abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:44 | Komunita

    Hra MineClone2 postavena nad voxelovým herním enginem Minetest byla přejmenována na VoxeLibre.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Společnosti Avast Software s.r.o. byla pravomocně uložena pokuta ve výši 351 milionů Kč. Tu uložil Úřad pro ochranu osobních údajů za neoprávněné zpracování osobních údajů uživatelů jejího antivirového programu Avast a jeho rozšíření internetových prohlížečů (Browser Extensions), k čemuž docházelo prokazatelně po část roku 2019.

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 15:55 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 714 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Pozvánky

    V sobotu 20. dubna lze navštívit Maker Faire Jihlava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:44 | Zajímavý software

    Knihovna pro potlačení šumu RNNoise byla vydána ve verzi 0.2. Kvalitu potlačení lze vyzkoušet na webovém demu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    FRRouting (FRR) (Wikipedie), tj. softwarová sada pro směrování síťové komunikace, fork Quagga, byl vydán ve verzi 10.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Nová verze

    Julian Andres Klode vydal APT (Advanced Packaging Tool) ve verzích 2.9.0 a 2.9.1. Jedná se o vývojové verze nové větve APT 3.0. Vylepšuje se uživatelské rozhraní. Přidány byly barvičky. Aktuální náhledy a vývoj lze sledovat na Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    14.4. 17:00 | Komunita

    Miguel de Icaza se na svém blogu rozepsal o vložitelných herních enginech. Kdysi slibné projekty UrhoSharp a Urho3D jsou již mrtvé. Zůstává Godot. Aktuálně vývojáři řeší Pull request #90510 s návrhem knihovny LibGodot.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.4. 03:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 5.0 linuxové distribuce Lakka, jež umožňuje transformovat podporované počítače v herní konzole. Nejnovější Lakka přichází s RetroArchem 1.17.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.4. 15:33 | Nová verze

    OpenTTD (Wikipedie), tj. open source klon počítačové hry Transport Tycoon Deluxe, byl vydán v nové stabilní verzi 14.0. Přehled novinek v seznamu změn. OpenTTD lze instalovat také ze Steamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (58%)
     (14%)
     (2%)
     (26%)
    Celkem 381 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Dotaz: Jak a kde se dají v MDK 10.1 naimportovat písma z Wokýnek

    21.3.2005 20:02 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Jak a kde se dají v MDK 10.1 naimportovat písma z Wokýnek
    Přečteno: 102×
    Jak a kde se dají v MDK 10.1 naimportovat písma z Wokýnek?
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."

    Odpovědi

    21.3.2005 20:11 zabza | skóre: 52 | blog: Nad_sklenkou_cerveneho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak a kde se dají v MDK 10.1 naimportovat písma z Wokýnek
    Pokud vás nezajímají podrobnosti, tak si to naklikejte v MCC.
    21.3.2005 20:58 outrage | skóre: 20 | blog: Outrage's Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak a kde se dají v MDK 10.1 naimportovat písma z Wokýnek
    ...nebo zkopírovat do */fonts/TTF (ja to mam v /usr/X11R6/lib/fonts/TTF)
    Není-li to pravda, je to velmi dobře vymyšleno.
    21.3.2005 23:02 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak a kde se dají v MDK 10.1 naimportovat písma z Wokýnek
    Najednou jsou ti ty Wokna dobry ze? Nadava na ne kde kdo, ale vykradat je, to je jak vidim normalka!
    21.3.2005 23:09 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak a kde se dají v MDK 10.1 naimportovat písma z Wokýnek
    Mno neznam moc lidi, co by nadavali na fonty z Woken. Mimoto je tu projekt Corefonts. Ja mam Wokna legalni a fonty jsem z nich taky v zajmy lepsiho zobrazeni websajtu naimportoval.
    21.3.2005 23:26 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak a kde se dají v MDK 10.1 naimportovat písma z Wokýnek
    Nojo ja to myslel vseobecne jako odpoved na to vecne nesmyslne napadani vseho co ma neco spolecneho s firmou MS.
    29.4.2005 10:38 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak a kde se dají v MDK 10.1 naimportovat písma z Wokýnek
    Tak příště piš, co myslíš, a ne ,ale vykradat je, to je jak vidim normalka!`.
    21.3.2005 23:09 Georgie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak a kde se dají v MDK 10.1 naimportovat písma z Wokýnek
    Staci si nainstalovat balicek msfonts z Borgnetu. Jako root napis v konzoli prikaz: $ urpmi.addmedia borgnet http://rpm.borgnet.us/10.1/media/RPMS/media_info with hdlist.cz

    a potom napis: $ urpmi msfonts

    a mas to nainstalovany, popr. si ten zdroj pridavat nemusis a balicek si ztahnes z te adresy z prikazu a nainstalujes si ho rucne, treba poklikanim ve file managerovi
    29.4.2005 10:19 Kubik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak a kde se dají v MDK 10.1 naimportovat písma z Wokýnek
    Ja pouzivam KDE a mam v jinem oddile na disku nainstalovane nejake Windowsy, takze to delam takto:

    Spustim Nastaveni vaseho pracovniho prostredi > System > Instalator pisem, prejdu do Administratorskeho rezimu a muzu importovat pisma z toho namountovaneho oddilu s Win (presneji z adresare Windows\Fonts).

    Doporucuji to sypat do vytvoreneho adresare, treba winfonts, aby v tom byl trochu poradek.

    Uznavam, ze je to takovy klikaci postup, na druhou stranu to funguje a ja si to pamatuju, coz je presne to, co potrebuju.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.