Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].
Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂
Byla vydána nová major verze 8.0.0 svobodného systému pro detekci a prevenci průniků a monitorování bezpečnosti počítačových sítí Suricata (Wikipedie). Přehled novinek v oficiálním oznámení a v aktualizované dokumentaci.
Mastodon (Wikipedie) - sociální síť, která není na prodej - byl vydán ve verzi 4.4. Přehled novinek s náhledy a videi v oznámení na blogu.
include
(FreeMarker pro to má hezkou podporu, kdy s hvězdičkou se hledá postupně v nadřazených adresářích – tím je možné udělat default). Ty specifické části pak mít uloženy pro každý projekt v samostatném adresáři a při buildu Antem podle nějakých parametrů nakopírovat ten správný adresář.
popr správať sa v rámci jednotlivých projektov k engine ako ku "third party source" (je k tomu v cvs dokumentácii odstavec)
Pokud jde o cestu repositář → svět, tak tam už do toho lidi nemají co kecat.A v tomhle případě žádný
svn co
ale hezky poctivě svn export
.
CVS/
, .svn/
…
Onen checkout při commitu dělám do adresáře uvnitř repositáře??? Teď si nerozumíme :-/ Já checkout dělat nemusím, protože po commitu mám ve working copy stejný stav jako v repozitáři. Export dělám jen tehdy, když sestavuji finální CD image nebo deployable package, což je maximálně jednou za týden…
git push
?
pull
Tiskni
Sdílej: