Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].
Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂
Byla vydána nová major verze 8.0.0 svobodného systému pro detekci a prevenci průniků a monitorování bezpečnosti počítačových sítí Suricata (Wikipedie). Přehled novinek v oficiálním oznámení a v aktualizované dokumentaci.
Mastodon (Wikipedie) - sociální síť, která není na prodej - byl vydán ve verzi 4.4. Přehled novinek s náhledy a videi v oznámení na blogu.
Instituce státní správy nebudou smět využívat produkty, aplikace, řešení, webové stránky a webové služby poskytované čínskou společností DeepSeek. Na doporučení Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost rozhodla o jejich zákazu vláda Petra Fialy na jednání ve středu 9. července 2025.
V neposlední řadě se IBM orientuje na nové oblasti jako je např. Cloud, Analytika a Big Data. Věděli jste ale, že společnost IBM také vstupuje do prostředí nepředstavitelných paralelních světů, tedy světů virtuální reality? Jste připraveni dozvědět se, jaká řešení může společnost IBM nabídnout herním společnostem na podporu jejich vývoje?
Snahou herních společností je zaujmout a zapůsobit na hráče po celé planetě, získat si jejich loajalitu a zajistit, aby hráli co nejdéle. Na druhé straně mají hráči velkou škálu požadavků: krátké vývojové cykly, plynulost hry, nadstandartní herní zážitek maximálně odpovídající realitě. Každým dnem jsou tak zvyšovány nároky na vývojáře a vydavatele počítačových her při stále rostoucím množství konkurenčních produktů.
IBM Softlayer (IaaS) poskytuje herním vývojářům a vydavatelům cloudovou herní infrastrukturu s vysokým výkonem, škálovatelností a dostupností odkudkoliv. Největší herní společnosti v Německu jako například Aeria Games Europe, Exit Games nebo gamigo využívají IBM Cloud již dlouhou dobu a patří k jeho největším zákazníkům. Jestliže herní společnosti vyvíjí novou hru nebo touží po zlepšení výkonu pro koncové uživatele, Soflayer jim přináší vyšší úroveň výkonu a zároveň vysokou škálovatelnost, což herním společnostem zaručuje zvládnutí bleskového nárůstu poptávky v řádu několika sekund. Pro zabezpečení stejných podmínek a spokojenosti hráčů Softlayer zajišťuje hru bez zpoždění. Cloudové servery a služby jsou k dispozici v reálném čase prostřednictvím Softlayer portálu nebo API, které zároveň poskytují flexibilitu a snadnou kontrolu.
Největším úsilím herních společností je zajistit si loajalitu hráčů a všichni víme proč, tedy zabezpečit zvyšovaní užitku hráčů, zajistit delší herní cykly a pochopit jak předcházet odlivu zákazníků ke konkurenci. Aby herní společnosti mohly vybudovat silnější vztahy se zákazníky, potřebují nejdříve lépe poznat své zákazníky. Analytický nástroj SPSS společnosti IBM poskytuje komplexní pohled na jednotlivé zákazníky, včetně jejich chování, preferencí a hodnot. S těmito výsledky pak mohou společnosti spolehlivě předpovídat, jaké kroky a strategie budou úspěšné v různých segmentech zákazníků.
Odborníci na gaming ze společnosti IBM si pro Vás na tato témata připravili další třiceti minutový webinář (online seminář) – For Gamers – by IBM, který se bude konat dne 15.10. od 14:00. Účast na semináři je zdarma.
Pro více informací prosím navštivte http://www-05.ibm.com/cz/cloud/web.html, kde ve spodní části webové stránky naleznete pozvánku ve formátu pdf na tento seminář a popis způsobu registrace.
Nástroje: Tisk bez diskuse
Tiskni
Sdílej: