Michal Strehovský na svých stránkách píše jak v C# vytvořit "bootovací hru" pro Raspberry Pi, tj. hru, která nepotřebuje operační systém (bare-metal). Zdrojové kódy jsou na GitHubu.
Greg Kroah-Hartman vydal Linux 6.6.6 (LKML) aneb Linux s číslem šelmy. Řeší regresi ve Wi-Fi.
Debian 12.3 byl kvůli chybě v jádře 6.1.64-1 nakonec přeskočen. Vydán byl rovnou Debian 12.4.
Počítačové hře Doom je dnes 30 let. Vydána byla 10. prosince 1993. Zahrát si ji lze také na Internet Archive.
V srpnu společnost HashiCorp přelicencovala "své produkty" Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad a Waypoint z MPL a Vagrant z MIT na BSL (Business Source License). V září byl představen svobodný a otevřený fork Terraformu s názvem OpenTofu. Na konferenci Open Source Summit Japan 2023 byl představen (YouTube) svobodný a otevřený fork Vaultu s názvem OpenBao (GitHub).
Na dnes plánované vydání Debianu 12.3 bylo posunuto. V jádře 6.1.64-1 v souborovém systému ext4 je chyba #1057843 vedoucí k možnému poškození dat.
Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE? Pravidelný přehled novinek i s náhledy aplikací v Týden v GNOME a Týden v KDE.
Tak od ledna linuxové terminály, výchozí pozadí i celé desktopy v barvě "broskvového chmýří", v barvě "jejíž všeobjímající duch obohacuje mysl, tělo i srdce". Barvou roku 2024 je PANTONE 13-1023 Peach Fuzz.
Byla vydána verze 10 linuxové distribuce Freespire (Wikipedie). Jedná se o bezplatnou linuxovou distribuci vyvíjenou společností PC/OpenSystems LLC stojící za komerční distribucí Linspire (Wikipedie), původně Lindows.
Binarly REsearch před týdnem informoval o kritických zranitelnostech UEFI souhrnně pojmenovaných LogoFAIL. Tento týden doplnil podrobnosti. Útočník může nahradit logo zobrazováno při bootování vlastním speciálně upraveným obrázkem, jehož "zobrazení" při bootování spustí připravený kód. Pětiminutové povídání o LogoFAIL a ukázka útoku na YouTube.
Timeout 300 Keepalive on MaxKeepAliveRequests 100 KeepAliveTimeout 15 MinSpareServers 20 MaxSpareServers 50 StartServers 20 MaxClients 1200 MaxRequestsPerChild 10000
MaxClients 1200
je asi moc, ale pokud dam mensi cislo treba 256
, zacnou se za chvili stranky natahovat velmi pomalu.
A tady narazim na problem, pokud se budeme bavit napr. o cisle MaxClients 256
, a vsechny procesy jsou vytizene, pomohu serveru tim, ze se budu snazit aby uz vytvoreny proces zpracoval jeste vice pozadavku, tzn. snizit hodnoty Keepalive
a jeste zvysit pripadne MaxRequestsPerChild
nebo je lepsi aby proces co nejdrive zemrel tzn. snizit MaxRequestsPerChild
a nahradil jej novy proces, coz bude mit ale za nasledek castejsi forkovani?
Na otázku zatím nikdo bohužel neodpověděl.
Tiskni
Sdílej: