právu má právo omezit. Například vám nepovolí postavit v historické zástavbě, nebo chráněné přírodní lokalitě z ničeho nic mrakodrap, Dokonce vám v naší demokratické vlasti mohou pozemek vyvlastnit. :-)
    30.9. 20:07 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    "v naší demokratické vlasti" - diky, pobavilo, abicko potrebuje vicero humoristickych prispevku.
    1.10. 10:08 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Ty snad jeste podlehas iluzi, ze demokracie je svoboda? Ne. To, co mame, je presne demokracie se vsim vsudy a se vsemi dusledky. A ano, je to spatne zrizeni. Statni zlo je legitimizovano demokratickou radoby vetsinou a jeste se to oveckam prodava, jak si toho maji vazit, protoze svoboda a demokracie :-D :-D :-D Proste genialni marketing totalitniho statu :-D
    1.10. 17:59 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    svoboda nema moc spolecneho s demokracii a ne, CR fakt neni demokraticka, spise socialisticka.
    2.10. 10:10 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Tak zalezi, jak demokracii definujes. Podle obecne definice CR demokraticka je, ale to neznamena nic dobreho a rozhodne to neznamena svobodu. A ano, socialismus zde mame cim dale tim vice. ;-)
    1.10. 09:59 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    ale na svém pozemku
    Jisteze. Soukrome vlastnictvi je svate.
    To, že je ten pozemek "váš" vám garantuje právě ten stát
    Ne, to je blbost. Soukrome vlastnictvi vznika i bez statu a je vymahano ruznymi zpusoby. Rozhodne k tomu neni podminkou existence vseobjimajiciho statniho zrizeni.
    pak mi nepřijde divné, že vás ve vašem vlastnickém právu má právo omezit
    Mne to divne prijde, jelikoz pokud ti nekdo limituje moznosti nakladani s majetkem, pak ti tento majetek castecne vyvlastnuje. Ergo ti bere svobody, ergo na tobe pacha nasili. Ale to ovecka zboznujici svuj stat asi nepochopi. Bee? :-)
    Dokonce vám v naší demokratické vlasti mohou pozemek vyvlastnit
    Dekuji za pripomenuti a ano, je to prasarna, jelikoz demokracie nerovna se svoboda. Ani omylem a cim dale tim vice.
    1.10. 16:57 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Ano, to je ideál. Ale já se snažím vysvětlit, z jakého titulu má právě státní aparát právo u nás i jinde zasahovat do soukromého vlastnictví. Zeptám se jinak. Máte dnes možnost žít jinde, než na území "spravované" nějakým státem? Já myslím, že ne.
    2.10. 10:10 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Stat neni legitimnim vlastnikem zadneho uzemi a pacha na lidech nasili, ergo nema zadna prava. A kde muzu zit ci ne je irelevantni, ja chci zit zde, a proto chci stat minimalizovat ci zrusit.
    2.10. 06:37 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    2.10. 10:49 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Nevim, co toto ma byt za argument? Ze je bordel v chudem rozvojovem korupci prolezlem state? Tu korucpi umoznuje prave stat, prerozdelovani a statni mocensky aparat.
    1.10. 12:53 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním

    Stačí se podívat co byli zač zakladatelé Demokratické strany v USA a jak to vypadalo když byli u moci v USA před občanskou válkou. Otrokář vedle otrokáře.

    2.10. 06:40 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Po občanské válce demokrati založili Ku-Klux-Klan.
    2.10. 13:34 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Kdyby jenom to. Stačí si dát tu práci a porovnat data kdo stál u vesla USA v době kdy rozpoutaly nějakou tu intervenční válku. A kdo ji naopak uťal.
    4.10. 08:59 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Tehdy KKK svou úlohu splnil, zabránil bývalým otrokům volit republikány. Asi ho teď budou muset restartovat :-D

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/volby-usa-mala-velka-rebelie-cernosskych-mladiku-chteji-volit-donalda-trumpa-261363
    regine2 avatar 27.9. 09:25 regine2 | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním

    Souhlas s malomyslností lidí, opětně stavět v zátopových oblastech. Za mne vzor: Černovír u Olomouc + Lazce. Předměstí 2 krát vytopená a furt v nich staví. Protipovodňová opatření jsou, ale nikdo je neudržuje, ba naopak narušuje, zvířena i lidé.

    @autor - "Komunistického hesla „Poručíme větru, dešti”" - Není komunistické (nemám rád falešné modifikace), ale vytvořené celosvětově v padesátých letech (USA, Francie, Německo, Itálie, Anglie ... gigantické přehrady se zanesenými dny a pod hrází sahara, 100 kilometrové často betonové kanály jež jsou drahé na údržbu a přesto v těchto oblastech jsou záplavy, ...

    z mnoha článků na netu

    Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.
    27.9. 10:09 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Souhlas s malomyslností lidí, opětně stavět v zátopových oblastech
    Je kazdeho vec, kde vlastni pozemek a kde se rozhodne postavit dum. Stat by mu to zakazovat nemel. Samozrejme se nemusi najit pojistovna, ktera takovy dum pojisti, a opet zde plati, ze stat by nemel pojistovnu nutit pojistit nejaky majetek (i cloveka).
    27.9. 16:51 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    presne tak... mame barak na Floride a vicemene kazdy rok dojde k nejakemu poskozeni kvuli tropicke bouri. Par pojistoven skrachovalo, par pojistoven se nabalilo, par pojistoven furt normalne funguje. No a kazdy rok se zveda s ohledem na rok predesli pojisteni, ted platime snad $9k rocne, minuly rok to bylo $6k.
    30.9. 08:14 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Souhlas. Volny trh toto proste resi sam. Netreba statnich zasahu! Ale to hloupi zastanci statu nechapat.
    27.9. 11:31 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Neříkám, že by tak neuvažovali i jinde, ale zpívali si o tom komouši.
    Gréta avatar 27.9. 14:00 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    "Komunistického hesla „Poručíme větru, dešti”" - Není komunistické

    to je jedna z pohadek vod vaclava čtvrtka hele boužel ji komunisti vzali vážně a začali ji věřit a věřej ji dodneška viz třeba poroučení klimatu skrz danění sodovkovýho plynu :D škoda že rači neuvěřili na křemilka a vochomurku nebo vílu amalku, bejvali by naďáli míň škod :O :/

    Gréta avatar 27.9. 13:55 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Ovšem jako nejhorší vyhodnotil balvany, jimiž byly v rámci „protipovodňových opatření” zpevněny břehy. Ta voda je totiž vzala sebou a semlely vše co jim přišlo do cesty.

    nahodou tydlecty starodávný regulace řek fungovaly celkem dobře potiž je vtom že to dneska nikdo neudržuje a když se projdeš někde podýl ňáký tý řeky tak uvidíš jak v tý regulaci toku všude možně rostou stromy, jak sou někde ty šutry vyvalený z břehu nebo rovnou rozkradený, jak sou ty jezy polorozpadlý nebo jak se topěj v bahně :O :/ :O :/

    trošku to připomíná jako když barbaři dobyli řim a najednou se tak zmocnili různejch pokročilejch staveb který by nikdy nedokázali vytvořit ale hlavně je neuměli ani udržovat a postupně se jim to skoro všecko rozpadlo, stejně tak současná libtardokracie nedokáže udržovat todlecto dědictví :D

    27.9. 15:40 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Znáš Nadaci od Asimova? Tam ten rozpad je zmíněný hned někde ze začátku.
    27.9. 21:08 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    taky Chvalozpěv na Leibowitze je super - ten je teď blíž, než Nadace bych řekl. A snad nějaký idiot nespustí rovnou Threads…
    28.9. 07:09 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    V tom případě bys asi prožil Konec srpna v hotelu Ozon.
    28.9. 07:25 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    jak jsem psal - doufám, že to nějaký idiot nespustí
    28.9. 10:38 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Poté, co některé skupiny v Pentagonu usoudily že jaderná válka se dá vyhrát s přijatelnými ztrátami, jsem doufat přestal.

    Jak velká část Evropy blikající stronciem je přijatelná ztráta pro USA? ;-)
    28.9. 11:17 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    vina usa to nebude
    28.9. 14:36 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Takže 2. světová nebyla vina Hitlera? Mohl za ní Beneš?
    28.9. 17:21 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    na tebe dost slabý pokus o únik
    28.9. 17:52 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním

    Beneš nahrál Hitlerovi na smeč, ale na rozpoutání války vliv neměl. I když ji uvítal, protože mu pomohla dostat se zpátky na výsluní.

    Ovšem to, že k ní vůbec došlo byla vina nenažraných francouzů, co se chtěli zahojit na poraženém Německu. Mimochodem, současná Macronova politika rovněž situaci pěkně graduje. Hitler a ti jeho blázniví pohůnci by se bez toho nikdy nedostali k veslu.

    USA se z toho poučily, protože bez zázemí v Japonsku, by si nemohli dovolit angažmá v Korejské válce, ani jiné své geopolitické hrátky na dálném východě.

    28.9. 19:06 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    ty vole, nekaž mu to :-D
    28.9. 22:57 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Vůbec to nekazí, právě naopak. Uvědom si že Německo v roce 1918 nebylo poražené, a kdyby v Reichu nepanoval téměř hladomor, mohlo ještě americkým vojákům kvalitně nakopat prdele.
    29.9. 06:36 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    víš ty alespon zhruba, kolikátý je rok?

    ohledně toho atomu už ti dole napověděl jabko, ale to ti je tak nějak putna viď? :-)
    30.9. 20:09 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Radovane, kdyz si chybel na hodinach dejepisu, zajed si nekdy do DE do nektereho vetsiho muzea a podivej se jaka bida byla v 1918 v DE a taky se dovzdelas i ohledne toho jestli bylo porazene nebo ne. Jiste, kdyby nemcum pecene holuby letaly do huby, kdyby meli o 10M vojaku vice a 10M tanku a 10M lodi vice tak by mozna tu valku i vyhrali... kdyb bylo kdyby...
    29.9. 00:56 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Jak velká část Evropy blikající stronciem je přijatelná ztráta pro USA? ;-)
    Ty nesledujes predpoved pocasi?
    usoudily že jaderná válka se dá vyhrát s přijatelnými ztrátami, jsem doufat přestal.
    A ted, co si o tom mysli vas prezident, ten s tim cervenym tlacitkem.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    29.9. 09:50 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Spíš si vzpomeň jak se na to lampasáci nedočkáním třesou:

    Cvičíme na černý scénář s jadernými zbraněmi a velkou válku, řekl vojákům Řehka

    A pošli další peníze, aspoň padesát milionů:

    Sbírka na vrtulník pro Ukrajinu se zasekla. „Je předražený,“ zní z nadace

    Jo, a pošli také další předraženou munici, která vybuchuje při výstřelu a likviduje ukrajinské zbraně a kanónenfutr :-D
    29.9. 11:19 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Cvičíme na černý scénář s jadernými zbraněmi a velkou válku, řekl vojákům Řehka
    Kdyz te rusko zapise na seznam nepratelskych statu hned vedle USA, je dobre byt pripraven. Chapu to do jiste miry jako selhani, ze se na takovou vec pripravuji az ted. Ty uz mas mavatka na vitani rude armady davno v plnne pohotovosti.

    Jo, a uz sis pozadal o humanitarni pomoc?
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    29.9. 12:04 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Příloha:
    Když se snažíš být nejnepřátelštější ze všech lokajských států, nediv se že vyhraješ první atomovku. Třeba na Pardubice - Synthesia, Explosia, Paramo, a půlka evropské výroby výbušnin skončí. A tvoje hajlování také. Což je pro USA přijatelná ztráta.

    Mimochodem, copak se to nedávno promenádovalo za tvoje kámoše u Koreněva v duchu nejlepších ukrajinských tradic? Ten ruský dědek, kterého tam šikanovali, se ještě nenašel. Asi hnije někde v jámě. Viz příloha ;-)

    Humanitární pomoc pošli tradičně sem:

    https://www.novinky.cz/clanek/krimi-podvodnici-vybrali-pres-milion-pro-ukrajinu-za-penize-cestovali-po-svete-40489794
    29.9. 13:09 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Když se snažíš být nejnepřátelštější ze všech lokajských států, nediv se že vyhraješ první atomovku. Třeba na Pardubice - Synthesia, Explosia, Paramo, a půlka evropské výroby výbušnin skončí. A tvoje hajlování také. Což je pro USA přijatelná ztráta.
    Pujcim si slova vaseho prezidenta. Ano, bude to katastrofa pro lidstvo a cely svet. Ale proc bychom potrebovali Synthesii, Explosii, Paramo a pulku evropske vyroby vybusnin, ve svete, kde neni rusko?
    Mimochodem, copak se to nedávno promenádovalo za tvoje kámoše u Koreněva v duchu nejlepších ukrajinských tradic?
    Moje kamose? Hele, nevim, kdo je ten pan, ale vim jiste, ze kdyby sem zase napochodovali panove s bleskama na cepici, ty bys s tim problem nemel.
    Viz příloha ;-)
    Skoda, ze je ta fotka tak blbe orezana, ve zbyvajici casti bys mohl videt to letadlo, ktere narazilo do Pentagonu a cislo toho BUKu, co ho sestrelilo. Ale original si urcite najdes sam.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    29.9. 18:01 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Ten pán s blesky na přilbě je tvůj kamarád, kterého hajlování a německé nadávky (například "russische schweine") ochotně financuješ. Hledat nic nemusím, to je výřez z videa který jsem vyřízl speciálně pro tebe.

    Na dopadení dotyčného ukronácka páchajícího válečný zločin je nepřekvapivě vypsaná odměna.

    Jsi si jistý že víš co narazilo do Pentagonu? Najdi tu fotku před zřícením venkovní stěny a dokaž to. Na ní je totiž otisk ve fasádě.
    29.9. 19:13 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    jako je to celkem tvoje věc jo, ale nemáš někdy pocit, že bys měl změnit téma? zatím drtivá většina tvých argumentů nesnese setkání s realitou

    třeba mě by zajímalo, kam teda zmizelo AA77 když teda nenarazilo do pentagonu - víš? jako kde je teď, kde jsou ti lidi z něj a tak. máš na to nějakou teorii?

    29.9. 19:26 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    i když teda pokud hledáš inspiraci třeba tady, nebo tady, tak se u tebe není čemu divit - ale fakt by mě zajímalo, jestli tomu fakt věříš, nebo jestli čekáš, že tomu uvěří někdo jiný...

    (nalezeno na armadnich novinách)
    30.9. 06:49 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Ty říkáš že nenarazilo do Pentagonu. Já říkám že máš najít jednu konkrétní fotografii.
    30.9. 07:35 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    podle mě tam narazilo - já nemám potřebu na tom něco zpochybňovat

    Já se ptám tebe kde je podle tebe

    Odpovíš?

    A nebuď labuť - dej sem tu fotku - určitě ji máš, tak se poděl - ať nám tady rozšíříš obzory pls
    29.9. 21:42 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Hledat nic nemusím, to je výřez z videa který jsem vyřízl speciálně pro tebe.
    Aha, tak jestli je to opravdu ten pan, tak by me zajimalo, proc jsi teda vyrizl z toho obrazku ty nove inkubatory, ktere hrdinna ruda armada osvobodila od tech malych zlych nedonosenych ukronacku?
    Na dopadení dotyčného ukronácka páchajícího válečný zločin je nepřekvapivě vypsaná odměna.
    Jak se vede Girkinovi?
    Na ní je totiž otisk ve fasádě.
    To je docela zajimavy postreh. Prijde mi, ze muraly a celkove umeni na budovach jsou oblibene spis v zemich zapadni evropy, v americe jsem se s tim moc nesetkal.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    27.9. 21:01 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    to, že v anketě chybí možnost “manželství” ukazuje na zoufalou sociální nezkušenost některých zdejších uživatelů
    27.9. 22:25 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Pro zoufalce jako ty je tam možnost "ano, ale jiná".
    28.9. 06:49 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    a že ses ozval zrovna ty :-)
    28.9. 08:08 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Nejsem ženatý. Na to, abys měl potomky nepotřebuješ nutně manželku. A za tu dobu co jsme se ženou, se někteří stačili už i víc než dvakrát oženit a rozvést.
    29.9. 12:29 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    1.10. 10:56 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Je spravne, ze nebudeme dotovani. Vubec ty evropske transfery od bohatsich zemi k chudsim jsou velke zlo krivici trh, svobodu a nici ekonomiku!
    1.10. 13:09 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    OT: jak se dělá u blogu anketa?
    1.10. 13:30 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Správa zápisku → Vlož anketu
    1.10. 17:04 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě k povodním
    Díky...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.