abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 21:00 | IT novinky

    Společnost Valve zpřísnila pravidla pro obsah, který je možné distribuovat ve službě Steam. Současně řadu her ze Steamu odstranila. V zásadách a pravidlech přibylo omezení 15: Obsah, který by mohl porušovat pravidla a normy stanovené zpracovateli plateb a souvisejícími sítěmi platebních karet a bankami nebo poskytovateli připojení k internetu. Sem spadají zejména určité druhy obsahu pouze pro dospělé.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:33 | Komunita

    Dle analytics.usa.gov je za posledních 90 dnů 6,2 % přístupů k webových stránkám a aplikacím federální vlády Spojených států z Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Jak si zobrazit pomocí Chrome a na Chromiu založených webových prohlížečích stránky s neplatným certifikátem? Stačí napsat thisisunsafe.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 00:33 | Bezpečnostní upozornění

    V repozitáři AUR (Arch User Repository) linuxové distribuce Arch Linux byly nalezeny a odstraněny tři balíčky s malwarem. Jedná se o librewolf-fix-bin, firefox-patch-bin a zen-browser-patched-bin.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 00:22 | Komunita

    Dle plánu by Debian 13 s kódovým názvem Trixie měl vyjít v sobotu 9. srpna.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.7. 13:22 | Komunita

    Vývoj linuxové distribuce Clear Linux (Wikipedie) vyvíjené společností Intel a optimalizováné pro jejich procesory byl oficiálně ukončen.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    18.7. 14:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován aktuální přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.7. 12:00 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Forgejo byla vydána ve verzi 12.0 (Mastodon). Forgejo je fork Gitei.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    17.7. 18:44 | Zajímavý článek

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 155 (pdf) a Hello World 27 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    17.7. 16:11 | Nová verze

    Hyprland, tj. kompozitor pro Wayland zaměřený na dláždění okny a zároveň grafické efekty, byl vydán ve verzi 0.50.0. Podrobný přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (26%)
     (22%)
     (4%)
     (6%)
     (2%)
     (4%)
     (4%)
     (32%)
    Celkem 50 hlasů
     Komentářů: 9, poslední dnes 15:56
    Rozcestník

    Dotaz: color space

    17.1.2010 21:51 bajo | skóre: 3
    color space
    Přečteno: 351×
    Vedel by mi niekto hodit neake zdrojaky, agoritmi, ci uz vlastne alebo link na nete pre klucuvanie obrazu alebo segmentaciu, potreboval by som iba vidiet ako to robia iny a porovnat s mojimi algoritmami, kedze v tejto oblasti som zaciatocnik a nepoznam este vela algoritmov a teorii pre pracu s obrazom. Dobre by bolo, keby pracovali s farebnym priestorom HSV, nie RGB. Ale budem povdacny za hoc-co, coho by som sa mohol chytit.. Je jedno v akom jazyku, ale ked uz tak c++. Dakujem.

    Odpovědi

    18.1.2010 01:15 vch | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: color space
    Treba ITK.
    18.1.2010 06:09 dark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: color space
    Moc nechápu otázku. Chceš porovnat nebo použít algoritmy pro jakou činnost? Pokud chceš pracovat na pixelové úrovni, tak stačí jen přečíst pixel data z nějakého kontejneru, kde jsou uložené (QImage, gtk_pixbuf, cairo_image_t, atd...). Žádná knihovna zatím neumožňuje ukládat obrázky jako HSV data, ale RGB <-> HSV konverze je jednoduchá.

    Podívej se na knihovny jako imlib2, qimageblitz, cximage, atd. (nebo třeba i na fog). Na netu se toho válí hodně i s rozumnou licencí.
    19.1.2010 09:23 bajo | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: color space
    samozrejme ze neukoadam obrazky ako HSV, pracujem v OpenGL Shaders, obraz ziskavam z kamery, ktory transformujem priamo do pamate grafickej karty ako RGB. V Shadery analyzujem dany obraz. Mam tam spravenu jednoduchu konverziu RGBtoHSV. Takze dany obraz sa snazim dalej analyzovat v priestore HSV. Ako prve robim klucovanie. Takym stilom, ze si myskou naklikam 3 farby, ktore mi zoberie z 3 pixelov z pozicii na ktore kliknem myskov do obrazu. Tie farby transformujem do HSV a dam do Shadera, kde bezi obraz. Tam dalej neak porovnavam tie farby s obrazom a snazim sa vyklucovat ten obraz. Napriklad neaku pasku zo zeme. A tu potrebujem si pozriet neake podobne overene algoritmi, ako sa take veci robia v skutocnosti, alebo len podobne veci, ktore robili iny, budem menej tapat v nezname a menej si vymyslat, ak mi pomozete. :) dakujem.
    20.1.2010 16:43 dark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: color space
    Aha, tak to neporadim, ale o filtrovani obrazu se toho da urcite sehnat dost, popripade koupit nejakou literaturu;)
    stativ avatar 18.1.2010 08:05 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: color space
    Nevím co konkrétně chceš dělat, ale obvykle je nejjednodušší (a postačující) nějakým algoritmem přiřadit váhy jednotlivým pixelům (v závislosti na barvě nebo čemkoliv jiném) a pak případně použít threshold a odstranit šum.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    3.2.2010 17:20 Nikola Pajkovský | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: color space
    zkus OpenCV
    Save the whales. Feed the hungry. Free the mallocs

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.