abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 00:11 | Nová verze

    Open source modální textový editor Helix, inspirovaný editory Vim, Neovim či Kakoune, byl vydán ve verzi 25.07. Přehled novinek se záznamy terminálových sezení v asciinema v oznámení na webu. Detailně v CHANGELOGu na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:44 | IT novinky

    Americký výrobce čipů Nvidia získal od vlády prezidenta Donalda Trumpa souhlas s prodejem svých pokročilých počítačových čipů používaných k vývoji umělé inteligence (AI) H20 do Číny. Prodej těchto čipů speciálně upravených pro čínský trh by tak mohl být brzy obnoven, uvedla firma na svém blogu. Americká vláda zakázala prodej v dubnu, v době eskalace obchodního sporu mezi oběma zeměmi. Tehdy to zdůvodnila obavami, že by čipy mohla využívat čínská armáda.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:22 | Nová verze

    3D software Blender byl vydán ve verzi 4.5 s prodlouženou podporou. Podrobnosti v poznámkách k vydání. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.7. 22:22 | Komunita

    Open source webový aplikační framework Django slaví 20. narozeniny.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.7. 16:11 | Komunita

    V Brestu dnes začala konference vývojářů a uživatelů linuxové distribuce Debian DebConf25. Na programu je řada zajímavých přednášek. Sledovat je lze online.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.7. 11:33 | IT novinky

    Před 30 lety, tj. 14. července 1995, se začala používat přípona .mp3 pro soubory s hudbou komprimovanou pomocí MPEG-2 Audio Layer 3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 26
    14.7. 10:55 | IT novinky

    Výroba 8bitových domácích počítačů Commodore 64 byla ukončena v dubnu 1994. Po více než 30 letech byl představen nový oficiální Commodore 64 Ultimate (YouTube). S deskou postavenou na FPGA. Ve 3 edicích v ceně od 299 dolarů a plánovaným dodáním v říjnu a listopadu letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    13.7. 17:55 | Zajímavý projekt

    Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    11.7. 16:44 | Komunita

    Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    11.7. 14:55 | Humor

    McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (59%)
     (26%)
     (7%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (4%)
    Celkem 398 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník

    Dotaz: fvwm a rubber-band mrizka

    Aleš Černý avatar 13.11.2004 19:20 Aleš Černý | skóre: 16
    fvwm a rubber-band mrizka
    Přečteno: 163×
    Ahoj. Kdyz uz je ten FVWM tak neskutečně konfigurovatelný, určitě půjde i toto: nemám rád OpaqueMove nebo Resize, ale nelíbí se mi ten rubber-band, který FVWM zobrazuje, přesněji ta mřížka, co v něm je. Dá se nastavit, aby to zobrazovalo jen okraje okna? Tj. jen obdélník?

    Odpovědi

    13.11.2004 20:00 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fvwm a rubber-band mrizka
    Option zřejmě ne. Pokud se někomu chce udělat z tohoto option...
    --- fvwm-2.5.12.rubberband/fvwm/move_resize.c	2004-09-27 11:33:04.000000000 +0200
    +++ fvwm-2.5.12/fvwm/move_resize.c	2004-11-13 19:56:41.460960273 +0100
    @@ -121,56 +121,12 @@ static void draw_move_resize_grid(int x,
     static int get_outline_rects(
     	XRectangle *rects, int x, int y, int width, int height)
     {
    -	int i;
    -	int n;
    -	int m;
    -
    -	n = 3;
    -	m = (width - 5) / 2;
    -	if (m < n)
    -	{
    -		n = m;
    -	}
    -	m = (height - 5) / 2;
    -	if (m < n)
    -	{
    -		n = m;
    -	}
    -	if (n < 1)
    -	{
    -		n = 1;
    -	}
    +	rects[0].x = x;
    +	rects[0].y = y;
    +	rects[0].width = width;
    +	rects[0].height = height;
     
    -	for (i = 0; i < n; i++)
    -	{
    -		rects[i].x = x + i;
    -		rects[i].y = y + i;
    -		rects[i].width = width - (i << 1);
    -		rects[i].height = height - (i << 1);
    -	}
    -	if (width - (n << 1) >= 5 && height - (n << 1) >= 5)
    -	{
    -		if (width - (n << 1) >= 10)
    -		{
    -			int off = (width - (n << 1)) / 3 + n;
    -			rects[i].x = x + off;
    -			rects[i].y = y + n;
    -			rects[i].width = width - (off << 1);
    -			rects[i].height = height - (n << 1);
    -			i++;
    -		}
    -		if (height - (n << 1) >= 10)
    -		{
    -			int off = (height - (n << 1)) / 3 + n;
    -			rects[i].x = x + n;
    -			rects[i].y = y + off;
    -			rects[i].width = width - (n << 1);
    -			rects[i].height = height - (off << 1);
    -			i++;
    -		}
    -	}
    -
    -	return i;
    +	return 1;
     }
     
     struct
    
    Aleš Černý avatar 13.11.2004 22:44 Aleš Černý | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fvwm a rubber-band mrizka
    To je ale pohodička, když někdo umí programovat, co? ;-) Koukne do zdrojáků, najde co potřebuje, přepíše. Škoda, že na to nemám čas a jsem 'jen' nadšený uživatel :-)

    P.S.: Vložil jsem to do souboru a dal patch, ale vyhodilo mi to
    patching file fvwm-2.5.12/fvwm/move_resize.c
    Hunk #1 FAILED at 121.
    1 out of 1 hunk FAILED -- saving rejects to file fvwm-2.5.12/fvwm/move_resize.c.rej
    
    Nejsem v patchování moc zběhlý, tak nevím, co to znamená, docela by mě to zajímalo. Ale jinak mi to už chodí, prostě jsem to v tom souboru přepsal ručně, ono toho moc nebylo :-) Moc díky!
    13.11.2004 23:35 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fvwm a rubber-band mrizka
    Kdyby to bylo vždycky tak snadné...

    FAILnulo to pravděpodobně kvůli tomu, že při takovémho vložení na web se málokdy zachovají přesně bílé znaky. S --ignore-whitespace by to snad prošlo.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.