abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:11 | Komunita

    Vyšlo nové vydání knihy Mastering Emacs. Jedná se o aktualizaci pro Emacs 29. Knihu lze nyní koupit ve slevě, zbývá ještě cca 40 hodin.

    klifacek | Komentářů: 0
    dnes 14:00 | Nová verze

    Nástroje wpa_supplicant (Wikipedie) a související hostapd (Wikipedie) byly vydány v nové verzi 2.11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:00 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 1.10.0 rychlého bezeztrátového kompresního algoritmu LZ4 (Wikipedie). Hlavní novinkou je podpora vícevláknového zpracování (multithreading).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:33 | Zajímavý software

    Byl představen Stremio OS pro Raspberry Pi 5 a 4, tj. operační systém postavený nad LineageOS 21 s multimediálním centrem Stremio. Stremio lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:33 | Nová verze

    Po půl roce od vydání verze 2.39 byla vydána nová verze 2.40 knihovny glibc (GNU C Library). Přehled novinek v poznámkách k vydání a v souboru NEWS. Opraveno bylo 5 zranitelností (CVE).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:33 | Pozvánky

    GNU Tools Cauldron 2024 proběhne v Praze na Univerzitě Karlově od 14. do 16. září 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.7. 05:00 | Nová verze

    OpenMandriva ROME, tj. průběžně aktualizovaná (rolling) edice linuxové distribuce OpenMandriva, byla vydána ve verzi 24.07. S KDE Plasma 6 a spiny LXQt (2.0.0 Qt6) a GNOME (46.3). Vydáno bylo také ROME Plasma6 Wayland ISO. Vývojáři ale nepovažují Wayland za dostatečně vyspělý, aby mohl nahradit X11 pro většinu uživatelů. Linux byl povýšen na verzi 6.10. Přeložen je Clangem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    21.7. 01:00 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.7. 10:49 | IT novinky

    Světem se valí vlna BSOD počítačů s operačním systémem Windows v kombinaci s bezpečnostním agentem CrowdStrike. Částečně jsou ochromeny letiště, banky, burzy, Microsoft Cloud apod. Zatím je znám jen workaround v podobě nabootování do recovery režimu a smazání jednoho souboru.

    karkar | Komentářů: 150
    18.7. 23:44 | Komunita

    Nezisková organizace Apache Software Foundation (ASF) oznámila, že se částečně přestane dopouštět kulturní apropriace a změní své logo a brand. Minimálně z loga odstraní indiánské pírko. Nové logo a brand představí na své konferenci Community Over Code v říjnu letošního roku. Ta byla ještě nedávno známá jako ApacheCon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 79
    Rozcestník

    Jak jsem měnil operátora

    6.3.2013 10:00 | Přečteno: 5461× | Mobilní operátoři | poslední úprava: 9.3.2013 21:14

    Myslíte si, že vás T-Mobile nechá volat na libovolné číslo? Omyl, tato společnost Vám bude diktovat, komu můžete volat a psát. Pokud totiž přecházíte od této společnosti ke konkurenci, dle podmínek přenosu čísel Vám může telefonní hovory a další služby zablokovat a Vy si po dobu převodu čísla můžete volat akorát tak z balkonu. Jak jsem na to přišel? Jednoduše, chtěl jsem poslat dárcovskou DMS a firma T-Mobile mi poslala podmínky přenosu čísel, kde je toto napsáno!

    19.2.2013

    Já T-Mobile, žena O2. Rozhodli jsme se, že něco uděláme s našimi předplacenými kartami a zřídíme si nějaký tarif, protože naše vzájemná komunikace se začínala prodražovat.

    Nebudu tu unavovat nabídkami operátorů. O tom, že stávající zákazník nemá žádné výhody, mě ujistilo O2 i T-Mobile. Takže oba přechod k Vodafonu. :-)

    20.2.2013

    T-Mobile: Vazeny zakazniku vase objednavka na preneseni cisla s kodem XY byla uspesne zpracovana a Vase cislo je uvolneno k preneseni.
    Vodafone: Vase cislo je uvolneno a preneseno bude v nejblizsim mozne datum 27/02/2013. Pripadnou zmenu lze zadat dnes do 20:00 na www.vodafone.cz nebo na 800777711. Vodafone

    21.2.2013

    Vodafone: Vase cislo bude do nasi site preneseno mezi pulnoci a sestou rano. Az bude vse hotovo, posleme Vam SMS. Tesime se na Vas v siti Vodafone.

    26.2.2013

    Vodafone: Vazeny zakazniku zitra mezi 0:00 a 06:00 dojde k prenosu vaseho telefonniho cisla do nasi site. Pote si vymente v telefonu stavajici SIM kartu za SIM Vodafone, kterou jste od nas obdrzeli. Pokud si SIM vymenite vecer pred zmenou, rano musite vas telefon vypnout a zapnout. Dekujeme, ze jste si nas vybrali. Vodafone

    Večer jsem kontroloval stav kreditu a zjistil jsem, že mi zbývá ještě 155,-. Co s nimi? Nikomu volat nepotřebuji, tak udělám alespoň něco záslužného, pošlu DMS a peníze věnuji na charitu. Na internetu jsem našel nějaká čísla a poslal jednu DMS. Žádná odezva. Poslal jsem druhou, nic. Kredit je stejný.

    Zavolal jsem na infolinku. Samozřejmě jsem neměl aktivované prémiové služby (tam prý DMS spadá). Pán v call centru mi sdělil, že vše nastavil a aktivoval, do 5 minut to bude funkční. Zavěsil jsem a čekal.

    Po dvaceti minutách jsem zkusil poslat další DMS a opět nic. Opět volám na infolinku, na druhé straně mě slečna ujišťuje, že vše mám nastaveno a nevidí žádný problém. Ať pro jistotu vypnu a zapnu telefon a ona se pak v případě problému ještě ozve. A opravdu se ozvala a světe div se, vše mám správně nastaveno, aktivováno, ale potvrzující SMS nepřišla. Problém prý postoupí vyšším místům a opět se ozve. A zase se ozvala. Dokonce měla i řešení. Svůj kredit můžu čerpat, jak chci, ale DMS nikomu posílat nemohu, ať si kredit provolám nebo napíšu SMS, ale žádné rozdávání cizím. DMS jsou zakázány. Spadla mi brada. Ještě jednou jsem se ujistil, že SVŮJ kredit (tedy vlastně mé peníze) nemohu utratit způsobem, jakým chci. Pak jsem se ještě dozvěděl, že prémiová služba (posílání DMS) mi byla zakázána dne 19.2.
    Rozloučil jsem se a šel psát reklamaci.

    Její text je zde:
    Dobrý den,

    dne 19.2.2013 jsem se rozhodl odejít od vaší společnost T-Mobil a přejít ke konkurenčnímu operátoru. Přenos mého čísla se měl uskutečnit 27.2. mezi půlnocí a šestou hodinou. Proto jsem se dnes 26.2. rozhodl vyčerpat zbývající kredit 155 Kč na dobročinné účely. Rozhodl jsem se tedy zaslat dárcovské DMS. Službu jsem si nechal aktivovat vaším operátorem, který mi sdělil, že služba bude dostupná do 5 minut. Protože jsem ani po dvaceti minutách nebyl schopen DMS odeslat, opět jsem kontaktoval vašeho operátora. Ten mě ujistil, že služba je aktivní, a doporučil vypnutí a zapnutí telefonu.

    Pak mě operátor opět kontaktoval a sdělil mi, že NEMOHU poslat dárcovskou DMS, protože přecházím k jinému operátoru. Vaše jednání chápu tak, že mi vaše společnost zablokovala MÉ peníze (kredit) a určuje mi, jakým způsobem a komu mohu volat či psát. Vaše jednání mi přijde nehorázné a jsem velice rád, že od vaší společnosti odcházím. Vaše neumožnění poslat příspěvek na konto Kapky naděje, která pomáhá onkologickým pacientům, je pro mě o to emotivnější, protože má pětiletá dcera mezi tyto pacienty patří!

    S pozdravem Robert Pecko

    27.2.2013

    Ráno jsem vyměnil SIM a začalo to!

    T-Mobile: Vazeny zakazniku, dokoncili jsme pozadovanou zmenu nastaveni blokovani premiovych sluzeb/DMS.

    Tato SMS od T-Mobile mi přišla ten den ještě 5x. Jak je možné, že mi tato služba byla aktivována, když mi slečna na infolince opakovaně tvrdila, že aktivovat nejde? To mě nakoplo ještě víc. Nejen, že mi T-Mobile kredit znárodnil (zTý-mobajloval), ale teď mi službu aktivují. Trochu pozdě, nemyslíte?

    28.2.2013

    Odpověď přišla v 10:40.

    T-Mobile:
    Vážený pane Pecko,

    zasíláme Vám odpověď na e-mailovou zprávu ze dne 26. února 2013.

    Velice si vážíme Vaší zprávy, kterou jsme předali na příslušné oddělení jako zákaznický podnět, kterým se budeme dále zabývat při vylepšování poskytovaných služeb.

    Je nám velice líto, že nebylo možné použít kredit na odeslání DMS. Bohužel pokud převádíte tel. číslo k jinému poskytovateli, kredit není možné vyčerpat na tzv. prémiové služby, kam patří odesílání SMS na čísla 900.

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Markéta Pěnkavová

    Zákaznické centrum T-Mobile


    Tady bych vás rád požádal o vysvětlení poslední věty od T-Mobile, cituji: "prémiové služby, kam patří odesílání SMS na čísla 900". Ale já posílal DMS ve tvaru DMS ROK KAPKANADEJE na číslo 87777. Žádné 900 tam nevidím. Určitě mi v diskuzi někdo sběhlejší vysvětlíte v čem je háček. Předem děkuji.

    Ještě ten den jsem odpověděl e-mailem:

    Dobrý den,

    žádám Vás o zaslání oficiálních obchodních podmínek, které se týkají přechodu z Vaší společnosti k jinému operátoru, kde je výslovně napsáno, že zbylý kredit nemohu čerpat na dárcovské DMS.

    Dále Vás žádám o zaslání důvodů, které Vaši společnost vedly k těmto krokům. Tedy proč nemohu poslat SMS (DMS) na mnou zvolené číslo.

    Můžete mi také prosím vysvětlit, proč mi služba zasílání DMS byla aktivována až 27.2.2013, když uvádíte, že odesílání DMS nelze při přechodu k jinému poskytovateli čerpat? Toto povrzení mohu dokladovat zaslanou zprávou, cituji: "T-Mobil: Vazeny zakazniku, dokoncili jsme pozadovanou zmenu nastaveni blokovani premiovych sluzeb/DMS". Tato zpráva mi byla doručena celkem šestkrát.

    Děkuji za odpověď. Robert Pecko

    Reakce na můj mail přišla v 16:06.

    T-Mobile:

    Vážený pane Pecko,

    zasíláme Vám odpověď na e-mailovou zprávu ze dne 28. února 2013.

    Zasíláme podmínky přenosu čísel:

    4. Přenesení čísla od TMCZ k jinému mobilnímu či pevnému operátorovi Pro přenesení čísla od TMCZ k jinému mobilnímu či pevnému operátorovi Účastník zadá objednávku přenesení čísla příslušnému novému mobilnímu či pevnému operátorovi, který službu provede podle jím stanovených podmínek a platných právních předpisů. Pro přenesení čísla je Účastník povinen podat platnou výpověď Účastnické smlouvy u TMCZ. Telefonní číslo nelze přenést k jinému mobilnímu či pevnému operátorovi před uplynutím sjednané doby určité Účastnické smlouvy. Účastnickou smlouvu na dobu určitou lze vypovědět až ke dni uplynutí sjednané doby určité. Ustanovení čl. 8.2 Všeobecných podmínek o finančním vypořádání při předčasné výpovědi Účastnické smlouvy na dobu určitou při přenesení čísla se použijí pouze tehdy, pokud podle právních předpisů Účastník bude moci takovou výpověď podat či pokud T-Mobile v závislosti na konkrétních okolnostech daného případu bude s předčasnou výpovědí souhlasit (na tento souhlas není právní nárok). V takových případech se finanční vypořádání vypočítá jako součet měsíčních paušálů, které by připadly na období od provedení přenesení čísla do konce sjednané doby trvání účastnické smlouvy. Pro výpočet finančního vypořádání je rozhodující tarif platný v okamžiku přenesení čísla. Výpověď musí obsahovat KPČ. V případě přenesení pevného telefonního čísla musí výpověď obsahovat jméno/firmu účastníka, adresu/sídlo účastníka, referenční číslo plátce, IČ, telefonní číslo účastníka, typ požadované služby. Povinnou součástí výpovědi je uvedení přenesení čísla jako výpovědního důvodu. Tuto výpověď může podat a) Účastník předplacené služby Twist: - bezplatným voláním na linku Zákaznického centra TMCZ na čísle 4603 ze sítě TMCZ - na www.t-zones.cz v sekci Můj T-Mobile. b) Účastník s Účastnickou smlouvou k tarifu s měsíčním vyúčtováním: - písemně, a to buď poštou na adrese Zákaznického centra nebo na Značkové prodejně. Okamžikem podání výpovědi Účastnické smlouvy je TMCZ oprávněn omezit Účastníkovi předplacené služby Twist některé poskytované služby. Podmínkou přijetí výpovědi Účastnické smlouvy k předplacené službě Twist je nezáporný kredit. Pokud přenesení čísla z jakéhokoliv důvodu neproběhne, je na výpověď pohlíženo jako na vzatou zpět a Účastnická smlouva platí v nezměněném rozsahu dále. TMCZ je oprávněn odmítnout objednávku přenesení čísla z důvodů uvedených v platných právních předpisech (zejména čl. 11 OOP/10/07.2005-3). Zájemce může v rámci jedné objednávky přenést více svých mobilních telefonních čísel. Zájemce může v rámci jedné objednávky přenést více pevných telefonních čísel. Je-li uzavřena Zákaznická smlouva, musí být všechna přenášená čísla zařazena pod stejnou Zákaznickou smlouvou. Každé z přenášených čísel musí splnit náležitosti stanovené těmito Podmínkami, a to ať jde o mobilní či pevné telefonní číslo. Není-li k přenesení uvolněno byť jediné číslo obsažené v objednávce přenesení čísla, je celá objednávka zamítnuta. Přenesením čísla nezaniká povinnost Účastníka zaplatit veškeré své peněžité závazky vůči TMCZ. Účastník předplacené služby Twist je povinen před přenesením telefonního čísla vyčerpat veškerý kredit na SIM kartě. Nevyčerpaný kredit na SIM kartě propadá TMCZ. Nevyčerpaný kredit nelze přenést k jinému operátorovi. Po přenesení čísla může Účastník využívat pouze služby nabízené novým operátorem. Nastavení služeb se nepřenáší.

    Není naše povinnost uvádět důvod který nás vedl k těmto krokům.

    S pozdravem a přáním příjemného dne Tomáš Groh

    Zákaznické centrum T-Mobile

    Dovoluji si do dopisu zvýraznit věty, se kterými bytostně nesouhlasím a které považuji za nehorázné nebo si protiřečící, a pokusím se mé tvrzení obhájit.

    Větu cituji: "Okamžikem podání výpovědi Účastnické smlouvy je TMCZ oprávněn omezit Účastníkovi předplacené služby Twist některé poskytované služby." Protože zde není vypsáno, jaké služby je oprávněn T-Mobile účastníkovi omezit, usuzuji z toho, že T-Mobile Vám může zablokovat hovory, SMS, ... nebo jako v mém případě DMS.

    S větami cituji: "Účastník předplacené služby Twist je povinen před přenesením telefonního čísla vyčerpat veškerý kredit na SIM kartě. Nevyčerpaný kredit na SIM kartě propadá TMCZ." bych souhlasil bez výhrad, pokud bych opravdu mohl čerpat služby ve stejném rozsahu jako před oznámením přenosu čísla k jinému operátoru. V tomto případě, kdy mi operátor zabraňuje čerpání obvyklých služeb, jsou tyto věty v rozporu s tvrzením předchozím.

    Nemohu si pomoct, ale podmínky přenosu čísel mi přijdou jako pěkná lumparna a dle mého jsou v rozporu s dobrými mravy. Obzvláště, pokud kredit chci věnovat na charitu či dobročinné účely. Jaký je Váš názor?


    7.3.2013

    Zaslal jsem na příslušná místa informace o chování firmy T-Mobile. Teď už zbývá jen čekat na jejich vyjádření. O dalším vývoji a odpovědích Vás budu informovat.

    Seznam oslovených organizací:


    9.3.2013

    Jako první se ozvalo Západočeské sdružení obrany spotřebitelů, o.s., bohužel odpověď nenabízí žádný konkrétní návrh řešení, nebo postup či zkušenost. Jen obecnou radu, která zazněla i v diskuzi. Emailem jsem poděkoval za radu a sdělil jim, že ČTU jsem již s mou situací seznámil.

    Odpověď poradny Západočeského sdružení obrany spotřebitelů:

    Dobrý den,

    navrhuji, abyste se s tímto problémem obrátil na Český telekomunikační úřad, který má v gestci dohled nad poskytovateli komunikačních služeb a dbá nad dodržováním příslušných zákonů a norem.

    S pozdravem

    Západočeské sdružení obrany spotřebitelů, o.s.

    Majerova 4

    301 00 Plzeň 1


           

    Hodnocení: 94 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    6.3.2013 10:05 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    Dokud lidi budou jako tupé ovce a nezačnou to řešit přes ČTÚ a soudně, tak holt se budou operátoři bezdůvodně obohacovat na nevyčerpaném kreditu. Dobře vám tak.
    6.3.2013 11:10 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    +1, je fajn, že o tom píšeš do blogu, abys zburcoval ostatní popř. vyměnil zkušenosti, ale pokud tímto skončíš s tím, že "nebudu se přece soudit o blbejch 155 korun" apod., tak se prostě nic nezmění

    je sice tvoje chyba, že sis ty podmínky nepřečetl, nicméně pokud ti TM nedal vědět předem, které služby ti omezí, a tedy jsi nemohl vědět, že kredit nebudeš moci v souladu s těmi podmínkami vyčerpat, tak seš IMHO jasně v právu ... minimálně za podnět na výše uvedený ČTÚ nic nedáš (krom tedy vlastního času na sepsání, kterého jistě nebude víc než kolik jsi strávil blogováním)
    6.3.2013 11:30 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    A dodal bych, že to samé se týká lidí, kterým kredit "propadne" nikoliv přechodem k jinému operátorovi, ale proto, že ho prostě nevyčerpají. A ještě jeden odkaz k tématu.
    6.3.2013 11:13 DD
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    Kredit by měli vrátit.

    google - kredit bezdůvodné obohacení

    http://www.spotrebitele.org/clanky2011/clanek20110712a.htm
    7.3.2013 14:57 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    +1

    Když nechtějí profit za odeslané SMSky, tak nedostanou nic
    6.3.2013 11:43 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    Pri zmene operatora z predplacenky doporucuju zmenit nejdriv na tarif, z kreditu Vam udelaji preplatek a ten vam pri zruseni smlouvy vrati.
    6.3.2013 11:48 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    S tímto doporučením doporučuju být velmi opatrný, jinak velmi snadno skončíte s nechtěných tarifem na dva roky.
    6.3.2013 14:45 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    opět +1

    principiálně obdobný příklad z praxe: při koupi bytu se realitka zařizující podružnosti jaksi nezajímala, že bychom mohli chtít kupovat elektriku u někoho jiného než u nejdražšího podniku v kraji, jako původní majitelé; moje chyba, že jsem si to nepohlídal ... po obdržení návrhu smlouvy mi to samozřejmě došlo, obratem jsem si zažádal u jiného dodavatele, nicméně toto neprošlo že prý je třeba prvně dokončit započatý převod odběrného místa, takže je nutné podepsat smlouvu s původním dodavatelem a hned ji vypovědět - no samozřejmě, že mi hajzli EOn nutili takovou tu vypečenou variantu, kterou lze ukončit jen po celých rocích (přičemž s výpovědí je potřeba se trefit v nějakém relativně těsném časovém okýnku), už by se na mě svině pěkně živily, kdybych si napodruhé nedal pozor :-/
    6.3.2013 14:37 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    Presne stejny problem jsem mel ja cca pred dvema roky. Objednal jsem si prevod cisla a az par minut pote vyzkousel odeslat DMS. Po nekolika telefonatech na technickou podporu T-Mobile (pokazde mi pani a panove z ruznych oddeleni, mezi kterymi si me prehazovali jako horky brambor, sdelili, ze to je mozne a ze to "nyni jiz bude fungovat") jsem precetl uplne vsechny podminky, ktere byly na strankach T-Mobile k nalezeni (je to docela dost textu :-)).

    Nacez jsem se sam na sebe nastval, ale zachoval jsem se presne jako ovce a nechal tech 90Kc propadnout do chrtanu T-Mobile :-(.
    6.3.2013 16:47 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    Jsem u T-mobile také a čumím jako puk. Zabránit poslání dárcovské sms je pro mne jasný případ porušení dobrých mravů, chci pomoct a nemůžu. Propadnutí peněz je také faul o kterém naopak vím a připadá mě jako krádež. Již nějaký čas se rozhoduji, zda nezměnit operátora a tohle mě přesvědčilo, že ten čas už nastal. Zítra se jdu poptat na možnosti.
    vencour avatar 6.3.2013 18:03 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    Taky oskar? Co pozoruju, jeho webová samoobsluha byla první na trhu.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    6.3.2013 20:26 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    mam u tmobilu nejakou twist(?) kartu, asi pred pul rokem jsem tam nabil 200kc, ted je tam jeste pres 100. Pro volani pouzivam vyhradne voocall, pres tmobile volam naprosto vyjimecne pokud neco nemuze pockat a nemam okolo wifi (3G mam vypnute protoze netusim jak to u tmobilu funguje). Podle me to je jedina moznost bojkotu operatora, prechod k jinemu zlu neresi nic.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    6.3.2013 20:46 Robert | skóre: 16 | blog: zabak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora

    Rád bych vám poděkoval za podporu, obsah tohoto blogu (tedy toho, co jsem napsal) mám v plánu zaslat občanskému sdružení Fórum dárců / Czech Donors Forum. Myslím, že by o těchto překážkách měli vědět. Určitě by své peníze každý odcházející zákazník daroval raději charitě, než by je nechal takto fungující společnosti T-Mobile.

    Dále jsem chtěl a chci informovat o stavu věcí ČOI.

    ČTU mě nenapadl a mé informace budou směrovat i tam.

    Děkuji také za odkaz na článek http://www.spotrebitele.org/clanky2011/clanek20110712a.htm. Určitě se také obrátím na Sdružení obrany spotřebitelů ČR. Hned zítra budu pokračovat.

    gtz avatar 6.3.2013 21:06 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    Naštěstí jsem u VF a nemusím ty anabáze s převodem číslem absolvovat.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    7.3.2013 08:19 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    Takže budeme chtít vracet peníze za jídlo, které nesníme, za film, který nezhlédneme až do konce, za šlapku, se kterou nezůstaneme po celou dobu, za dobu nájmu, kdy se v domě nezdržujeme, za noviny, u nichž nepřečteme všechny články atd...

    Nebudu tu unavovat nabídkami operátorů. O tom, že stávající zákazník nemá žádné výhody, mě ujistilo O2 i T-Mobile. Takže oba přechod k Vodafonu.

    Tak schválně, jaké výhody má stávající zákazník u Vodafone?
    7.3.2013 08:56 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    no moment.. kredit nerovna sa sluzby, je to len virtualna penazenka, pozicane peniaze operatorovi.

    nehovoriac o tom, ze u ceskych operatorov aj tak platite za nespotrebovane casti sluzieb. SMS platite celu aj pri menej nez 160 znakoch, operatori maju minutove uctovanie, ...

    s druhou castou suhlasim, zakaznik je nezaujimavy pokial plati. a vsetci traja operatori sa modlia, aby nezacal vyhrazat odchodom.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    vencour avatar 7.3.2013 09:36 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    Jídlo můžeš chtít zabalit, u filmu můžeš chtít aspoň vrátit vstupné nebo o tom pak psát a odrazovat ostatní. Na nájmu taky můžeš zkoušet smlouvat.
    Minimálně je tohle věcí komunikace.
    A k Vodafonu by mne ty výhody taky zajímaly ... co jsem si všim, tak od TM i O2 mne pořád někdo otravoval s výhodnym tarifem, i když jsem je odpálkoval, možná málo důrazně odpálkoval. Psal jsem o oskaru, že měl první samoobsluhu aneb je pro mne inovativní.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Chytrex avatar 11.3.2013 23:00 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    No já jsem kdysi přešel po deseti letech od kyslíků k VF z důvodu neustálého spamu a libůstek v podobě věčně zapnutého roamingu i když jsem ho nechtěl, co chvíli zapnutá hlasovka protože globální akce. U VF jsem zavolal operátorovi, řekl jsem že si striktně nepřeju žádné obchodní hovory a smsky nabízející lepší to a tamhle.. A za 3 roky jsem od operátora dostal max 3 smsky které se ovšem jednaly změny TOS a jiných důležitostí.. Já si teda nestěžuju.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    7.3.2013 10:38 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    Takže budeme chtít vracet peníze za jídlo, které nesníme, za film, který nezhlédneme až do konce, za šlapku, se kterou nezůstaneme po celou dobu, za dobu nájmu, kdy se v domě nezdržujeme, za noviny, u nichž nepřečteme všechny články atd...
    rozdíl mezi platbou a zálohou na platbu nám neříká nic?
    7.3.2013 13:01 Robert | skóre: 16 | blog: zabak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    Ale vy se pletete. Nebo chybně čtete. Mě osobně nejde o vrácení peněz. Já jsem zbylé peníze (tedy kredit) chtěl čerpat službou, která mi nebyla uvolněna! Ač bych za normálních podmínek, pokud bych neodcházel, čerpat mohl.

    Mám-li použít Váš příměr k filmu, byl by následující: Jdete do kina na film AAAAAA, máte permanentku, ale uvaděč by vám řekl, že půjdete jen na film DDDDDD. I přesto, že na permanetce je napsáno "film dle výběru".

    S prostitukou je to asi takové, že si vyberete pěknou brunetku, ale pasák vám řekne, že máte nárok jen na otylého prostytuta.

    Určitě bych mohl pokračovat, ale uznejte sám, že to nemá cenu.

    Jde mi o to, že Vás operátor T-Mobule může odstřihnout od libovolných služeb, které normálně nabízí. Ale vy jdete jinam a to je důvod Vás osolit.
    8.3.2013 07:42 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    Zaplatil jste za předplacené služby nabízené za jasně a předem stanovených podmínek. Otázka mravnosti těch podmínek je druhá věc.

    S prostitukou je to asi takové, že si vyberete pěknou brunetku, ale pasák vám řekne, že máte nárok jen na otylého prostytuta.

    Ale kdeže. Pasák sdělí, jestli si žádám prostituku, dostanu ji, ale v podobě otylého prostituta. A já s díky odmítnu, no v tomto případě i bez díky.
    8.3.2013 11:40 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    Podmínky, za kterých jsou služby nabízené, stanovuje v první řadě právní řád, a v rozsahu jím dovoleném či nezakázaném smlouva uzavřená mezi mnou a operátorem, jejíž nedílnou částí jsou i všeobecné podmínky. V bodě propadnutí kreditu je smlouva zřejmě v rozporu s právním řádem, nicméně pro operátora je toto ustanovení tak výhodné, že jej na jednu stranu odmítá přestat využívat a na stranu druhou nechce dopustit, aby bylo prověřeno pravomocným rozhodnutím soudu.
    8.3.2013 22:35 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    v rozporu s právním řádem == ?
    7.3.2013 14:19 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    Kredit nie su peniaze zaplatene za nejaku sluzbu! Kredit su MOJE peniaze, z ktorych mi operator odpocitava za to, ze mi poskytuje sluzby. Ak mi zoberie peniaze a neposkytne sluzbu, je to bezdovodne obohatenie.
    frEon avatar 8.3.2013 10:11 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    ve vyctu ti taky chybi pozadnovani svych penez, ktere mas na ucte ktery zrusis...
    Talking about music is like dancing to architecture.
    15.4.2013 23:22 roman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    tak jsem se sem dogooglil když se mi stalo to samé. mám ještě 250kč nedočerpaný kredit tak jsem to chtěl rozeslat na DMS než mi zítra zbytek kreditu propadne peklu(ehm tedy T-mobile). Služba byla deaktivována imho přesně právě kvůli tomu aby lidi nerozesílali kredit na dobročinné účely místo toho aby propadnul T-mobilu. Právně je to ošetřené, prémiová služba DMS není garantována(fakt to v podmínkách mají), ale morálně u mě tahle firma klesla do bahna a hodlám ji pomlouvat kudy budu chodit.
    31.7.2013 13:16 VQ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    Jsem ráda, že nejsem sama, koho T-Mobile při přechodu k jinému operátorovi takhle vypekl. Také jsem chtěla přispět formou DMS, ale stále mi bylo divné, že mi kredit neubývá. Těsně před voláním operátorovi (což je dnes při "rychlém" spojení za 19,- Kč) jsem našla tenhle blog. Takže už volat nikam nebudu. Nemorální mi přjde už jen to, že nemůžu utratit své peníze ani na dobročinné účely.
    25.12.2014 10:57 obil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    Tak jsem ten blog pročetl až sem. Hledal jsem odpověď na stejnou otázku, jako jste měli vy. Už vidím, že to je záměr T-mobilu, který neumožňuje zasílat DMS, i když má zákazník dostatečný kredit. V mém případě to byla twist karta za 200 kč, kterou už po pouhém roce nebudu dále dobíjet. Zbýval mi kredit 159 Kč. Tak jsem se rozhodl zaslat pět DMS. Tři DMSky odešly a zůstatek kreditu ve výši 69 Kč se už mi nepodařilo DMSkou vyčerpat. Na druhou stranu výroba SIM karty taky stojí peníze a je logické, že operátor nechce být v mínusu u jednotlivých zákazníků.

    24.12.2013 22:36 JPT
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    Poslední update je z 9.3.2013, takže to vypadá, že se nic neděje. No jo, pokud to nerozmázne televize např. Černé ovce, tak se nic neděje a nikdo obyčejnému člověku nepomůže...
    6.6.2017 14:06 Blažena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    Bohužel jsem si tento blog přečetla až po té, co jsem dopadla úplně stejně. Přecházím k Vodafonu a zbylých 338CZK jsem chtěla darovat přes DMS Amelii, nepodařilo se mi to. Po 4 letech žádná změna.
    9.9.2019 11:26 Jack C. Financial Home
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem měnil operátora
    Příloha:
    Vítejte v Jack C. Financial Home (soukromé místo pro všechny vaše finanční potřeby). Poskytujeme všechny druhy půjček, poskytujeme půjčky s nízkou úrokovou sazbou 3% a dobré pracovní podmínky, pokud potřebujete půjčku na podnikání nebo na zaplacení svých účtů, je doporučeno nás kontaktovat, abyste viděli kvalita poskytování služeb, díky které budete spokojeni. E-mail: cinoj00@gmail.com.

    Dostupné úvěrové služby zahrnují:

    ================================

    * Komerční půjčky.

    *Osobní půjčky.

    * Komerční půjčky.

    * Investiční půjčky.

    * Rozvojové půjčky.

    * Získání půjček.

    * Stavební úvěry.

    * Komerční půjčky a mnoho dalších:

    Půjčujeme všechny typy půjček na dobré služby, kontaktujte nás prosím e-mailem: cinoj00@gmail.com

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.