Portál AbcLinuxu, 30. dubna 2025 12:42

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Vykook avatar 14.2.2010 13:26 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
V bete chrome to nejelo, musel jsem prepnout na safari, ale v nem to jelo bez problemu.
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
14.2.2010 13:29 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ona už je JavaFX konečně dostupná i pro Linux? To mi nějak uteklo. Teď ještě aby se vedle toho bláznivého Flashe prosadila…
14.2.2010 13:35 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hmm, ta stránka se načítala snad půl hodiny a do tý doby prohlížeč zaseklej... to teda oproti tomu zlatej flash :)
14.2.2010 13:40 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Že běží v prohlížeči vše v jednom vlákně je ovšem chyba Firefoxu, a problémy s tím budou pořád – ať to vlákno zablokuje nahrávání nějakého pluginu nebo třeba JavaScript.
14.2.2010 15:02 amigapower
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
chyba Firefoxu
...odedneška bych se bejt tebou na ulici každou chvíli ohlížel, jestli za tebou nejde Tomeš s mačetou! :-D
14.2.2010 17:30 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
To beru, prohlížeč by se blbou stránkou neměl nechat seknout, nicméně to že ten humus se loaduje tak děsně dlouho už chyba ff nebude... ff nemám moc rád, bohužel umí pár věcí, který jsem u jinejch prohlížečů neviděl :(
xkucf03 avatar 14.2.2010 17:34 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Na jakém hardwaru? A jaká verze Javy/pluginu?
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
14.2.2010 21:18 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
amd64 core 2 duo 2,5GHz, 3GB RAM, java sun 1.6.0r15. ale patrně to bylo způsobený tim tahánim knihoven, teď už se to zdá OK
14.2.2010 17:40 Andrej Herceg | skóre: 43
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
V nasledujúcej verzii (v tej, v ktorej sa do 3.6 pridajú nejaké nove vlastnosti) budú pluginy bežať vo vlastných procesoch, takže by to malo byť oveľa lepšie.
14.2.2010 18:28 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Že se to nahrává tak dlouho je pravděpodobně způsobeno tím, že se na pozadí stahují knihovny, které ještě v Javě nemáte. Při příštím spuštění už by se měla startovat skutečně jen Java a příslušná aplikace, což by mělo jít rychleji.
14.2.2010 21:17 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Hmm, jo, teď to vypadá, že to najelo rychle
Nicky726 avatar 14.2.2010 13:49 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Konqueror + OpenJDK6 @ Arch Linux = Ne.
Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
Shadow avatar 15.2.2010 08:13 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Tatéž konfigurace s Firefoxem taky nefunguje.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
stanger avatar 14.2.2010 13:52 stanger | skóre: 18
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Arch 64b + Chromium Ok
M!ky8 avatar 14.2.2010 14:01 M!ky8 | skóre: 9 | blog: Miky8
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
U mě to vypadá že najelo ale nereaguje. Arch 64b + Chromium, ale to asi trochu starší.
xkucf03 avatar 14.2.2010 14:14 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Někdy je potřeba nejdřív kliknout myší, aby měla JavaFX komponenta „fokus“ a pak zmáčknout klávesu, třeba mezerník. Mával panáček aspoň rukou?
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
stanger avatar 14.2.2010 14:40 stanger | skóre: 18
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
local/jdk 6u18-1
    Sun's Java Development Kit
local/jre 6u18-1
    Sun's java runtime environment
Nemas openjdk?
M!ky8 avatar 14.2.2010 15:03 M!ky8 | skóre: 9 | blog: Miky8
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Už to jede. Restartoval jsem chromium :) Předtim ani nemával
14.2.2010 13:55 Tomáš Srnka | skóre: 7 | Bratislava/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mac OS X 10.5 + Safari + Sun JavaFX = OK
Five words: "WHY ARE WE DOING THIS?!?!?!?!?" | vpsFree.cz
vlastikroot avatar 14.2.2010 13:59 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Chrome na archu a v pohodě. Poprvé si to nechalo nainstit JavaFX.
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
Algi avatar 14.2.2010 14:13 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Prohrál jsem, nelíbí se mi. A zamrznul mi prohlížeč asi na 20s než se nastartovala Java... Chápu, že při dalším spuštění jakékoliv jiné Java aplikace by se to už nestalo, ale i tak je to ostuda.
I'm a firestarter, twisted firestarter...
14.2.2010 14:25 Stevko | skóre: 3 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zobrazilo mi to loading (animovaný gif) a tým to skončilo. Pričom bežné Java Applety mi fungujú (napr Juggling Lab)
Príspevok nemá byť ukončený spojením „môj názor“.
14.2.2010 14:55 Andrej Herceg | skóre: 43
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Práve včera večer som si pozeral nejakú mapu s OH medailami (na oficiálnej stránke) a tá tiež potrebuje JavaFx. Fungovalo to bez problémov (ak teda nerátam dosť dlhé spúšťanie, Flash by niečo tak veľké načítal pravdepodobne rovnako dlho, ale aspoň by sa zobrazoval priebeh) a rovnako bez problémov funguje aj tá hra (skúšal som to vo Firefox 3.5).
stativ avatar 14.2.2010 14:55 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No, asi tak na minutu zamrzl celý prohlížeč. Jakmile to ale naběhlo tak to bylo asi tak 1000x rychlejší než Flash.
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
14.2.2010 14:59 amigapower
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
nefunguje...

...já bych všechny tyhle javy a flashe zakázala!!!
Marián Kyral avatar 14.2.2010 17:41 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Objevila se mi java konsole, v okně je pořád loading... a nakonec prd. Gentoo amd64, FF 3.6, Java 1.6.0_18.
Marián Kyral avatar 14.2.2010 17:59 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
No a teď jsem zkusil reversi a najednou se to rozjelo.
Luboš Doležel (Doli) avatar 14.2.2010 17:52 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Teď na ten web vlezlo pár lidí z Ábíčka a je tak přetížený, že se na něj nedá dostat. Asi je o to technologii jinak fakt velký zájem ;-) :-D

A teď vážně. Tohle v Sunu někdo nezvládnul, protože i ten Silverlight potkávám častěji než (jakékoliv) Java applety.
Luboš Doležel (Doli) avatar 14.2.2010 17:59 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Tak, ve Firefoxu mi to funguje, ale v Opeře ne. To je zajímavé, protože v Opeře mi všechny obyčejné aplety fungují.
14.2.2010 18:06 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Grrrrrrrr! Zasekal jsi mi browser! To uz nedelej :-P. Ubuntu 9.04, firefox 3.0.17, java asi 6-16. Viděl jsem logo javy FX, ale zamrzlo to a musel jsem to killnout.
Baník pyčo!
14.2.2010 18:07 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Jo 64 bit architektura a udělalo to dvakŕat po sobě.
Baník pyčo!
xkucf03 avatar 14.2.2010 18:59 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Taky mám 64b, Kubuntu 9.10 a Javu 1.6.
java version "1.6.0_15"
Java(TM) SE Runtime Environment (build 1.6.0_15-b03)
Java HotSpot(TM) 64-Bit Server VM (build 14.1-b02, mixed mode)
Funguje mi to v pohodě a spolehlivěji než Flash. Akorát když jsem chtěl poprvé spustit nějakou FX aplikaci, tak se musely doinstalovat knihovny (automaticky, přes Java Web Start), což musím uznat, chvilku trvalo – ale je to jen jednou.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
14.2.2010 19:25 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zobrazenie krajín, ktoré získali medaily na ZOH je tiež urobené pomocou JavaFX. Je to podstatne menej náročné, takže na overenie funkčnosti JavaFX na danej platforme je to vhodnejšie.
xkucf03 avatar 14.2.2010 19:39 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Díky za reakce. Ještě jsem přidal jednu doplňující anketu – jelikož to vypadá, že skoro polovině lidí hra nefungovala, tak bych rád zjistil, čím to bylo.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
14.2.2010 19:48 dark
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Trvalo mi asi minutu, než se rozjelo "loading", po další minutě šedé okno:) Mezi tím byl firefox úplně tuhý. Toto kdyby používal každý druhý web, tak je to asi globální smrt firefoxu :)

O JavaFX už jsem se tu nedávno vyjadřoval, a myslím, že ta technologie není žádná konkurence pro Flash, a ani pro Silverlight. Je to pomalé, nedodělané, zavádí si to další programovací jazyk, další debilní "skoro" javascript, ve kterém snad nikdo s rozumem nechce dělat aplikace (jasně, dělá se to, já to taky dělám, ale není to zrovna med).

Sice Silverlight nemusím, ale jedno musím uznat - stejný jazyk na klientu a na serveru je podle mě hodně produktivní.
14.2.2010 19:55 Andrej Herceg | skóre: 43
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Na mojom PC nie je JavaFx pomalá. Navyše Silverlight je tiež len "ďalší programovací jazyk".
14.2.2010 21:58 dark
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Dalších 100 programovacích jazyků ;-)
14.2.2010 23:45 Andrej
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Silverlight nie je programovaci jazyk je to technologia využivajuca osekaný .Net + Xaml
vlastikroot avatar 14.2.2010 19:59 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
S tim silverlightem máš pravdu, ale možná bych řekl, že to hlavně není takový průser, jako když .NET klikač píše client side v html a js (většinou to znamená, že bez jakýchkoli zkušeností s web vývojem něco sprasí).
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
14.2.2010 22:08 dark
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Zkus to vzít čistě technologicky. Polemizovat nad tím, jestli je na tom líp java-klikač , .net-klikač nebo jquery-lepič přece nemá cenu:-)

Pokud dělám stránky s obsahem, tak mi html+js stačí, ale pokud se začnem bavit o aplikacích (a dnes se přesouvá všechno na web, ať chceme nebo ne), tak html+js začne být strašně omezující. Já osobně používám na webapp qooxdoo, ale radši bych používal nějaký typově bezpečný jazyk.
vlastikroot avatar 15.2.2010 00:19 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Kdyby v trolltechu/nokii mákli a převzali pořádně nápad s ajax Qt, možná by to za něco stálo. Nebo i ten webtoolkit, taky neni špatná věc. Mě se tak nějak líbí koncept všecko v jednom jazyce - a C++ je docela pohodová věc. A html+js jen jako blbá zobrazovací vrstva. Hrál už jsem si s myšlenkou mít všecko v PHP na serveru a podobně jen zobrazovat u klienta přes JS to co dostane zadáno AJAXem, ale PHP je hrozný jazyk na GUI. I když, teď zrovna plánuju takovej projekt (webgame), kde by všecko bylo u klienta v JS a zbytek v erlangu na serveru. Nebo, kdo ví jak to celý na konec dopadne a co ještě spáchám :-D
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
alblaho avatar 15.2.2010 14:47 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
C++ není pro většinu lidí pohodové, protože je příliš mocné a složité. Taky by tam asi byl problém se sandboxingem.
14.2.2010 20:19 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Zrovna pár dní přemýšlím nad zápiskem It's JavaScript all the way down, ve kterém bych popsal možnou architekturu webových aplikací postavených výhradně na JavaScriptu, od klienta v prohlížeči přes aplikační server po databázi:-) Mám pocit, že JavaScript je dneska jediný jazyk, který něco takového umožňuje.
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
xkucf03 avatar 14.2.2010 20:35 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa

Ale to asi jen díky tomu, že JavaScript je prakticky jediným jazykem podporovaným v prohlížečích (vbscript nestojí za řeč). Pokud bys ale připustil pluginy, tak lze tohle realizovat v prakticky libovolném jazyce – ať už Java (applet, aplikační server, derby) nebo třeba C++ které poběží jako <object/> v prohlížeči a servery a databáze samozřejmě taky. Obdobně třeba Tcl se svým pluginem.

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
14.2.2010 20:43 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Jenže s Derby apod. potřebuješ ještě SQL :-) A to nemluvím o komunikaci – JSON je podmnožina JavaScriptu. Prostě JavaScript úplně všude.
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
14.2.2010 20:44 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Ještě se doplním, aby mne někdo nezačal brát příliš vážně: beru to jako myšlenkový pokus, OK?
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
xkucf03 avatar 14.2.2010 21:06 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
OK. Když už tedy fantasie: může to být v Javě – místo databáze budou objekty v kolekcích, které se budou serializovat na disk a z něj deserializovat. Komunikace může probíhat taky pomocí serializovaných Java objektů. Takže Java, kam se podíváš :-) S céčkem by šlo jistě vymyslet něco podobného.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
14.2.2010 21:19 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
No, ta serializace je trik, ta se do zadání vejde jenom když se dobře vyspím :-), ale jinak máš pravdu, na prevalenci jsem zapomněl.

Ale zas taková fantazie to není, takové řešení by docela dobře mohlo fungovat. Teda to javovské moc ne, serializace je mrdka a prevalence rychle naráží na paměťové limity :-)

Jinak já osobně jsem zastáncem používání specializovaných jazyků pro konkrétní úlohy, ale tenhle přístup univerzálního jazyka pro všechno má taky něco do sebe.
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
14.2.2010 20:46 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
možnou architekturu webových aplikací postavených výhradně na JavaScriptu, od klienta v prohlížeči přes aplikační server po databázi:-)

brrrr... neco tak desiveho by nevymyslel snad ani stephen king.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
vlastikroot avatar 14.2.2010 20:50 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Co je na tom tak děsivého ? :-D To jsem tady jediný, kterému se javascript jako jazyk líbí?
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
14.2.2010 20:58 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Vždycky jsem chtěl být spisovatelem, ale nikdy jsem si nemyslel, že bych měl talent :-)

Založím nový žánr. Pracovní název: dark langtasy :-)
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
14.2.2010 21:15 Andrej Herceg | skóre: 43
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Ak sa nemýlim, tak aj EtherPad má serverovú časť naprogramovanú v javascripte.
14.2.2010 21:26 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Na EtherPad jsem narazil před časem, ale moc jsem ho nezkoumal. Je to možné, ale když tak na to v rychlosti koukám, vidím tam spoustu Scaly. Ten jazyk se nějak rozmáhá, asi budu muset utéct k Ruby :-)
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
14.2.2010 22:14 dark
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Tak to já jsem na tom obráceně. Po vyzkoušení dynamicky typovaných jazyků jsem se dostal k javě a zatím mi to tak vyhovuje;-) Právě proto by se mi líbilo, kdyby JavaFX nebyl další programovací jazyk, ale pouze java (svým způsobem by to mohlo sloužit právě k tomu, že server i klient budu psát v úplně stejném jazyku).
14.2.2010 22:22 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Já se o JavaFX trochu zajímal naposled v době, kdy se to ještě jmenovalo F3, a docela se mi to líbilo. Java jako jazyk je na psaní GUI hrozně neohrabaná. Jenže vzkřísit tu hnijící mrtvolu java appletů se prostě nemohlo podařit, to bylo IMHO jasné dávno, navzdory obrovské snaze vývojářů – JVM má tak nehoráznou počáteční režii, že to prostě nejde.
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
xkucf03 avatar 14.2.2010 23:22 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Zkus si vlézt na tuhle stránku: http://www.java-chat.cz/ – já nepoznám, že se jedná o applet – naskočí okamžitě. To i některé aplikace v HTML/JS jsou těžkopádnější.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
14.2.2010 23:37 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Jejda, javachat, to ještě existuje? :-) Nevím, jak to kluci dělali, ale javachat startoval rychle už před těmi desíti roky, co jsem ho používal. Což se ovšem nedá říct o naprosté většině všech ostatních appletů, co jsem kdy viděl, včetně těch v JavaFX.

Jinak tou těžkopádností jsem měl na mysli vývoj – samotná aplikace z pohledu uživatele je obvykle úplně v pohodě.
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
mkoubik avatar 15.2.2010 01:12 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
A co GWT (Google Web Toolkit), tam píšeš v šechno v jave a klientská část se pak zkompiluje do javascriptu.
xsubway avatar 14.2.2010 21:56 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
v Chrome hra jede až po reloadu stránky. V Epiphany reload nebyl potřeba. To co mě už ani nepřekvapuje je, že se tato technologie presentuje tak odporným zpracováním klasické hry :|
14.2.2010 22:02 Andrej Herceg | skóre: 43
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Na oficiálnych stránkach OH 2010 je v tom robená mapa a vyzerá to celkom slušne (a teda, ak by som ja chcel niekomu ukazovať JavaFx, skôr by som mu ukázal niečo také). :)
Daniel Kvasnička ml. avatar 15.2.2010 10:04 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A kdyz uz mi konecne nekdo vysvetli, proc se kvuli JavaFX vymyslela nova syntaxe, jakysi hybrid JS a Javy...? Sun si tim sam pekne nasral do hnizda... Takhle se fakt adoption neurychluje.

A ukazka mi jela. Ale cekat vic nez 10s, aby se mi spustila takhle primitivni hra...? S XHTML + JS by to cele samozrejme slo udelat taky a bylo by to asi stokrat rychlejsi...

Jsem javista telem i dusi, ale tohle fakt ne.
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
15.2.2010 11:18 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Já Javista nejsem a v Javě se nějak moc nevyznám, nicméně pamatuju si, že jsem někde četl, že Java FX podporuje deklarativní programování. To je vcelku podstatný důvod, deklarativní programování UI aplikací má obrovskou spoustu výhod, např. i Qt kvůli deklarativnímu UI přidalo de facto nový jazyk (QML).
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
15.2.2010 14:36 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše licence
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nefungovalo, protože jsem měl zakázaný moudul javy. Po jeho povolení jsem se musel prokousat licencí, kde jsem se musel vzdát možnosti zálohovat vlastní stroj (you may not create more than one copy for back-up purposes), musel jsem zalhat, že si jsem vědom, že neporušuji exportní podmínky vlády USA (opravdu je neznám), a nakonec jsem úpěl, že opět další kus kódu, který by mohla spravovat distribuce, bude hnít v domovském adresáři. Pak se tedy variace na pacmana rozjela.
Jardík avatar 16.2.2010 23:57 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mám totiž 64bit javu a google chrome je pro Windows jen jako 32bit šmejďárna. Přesto je rychlejší než 64bit neoficiální firefox (který je zase rychlejší než 32bit).
Věřím v jednoho Boha.
xkucf03 avatar 16.2.2010 23:58 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
A hra ti fungovala nebo ne?

Nebo sis přišel jen zanadávat? :-)
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Algi avatar 17.2.2010 09:13 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
<rejp>Ale to přece není podstatné, důležite je, že má 64-bit :-D</rejp>
I'm a firestarter, twisted firestarter...
18.2.2010 10:25 PMD
Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaFX – anketa
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
MacOSX 10.5: OK

Ubuntu 8.04 64b: A newer version of Java is needed to view the application. Click to update Java.

Sám váhám mezi Flexem a JavaFX... Flex má FlashBuilder, ušetří spoustu práce. JavaFX je celkově otevřenější. Obě platformy mají svůj jazyk, JavaFX je asi jednodušší. Flash 9 má skoro každý, Javu tak 80%, ale nevím jestli úplně novou. Nechci uživatele nutit updatovat kvůli mé aplikaci. Ani já jsem to pro Duka neudělal. Tak furt nevím.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.