Byla vydána (𝕏) srpnová aktualizace aneb nová verze 1.104 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.104 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Spotify spustilo přehrávání v bezztrátové kvalitě. V předplatném Spotify Premium.
Spoluzakladatel a předseda správní rady americké softwarové společnosti Oracle Larry Ellison vystřídal spoluzakladatele automobilky Tesla a dalších firem Elona Muska na postu nejbohatšího člověka světa. Hodnota Ellisonova majetku díky dnešnímu prudkému posílení ceny akcií Oraclu odpoledne vykazovala nárůst o více než 100 miliard dolarů a dosáhla 393 miliard USD (zhruba 8,2 bilionu Kč). Hodnota Muskova majetku činila zhruba 385 miliard dolarů.
Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-09 aneb Eclipse 4.37. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.
T-Mobile od 15. září zpřístupňuje RCS (Rich Communication Services) zprávy i pro iPhone.
Společnost ARM představila platformu Arm Lumex s Arm C1 CPU Cluster a Arm Mali G1-Ultra GPU pro vlajkové chytré telefony a počítače nové generace.
Unicode Consortium, nezisková organizace koordinující rozvoj standardu Unicode, oznámila vydání Unicode 17.0. Přidáno bylo 4 803 nových znaků. Celkově jich je 159 801. Přibylo 7 nových Emoji.
Apple představil (YouTube) telefony iPhone 17 Pro a iPhone 17 Pro Max, iPhone 17 a iPhone Air, sluchátka AirPods Pro 3 a hodinky Watch Series 11, Watch SE 3 a Watch Ultra 3.
Realtimová strategie Warzone 2100 (Wikipedie) byla vydána ve verzi 4.6.0. Podrobný přehled novinek, změn a oprav v ChangeLogu na GitHubu. Nejnovější verzi Warzone 2100 lze již instalovat také ze Snapcraftu a Flathubu.
Polské vývojářské studio CD Projekt Red publikovalo na Printables.com 3D modely z počítačové hry Cyberpunk 2077.
Zdravím!
Podle RFC2616 (8.2.3; 10.1.1 a 14.20.) je možné při HTTP POST/PUT(atd.), aby dříve, než klient pošle vlastní tělo žádosti na server, server otestoval podle hlaviček, zda-li obsah přijme nebo ne. Server pak může odpovědět pomocí "100 Continue" (v tom případě klient pokračuje v posílání těla žádosti), nebo hodit chybovou hlášku (např. "417 Precondition Failed"); v tom případě už klient nic neposílá.
Problém ovšem je, jak toho dosáhnout. Pokud použiji header() dvakrát, tj. jednou s kódem 100 a podruhé s jiným, pak při druhém použití fce header() prudí PHP s tím, že "headers already sent"...
Dá se s tím něco (rozumného) dělat?
Díky!
Jj, díky, pomohlo to, lépe řečeno, pomohlo bufferování nevypínat (lépe řečeno vypnout jenom to, co je potřeba). Nakonec, tohle funguje:
if ($_SERVER["HTTP_EXPECT"]=="100-continue" && $_SERVER["SERVER_PROTOCOL"]=="HTTP/1.1")
{
header("HTTP/1.1 100 Continue", false);
ob_flush();
}
Proč by to mělo být na h***? Pokud chce člověk korektně např. naimplementovat věci jako GroupDAV, pak ani jinou možnost nemá...
Jde o to, že zřejmě už posíláte nějaká data, třeba i nechtěně, a přitom nemusíte.
Momentálně tedy děláte něco takového:
Klient(GET/POST/PUT)-----------> Server Klient <--------------(hlavičky) Server Klient <-----------(nějaká data) Server Klient <--------(další hlavičky) Server Klient <------------------(data) Server
a chcete tohle:
Klient(GET/POST/PUT)-----------> Server Klient <--------------(hlavičky) Server Klient <--------(další hlavičky) Server Klient <------------------(data) Server
Ta "nějaká data" mohou být např. nechtěné odřádkovánínebo mezera v nějakém inkludovaném souboru (za posledním ?>) nebo nějaké echo nebo print ještě v první fázi práce skriptu, kdy ještě nechcete klientovi posílat data.
To je kravina, jak jsem psal, hlášku "header already sent" to píše pouze pokud použiji dvakrát po sobě header() se stavovým kódem, nikoliv když použiji header() jen jednou - což dokazuje, že data nikde mezitím neposílám. IMHO bude chyba někde v implementaci php...
header
se třetím parametrem a replace
nastaveným na true
?
header('x', TRUE, 100); header('x', TRUE, 200);Mimochodem, odpověď
100-Continue
můžete odpovědět jedině v případě, kdy klient pošle Expect: 100-continue
.
Tiskni
Sdílej: