Apple představil iPhone Pocket pro stylové přenášení iPhonu. iPhone Pocket vzešel ze spolupráce značky ISSEY MIYAKE a Applu a jeho tělo tvoří jednolitý 3D úplet, který uschová všechny modely iPhonu. iPhone Pocket s krátkým popruhem se prodává za 149,95 dolarů (USA) a s dlouhým popruhem za 229,95 dolarů (USA).
Byla vydána nová stabilní verze 7.7 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 142. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.
Společnost Epic Games vydala verzi 5.7 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.
Intel vydal 30 upozornění na bezpečnostní chyby ve svých produktech. Současně vydal verzi 20251111 mikrokódů pro své procesory.
Byla vydána říjnová aktualizace aneb nová verze 1.106 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.106 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Canonical pro své zákazníky, předplatitele Ubuntu Pro, prodloužil podporu Ubuntu LTS z 12 let na 15 let (Legacy add-on). Týká se verzí od 14.04 (Trusty Tahr).
Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 5.0.0. Nově je oficiálně podporován Linux ARM64/AArch64. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.
Byla vydána verze 10 dnes již multiplatformního open source frameworku .NET (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu Microsoftu. Další informace v poznámkách k vydání na GitHubu nebo v přednáškách na právě probíhající konferenci .NET Conf 2025.
Rodina hardwaru služby Steam se začátkem roku 2026 rozroste. Steam Deck doplní nový Steam Controller, herní PC Steam Machine se SteamOS s KDE Plasmou a bezdrátový VR headset s vlastními ovladači Steam Frame.
Amazon Web Services (AWS) oznámil (en) výstavbu Fastnetu – strategického transatlantického optického kabelu, který propojí americký stát Maryland s irským hrabstvím Cork a zajistí rychlý a spolehlivý přenos cloudových služeb a AI přes Atlantik. Fastnet je odpovědí na rostoucí poptávku po rychlém a spolehlivém přenosu dat mezi kontinenty. Systém byl navržen s ohledem na rostoucí provoz související s rozvojem umělé inteligence a
… více »Zdravim
Nedavno som riesil migraciu jedneho servera zo stareho stroja na novy. V ramci migracie mi ostava spravit este posledny krok a tym je nakonfigurovat CUPS a aj vsetky tlaciarne podla povodneho servera. Avsak pri listovani manualovou strankou cupsd.conf(5) som natrafil na parametre tykajuce sa spoluprace CUPSu a LDAPu. Podla vsetkeho sa jedna o to, ze LDAP by bol ako storage pre konfigurovane tlaciarne, kde by boli uvedene vsetky zakladne info ako tie, ktore sa vyplnaju pri instalacii novej tlaciarne. Problem je vsak v tom, ze som NIKDE na internete nenasiel jediny navod, ktory by popisoval konfiguraciu/fungovanie tejto funkcionality. Celkom nahodou sa mi podarila najst openldap schema na cupsprinter objekty, ale po navode/dokumentacii ani chyru.
Chcem sa preto spytat, ci niekto z vas uvedenu integraciu uz konfiguroval resp. neviete o nejakom navode/howto. Ja som vychadzal podla tohto "navodu", avsak vysledok je rovnaky ako u autora (CUPS sa k LDAPu ani nepripoji).
za akukolvek radu dakujem
Na otázku zatím nikdo bohužel neodpověděl.
Tiskni
Sdílej: