Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].
Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂
Byla vydána nová major verze 8.0.0 svobodného systému pro detekci a prevenci průniků a monitorování bezpečnosti počítačových sítí Suricata (Wikipedie). Přehled novinek v oficiálním oznámení a v aktualizované dokumentaci.
Mastodon (Wikipedie) - sociální síť, která není na prodej - byl vydán ve verzi 4.4. Přehled novinek s náhledy a videi v oznámení na blogu.
struct A{ virtual int compute(int foo){ /* výpočet A */ } }; struct B: public A{ virtual int compute(int foo){ /* výpočet B */ } }; vector<objekt*> objekty; // naplnit pole etc. for(int i=0; i<100000; i++){ // tady se pro každý objekt v každém kroku resolvuje virtuální funkce, přitom výsledek pro kažedý objekt vždy stejný BOOST_FOREACH(const objekt*, objekty){ sum+=objekt->compute(bar); } }kde je nějaká množina objektů, na kterých se compute mnohokrát opakovaně volá. Nový scénář:
struct A{ typedef boost::function<int(int)> computePtrT; computePtrT compuptePtr; int computeA(int foo){ /* výpočet A */ } // neni virtualni! virtual computePtrT getComputePtr(){ return boost::bind(&A::computeA,this,_1); } }; struct B: public A{ int computeB(int foo){ /* výpočet B */ } // neni virtualni virtual computePtrT getComputePtr(){ return boost::bind(&B::computeB,this,_1); } }; for(int i=0; i<100000; i++){ BOOST_FOREACH(const objekt*, objekty){ // při prvním cyklu se voláním virtuální funkce nastaví pointer na nevirtuální funkci (computeA nebo computeB) if(!objekt->computePtr) objekt->computePtr=objekt->getComputePtr(); sum+=objekt->computePtr(bar); } }Díky za komentáře.
Řešení dotazu:
boost::function
při volání používá virtuální funkci.
boost::function
při volání používá virtuální funkci.
Tiskni
Sdílej: