Fedora zve na dvoudenní testování (2. a 3. prosince), během kterého si můžete vyzkoušet nové webové uživatelské rozhraní (WebUI) projektu FreeIPA. Pomozte vychytat veškeré chyby a vylepšit uživatelskou zkušenost ještě předtím, než se tato verze dostane k uživatelům Fedory a celého linuxového ekosystému.
Eben Upton oznámil zdražení počítačů Raspberry Pi, kvůli růstu cen pamětí, a představil 1GB verzi Raspberry Pi 5 za 45 dolarů.
Linus Torvalds na YouTube kanálu Linus Tech Tips staví dokonalý linuxový počítač.
Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 6.17 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 6.18. Přehled novinek a vylepšení na LWN.net: první a druhá polovina začleňovacího okna a Linux Kernel Newbies. Vypíchnout lze například podporu protokolu PSP (PSP Security Protocol, PSP encryption of TCP connections).
Byla vydána nová stabilní verze 25.11 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Xantusia. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.
Richard Hughes na Mastodonu oznámil, že se společnost Framework Computer stala sponzorem služby LVFS (Linux Vendor Firmware Service) umožňující aktualizovat firmware zařízení na počítačích s Linuxem.
Jak na webu co nejšíleněji zadávat datum? Jak to uživatelům co nejvíce znepříjemnit? V Bad UX World Cup 2025 (YouTube) se vybíraly ty nejšílenější UX návrhy. Vítězným návrhem se stal Perfect Date.
Společnost Collabora vydala (YouTube) na LibreOffice založený desktopový kancelářský balík Collabora Office. Pro Windows, macOS a Linux. Se stejným uživatelským rozhraním jako Collabora Online. Svůj desktopový kancelářský balík s rozhraním LibreOffice pojmenovala Collabora Office Classic.
Glen MacArthur vydal AV Linux (AVL) a MX Moksha (MXM) 25. S linuxovým jádrem Liquorix. AV Linux (Wikipedie) je linuxová distribuce optimalizována pro tvůrce audio a video obsahu. Nejnovější AV Linux vychází z MX Linuxu 25 a Debianu 13 Trixie. AV Linux přichází s desktopovým prostředím Enlightenment 0.27.1 a MX Moksha s prostředím Moksha 0.4.1 (fork Enlightenmentu).
Ubuntu pro testování nových verzí vydává měsíční snapshoty. Dnes vyšel 1. snapshot Ubuntu 26.04 LTS (Resolute Raccoon).
V neposlední řadě se IBM orientuje na nové oblasti jako je např. Cloud, Analytika a Big Data. Věděli jste ale, že společnost IBM také vstupuje do prostředí nepředstavitelných paralelních světů, tedy světů virtuální reality? Jste připraveni dozvědět se, jaká řešení může společnost IBM nabídnout herním společnostem na podporu jejich vývoje?
Snahou herních společností je zaujmout a zapůsobit na hráče po celé planetě, získat si jejich loajalitu a zajistit, aby hráli co nejdéle. Na druhé straně mají hráči velkou škálu požadavků: krátké vývojové cykly, plynulost hry, nadstandartní herní zážitek maximálně odpovídající realitě. Každým dnem jsou tak zvyšovány nároky na vývojáře a vydavatele počítačových her při stále rostoucím množství konkurenčních produktů.
IBM Softlayer (IaaS) poskytuje herním vývojářům a vydavatelům cloudovou herní infrastrukturu s vysokým výkonem, škálovatelností a dostupností odkudkoliv. Největší herní společnosti v Německu jako například Aeria Games Europe, Exit Games nebo gamigo využívají IBM Cloud již dlouhou dobu a patří k jeho největším zákazníkům. Jestliže herní společnosti vyvíjí novou hru nebo touží po zlepšení výkonu pro koncové uživatele, Soflayer jim přináší vyšší úroveň výkonu a zároveň vysokou škálovatelnost, což herním společnostem zaručuje zvládnutí bleskového nárůstu poptávky v řádu několika sekund. Pro zabezpečení stejných podmínek a spokojenosti hráčů Softlayer zajišťuje hru bez zpoždění. Cloudové servery a služby jsou k dispozici v reálném čase prostřednictvím Softlayer portálu nebo API, které zároveň poskytují flexibilitu a snadnou kontrolu.
Největším úsilím herních společností je zajistit si loajalitu hráčů a všichni víme proč, tedy zabezpečit zvyšovaní užitku hráčů, zajistit delší herní cykly a pochopit jak předcházet odlivu zákazníků ke konkurenci. Aby herní společnosti mohly vybudovat silnější vztahy se zákazníky, potřebují nejdříve lépe poznat své zákazníky. Analytický nástroj SPSS společnosti IBM poskytuje komplexní pohled na jednotlivé zákazníky, včetně jejich chování, preferencí a hodnot. S těmito výsledky pak mohou společnosti spolehlivě předpovídat, jaké kroky a strategie budou úspěšné v různých segmentech zákazníků.
Odborníci na gaming ze společnosti IBM si pro Vás na tato témata připravili další třiceti minutový webinář (online seminář) – For Gamers – by IBM, který se bude konat dne 15.10. od 14:00. Účast na semináři je zdarma.
Pro více informací prosím navštivte http://www-05.ibm.com/cz/cloud/web.html, kde ve spodní části webové stránky naleznete pozvánku ve formátu pdf na tento seminář a popis způsobu registrace.
Nástroje: Tisk bez diskuse
Tiskni
Sdílej: