abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:33 | IT novinky

    Google postupně zpřístupňuje českým uživatelům Režim AI (AI Mode), tj. nový režim vyhledávání založený na umělé inteligenci. Režim AI nabízí pokročilé uvažování, multimodalitu a možnost prozkoumat jakékoliv téma do hloubky pomocí dodatečných dotazů a užitečných odkazů na weby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:11 | Nová verze

    Programovací jazyk Python byl vydán v nové major verzi 3.14.0. Podrobný přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:33 | IT novinky

    Bylo oznámeno, že Qualcomm kupuje Arduino. Současně byla představena nová deska Arduino UNO Q se dvěma čipy: MPU Qualcomm Dragonwing QRB2210, na kterém může běžet Linux, a MCU STM32U585 a vývojové prostředí Arduino App Lab.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 15:55 | Nová verze

    Multiplatformní open source voxelový herní engine Luanti byl vydán ve verzi 5.14.0. Podrobný přehled novinek v changelogu. Původně se jedná o Minecraftem inspirovaný Minetest v říjnu loňského roku přejmenovaný na Luanti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 6.10 (YouTube) multiplatformního frameworku a GUI toolkitu Qt. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.10. 23:55 | Komunita

    Ubuntu 26.04 LTS bude (𝕏) Resolute Raccoon (rezolutní mýval).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    6.10. 21:00 | Nová verze

    Netwide Assembler (NASM) byl vydán v nové major verzi 3.00. Přehled novinek v poznámkách k vydání v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.10. 20:11 | Komunita

    Linuxová distribuce Frugalware (Wikipedie) ke konci roku 2025 oficiálně končí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.10. 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 3.0.6 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP bude brzy k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.10. 16:11 | IT novinky

    Americký výrobce čipů AMD uzavřel s americkou společností OpenAI smlouvu na několikaleté dodávky vyspělých mikročipů pro umělou inteligenci (AI). Součástí dohody je i předkupní právo OpenAI na přibližně desetiprocentní podíl v AMD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (39%)
     (46%)
     (15%)
     (17%)
     (21%)
     (15%)
     (18%)
     (16%)
     (16%)
    Celkem 192 hlasů
     Komentářů: 13, poslední dnes 07:41
    Rozcestník

    Dotaz: soucet prvku v matice | java

    tajny_007 avatar 28.10.2008 20:34 tajny_007 | skóre: 8 | /dev/null
    soucet prvku v matice | java
    Přečteno: 3206×
    mam problem, zkousim se naucit javu(programovat) a nemuzu prijit na to, jak mam spocitat vsechny prvky v matici. muj kod

    public class Main {
        public static void main(String[] args) {
            double matice[][] = {{1, 1, 1, 1}, {2, 2, 2, 2}, {3, 3, 3, 3}, {4, 4, 4, 4}};
            System.out.print(sumMatice(matice));
        }
        static double sumMatice(double[][] matice) {
            double soucetVseho = 0;
            for (int i = 0; i < matice.length; i++) {
                for (int j = 0; j < matice[0].length; j++) {
                    soucetVseho = i + j;
                }
            }
            return soucetVseho;
        }
        static void print(double[][] matice) {
            for (int i = 0; i < matice.length; i++) {
                for (int j = 0; j < matice[0].length; j++) {
                    System.out.print(matice[i][j]);
                }
            }
        }
    }

    nejspis mam chybu v soucetVseho = i + j;. jak to mam vyresit?
    HP Elitebook 8440p

    Odpovědi

    Heron avatar 28.10.2008 20:47 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: soucet prvku v matice | java
    nejspis mam chybu v soucetVseho = i + j;. jak to mam vyresit?

    To máte. Musíte sčítáte prvky pole, nikoliv indexy. Má tam být matice[i]+matice[j].

    28.10.2008 21:01 bořek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: soucet prvku v matice | java
    Spíš
    soucetVseho += matice[i][j]
    .
    Heron avatar 28.10.2008 21:16 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: soucet prvku v matice | java
    Jasně.
    28.10.2008 20:58 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: soucet prvku v matice | java

    Nevím sice co si představuješ pod pojmem "spocitat vsechny prvky v matici", ale pokuď to má být suma všech prvků matice, pak by funkce sumMatice měla vypadat nějak takto:

    static double sumMatice(double[][] matice) {
        double soucetVseho = 0;
    
        for (int i = 0; i < matice.length; i++)
            for (int j = 0; j < matice[0].length; j++)
                soucetVseho += matice[i][j];
    
        return soucetVseho;
    }
    
    Každý má právo na můj názor!
    tajny_007 avatar 28.10.2008 21:25 tajny_007 | skóre: 8 | /dev/null
    Rozbalit Rozbalit vše Re: soucet prvku v matice | java
    děkuju už to funguje :-D taková blbost :-)
    HP Elitebook 8440p

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.