abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:55 | IT novinky

    Nejvyšší správní soud (NSS) podruhé zrušil pokutu za únik zákaznických údajů z e-shopu Mall.cz. Incidentem se musí znovu zabývat Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ). Samotný únik ještě neznamená, že správce dat porušil svou povinnost zajistit jejich bezpečnost, plyne z rozsudku dočasně zpřístupněného na úřední desce. Úřad musí vždy posoudit, zda byla přijatá opatření přiměřená povaze rizik, stavu techniky a nákladům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:44 | Komunita

    Organizace Free Software Foundation Europe (FSFE) zrušila svůj účet na 𝕏 (Twitter) s odůvodněním: "To, co mělo být původně místem pro dialog a výměnu informací, se proměnilo v centralizovanou arénu nepřátelství, dezinformací a ziskem motivovaného řízení, což je daleko od ideálů svobody, za nimiž stojíme". FSFE je aktivní na Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 17:55 | IT novinky

    Paramount nabízí za celý Warner Bros. Discovery 30 USD na akcii, tj. celkově o 18 miliard USD více než nabízí Netflix. V hotovosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 13:22 | IT novinky

    Nájemný botnet Aisuru prolomil další "rekord". DDoS útok na Cloudflare dosáhl 29,7 Tbps. Aisuru je tvořený až čtyřmi miliony kompromitovaných zařízení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 12:11 | Nová verze

    Iced, tj. multiplatformní GUI knihovna pro Rust, byla vydána ve verzi 0.14.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 05:22 | Komunita

    FEX, tj. open source emulátor umožňující spouštět aplikace pro x86 a x86_64 na architektuře ARM64, byl vydán ve verzi 2512. Před pár dny FEX oslavil sedmé narozeniny. Hlavní vývojář FEXu Ryan Houdek v oznámení poděkoval společnosti Valve za podporu. Pierre-Loup Griffais z Valve, jeden z architektů stojících za SteamOS a Steam Deckem, v rozhovoru pro The Verge potvrdil, že FEX je od svého vzniku sponzorován společností Valve.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.24 svobodného video editoru Flowblade (GitHub, Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Videoukázky funkcí Flowblade na Vimeu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.12. 15:11 | IT novinky

    Společnost Proton AG stojící za Proton Mailem a dalšími službami přidala do svého portfolia online tabulky Proton Sheets v Proton Drive.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    6.12. 15:55 | Komunita

    O víkendu (15:00 až 23:00) probíha EmacsConf 2025, tj. online konference vývojářů a uživatelů editoru GNU Emacs. Sledovat ji lze na stránkách konference. Záznamy budou k dispozici přímo z programu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.12. 15:44 | Komunita

    Provozovatel internetové encyklopedie Wikipedia jedná s velkými technologickými firmami o uzavření dohod podobných té, kterou má s Googlem. Snaží se tak zpeněžit rostoucí závislost firem zabývajících se umělou inteligencí (AI) na svém obsahu. Firmy využívají volně dostupná data z Wikipedie k trénování jazykových modelů, což zvyšuje náklady, které musí nezisková organizace provozující Wikipedii sama nést. Automatické programy

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 31
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (34%)
     (48%)
     (19%)
     (17%)
     (22%)
     (15%)
     (24%)
     (16%)
     (18%)
    Celkem 443 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 2.12. 18:34
    Rozcestník

    Dotaz: Pole struktur v c++

    31.10.2008 00:31 tascoa | skóre: 11
    Pole struktur v c++
    Přečteno: 1771×
    Dobry den, potrebuji vytvorit pole struktur v C++ a nasledujici zdrojak mi pri kompilaci text pod nim.

    using namespace std;

    struct Prom { int Prvni; int Druhy; };

    int main() { Prom pole[10]; pole[1] = {14, 15}; }

    syntax error : '{' syntax error : missing ';' before '{' syntax error : missing ';' before '}'

    nechapu, co delam spatne...? dekuji za odpovedi

    Odpovědi

    31.10.2008 00:44 johniez | skóre: 17 | blog: xyz | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pole struktur v c++
    jestli to neni tim, ze se takhle da inicializovat jen v deklaraci.

    Napr: Prom pole = {14, 15};

    Ale jen hadam.. ;)
    31.10.2008 10:01 tascoa | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pole struktur v c++
    pokud to chapu dobre, v metode main se da do pole struktur zapisovat pouze zpusobem pole[1].vek = 24; a podobne?

    samozrejme by se to takhle dalo resit v cyklech. mne jde o to, ze bych chtel pouzit zpusob, ktery se pouziva u klasicke struktury

    Prom neco = {"neco", cislo}; atd... zda se mi to mnohem rychlejsi a efektivnejsi.

    popravde receno s c++ nemam moc zkusenosti.
    31.10.2008 12:38 chochi | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pole struktur v c++
    Ahoj, to co chces umi jazyk C++0x (narozdil od obicejneho C++) - jde o navrh o vylepseni C++, ktery snad casem se stane novym standardem C++.
    Pukod vim tak tohle umi novjejsi GCC viz C++0x Language Support in GCC.
    Konkrente tobe jde o navrh N2672 podporovany v GCC 4.4.
    Pokud te netrapi, ze ti co to prekladaji budou potreba GCC 4.4, tak je asi nejjednodusi pouzivat tohle rozsireni.
    31.10.2008 14:37 Jirka P
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pole struktur v c++
    MMCH, gcc (a g++) podpodují i rozšíření jazyka C (compound literals?), které umožňuje něco podobného. Pak by to vypadalo takhle

    Prvek[1]=(Prvek){1, 2};
    31.10.2008 13:23 Mykonou | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pole struktur v c++
    struct Prom
    { 
        int Prvni; 
        int Druhy; 
    };
    
    int main() 
    { 
        struct Prom prvek, pole[] = {{1,2}, {3,4}};
        
        prvek.Prvni = 5;
        
        //pole[0] = {1, 2}; // nefunguje ale asi by melo ...
        pole[0] = prvek;    // funguje
    }

    http://www.cs.princeton.edu/~lworthin/126/precepts/structs.html
    I TY muzes byt echt linuxak!
    31.10.2008 14:01 tascoa | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pole struktur v c++
    nakonec jsem to vyresil takto:

    struct Prom { int x; int y; }; int main() { struct Prom pole[] = {{1,2}, {3,4}}; cout << pole[1].x << ", " << pole[1].y; }

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.