Multiplatformní open source voxelový herní engine Luanti byl vydán ve verzi 5.14.0. Podrobný přehled novinek v changelogu. Původně se jedná o Minecraftem inspirovaný Minetest v říjnu loňského roku přejmenovaný na Luanti.
Byla vydána nová stabilní verze 6.10 (YouTube) multiplatformního frameworku a GUI toolkitu Qt. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.
Netwide Assembler (NASM) byl vydán v nové major verzi 3.00. Přehled novinek v poznámkách k vydání v aktualizované dokumentaci.
Linuxová distribuce Frugalware (Wikipedie) ke konci roku 2025 oficiálně končí.
Byla vydána nová verze 3.0.6 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP bude brzy k dispozici také na Flathubu.
Americký výrobce čipů AMD uzavřel s americkou společností OpenAI smlouvu na několikaleté dodávky vyspělých mikročipů pro umělou inteligenci (AI). Součástí dohody je i předkupní právo OpenAI na přibližně desetiprocentní podíl v AMD.
Byla vydána nová verze 10.1 sady aplikací pro SSH komunikaci OpenSSH. Uživatel je nově varován, když se nepoužívá postkvantovou výměnu klíčů.
Byly zpracovány a na YouTube zveřejněny videozáznamy z konference LinuxDays 2025.
Na konferenci LinuxDays 2025 byl oficiálně představen nový router Turris Omnia NG.
K8T Neo (MS-6702) V2.2 BIOS Release ---------------------------------- 1. This is AMI BIOS release 2. This BIOS fixes the following problems of the previous version: - Support Cool & Quiet function with Sempron CPU Reversion D0. 3. 2005/03/04 K8T Neo (MS-6702) V2.2 BIOS Release ---------------------------------- 1. This is AMI BIOS release 2. This BIOS fixes the following problems of the previous version: - Support Cool & Quiet function with Sempron CPU Reversion D0. 3. 2005/03/04
...Ty propojky a funkce "tam je" ale diky konstrukci techto disku (fw. el) a v zavislosti na radici mate tak 5% sanci...Buď tam ta funkce je a funguje, nebo nefunguje, což je stejný jako kdyby tam nebyla. Hlavně nechápu co Kovbojové sledují tím, že jumpery sice osadí, ale nenaprogramují, kdyby je neosadili, tak mohli alespoň ušetřit pár haléřů, ale takhle?
Tiskni
Sdílej: