Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].
Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂
Byla vydána nová major verze 8.0.0 svobodného systému pro detekci a prevenci průniků a monitorování bezpečnosti počítačových sítí Suricata (Wikipedie). Přehled novinek v oficiálním oznámení a v aktualizované dokumentaci.
Mastodon (Wikipedie) - sociální síť, která není na prodej - byl vydán ve verzi 4.4. Přehled novinek s náhledy a videi v oznámení na blogu.
Instituce státní správy nebudou smět využívat produkty, aplikace, řešení, webové stránky a webové služby poskytované čínskou společností DeepSeek. Na doporučení Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost rozhodla o jejich zákazu vláda Petra Fialy na jednání ve středu 9. července 2025.
pull based přístupu scalaz-stream (následující články řetězu tahají data od předchozích)Ano, scalaz-stream je pull based. Push lze nasimulovat například pomocí fronty:
val p = (Process(1, 2, 3).toSource ++ eval_(Task.delay(println("print")))).repeat val processItem: Sink[Task, Int] = io.stdOutLines.contramap(_.toString) // Vytvorime frontu. val q = async.unboundedQueue[Int] // Prvky produkovane procesem p posleme do fronty. p.to(q.enqueue).run.runAsync(x => println("enqueue end")) // q.dequeue je proces prvku z fronty. // Prvky z fronty posilame do Sinku processItem, ktery prvky zpracovava. // Az jsou prvky zpracovany (nebo po vyhozeni vyjimky) frontu zavreme // -- zavreni fronty zajisti ukonceni procesu, jenz dava prvky do fronty // -- tj. ukonceni p.to(q.enqueue).run.runAsync(x => println("enqueue end")). (q.dequeue.to(processItem).take(2) onComplete eval_(q.close)).run.runKód obvykle několikrát vypíše řetězec print – počet vypsaných řetězců print závisí na tom, jak rychle se prvky produkované
p
posílají do fronty q
. Kromě neomezené fronty async.unboundedQueue
existuje i omezená fronta async.boundedQueue
.
A jaký je vlastně rozdíl mezi pull-based přístupem a obyčejnými streamy?Myslím, že obyčejné streamy jsou také pull based.
Tiskni
Sdílej: