abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    3.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 526 hlasů
     Komentářů: 22, poslední včera 10:06
    Rozcestník

    Dotaz: libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?

    14.1.2016 21:52 j3nda | skóre: 14 | ostrava/brno
    libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?
    Přečteno: 397×
    zdar jak brno :)

    kdyby nekdo znaly poradil, budu jedine rad. je to specifickej problem: problem je, ze kdyz chcem poustet automatizovany testy na ai-cko, potrebujem k tomu bastl X-eck (okej, zprovoznime na vps); ale ouha problem #2 je, ze vps, coz je nejdostupnejsi zpusob neverending automatickych testu nema dobrou podporu pro 2d akceleraci, tj. mame to na cca 4 FPS coz je biiida a dohrani 1x hry by trvalo veky veku, natoz pousteni ai-cka proti sobe.

    tak me napadlo, zda se nejak da nahradit libGL.so driver necim, co by melo vsechen standard OpenGL ES 2.0, ale nic to nedelalo a vpodstate ten rendering to zahazovalo - pze nepotrebujeme pri testech nic videt - vysledek je v reportu v logu.

    ma nekdo z vas nejaky zkustenosti s nahrazenim libGL.so driveru?

    v mesa 3d je neco jako OffScreenRendering, @see: http://www.mesa3d.org/osmesa.html (ale nejsem z toho uplne chytrej). zaroven jsem skrz pana googla narazil na neco jako "egl-null", v diskuzi, @see: https://mail.gnome.org/archives/commits-list/2011-December/msg04305.html ale dal uz nic.

    (tak se chci touto cestou zeptat, zda nekdo mel/resil/vi-wo-co-go podobny problem. at zdlouhave nezkousim neco, na necem jenom spalim cas. ps. zkompilovat a vydevelopit neco nedela problem, zere to cas. takze uprimne: neco kde se budu napr mesic hrabat v C/C++ zdrojacich a nakonec zjistim, ze to na vps-ku s CyrrusLogic jakysikNumber nejde pouzit mi je na nic. pls, respekt tento postoj)

    a zaroven dikec, za jakykoliv nakopnuti spravnym win-win smerem :) lidem, kteri me v tomto efektivne nasmeruji, ze rendering OpenGL na vpsku nebude treba, daruji kopii hry zdarma :P

    linuxu zdar, j3.
    ___---==~[ uxunilcba | baclniuxu ]~==---__sevrer_pnly_liunx-lkie_hcaricku__/libGDX-rulez-the-W0R7D!___

    Odpovědi

    14.1.2016 23:24 sněhulák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?
    Nevím, jestli existuje přímo libGL, ale možná by pomohl dummy video driver - xf86-video-dummy. Kdyby se to zkombinovalo s MESA libGL, mohlo by to fungovat.
    15.1.2016 10:26 j3nda | skóre: 14 | ostrava/brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?
    vyzkousim.

    ted nevim, zda mi to zblajzne lwjgl, pze ten na zaklade xrandr resi rozliseni a veci..., takze v linuxu je potreba a kdyz neni tak je exceptiona, jeste pred spustenim.

    zatim dik.
    ___---==~[ uxunilcba | baclniuxu ]~==---__sevrer_pnly_liunx-lkie_hcaricku__/libGDX-rulez-the-W0R7D!___
    15.1.2016 18:22 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?
    OT: Myslím že byste si měli grafiku mockovat na úrovni té aplikace, a ne dělat takovéhle šílenosti kvůli AI testům. Nějak se mi takový návrh nezdá.
    18.1.2016 10:29 j3nda | skóre: 14 | ostrava/brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?
    OT:
    1. todle bych vubec neresil, kdyby to na testovaci vpsku nejelo <= 4fps (a masinu s 3d grafikou bokem stavet nechcu, i kdyz to ted vypada jako nejlepsi cesta)
    2. ...tam nejde jen o ai-testy; ale i rendering, cele se ti to projde a odchyti pripadny nullPointerException anebo podobnou ptakovinu, na kterou pri vyvoji nenarazis
    (proste na zacatku bylo rozhodnuti, ze to nechame otestovat ai-ckem a testy psat nebudem (paac by ty test byly ve stejnem objemu jak je hra :-/ ). vsechno se napsalo a vznikla zavilost na OpenGL, coze je logicke, kdyz to pouzivame. vubec se nepocitalo, ze to budem testit na vpsku, kde to bude mit 4fps(~je to takovy pokus) - tak se to ted resi - klasika agiiile :D. zaroven bych nerad rozpoutal flameWar, pls respekt)
    ___---==~[ uxunilcba | baclniuxu ]~==---__sevrer_pnly_liunx-lkie_hcaricku__/libGDX-rulez-the-W0R7D!___
    15.1.2016 19:04 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?
    Jinak jak tak koukám do javadocu k libGDX tak by to nemuselo být tak složité to namockovat. Ale asi dost záleží na tom jak je napsaný zbytek té hry.
    Tomáš Bžatek avatar 17.1.2016 20:30 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?

    Zdar z Brna. Mrkni na http://www.mesa3d.org/envvars.html - nektere optiony dokazi vypnout rasterizaci, ale je to driver-specific. Sam ani nevim, jak vynutit napr. llvmpipe namisto softpipe.

    Koupim litajiciho tucnaka
    18.1.2016 10:33 j3nda | skóre: 14 | ostrava/brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: libGL.so (~GLX): rendering do /dev/null ?jak?jde to?
    dik za tip. proctu si to. (v patek jsem mezitim studoval, jak zprovoznit to llvmpipe a zacal kompilovat... snad to k necemu bude)
    ___---==~[ uxunilcba | baclniuxu ]~==---__sevrer_pnly_liunx-lkie_hcaricku__/libGDX-rulez-the-W0R7D!___

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.