abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    Bylo oznámeno vydání nové verze 8.1 "Hoare" kolekce svobodného softwaru umožňujícího nahrávání, konverzi a streamovaní digitálního zvuku a obrazu FFmpeg (Wikipedie). Doprovodný příspěvek na blogu Khronosu rozebírá kódování a dekódování videa pomocí Vulkan Compute Shaders v FFmpeg.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Zajímavý projekt

    Byl představen open-source a open-hardware prototyp nízkonákladového raketometu kategorie MANPADS, který byl sestaven z běžně dostupné elektroniky a komponent vytištěných na 3D tiskárně. Raketa využívá skládací stabilizační křidélka a canardovou stabilizaci aktivně řízenou palubním letovým počítačem ESP32, vybaveným inerciální měřicí jednotkou MPU6050 (gyroskop a akcelerometr). Přenosné odpalovací zařízení obsahuje GPS,

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    včera 14:22 | IT novinky

    Vědci z univerzity La Sapienza v Římě vyvinuli systém, který dokáže identifikovat jednotlivce pouze na základě toho, jak narušují signály Wi-Fi. Autoři tuto novou technologii nazvali WhoFi. Na rozdíl od tradičních biometrických systémů, jako jsou skenery otisků prstů a rozpoznávání obličeje, nevyžaduje tato metoda přímý fyzický kontakt ani vizuální vstupy. WhoFi může také sledovat jednotlivce na větší ploše než kamera s pevnou polohou; stačí, je-li k dispozici Wi-Fi síť.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 04:22 | Nová verze

    SuperTux (Wikipedie), tj. klasická 2D plošinovka inspirovaná sérií Super Mario, byl vydán v nové verzi 0.7.0. Videoukázka na YouTube. Hrát lze i ve webovém prohlížeči.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 03:11 | Zajímavý projekt

    Ageless Linux je linuxová distribuce vytvořená jako politický protest proti kalifornskému zákonu o věkovém ověřování uživatelů na úrovni OS (AB 1043). Kromě běžného instalačního obrazu je k dispozici i konverzní skript, který kompatibilní systém označí za Ageless Linux a levné jednodeskové počítače v ceně 12$ s předinstalovaným Ageless Linuxem, které se chystají autoři projektu dávat dětem. Ageless Linux je registrován jako operační

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 8
    15.3. 15:33 | Humor

    PimpMyGRC upravuje vzhled toolkitu GNU Radio a přidává alternativní barevná témata. Primárním cílem autora bylo pouze vytvořit tmavé prostředí vhodné pro noční práci, nicméně k dispozici je nakonec celá škála barevných schémat včetně možností různých animací a vizuálních efektů (plameny, matrix, bubliny...), které nepochybně posunou uživatelský zážitek na zcela jinou úroveň. Témata jsou skripty v jazyce Python, které nahrazují

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    15.3. 14:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    15.3. 12:33 | Zajímavý projekt

    FRANK OS je open-source operační systém pro mikrokontrolér RP2350 (s FRANK M2 board) postavený na FreeRTOS, který přetváří tento levný čip na plně funkční počítač s desktopovým uživatelským rozhraním ve stylu Windows 95 se správcem oken, terminálem, prohlížečem souborů a knihovnou aplikací, ovládaný PS/2 myší a klávesnicí, s DVI video výstupem. Otázkou zůstává, zda by 520 KB SRAM stačilo každému 😅.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 4
    14.3. 22:55 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa by měla dostat zhruba deset miliard dolarů (asi 214 miliard Kč) za zprostředkování dohody o převzetí kontroly nad aktivitami sociální sítě TikTok ve Spojených státech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    14.3. 21:33 | Nová verze

    Projekt Debian aktualizoval obrazy stabilní větve „Trixie“ (13.4). Shrnuje opravy za poslední dva měsíce, 111 aktualizovaných balíčků a 67 bezpečnostních hlášení. Opravy se týkají mj. chyb v glibc nebo webovém serveru Apache.

    |🇵🇸 | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1095 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 12.3. 08:56
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Max avatar 16.9.2013 07:22 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Ten zloděj, to je chudák, s takovou ramkou to snad ani nespustí.
    Zdar Max
    PS: jak se taková věc stane?
    Měl jsem sen ... :(
    16.9.2013 09:20 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Notebooky s Fedorou jsou nedostatkové zboží a jsou potřeba. Já mám pro tyhle případy nastevený systém, který bootuje jako první a měl by se snažit připojit na internet a poslat minimálně mi poslat IP adresu. Uživateli naoplátku nabídne plné funkce a mně jeho data (pokud využije nainstalovaný prohlížeč). Vím, že šance, že bych ten notebook pak našela (nebo policie) je docela malá, ale pořád tam nějaká je a já nedávám věci bez boje.
    Petr Tomášek avatar 16.9.2013 11:32 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Jak se připojí na internet?

    Pochybuju, že to někdo rovnou vrzne do sítě přes pevnou síť - a u věho ostatního je nutný zásah uživatele...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    16.9.2013 15:44 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    to bys nepochopil, Tomášku
    Jendа avatar 17.9.2013 05:38 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Na open wifi se umím připojit automaticky.

    Některé notebooky (například ten ukradený) mají integrovaný GPRS modem.
    Jendа avatar 17.9.2013 05:39 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    A pokud se očekává spolupráce BFU (Windows bez hesla), tak je to jasný.
    16.9.2013 10:26 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Lidi, který kradou takové věci, bych snad věšel. Pro ně to nemá žádnou hodnotu, v bazaru to prodají totálně pod cenou, ale pro majitele to má často cenu zlata.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    vain avatar 16.9.2013 11:30 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    To je moc nezajímá, jakou to má cenu pro majitele. Já přijít o mobil, tak mě to taky hezky nasere (přesto si tu zálohu kontaktů a kalendáře neudělám =)). Spíš nechápu, jak někomu můžou ukrást notebook. Když na něm nemám ruce, tak z něj alespoň nespustím oči.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    16.9.2013 11:45 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Jasně, chápu, vloni jsem psal o ztrátě peněženky - nechali si peníze, ale doklady vhodili do té anonymní schránky od policie či koho. To mi připadá aspoň (relativně) férové.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    pavlix avatar 16.9.2013 11:54 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Jestli to spíš nebylo tak, že vytáhli peníze a peněžěnku zahodili na prvním rohu a ten, kdo ji našel, ji hodil do té schránky.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.9.2013 12:26 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Může být, jasně, ale slyšel jsem, že ti 'poctiví' zloději to prý opravdu takhle vracejí.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Max avatar 16.9.2013 12:09 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    To máš štěstí, moje doklady se nikdy nenašly :-/. A navíc si myslím, že to byl můj spolubydla (teplý nevyléčený gambler), se kterým jsem se hned poté rozloučil.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    vain avatar 16.9.2013 12:43 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    V čem to je férové, prachy v prde*i a pokud člověk není idiot, tak si doklady okamžitě nechá vystavit nové a staré nahlásí jako kradené. Takoví se potom diví, že jim chodí exekučky, zrovna teď měla teta takového klienta.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    16.9.2013 15:11 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Mívám u sebe různe průkazky, které většinou nelze zneužít na nějaké bankovní nebo právnické postupy, ale jejich obnova bohužel ani náhodou nejde 'okamžitě'.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    vain avatar 16.9.2013 15:21 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    "Průkazy" neberu jako doklady. Pod pojmem doklady si představuji občanku a řidičák.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    pavlix avatar 16.9.2013 15:28 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    To je pak těžké.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    vain avatar 16.9.2013 15:49 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Co přesně? Průkazka do knihovny by snad někoho trápila?
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Jendа avatar 17.9.2013 05:41 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Já mám třeba InKartu, vstupní karty…
    vain avatar 17.9.2013 07:20 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    To ale pořád není doklad. Proto se tomu říká průkaz, karta atd...
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    pavlix avatar 17.9.2013 09:23 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    To ale pořád není doklad. Proto se tomu říká průkaz
    Teď nemluvíš o občanském průkazu, že ne. Ale jako jo, chápu tě, doklad je přece to, co dostanu, když si jdu koupit chleba ;).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    vain avatar 17.9.2013 10:32 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Ne, když koupíš chleba, dostaneš účtenku. Jinými slovy, když po tobě někdo bude chtít osobní doklad (když tam tedy to slovo osobní musíš mít, aby jsi rozlišil, že po tobě nechce účtenku z Tesca - něco jako Linux a GNU/Linux co?), tak mu ukážeš co? Já bych fakt neukazoval klubkartu z Tesca.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    17.9.2013 11:24 Michal Karas | skóre: 45 | blog: /dev/random
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Já měl za to, že účtenka je jedním z typů daňového dokladu.
    pavlix avatar 17.9.2013 11:49 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Pokud je prodejce plátce DPH :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    vain avatar 17.9.2013 14:19 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    No mám pocit, že tahle diskuse jde mimo už posledních pár příspěvků. Takže abych to shrnul :-) Já si pod pojmem doklady představuji osobní doklady, pochopil jsem v té to diskusi za poslední dva dny (lol :-)), že někteří jim říkají průkazy ok, někteří si pod pojmem doklad dokonce představí svůj nákup z Tesca. Má chyba.

    Co jsem chtěl jen říct, že vrácena peněženka mi je dvojnásob na nic, když v ní nejsou prachy, občanka mi je na nic, jelikož každý rozumný člověk si nechá vystavit novou a další "doklady" v ní (účtenky, paragony, stvrzenky, průkazky, prostě dle chuti) si už každý rozhodne dle své chuti, jak moc mu chyběly. Ale fakt nechápu, jak jsme se mohli dostat k plátcům DPH, omg.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    pavlix avatar 17.9.2013 15:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Ale fakt nechápu, jak jsme se mohli dostat k plátcům DPH, omg.
    Od určité chvíle už nemělo smysl se snažit udržovat souvislost s původním vláknem:

    vain (překvapivě odbíhá od nejdůležitějšího tématu na světě): Průkazka do knihovny by snad někoho trápila?

    Jenda (upozorňuje, že má v peněžence i důležitější věci než průkazku do knihovny): Já mám třeba InKartu, vstupní karty…

    vain (uhýbá zpět k nejdůležitějšímu tématu na světě): To ale pořád není doklad. Proto se tomu říká průkaz, karta atd...

    Ale třeba jsem to začal já už výše ;), jen ilustruju, že při tomhle způsobu diskuze se můžeme dostat co já vím třeba k santaklausovi.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jendа avatar 17.9.2013 16:00 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Já myslím, že není. A že ten ohák od Coca Coly je pěkně hnusnej.
    17.9.2013 16:04 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Já si pod pojmem doklady představuji osobní doklady

    No řekněme, že jsi se začal houpat na detailech názvosloví místo pointě poznámky, a nechtělo se ti to slovíčkaření opustit. Já měl na mysli, že víc než peníze jsou pro mne důležité různé vstupové a členské karty, protože zdaleka všechny nejdou tak snadno obnovit, a některé vůbec.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    vain avatar 17.9.2013 17:08 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    No jenže kdyby jsi to takhle napsal hned v prvním komentáři, a tím myslím "různé vstupové a členské karty" tak bych ani nepípl. Ale ty jsi napsal doklady, což jsem prostě nepochopil, v čem to bylo od toho zloděje férové, když mi jsou doklady (dodávám, že pod tímto pojmem si představuji osobní doklady, ne členské a vstupní karty), které prošly rukama někoho cizího (navíc zloděje) absolutně na nic.

    Proto nemám moc rád diskuse přes internet (psaný text obecně), u piva by jsme si to vyjasnili hned že...
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    19.9.2013 10:20 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    tohlento mě fascinuje ... uznáváš, že jsi to blbě pochopil, ale stejně si prostě jedeš tu svojí agresivní linii "kdyby jsi napsal" a "ty jsi napsal" atd., místo abys řekl "kdybych nebyl blbej a uvědomil si hned, že nejde jen o občanku"(*) ... a pak se tu mně, pro kterýho je věta typu "já su vůl" zcela běžným sebekritickým hodnocením, co jsem zas udělal za kravinu, vyčítá, že prej se se mnou nedá diskutovat, že prej su arogantní ... :-/

    (*) tak naokraj, právě mám u sebe takový pouzdýrko s logem Škoda Auto a nápisem "Doklady" - ale takovej malej techničák, to není doklad, to je Osvědčení, kus dálniční známky není doklad ale "Kupón prokazující", zelená karta není doklad ale karta, i když je to cár papíru kterej vůbec jako karta do mariáše nevypadá, Osvědčení o měření emisí je opět Osvědčení ... kdepak soudruzi z NSR udělali chybu, když tam teda nemám ani jeden "doklad"?
    pavlix avatar 19.9.2013 11:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    A to ani nejsi pražák :D.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.9.2013 12:08 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    su :-p
    gtz avatar 19.9.2013 17:36 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    ;-) který pak pražák říká su ;-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    19.9.2013 20:58 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Študák z venkova, kterej v Praze zůstal. Aspoň moje zkušenost.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    20.9.2013 00:27 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    no ty jsou nejlepší ... "rožni!" - "nemám maso voe"
    20.9.2013 00:22 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    každej druhej ... su - root

    jinak mohl by ses ukázat na srazu LvB, ať si konečně můžem roztrhat občanky
    16.9.2013 15:52 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    tak Pražáci to tak asi striktně nerozlišujou. Zrovna originály OP a ŘP nechávám doma a nosím jen kopie, protože při mých schopnostech bych mohl mít na úřadu množstevní slevu. Zrovna včera jsem někde nechal magnetickou čtečku na vstup do haly, i když jsem si pro sichr na ní přidělal obrovskou klíčenkovou šňůru. A vystavení nové karty bude tak na měsíc.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    vain avatar 16.9.2013 16:35 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    To já tyhle schopnosti nemám, přesto občanku sebou nenosím raději vůbec.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Max avatar 16.9.2013 16:40 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Nojo, ale v takovém případě zase hrozí člověku pokuta, nebo problémy s policií.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    vain avatar 16.9.2013 16:53 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Pokuta ti fakt nehrozí, za co jako?
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    pavlix avatar 16.9.2013 17:02 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Nojo, ale v takovém případě zase hrozí člověku pokuta
    Citation needed.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.9.2013 17:28 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    tohle je urban legend, takový zákon byl tuším účinný jen někdy do roku 2003, když tě chytí policie, musíš prokázat svojí totožnost, je jedno jak a podle judikatury se bere v úvahu i osoba tebe doprovázející, která řekne, že seš jeho kámoš Max a bydlíš tam a tam. Pokud jim ukážeš kopii občanky nebo řidičáku, průkazku na autobus nebo třeba zavoláš manželce a ta jim to poví, jsi za vodou. Pokud chce fízl občanku, je to zbytečná buzerace a nemá na ní právní oporu.
    16.9.2013 18:15 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Doklady potřebuješ, pouze pokud něco potřebuješ, nebo bys něco provedl. Jinak stačí svědectví někoho jiného, kopie jiných dokladů. I v autě mám jen ověřenou kopii originál dokladů a policajtům jsem vždy řekl, že jim je rád ukážu doma, že už jsem o ně několikrát přišel.

    Čistě hypoteticky by podle té fámy, že máš nosit furt doklady u sebe, hrozila pokuta lidem na tréninku, v bazénu, nebo třeba na maratónském běhu :-).
    Nobody can give you as much as I can promise you
    vain avatar 16.9.2013 18:43 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    No zas takhle bych to nedělal, policajt si tě klidně může odvést prolustrovat na služebnu, kdyby tě jo chtěl prudit (při nějakém podezření snad zadržet až na 24h - ale za to bych ruku do ohně nedal). A svědectví někoho jiného nevím jak je směrodatné. Po mě chtěli doklady maximálně v autě, když chtěl potom, co jsem mu ukázal řidičák, i občanku, tak jsem mu prostě řekl, že tu sebou nenosím a v pohodě.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    18.9.2013 17:02 reb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    pavlix avatar 16.9.2013 11:53 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Jo vidíš, dík žes mi to připomněl, potřebuju si udělat novou zálohu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.9.2013 12:27 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    To je bezpečně můj největší problém, furt na to zapomínám.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    16.9.2013 15:02 Ladislav Nešněra | skóre: 30 | blog: ..+2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    tu zálohu jsem též neměl moc optimální :-( Dělal jsem ji před dovčou a další jsem chtěl dělat důkladněji právě po akci, kde se to stalo. Naštěstí pracovní věci a veškeré e-maly jsou na serverech. Takto že jsem přišel o pár dnů osobních poznámek (zásadně XMind) a hlavně fotky a videa z dovolené. Tedy žádná tragédie, ale i tak zamrzí a přejdu na denní režim záloh.
    16.9.2013 12:42 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    jak se ti podarilo si to nechat ukrast? Ja mam vetsinou brasnu s notasem pres rameno a na tom jeste ruku, navic kdyz se ke me kdokoliv priblizi tak se automaticky presunuju jinam :-D
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    16.9.2013 15:09 Ladislav Nešněra | skóre: 30 | blog: ..+2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    byl to mezinárodní taneční kongres a blbosti typu tablety, mobily či foťáky se tam dosud nemusely řešit. Já měl prostě smůlu, že tam proklouzl a vyhlídl si mě synek už od příchodu.

    Každopádně poučení i pro jiné akce - např. LinuxAlt

    pavlix avatar 16.9.2013 15:30 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Pak mě ale docela zajímá, jak si tě mohl někdo vyhlédnout už venku.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    gtz avatar 16.9.2013 20:13 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    někdo to sebral se stolu a vzal kramle?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    16.9.2013 22:19 Tommy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    ja si myslim, ze takovych udalosti bude pribyvat. Navenek je vsechno jako OK, ale ty nuzky mezi bohatymi a chudymi se prece jen rozeviraji. Napr. brambory ted na podzim podrazi o 60%. To se pak nelze divit, ze si lide snazi pomoct jak mohou.

    A ve volbach jak tak ctu ty preference chtej lidi zase zvolit nejake ty partaje tech miliardaru - no jak se rika, kdo chce kam ...
    17.9.2013 11:36 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    ty bys dokazal zamotat politiku i do navodu na peceni babovky ze? :-D
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    17.9.2013 17:15 Miriam a SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    neuvědomuješ si, že krize způsobená pravicovou vládou může za to, že se do bábovky nedává máslo, ale margarín? Ta bábovka pak stojí za nic :-(
    18.9.2013 09:47 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Jakoze neexistujici vlada zpusobila krizi? Zadna pravicova vlada tu nevladne. Jen socani a komousi s jinym jmenem.

    Ja pecu babovku a davam do ni olej. Pekla ji tak uz moje prababicka a babovka je skvela :-).
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    18.9.2013 10:18 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    davam do ni olej

    To je něco jiného, protože vy neratovičtí máte ze Spolany zdarma jako výslužku jejich báječné produkty, jako přežitek z dob bolševika :-).
    Nobody can give you as much as I can promise you
    18.9.2013 11:29 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Ale toz. Ja jsem puvodem z Moravy a olej jsem do ni daval i tam :-). Spolana uz take neni co byvala.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    18.9.2013 11:49 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Už se nenosí domů bandaska s výslužkou :-)????
    Nobody can give you as much as I can promise you
    18.9.2013 12:04 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Jejda, to netusim. Nikdy jsem primo tam nebyl, ale kdyz jsem se nahodou po 14:00 pohyboval v okoli Spolany, vyrojilo se z ni mraky pracantu na kolech a zadny z nich nemel bandasku. Vetsina kol vypada starsi jak ja a vetsina nemela ani batoh. Asi tedy vysluzku nedostali :).
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    18.9.2013 12:09 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Já tam byl naposled jenom na sportovním areálu, a tam zase nechodili tihle zaměstnanci ze Spolany.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    JiK avatar 21.9.2013 18:42 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    ja si myslim, ze takovych udalosti bude pribyvat. Navenek je vsechno jako OK, ale ty nuzky mezi bohatymi a chudymi se prece jen rozeviraji. ...
    Jasne, a proto mate v Cesku ty rozdily mezi bohatymi a chudymi MENSI nez v Rakousku, Nemecku, Polsku, Finsku nebo Dansku, vid? [ http://www.poverty.org.uk/e14/index.shtml ]

    24.9.2013 10:50 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Notebook a čtečka na neschválené procházce
    Že by pan vědec nechápal rozdíl mezi funkcí a její derivací? Nebo jen nechce chápat?

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.