Japonský Google rozšířil svou kolekci DYI fyzických klávesnic Gboard o klávesnici ve tvaru běžícího pásu. Proč se mají přesouvat ruce po klávesnici, když se mohou přesouvat klávesy k ruce? Pro zájemce je návod na sestavení včetně STL souborů pro 3D tisk a firmware k dispozici na GitHubu.
Nejnovější X.Org X server 21.1.25 a Xwayland 24.1.14 řeší 12 bezpečnostních chyb.
Google Chrome 155 byl prohlášen za stabilní. Přináší podporu JPEG XL (.jxl). Opraveno bylo 247 bezpečnostních chyb.
Konference OpenAlt 2026 hledá přednášející. Přihlásit přednášky lze do neděle 11. října. Konference proběhne o víkendu 7. a 8. listopadu na půdě Fakulty informačních technologií VUT v Brně. Témata konference jsou: Otevřený a svobodný software, IoT a Hnutí tvůrců, Vzdělávání, Bezpečnost a soukromí, Otevřená společnost, komunity a data, OpenMobility a další.
Byla vydána nová verze 10.6 sady aplikací pro SSH komunikaci OpenSSH. Přináší řadu důležitých bezpečnostních oprav, vylepšení funkcí a oprav chyb. Povoluje hybridní postkvantový podpisový algoritmus ssh-mldsa44-ed25519.
Americká společnost Reflection AI světu představila Beam, open-weight model s 501 miliardami parametrů (z toho 23 miliard aktivních), určený především pro programování a práci autonomních agentů. Podle autorů jejich model nabízí výkon srovnatelný s většími modely při výrazně nižších nárocích na výpočetní výkon. Beam nyní ještě prochází závěrečným testováním, na stránkách Reflection AI se však lze zaregistrovat a získat předběžný přístup. Váhy modelu, dokumentace a nástroje pro vývojáře mají být zveřejněny v průběhu tohoto měsíce.
OpenCourant je komunitní fork OpenRadioss, tj. open source softwaru pro simulace havárií, nárazů a vysoce nelineárních dynamických dějů metodou konečných prvků. Společnost Siemens v loňském roce dokončila akvizici společnosti Altair Engineering, jež před čtyřmi lety uvolnila open source verzi OpenRadioss svého proprietárního softwaru Radioss. Minulý týden Siemens OpenRadioss pohřbil. Integroval jej do svého softwaru Simcenter, webovou stránku OpenRadioss přesměroval na Simcenter a repozitář OpenRadioss na GitHubu odstranil.
Pořadatelé devátého ročníku komunitního setkání správců nejen českých a slovenských sítí – CSNOG 2027, které se uskuteční 20. a 21. ledna, vyhlásili Call for Abstracts. Náměty na vystoupení mohou zájemci přihlašovat do 31. října na webu akce a vybírat mohou ze tří sekcí – správa sítí, legislativa a regulace a akademické projekty. Zveřejněny byly také Call of Partners určené sponzorům a partnerům setkání, kteří by například chtěli mít na
… více »Strata je open-source inferenční engine, který umožňuje lokálně provozovat rozsáhlý čínský model Qwen3.8-Flash-Next, který by jinak nejspíše vyžadoval serverovou infrastrukturu, na běžném herním počítači s alespoň 12 GB VRAM, 32 GB RAM a dostatkem místa na SSD. Nároky na paměť a rychlost generování se liší s použitou variantou modelu Qwen. Zdrojový kód je dostupný na GitHubu, pod licencí MIT.
Americký prezident Donald Trump oznámil vznik federální Jednotky pro superinteligenci (Super Intelligence Force), která má koordinovat postup vlády, technologických firem, náboženských organizací a dalších institucí v oblasti rychle se rozvíjející umělé inteligence (Trumpem oficiálně nazývanou superinteligencí). SIF, podřízená přímo Trumpovi, má pomoci Spojeným státům udržet v oblasti SI technologický náskok nad světem a
… více »Calculating dependencies ??... done! >>> Verifying ebuild Manifests... >>> Emerging (1 of 51) x11-libs/libXpm-3.5.7 to / * libXpm-3.5.7.tar.bz2 RMD160 SHA1 SHA256 sizeProsím pomoc, spěchá. Děkuji předem... [ ok ] * checking ebuild checksums
... [ ok ] * checking auxfile checksums
... [ ok ] * checking miscfile checksums
... [ ok ] * checking libXpm-3.5.7.tar.bz2
... [ ok ] >>> Unpacking source... >>> Unpacking libXpm-3.5.7.tar.bz2 to /var/tmp/portage/x11-libs/libXpm-3.5.7/work * Running elibtoolize in: libXpm-3.5.7 * Applying portage-1.5.10.patch ... * Applying max_cmd_len-1.5.20.patch ... * Applying sed-1.5.6.patch ... >>> Source unpacked. >>> Compiling source in /var/tmp/portage/x11-libs/libXpm-3.5.7/work/libXpm-3.5.7 ... * econf: updating libXpm-3.5.7/config.sub with /usr/share/gnuconfig/config.sub * econf: updating libXpm-3.5.7/config.guess with /usr/share/gnuconfig/config.guess ./configure --prefix=/usr --host=i486-pc-linux-gnu --mandir=/usr/share/man --infodir=/usr/share/info --datadir=/usr/share --sysconfdir=/etc --localstatedir=/var/lib --prefix=/usr --datadir=/usr/share --build=i486-pc-linux-gnu checking for a BSD-compatible install... /bin/install -c checking whether build environment is sane... yes checking for a thread-safe mkdir -p... /bin/mkdir -p checking for gawk... gawk checking whether make sets $(MAKE)... yes checking whether to enable maintainer-specific portions of Makefiles... no checking build system type... i486-pc-linux-gnu checking host system type... i486-pc-linux-gnu checking for style of include used by make... GNU checking for i486-pc-linux-gnu-gcc... i486-pc-linux-gnu-gcc checking for C compiler default output file name... a.out checking whether the C compiler works... yes checking whether we are cross compiling... no checking for suffix of executables... checking for suffix of object files... o checking whether we are using the GNU C compiler... yes checking whether i486-pc-linux-gnu-gcc accepts -g... yes checking for i486-pc-linux-gnu-gcc option to accept ISO C89... none needed checking dependency style of i486-pc-linux-gnu-gcc... gcc3 checking for a sed that does not truncate output... /bin/sed checking for grep that handles long lines and -e... /bin/grep checking for egrep... /bin/grep -E checking for ld used by i486-pc-linux-gnu-gcc... /usr/i486-pc-linux-gnu/bin/ld checking if the linker (/usr/i486-pc-linux-gnu/bin/ld) is GNU ld... yes checking for /usr/i486-pc-linux-gnu/bin/ld option to reload object files... -r checking for BSD-compatible nm... /usr/bin/nm -B checking whether ln -s works... yes checking how to recognise dependent libraries... pass_all checking how to run the C preprocessor... i486-pc-linux-gnu-gcc -E checking for ANSI C header files... yes checking for sys/types.h... yes checking for sys/stat.h... yes checking for stdlib.h... yes checking for string.h... yes checking for memory.h... yes checking for strings.h... yes checking for inttypes.h... yes checking for stdint.h... yes checking for unistd.h... yes checking dlfcn.h usability... yes checking dlfcn.h presence... yes checking for dlfcn.h... yes checking for i486-pc-linux-gnu-g++... i486-pc-linux-gnu-g++ checking whether we are using the GNU C++ compiler... yes checking whether i486-pc-linux-gnu-g++ accepts -g... yes checking dependency style of i486-pc-linux-gnu-g++... gcc3 checking how to run the C++ preprocessor... i486-pc-linux-gnu-g++ -E checking for i486-pc-linux-gnu-g77... no checking for i486-pc-linux-gnu-xlf... no checking for i486-pc-linux-gnu-f77... no checking for i486-pc-linux-gnu-frt... no checking for i486-pc-linux-gnu-pgf77... no checking for i486-pc-linux-gnu-cf77... no checking for i486-pc-linux-gnu-fort77... no checking for i486-pc-linux-gnu-fl32... no checking for i486-pc-linux-gnu-af77... no checking for i486-pc-linux-gnu-xlf90... no checking for i486-pc-linux-gnu-f90... no checking for i486-pc-linux-gnu-pgf90... no checking for i486-pc-linux-gnu-pghpf... no checking for i486-pc-linux-gnu-epcf90... no checking for i486-pc-linux-gnu-gfortran... i486-pc-linux-gnu-gfortran checking whether we are using the GNU Fortran 77 compiler... yes checking whether i486-pc-linux-gnu-gfortran accepts -g... yes checking the maximum length of command line arguments... 32768 checking command to parse /usr/bin/nm -B output from i486-pc-linux-gnu-gcc object... ok checking for objdir... .libs checking for i486-pc-linux-gnu-ar... i486-pc-linux-gnu-ar checking for i486-pc-linux-gnu-ranlib... i486-pc-linux-gnu-ranlib checking for i486-pc-linux-gnu-strip... i486-pc-linux-gnu-strip checking if i486-pc-linux-gnu-gcc supports -fno-rtti -fno-exceptions... no checking for i486-pc-linux-gnu-gcc option to produce PIC... -fPIC checking if i486-pc-linux-gnu-gcc PIC flag -fPIC works... yes checking if i486-pc-linux-gnu-gcc static flag -static works... yes checking if i486-pc-linux-gnu-gcc supports -c -o file.o... yes checking whether the i486-pc-linux-gnu-gcc linker (/usr/i486-pc-linux-gnu/bin/ld) supports shared libraries... yes checking whether -lc should be explicitly linked in... no checking dynamic linker characteristics... GNU/Linux ld.so checking how to hardcode library paths into programs... immediate checking whether stripping libraries is possible... yes checking if libtool supports shared libraries... yes checking whether to build shared libraries... yes checking whether to build static libraries... yes configure: creating libtool appending configuration tag "CXX" to libtool checking for ld used by i486-pc-linux-gnu-g++... /usr/i486-pc-linux-gnu/bin/ld checking if the linker (/usr/i486-pc-linux-gnu/bin/ld) is GNU ld... yes checking whether the i486-pc-linux-gnu-g++ linker (/usr/i486-pc-linux-gnu/bin/ld) supports shared libraries... yes checking for i486-pc-linux-gnu-g++ option to produce PIC... -fPIC checking if i486-pc-linux-gnu-g++ PIC flag -fPIC works... yes checking if i486-pc-linux-gnu-g++ static flag -static works... yes checking if i486-pc-linux-gnu-g++ supports -c -o file.o... yes checking whether the i486-pc-linux-gnu-g++ linker (/usr/i486-pc-linux-gnu/bin/ld) supports shared libraries... yes checking dynamic linker characteristics... GNU/Linux ld.so checking how to hardcode library paths into programs... immediate appending configuration tag "F77" to libtool checking if libtool supports shared libraries... yes checking whether to build shared libraries... yes checking whether to build static libraries... yes checking for i486-pc-linux-gnu-gfortran option to produce PIC... -fPIC checking if i486-pc-linux-gnu-gfortran PIC flag -fPIC works... yes checking if i486-pc-linux-gnu-gfortran static flag -static works... yes checking if i486-pc-linux-gnu-gfortran supports -c -o file.o... yes checking whether the i486-pc-linux-gnu-gfortran linker (/usr/i486-pc-linux-gnu/bin/ld) supports shared libraries... yes checking dynamic linker characteristics... GNU/Linux ld.so checking how to hardcode library paths into programs... immediate checking for i486-pc-linux-gnu-gcc... (cached) i486-pc-linux-gnu-gcc checking whether we are using the GNU C compiler... (cached) yes checking whether i486-pc-linux-gnu-gcc accepts -g... (cached) yes checking for i486-pc-linux-gnu-gcc option to accept ISO C89... (cached) none needed checking dependency style of i486-pc-linux-gnu-gcc... (cached) gcc3 checking for i486-pc-linux-gnu-pkg-config... no checking for pkg-config... /usr/bin/pkg-config checking pkg-config is at least version 0.9.0... yes checking for XPM... yes checking for ANSI C header files... (cached) yes checking for strlcat... no checking for library containing gettext... none required checking where to install localized messages... /usr/share/locale checking for SXPM... yes configure: creating ./config.status config.status: creating Makefile config.status: creating src/Makefile config.status: creating sxpm/Makefile config.status: creating cxpm/Makefile config.status: creating xpm.pc config.status: creating config.h config.status: executing depfiles commands make all-recursive make[1]: Entering directory `/var/tmp/portage/x11-libs/libXpm-3.5.7/work/libXpm-3.5.7' Making all in src make[2]: Entering directory `/var/tmp/portage/x11-libs/libXpm-3.5.7/work/libXpm-3.5.7/src' /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT Attrib.lo -MD -MP -MF .deps/Attrib.Tpo -c -o Attrib.lo Attrib.c /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrBufFrI.lo -MD -MP -MF .deps/CrBufFrI.Tpo -c -o CrBufFrI.lo CrBufFrI.c /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrBufFrP.lo -MD -MP -MF .deps/CrBufFrP.Tpo -c -o CrBufFrP.lo CrBufFrP.c mkdir .libs i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT Attrib.lo -MD -MP -MF .deps/Attrib.Tpo -c Attrib.c -fPIC -DPIC -o .libs/Attrib.o i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrBufFrI.lo -MD -MP -MF .deps/CrBufFrI.Tpo -c CrBufFrI.c -fPIC -DPIC -o .libs/CrBufFrI.o i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrBufFrP.lo -MD -MP -MF .deps/CrBufFrP.Tpo -c CrBufFrP.c -fPIC -DPIC -o .libs/CrBufFrP.o i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrBufFrP.lo -MD -MP -MF .deps/CrBufFrP.Tpo -c CrBufFrP.c -o CrBufFrP.o >/dev/null 2>&1 i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT Attrib.lo -MD -MP -MF .deps/Attrib.Tpo -c Attrib.c -o Attrib.o >/dev/null 2>&1 i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrBufFrI.lo -MD -MP -MF .deps/CrBufFrI.Tpo -c CrBufFrI.c -o CrBufFrI.o >/dev/null 2>&1 mv -f .deps/CrBufFrP.Tpo .deps/CrBufFrP.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrDatFrI.lo -MD -MP -MF .deps/CrDatFrI.Tpo -c -o CrDatFrI.lo CrDatFrI.c mv -f .deps/Attrib.Tpo .deps/Attrib.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrDatFrP.lo -MD -MP -MF .deps/CrDatFrP.Tpo -c -o CrDatFrP.lo CrDatFrP.c i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrDatFrI.lo -MD -MP -MF .deps/CrDatFrI.Tpo -c CrDatFrI.c -fPIC -DPIC -o .libs/CrDatFrI.o mv -f .deps/CrBufFrI.Tpo .deps/CrBufFrI.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrIFrBuf.lo -MD -MP -MF .deps/CrIFrBuf.Tpo -c -o CrIFrBuf.lo CrIFrBuf.c i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrDatFrP.lo -MD -MP -MF .deps/CrDatFrP.Tpo -c CrDatFrP.c -fPIC -DPIC -o .libs/CrDatFrP.o i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrDatFrP.lo -MD -MP -MF .deps/CrDatFrP.Tpo -c CrDatFrP.c -o CrDatFrP.o >/dev/null 2>&1 i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrIFrBuf.lo -MD -MP -MF .deps/CrIFrBuf.Tpo -c CrIFrBuf.c -fPIC -DPIC -o .libs/CrIFrBuf.o mv -f .deps/CrDatFrP.Tpo .deps/CrDatFrP.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrIFrDat.lo -MD -MP -MF .deps/CrIFrDat.Tpo -c -o CrIFrDat.lo CrIFrDat.c i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrDatFrI.lo -MD -MP -MF .deps/CrDatFrI.Tpo -c CrDatFrI.c -o CrDatFrI.o >/dev/null 2>&1 i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrIFrBuf.lo -MD -MP -MF .deps/CrIFrBuf.Tpo -c CrIFrBuf.c -o CrIFrBuf.o >/dev/null 2>&1 i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrIFrDat.lo -MD -MP -MF .deps/CrIFrDat.Tpo -c CrIFrDat.c -fPIC -DPIC -o .libs/CrIFrDat.o mv -f .deps/CrIFrBuf.Tpo .deps/CrIFrBuf.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrIFrP.lo -MD -MP -MF .deps/CrIFrP.Tpo -c -o CrIFrP.lo CrIFrP.c mv -f .deps/CrDatFrI.Tpo .deps/CrDatFrI.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrPFrBuf.lo -MD -MP -MF .deps/CrPFrBuf.Tpo -c -o CrPFrBuf.lo CrPFrBuf.c i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrIFrDat.lo -MD -MP -MF .deps/CrIFrDat.Tpo -c CrIFrDat.c -o CrIFrDat.o >/dev/null 2>&1 i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrIFrP.lo -MD -MP -MF .deps/CrIFrP.Tpo -c CrIFrP.c -fPIC -DPIC -o .libs/CrIFrP.o i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrIFrP.lo -MD -MP -MF .deps/CrIFrP.Tpo -c CrIFrP.c -o CrIFrP.o >/dev/null 2>&1 mv -f .deps/CrIFrDat.Tpo .deps/CrIFrDat.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrPFrDat.lo -MD -MP -MF .deps/CrPFrDat.Tpo -c -o CrPFrDat.lo CrPFrDat.c i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrPFrBuf.lo -MD -MP -MF .deps/CrPFrBuf.Tpo -c CrPFrBuf.c -fPIC -DPIC -o .libs/CrPFrBuf.o mv -f .deps/CrIFrP.Tpo .deps/CrIFrP.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrPFrI.lo -MD -MP -MF .deps/CrPFrI.Tpo -c -o CrPFrI.lo CrPFrI.c i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrPFrBuf.lo -MD -MP -MF .deps/CrPFrBuf.Tpo -c CrPFrBuf.c -o CrPFrBuf.o >/dev/null 2>&1 i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrPFrDat.lo -MD -MP -MF .deps/CrPFrDat.Tpo -c CrPFrDat.c -fPIC -DPIC -o .libs/CrPFrDat.o mv -f .deps/CrPFrBuf.Tpo .deps/CrPFrBuf.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT Image.lo -MD -MP -MF .deps/Image.Tpo -c -o Image.lo Image.c i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrPFrI.lo -MD -MP -MF .deps/CrPFrI.Tpo -c CrPFrI.c -fPIC -DPIC -o .libs/CrPFrI.o i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrPFrDat.lo -MD -MP -MF .deps/CrPFrDat.Tpo -c CrPFrDat.c -o CrPFrDat.o >/dev/null 2>&1 i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT Image.lo -MD -MP -MF .deps/Image.Tpo -c Image.c -fPIC -DPIC -o .libs/Image.o mv -f .deps/CrPFrDat.Tpo .deps/CrPFrDat.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT Info.lo -MD -MP -MF .deps/Info.Tpo -c -o Info.lo Info.c i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT Image.lo -MD -MP -MF .deps/Image.Tpo -c Image.c -o Image.o >/dev/null 2>&1 i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT CrPFrI.lo -MD -MP -MF .deps/CrPFrI.Tpo -c CrPFrI.c -o CrPFrI.o >/dev/null 2>&1 mv -f .deps/Image.Tpo .deps/Image.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT RdFToBuf.lo -MD -MP -MF .deps/RdFToBuf.Tpo -c -o RdFToBuf.lo RdFToBuf.c mv -f .deps/CrPFrI.Tpo .deps/CrPFrI.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT RdFToDat.lo -MD -MP -MF .deps/RdFToDat.Tpo -c -o RdFToDat.lo RdFToDat.c i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT Info.lo -MD -MP -MF .deps/Info.Tpo -c Info.c -fPIC -DPIC -o .libs/Info.o i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT RdFToBuf.lo -MD -MP -MF .deps/RdFToBuf.Tpo -c RdFToBuf.c -fPIC -DPIC -o .libs/RdFToBuf.o i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT Info.lo -MD -MP -MF .deps/Info.Tpo -c Info.c -o Info.o >/dev/null 2>&1 i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT RdFToDat.lo -MD -MP -MF .deps/RdFToDat.Tpo -c RdFToDat.c -fPIC -DPIC -o .libs/RdFToDat.o i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT RdFToBuf.lo -MD -MP -MF .deps/RdFToBuf.Tpo -c RdFToBuf.c -o RdFToBuf.o >/dev/null 2>&1 mv -f .deps/Info.Tpo .deps/Info.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT RdFToI.lo -MD -MP -MF .deps/RdFToI.Tpo -c -o RdFToI.lo RdFToI.c i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT RdFToDat.lo -MD -MP -MF .deps/RdFToDat.Tpo -c RdFToDat.c -o RdFToDat.o >/dev/null 2>&1 mv -f .deps/RdFToBuf.Tpo .deps/RdFToBuf.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT RdFToP.lo -MD -MP -MF .deps/RdFToP.Tpo -c -o RdFToP.lo RdFToP.c mv -f .deps/RdFToDat.Tpo .deps/RdFToDat.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT WrFFrBuf.lo -MD -MP -MF .deps/WrFFrBuf.Tpo -c -o WrFFrBuf.lo WrFFrBuf.c i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT RdFToI.lo -MD -MP -MF .deps/RdFToI.Tpo -c RdFToI.c -fPIC -DPIC -o .libs/RdFToI.o i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT RdFToP.lo -MD -MP -MF .deps/RdFToP.Tpo -c RdFToP.c -fPIC -DPIC -o .libs/RdFToP.o i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT WrFFrBuf.lo -MD -MP -MF .deps/WrFFrBuf.Tpo -c WrFFrBuf.c -fPIC -DPIC -o .libs/WrFFrBuf.o i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT RdFToP.lo -MD -MP -MF .deps/RdFToP.Tpo -c RdFToP.c -o RdFToP.o >/dev/null 2>&1 i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT WrFFrBuf.lo -MD -MP -MF .deps/WrFFrBuf.Tpo -c WrFFrBuf.c -o WrFFrBuf.o >/dev/null 2>&1 mv -f .deps/RdFToP.Tpo .deps/RdFToP.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT WrFFrDat.lo -MD -MP -MF .deps/WrFFrDat.Tpo -c -o WrFFrDat.lo WrFFrDat.c RdFToI.c:132: warning: function declaration isn't a prototype mv -f .deps/WrFFrBuf.Tpo .deps/WrFFrBuf.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT WrFFrI.lo -MD -MP -MF .deps/WrFFrI.Tpo -c -o WrFFrI.lo WrFFrI.c i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT RdFToI.lo -MD -MP -MF .deps/RdFToI.Tpo -c RdFToI.c -o RdFToI.o >/dev/null 2>&1 i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT WrFFrDat.lo -MD -MP -MF .deps/WrFFrDat.Tpo -c WrFFrDat.c -fPIC -DPIC -o .libs/WrFFrDat.o i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT WrFFrI.lo -MD -MP -MF .deps/WrFFrI.Tpo -c WrFFrI.c -fPIC -DPIC -o .libs/WrFFrI.o i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT WrFFrDat.lo -MD -MP -MF .deps/WrFFrDat.Tpo -c WrFFrDat.c -o WrFFrDat.o >/dev/null 2>&1 mv -f .deps/RdFToI.Tpo .deps/RdFToI.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT WrFFrP.lo -MD -MP -MF .deps/WrFFrP.Tpo -c -o WrFFrP.lo WrFFrP.c i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT WrFFrI.lo -MD -MP -MF .deps/WrFFrI.Tpo -c WrFFrI.c -o WrFFrI.o >/dev/null 2>&1 mv -f .deps/WrFFrDat.Tpo .deps/WrFFrDat.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT create.lo -MD -MP -MF .deps/create.Tpo -c -o create.lo create.c i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT WrFFrP.lo -MD -MP -MF .deps/WrFFrP.Tpo -c WrFFrP.c -fPIC -DPIC -o .libs/WrFFrP.o i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT create.lo -MD -MP -MF .deps/create.Tpo -c create.c -fPIC -DPIC -o .libs/create.o i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT WrFFrP.lo -MD -MP -MF .deps/WrFFrP.Tpo -c WrFFrP.c -o WrFFrP.o >/dev/null 2>&1 mv -f .deps/WrFFrI.Tpo .deps/WrFFrI.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT data.lo -MD -MP -MF .deps/data.Tpo -c -o data.lo data.c mv -f .deps/WrFFrP.Tpo .deps/WrFFrP.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT hashtab.lo -MD -MP -MF .deps/hashtab.Tpo -c -o hashtab.lo hashtab.c i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT data.lo -MD -MP -MF .deps/data.Tpo -c data.c -fPIC -DPIC -o .libs/data.o i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT hashtab.lo -MD -MP -MF .deps/hashtab.Tpo -c hashtab.c -fPIC -DPIC -o .libs/hashtab.o i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT hashtab.lo -MD -MP -MF .deps/hashtab.Tpo -c hashtab.c -o hashtab.o >/dev/null 2>&1 mv -f .deps/hashtab.Tpo .deps/hashtab.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT misc.lo -MD -MP -MF .deps/misc.Tpo -c -o misc.lo misc.c i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT data.lo -MD -MP -MF .deps/data.Tpo -c data.c -o data.o >/dev/null 2>&1 i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT misc.lo -MD -MP -MF .deps/misc.Tpo -c misc.c -fPIC -DPIC -o .libs/misc.o i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT misc.lo -MD -MP -MF .deps/misc.Tpo -c misc.c -o misc.o >/dev/null 2>&1 mv -f .deps/misc.Tpo .deps/misc.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT parse.lo -MD -MP -MF .deps/parse.Tpo -c -o parse.lo parse.c mv -f .deps/data.Tpo .deps/data.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT rgb.lo -MD -MP -MF .deps/rgb.Tpo -c -o rgb.lo rgb.c i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT parse.lo -MD -MP -MF .deps/parse.Tpo -c parse.c -fPIC -DPIC -o .libs/parse.o i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT rgb.lo -MD -MP -MF .deps/rgb.Tpo -c rgb.c -fPIC -DPIC -o .libs/rgb.o i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT create.lo -MD -MP -MF .deps/create.Tpo -c create.c -o create.o >/dev/null 2>&1 i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT rgb.lo -MD -MP -MF .deps/rgb.Tpo -c rgb.c -o rgb.o >/dev/null 2>&1 mv -f .deps/rgb.Tpo .deps/rgb.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=compile i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT scan.lo -MD -MP -MF .deps/scan.Tpo -c -o scan.lo scan.c i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT parse.lo -MD -MP -MF .deps/parse.Tpo -c parse.c -o parse.o >/dev/null 2>&1 i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT scan.lo -MD -MP -MF .deps/scan.Tpo -c scan.c -fPIC -DPIC -o .libs/scan.o mv -f .deps/parse.Tpo .deps/parse.Plo i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I. -I../include/X11/ -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT scan.lo -MD -MP -MF .deps/scan.Tpo -c scan.c -o scan.o >/dev/null 2>&1 mv -f .deps/create.Tpo .deps/create.Plo mv -f .deps/scan.Tpo .deps/scan.Plo /bin/sh ../libtool --tag=CC --mode=link i486-pc-linux-gnu-gcc -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -version-number 4:11:0 -no-undefined -o libXpm.la -rpath /usr/lib Attrib.lo CrBufFrI.lo CrBufFrP.lo CrDatFrI.lo CrDatFrP.lo CrIFrBuf.lo CrIFrDat.lo CrIFrP.lo CrPFrBuf.lo CrPFrDat.lo CrPFrI.lo Image.lo Info.lo RdFToBuf.lo RdFToDat.lo RdFToI.lo RdFToP.lo WrFFrBuf.lo WrFFrDat.lo WrFFrI.lo WrFFrP.lo create.lo data.lo hashtab.lo misc.lo parse.lo rgb.lo scan.lo -lX11 i486-pc-linux-gnu-gcc -shared .libs/Attrib.o .libs/CrBufFrI.o .libs/CrBufFrP.o .libs/CrDatFrI.o .libs/CrDatFrP.o .libs/CrIFrBuf.o .libs/CrIFrDat.o .libs/CrIFrP.o .libs/CrPFrBuf.o .libs/CrPFrDat.o .libs/CrPFrI.o .libs/Image.o .libs/Info.o .libs/RdFToBuf.o .libs/RdFToDat.o .libs/RdFToI.o .libs/RdFToP.o .libs/WrFFrBuf.o .libs/WrFFrDat.o .libs/WrFFrI.o .libs/WrFFrP.o .libs/create.o .libs/data.o .libs/hashtab.o .libs/misc.o .libs/parse.o .libs/rgb.o .libs/scan.o /usr/lib/libX11.so -L/usr/lib -mtune=i686 -Wl,-soname -Wl,libXpm.so.4 -o .libs/libXpm.so.4.11.0 (cd .libs && rm -f libXpm.so.4 && ln -s libXpm.so.4.11.0 libXpm.so.4) (cd .libs && rm -f libXpm.so && ln -s libXpm.so.4.11.0 libXpm.so) i486-pc-linux-gnu-ar cru .libs/libXpm.a Attrib.o CrBufFrI.o CrBufFrP.o CrDatFrI.o CrDatFrP.o CrIFrBuf.o CrIFrDat.o CrIFrP.o CrPFrBuf.o CrPFrDat.o CrPFrI.o Image.o Info.o RdFToBuf.o RdFToDat.o RdFToI.o RdFToP.o WrFFrBuf.o WrFFrDat.o WrFFrI.o WrFFrP.o create.o data.o hashtab.o misc.o parse.o rgb.o scan.o i486-pc-linux-gnu-ranlib .libs/libXpm.a creating libXpm.la (cd .libs && rm -f libXpm.la && ln -s ../libXpm.la libXpm.la) make[2]: Leaving directory `/var/tmp/portage/x11-libs/libXpm-3.5.7/work/libXpm-3.5.7/src' Making all in sxpm make[2]: Entering directory `/var/tmp/portage/x11-libs/libXpm-3.5.7/work/libXpm-3.5.7/sxpm' i486-pc-linux-gnu-gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I../include -I../include -Wall -Wpointer-arith -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -Wmissing-declarations -Wnested-externs -fno-strict-aliasing -O2 -mtune=i686 -pipe -MT sxpm.o -MD -MP -MF .deps/sxpm.Tpo -c -o sxpm.o sxpm.c sed -e 's|__vendorversion__|"libXpm 3.5.7" "X Version 11"|' -e 's|__xorgversion__|"libXpm 3.5.7" "X Version 11"|' -e 's|__xservername__|Xorg|g' -e 's|__xconfigfile__|xorg.conf|g' -e 's|__projectroot__|/usr|g' -e 's|__apploaddir__||' -e 's|__appmansuffix__|1|g' -e 's|__libmansuffix__|3|g' -e 's|__adminmansuffix__|8|g' -e 's|__miscmansuffix__|7|g' -e 's|__filemansuffix__|5|g' < sxpm.man > sxpm.1 xgettext -c"L10N_Comments" -d sxpm -n ./sxpm.c xgettext: error while loading shared libraries: libexpat.so.0: cannot open shared object file: No such file or directory make[2]: *** [sxpm.po] Error 127 make[2]: *** Waiting for unfinished jobs.... sxpm.c:113: warning: function declaration isn't a prototype sxpm.c:114: warning: function declaration isn't a prototype sxpm.c:115: warning: function declaration isn't a prototype sxpm.c:116: warning: function declaration isn't a prototype sxpm.c:143: warning: function declaration isn't a prototype sxpm.c:582: warning: function declaration isn't a prototype sxpm.c:620: warning: function declaration isn't a prototype sxpm.c:678: warning: function declaration isn't a prototype sxpm.c:725: warning: function declaration isn't a prototype sxpm.c:737: warning: function declaration isn't a prototype mv -f .deps/sxpm.Tpo .deps/sxpm.Po make[2]: Leaving directory `/var/tmp/portage/x11-libs/libXpm-3.5.7/work/libXpm-3.5.7/sxpm' make[1]: *** [all-recursive] Error 1 make[1]: Leaving directory `/var/tmp/portage/x11-libs/libXpm-3.5.7/work/libXpm-3.5.7' make: *** [all] Error 2 * * ERROR: x11-libs/libXpm-3.5.7 failed. * Call stack: * ebuild.sh, line 49: Called src_compile * environment, line 2881: Called x-modular_src_compile * environment, line 3616: Called x-modular_src_make * environment, line 3652: Called die * The specific snippet of code: * emake || die "emake failed" * The die message: * emake failed * * If you need support, post the topmost build error, and the call stack if relevant. * A complete build log is located at '/var/tmp/portage/x11-libs/libXpm-3.5.7/temp/build.log'. * The ebuild environment file is located at '/var/tmp/portage/x11-libs/libXpm-3.5.7/temp/environment'. * * Messages for package x11-libs/libXpm-3.5.7: * * ERROR: x11-libs/libXpm-3.5.7 failed. * Call stack: * ebuild.sh, line 49: Called src_compile * environment, line 2881: Called x-modular_src_compile * environment, line 3616: Called x-modular_src_make * environment, line 3652: Called die * The specific snippet of code: * emake || die "emake failed" * The die message: * emake failed * * If you need support, post the topmost build error, and the call stack if relevant. * A complete build log is located at '/var/tmp/portage/x11-libs/libXpm-3.5.7/temp/build.log'. * The ebuild environment file is located at '/var/tmp/portage/x11-libs/libXpm-3.5.7/temp/environment'. *
revdep-rebuildpotom to zkus znova, jinak budeš muset dát asi
emerge libexpat
sys-devel/gettext, ale moze byt ze viacero kniznic je linkovanych na stare/neexistujuce kniznice.
emerge --sync emerge gentoolkit revdep-rebuild -L libexpat.so emerge -DuN world revdep-rebuild && revdep-rebuild
revdep-rebuild -L libexpat.so
výstup je na adrese diskuze gentoo v posledním editu mého posledního vzkazu. Chtěl jsem to dát sem ale píše mit o že nějaké znaky nejsou povoleny...
Máte někdo nějaký další nápad?
Také mi to původně psalo že v /etc jsou 3 soubory co potřebují novou konfiguraci.
Teď mi to píše že jich tam je 14. Co to je a co s tím mám dělat?
Předem díky
No, problémy s expatem jsem kdysi našel, když jsem googlil nějaký jiný problém.
A google opět pomohl, je to na gentoo fórech
Zde radí toto:emerge --oneshot gettext revdep-rebuild -X --library libexpat.so.0 a možná revdep-rebuild -X libexpat.so.0
A co se týče souborů v /etc. Když se updatuje např. na novou verzi programu, existuje jiný, nový konfigurační soubor k tomuto programu, a proto se používá etc-update (pod rootem samozřejmě
). Občas to chce projít ten soubor, co je nového, ale obvykle to stejně jenom automaticky updatuju. Výjimkou jsou jen hodně důležité soubory nebo konfiguráky, které vím, že jsem měnil sám.
a jinak jsem ještě našel původní thread
A nakonec - většinu problémů právě s emerge jsem vyřešil prostým dotazem na google, ve znění: emerge nazevbaliku fails. Přeju hodně štěstí, budu thread sledovat a pokusím se ještě poradit
emerge -avu 'sys-devel/gcc' \ 'dev-util/subversion' \ 'dev-util/pkgconfig' \ 'x11-base/xorg-x11' \ 'virtual/glut' \ 'media-libs/mesa' \ 'media-libs/jpeg' \ 'media-libs/libpng' \ 'media-libs/giflib' \ 'dev-cpp/clucene' \ 'dev-util/cppunit' \ 'media-libs/liblrdf' \ 'dev-libs/libxml2' \ 'dev-libs/libxslt' \ 'x11-misc/shared-mime-info' \ 'dev-libs/boost' \ 'dev-util/cmake' \ 'dev-libs/redland' \ 'sys-apps/dbus' \ 'sys-apps/hal' \ 'x11-libs/qt'mi to vyhodilo:
* cmake requires dev-libs/xmlrpc-c to be built with either the 'libwww' or * the 'curl' USE flag or both enabled. * Please re-emerge dev-libs/xmlrpc-c with USE="libwww" or USE="curl". * * ERROR: dev-util/cmake-2.4.8 failed. * Call stack: * ebuild.sh, line 49: Called pkg_setup * cmake-2.4.8.ebuild, line 41: Called die * The specific snippet of code: * die "Please re-emerge dev-libs/xmlrpc-c with USE=\"libwww\" or USE=\"curl\"." * The die message: * Please re-emerge dev-libs/xmlrpc-c with USE="libwww" or USE="curl". * * If you need support, post the topmost build error, and the call stack if relevant. * A complete build log is located at '/var/tmp/portage/dev-util/cmake-2.4.8/temp/build.log'. * The ebuild environment file is located at '/var/tmp/portage/dev-util/cmake-2.4.8/temp/die.env'. *pochopil jsem co asi mám udělat, ale netuším jak na to
((.
Poradíte mi někdo prosím?
Díky
cmake requires dev-libs/xmlrpc-c to be built with either the 'libwww' or * the 'curl' USE flag or both enabled. * Please re-emerge dev-libs/xmlrpc-c with USE="libwww" or USE="curl".
v Prekladu: prosim premergujte evbild dev-libs/xmlrpc-c s use flagem libwww nebo curl
takze bych udelal asi toto:# export USE="curl" && emerge -va xmlrpc-c
nebo
# export USE="curl" && emerge -va xmlrpc-c
Tiskni
Sdílej: