Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].
Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂
Byla vydána nová major verze 8.0.0 svobodného systému pro detekci a prevenci průniků a monitorování bezpečnosti počítačových sítí Suricata (Wikipedie). Přehled novinek v oficiálním oznámení a v aktualizované dokumentaci.
Mastodon (Wikipedie) - sociální síť, která není na prodej - byl vydán ve verzi 4.4. Přehled novinek s náhledy a videi v oznámení na blogu.
Zdravím!
Podle RFC2616 (8.2.3; 10.1.1 a 14.20.) je možné při HTTP POST/PUT(atd.), aby dříve, než klient pošle vlastní tělo žádosti na server, server otestoval podle hlaviček, zda-li obsah přijme nebo ne. Server pak může odpovědět pomocí "100 Continue" (v tom případě klient pokračuje v posílání těla žádosti), nebo hodit chybovou hlášku (např. "417 Precondition Failed"); v tom případě už klient nic neposílá.
Problém ovšem je, jak toho dosáhnout. Pokud použiji header() dvakrát, tj. jednou s kódem 100 a podruhé s jiným, pak při druhém použití fce header() prudí PHP s tím, že "headers already sent"...
Dá se s tím něco (rozumného) dělat?
Díky!
Jj, díky, pomohlo to, lépe řečeno, pomohlo bufferování nevypínat (lépe řečeno vypnout jenom to, co je potřeba). Nakonec, tohle funguje:
if ($_SERVER["HTTP_EXPECT"]=="100-continue" && $_SERVER["SERVER_PROTOCOL"]=="HTTP/1.1")
{
header("HTTP/1.1 100 Continue", false);
ob_flush();
}
Proč by to mělo být na h***? Pokud chce člověk korektně např. naimplementovat věci jako GroupDAV, pak ani jinou možnost nemá...
Jde o to, že zřejmě už posíláte nějaká data, třeba i nechtěně, a přitom nemusíte.
Momentálně tedy děláte něco takového:
Klient(GET/POST/PUT)-----------> Server Klient <--------------(hlavičky) Server Klient <-----------(nějaká data) Server Klient <--------(další hlavičky) Server Klient <------------------(data) Server
a chcete tohle:
Klient(GET/POST/PUT)-----------> Server Klient <--------------(hlavičky) Server Klient <--------(další hlavičky) Server Klient <------------------(data) Server
Ta "nějaká data" mohou být např. nechtěné odřádkovánínebo mezera v nějakém inkludovaném souboru (za posledním ?>) nebo nějaké echo nebo print ještě v první fázi práce skriptu, kdy ještě nechcete klientovi posílat data.
To je kravina, jak jsem psal, hlášku "header already sent" to píše pouze pokud použiji dvakrát po sobě header() se stavovým kódem, nikoliv když použiji header() jen jednou - což dokazuje, že data nikde mezitím neposílám. IMHO bude chyba někde v implementaci php...
header
se třetím parametrem a replace
nastaveným na true
?
header('x', TRUE, 100); header('x', TRUE, 200);Mimochodem, odpověď
100-Continue
můžete odpovědět jedině v případě, kdy klient pošle Expect: 100-continue
.
Tiskni
Sdílej: