Před 30 lety, tj. 14. července 1995, se začala používat přípona .mp3 pro soubory s hudbou komprimovanou pomocí MPEG-2 Audio Layer 3.
Výroba 8bitových domácích počítačů Commodore 64 byla ukončena v dubnu 1994. Po více než 30 letech byl představen nový oficiální Commodore 64 Ultimate (YouTube). S deskou postavenou na FPGA. Ve 3 edicích v ceně od 299 dolarů a plánovaným dodáním v říjnu a listopadu letošního roku.
Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].
Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂
#ifndef TENGINE #define TENGINE #include [stdio.h] #include [unistd.h] //#include [stdexcept] #include [GL/glx.h] #include [GL/gl.h] #include [GL/glu.h] #include [X11/extensions/xf86vmode.h] #include [X11/keysym.h] #include [sys/time.h] #include "../T_IniFile/T_IniFile.h" #include "define.h" #include "T_GameEvent.h" #include "../define.h"pokdu dám odpovídající soubor *.cpp obsahující jen #include "T_Engine.h" přeložit vše jde v pořádku. Ovšem jakmile odstraním komentář u stdexcept, již přeložit nejde a dostávám chybu :
T_Engine.cpp: In member function `void T_Engine::MainLoop()': T_Engine.cpp:187: error: expected `;' before "timez1" T_Engine.cpp:187: warning: statement has no effect T_Engine.cpp:188: error: expected `;' before "timez2" T_Engine.cpp:188: warning: statement has no effect T_Engine.cpp:246: error: `timez1' undeclared (first use this function) T_Engine.cpp:246: error: (Each undeclared identifier is reported only once for each function it appears in.) T_Engine.cpp:250: error: `timez2' undeclared (first use this function)přičemž timez1 i timez2 jsou deklarovány na řádkách 187 a 188 takto :
timezone timez1; timezone timez2;Co s tím mám udělat aby to šlo přeložit i s include stdexcept. Překládaný je ten soubor g++ -c -ansi -Wall T_Engine.cpp
struct timezone timez1; struct timezone timez2;
timezone
není typ, ale jméno struktury.
Pokud ti to přeložit jde, děláš nějaké špinavé triky s vyhrazenými jmény... a dobře ti tak.
Mimochodem,
#include <stdio.h> #include <unistd.h> #include <stdexcept> #include <GL/glx.h> #include <GL/gl.h> #include <GL/glu.h> #include <X11/extensions/xf86vmode.h> #include <X11/keysym.h> #include <sys/time.h> struct timezone timez1; struct timezone timez2;se přeloží bez chyb. Ostatní hlavičkové soubory jsou tvé vlastní.
#define timezone struct timezonecož na první pohled funguje, ale někde se tím něco rozes...
Tiskni
Sdílej: