abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    21.11. 22:33 | Zajímavý software

    Hru Warhammer: Vermintide 2 (ProtonDB) lze na Steamu získat zdarma napořád, když aktivaci provedete do pondělí 24. listopadu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    21.11. 19:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.11. 13:11 | IT novinky

    Evropská komise schválila český plán na poskytnutí státní pomoci v objemu 450 milionů eur (téměř 11 miliard Kč) na rozšíření výroby amerického producenta polovodičů onsemi v Rožnově pod Radhoštěm. Komise o tom informovala v dnešní tiskové zprávě. Společnost onsemi by podle ní do nového závodu v Rožnově pod Radhoštěm měla investovat 1,64 miliardy eur (téměř 40 miliard Kč).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    21.11. 06:11 | Komunita

    Microsoft v příspěvku na svém blogu věnovaném open source oznámil, že textové adventury Zork I, Zork II a Zork III (Wikipedie) jsou oficiálně open source pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.11. 05:55 | Komunita

    První prosincový týden proběhne SUSE Hack Week 25. Zaměstnanci SUSE mohou věnovat svůj pracovní čas libovolným open source projektům, například přidání AI agenta do Bugzilly, implementaci SSH v programovacím jazyce Zig nebo portaci klasických her na Linux. Připojit se může kdokoli.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    20.11. 22:00 | IT novinky

    Google oznámil, že Quick Share na Androidu funguje s AirDropem na iOS. Zatím na telefonech Pixel 10. Uživatelé tak mohou snadno přenášet soubory z telefonů s Androidem na iPhony a obráceně.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    20.11. 21:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 8.5 (8.5.0) skriptovacího jazyka PHP používaného zejména k vývoji dynamických webových stránek. Přináší řadu novinek a vylepšení (URI Extension, Pipe Operator, Clone With, …). Vydána byla také příručka pro přechod z předchozích verzí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.11. 12:44 | IT novinky

    Evropská komise zahájila tři vyšetřování týkající se cloudových platforem Amazon Web Services (AWS) a Microsoft Azure. Evropská exekutiva, která plní také funkci unijního antimonopolního orgánu, chce mimo jiné určit, zda jsou americké společnosti Microsoft a Amazon v cloudových službách takzvanými gatekeepery, tedy hráči, kteří významně ovlivňují provoz internetu a musí dle nařízení o digitálních trzích (DMA) na společném trhu

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    20.11. 12:33 | IT novinky

    Společnost Meta Platforms vyhrála ostře sledovaný spor o akvizici sítě pro sdílení fotografií Instagram a komunikační aplikace WhatsApp. Podle amerického soudu firma jejich převzetím neporušila antimonopolní zákon, protože si tak nemonopolizovala trh sociálních sítí. Žalobu na Metu podala před pěti lety americká Federální obchodní komise (FTC). FTC argumentovala, že Meta, tehdy známá jako Facebook, koupila tyto dvě společnosti v letech 2012 a 2014 proto, aby s nimi nemusela soutěžit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.11. 05:11 | IT novinky

    Home Assistant včera představil svůj nejnovější oficiální hardware: Home Assistant Connect ZBT-2 pro připojení zařízení na sítích Zigbee nebo Thread.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (35%)
     (46%)
     (19%)
     (18%)
     (22%)
     (15%)
     (23%)
     (15%)
     (16%)
    Celkem 388 hlasů
     Komentářů: 17, poslední 19.11. 21:57
    Rozcestník

    Dotaz: libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?

    14.1.2016 21:52 j3nda | skóre: 14 | ostrava/brno
    libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?
    Přečteno: 430×
    zdar jak brno :)

    kdyby nekdo znaly poradil, budu jedine rad. je to specifickej problem: problem je, ze kdyz chcem poustet automatizovany testy na ai-cko, potrebujem k tomu bastl X-eck (okej, zprovoznime na vps); ale ouha problem #2 je, ze vps, coz je nejdostupnejsi zpusob neverending automatickych testu nema dobrou podporu pro 2d akceleraci, tj. mame to na cca 4 FPS coz je biiida a dohrani 1x hry by trvalo veky veku, natoz pousteni ai-cka proti sobe.

    tak me napadlo, zda se nejak da nahradit libGL.so driver necim, co by melo vsechen standard OpenGL ES 2.0, ale nic to nedelalo a vpodstate ten rendering to zahazovalo - pze nepotrebujeme pri testech nic videt - vysledek je v reportu v logu.

    ma nekdo z vas nejaky zkustenosti s nahrazenim libGL.so driveru?

    v mesa 3d je neco jako OffScreenRendering, @see: http://www.mesa3d.org/osmesa.html (ale nejsem z toho uplne chytrej). zaroven jsem skrz pana googla narazil na neco jako "egl-null", v diskuzi, @see: https://mail.gnome.org/archives/commits-list/2011-December/msg04305.html ale dal uz nic.

    (tak se chci touto cestou zeptat, zda nekdo mel/resil/vi-wo-co-go podobny problem. at zdlouhave nezkousim neco, na necem jenom spalim cas. ps. zkompilovat a vydevelopit neco nedela problem, zere to cas. takze uprimne: neco kde se budu napr mesic hrabat v C/C++ zdrojacich a nakonec zjistim, ze to na vps-ku s CyrrusLogic jakysikNumber nejde pouzit mi je na nic. pls, respekt tento postoj)

    a zaroven dikec, za jakykoliv nakopnuti spravnym win-win smerem :) lidem, kteri me v tomto efektivne nasmeruji, ze rendering OpenGL na vpsku nebude treba, daruji kopii hry zdarma :P

    linuxu zdar, j3.
    ___---==~[ uxunilcba | baclniuxu ]~==---__sevrer_pnly_liunx-lkie_hcaricku__/libGDX-rulez-the-W0R7D!___

    Odpovědi

    14.1.2016 23:24 sněhulák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?
    Nevím, jestli existuje přímo libGL, ale možná by pomohl dummy video driver - xf86-video-dummy. Kdyby se to zkombinovalo s MESA libGL, mohlo by to fungovat.
    15.1.2016 10:26 j3nda | skóre: 14 | ostrava/brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?
    vyzkousim.

    ted nevim, zda mi to zblajzne lwjgl, pze ten na zaklade xrandr resi rozliseni a veci..., takze v linuxu je potreba a kdyz neni tak je exceptiona, jeste pred spustenim.

    zatim dik.
    ___---==~[ uxunilcba | baclniuxu ]~==---__sevrer_pnly_liunx-lkie_hcaricku__/libGDX-rulez-the-W0R7D!___
    15.1.2016 18:22 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?
    OT: Myslím že byste si měli grafiku mockovat na úrovni té aplikace, a ne dělat takovéhle šílenosti kvůli AI testům. Nějak se mi takový návrh nezdá.
    18.1.2016 10:29 j3nda | skóre: 14 | ostrava/brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?
    OT:
    1. todle bych vubec neresil, kdyby to na testovaci vpsku nejelo <= 4fps (a masinu s 3d grafikou bokem stavet nechcu, i kdyz to ted vypada jako nejlepsi cesta)
    2. ...tam nejde jen o ai-testy; ale i rendering, cele se ti to projde a odchyti pripadny nullPointerException anebo podobnou ptakovinu, na kterou pri vyvoji nenarazis
    (proste na zacatku bylo rozhodnuti, ze to nechame otestovat ai-ckem a testy psat nebudem (paac by ty test byly ve stejnem objemu jak je hra :-/ ). vsechno se napsalo a vznikla zavilost na OpenGL, coze je logicke, kdyz to pouzivame. vubec se nepocitalo, ze to budem testit na vpsku, kde to bude mit 4fps(~je to takovy pokus) - tak se to ted resi - klasika agiiile :D. zaroven bych nerad rozpoutal flameWar, pls respekt)
    ___---==~[ uxunilcba | baclniuxu ]~==---__sevrer_pnly_liunx-lkie_hcaricku__/libGDX-rulez-the-W0R7D!___
    15.1.2016 19:04 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?
    Jinak jak tak koukám do javadocu k libGDX tak by to nemuselo být tak složité to namockovat. Ale asi dost záleží na tom jak je napsaný zbytek té hry.
    Tomáš Bžatek avatar 17.1.2016 20:30 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?

    Zdar z Brna. Mrkni na http://www.mesa3d.org/envvars.html - nektere optiony dokazi vypnout rasterizaci, ale je to driver-specific. Sam ani nevim, jak vynutit napr. llvmpipe namisto softpipe.

    Koupim litajiciho tucnaka
    18.1.2016 10:33 j3nda | skóre: 14 | ostrava/brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?
    dik za tip. proctu si to. (v patek jsem mezitim studoval, jak zprovoznit to llvmpipe a zacal kompilovat... snad to k necemu bude)
    ___---==~[ uxunilcba | baclniuxu ]~==---__sevrer_pnly_liunx-lkie_hcaricku__/libGDX-rulez-the-W0R7D!___

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.