abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:22 | Pozvánky

    Letos se uskuteční již 11. ročník soutěže v programování Kasiopea. Tato soutěž, (primárně) pro středoškoláky, nabízí skvělou příležitost procvičit logické myšlení a dozvědět se něco nového ze světa algoritmů – a to nejen pro zkušené programátory, ale i pro úplné začátečníky. Domácí kolo proběhne online od 22. 11. do 7. 12. 2025 a skládá se z 9 zajímavých úloh různé obtížnosti. Na výběru programovacího jazyka přitom nezáleží – úlohy jsou

    … více »
    SoutezKasiopea | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.52.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 94 vývojářů, z toho 33 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:00 | Nová verze

    VKD3D-Proton byl vydán ve verzi 3.0. Jedná se fork knihovny vkd3d z projektu Wine pro Proton. Knihovna slouží pro překlad volání Direct3D 12 na Vulkan. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora AMD FSR 4 (AMD FidelityFX Super Resolution 4).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:11 | Nová verze

    Poštovní klient Thunderbird byl vydán v nové verzi 145.0. Podporuje DNS přes HTTPS nebo Microsoft Exchange skrze Exchange Web Services. Ukončena byla podpora 32bitového Thunderbirdu pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 02:33 | IT novinky

    U příležitosti státního svátku 17. listopadu probíhá na Steamu i GOG.com již šestý ročník Czech & Slovak Games Week aneb týdenní oslava a také slevová akce českých a slovenských počítačových her.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.11. 19:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.19 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze například nový balíček BirdNET-Go, tj. AI řešení pro nepřetržité monitorování a identifikaci ptáků.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.11. 02:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 3.38 frameworku Flutter (Wikipedie) pro vývoj mobilních, webových i desktopových aplikací a nová verze 3.10 souvisejícího programovacího jazyka Dart (Wikipedie).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.11. 01:33 | Nová verze

    Organizace Apache Software Foundation (ASF) vydala verzi 28 integrovaného vývojového prostředí a vývojové platformy napsané v Javě NetBeans (Wikipedie). Přehled novinek na GitHubu. Instalovat lze také ze Snapcraftu a Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    15.11. 16:11 | Nová verze

    Byl vydán Debian 13.2, tj. druhá opravná verze Debianu 13 s kódovým názvem Trixie. Řešeny jsou především bezpečnostní problémy, ale také několik vážných chyb. Instalační média Debianu 13 lze samozřejmě nadále k instalaci používat. Po instalaci stačí systém aktualizovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    15.11. 12:11 | IT novinky

    Google představil platformu Code Wiki pro rychlejší porozumění existujícímu kódu. Code Wiki pomocí AI Gemini udržuje průběžně aktualizovanou strukturovanou wiki pro softwarové repozitáře. Zatím jenom pro veřejné. V plánu je rozšíření Gemini CLI také pro soukromé a interní repozitáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (35%)
     (46%)
     (18%)
     (18%)
     (23%)
     (15%)
     (23%)
     (16%)
     (16%)
    Celkem 360 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 12.11. 18:21
    Rozcestník

    Dotaz: Pole struktur v c++

    31.10.2008 00:31 tascoa | skóre: 11
    Pole struktur v c++
    Přečteno: 1760×
    Dobry den, potrebuji vytvorit pole struktur v C++ a nasledujici zdrojak mi pri kompilaci text pod nim.

    using namespace std;

    struct Prom { int Prvni; int Druhy; };

    int main() { Prom pole[10]; pole[1] = {14, 15}; }

    syntax error : '{' syntax error : missing ';' before '{' syntax error : missing ';' before '}'

    nechapu, co delam spatne...? dekuji za odpovedi

    Odpovědi

    31.10.2008 00:44 johniez | skóre: 17 | blog: xyz | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pole struktur v c++
    jestli to neni tim, ze se takhle da inicializovat jen v deklaraci.

    Napr: Prom pole = {14, 15};

    Ale jen hadam.. ;)
    31.10.2008 10:01 tascoa | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pole struktur v c++
    pokud to chapu dobre, v metode main se da do pole struktur zapisovat pouze zpusobem pole[1].vek = 24; a podobne?

    samozrejme by se to takhle dalo resit v cyklech. mne jde o to, ze bych chtel pouzit zpusob, ktery se pouziva u klasicke struktury

    Prom neco = {"neco", cislo}; atd... zda se mi to mnohem rychlejsi a efektivnejsi.

    popravde receno s c++ nemam moc zkusenosti.
    31.10.2008 12:38 chochi | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pole struktur v c++
    Ahoj, to co chces umi jazyk C++0x (narozdil od obicejneho C++) - jde o navrh o vylepseni C++, ktery snad casem se stane novym standardem C++.
    Pukod vim tak tohle umi novjejsi GCC viz C++0x Language Support in GCC.
    Konkrente tobe jde o navrh N2672 podporovany v GCC 4.4.
    Pokud te netrapi, ze ti co to prekladaji budou potreba GCC 4.4, tak je asi nejjednodusi pouzivat tohle rozsireni.
    31.10.2008 14:37 Jirka P
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pole struktur v c++
    MMCH, gcc (a g++) podpodují i rozšíření jazyka C (compound literals?), které umožňuje něco podobného. Pak by to vypadalo takhle

    Prvek[1]=(Prvek){1, 2};
    31.10.2008 13:23 Mykonou | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pole struktur v c++
    struct Prom
    { 
        int Prvni; 
        int Druhy; 
    };
    
    int main() 
    { 
        struct Prom prvek, pole[] = {{1,2}, {3,4}};
        
        prvek.Prvni = 5;
        
        //pole[0] = {1, 2}; // nefunguje ale asi by melo ...
        pole[0] = prvek;    // funguje
    }

    http://www.cs.princeton.edu/~lworthin/126/precepts/structs.html
    I TY muzes byt echt linuxak!
    31.10.2008 14:01 tascoa | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pole struktur v c++
    nakonec jsem to vyresil takto:

    struct Prom { int x; int y; }; int main() { struct Prom pole[] = {{1,2}, {3,4}}; cout << pole[1].x << ", " << pole[1].y; }

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.