Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].
Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂
Byla vydána nová major verze 8.0.0 svobodného systému pro detekci a prevenci průniků a monitorování bezpečnosti počítačových sítí Suricata (Wikipedie). Přehled novinek v oficiálním oznámení a v aktualizované dokumentaci.
Mastodon (Wikipedie) - sociální síť, která není na prodej - byl vydán ve verzi 4.4. Přehled novinek s náhledy a videi v oznámení na blogu.
from PyQt4 import QtGui qapp=QtGui.QApplication(sys.argv) import thread thread.start_new_thread(qapp.exec_,())protože chci, aby mi
qapp.exec_()
běželo na pozadí. Sice to funguje (okna klikají etc), ale křičí to na mě
QApplication::exec: Must be called from the main threadcož je ale přesně to, co nechci -- v době kdy se pouští Qt, už několik ostatních threadů běží. Lze to nějak obejít? Může být i pomocí c++. Díky.
void UserInterface::run() { waitForStart(); const char* argv[1] = { "rdp" }; int argc = 1; app = new QApplication(argc, (char **) argv); view = new Window(this, container); view->showMe(); app->exec(); delete view; view = 0; delete app; app = 0; }
waitForStart();
, zkusím to.
QPixmap: It is not safe to use pixmaps outside the GUI thread
.
Asi takhle:
import sys,threading def startQt4(): qapp=QApplication(sys.argv) qapp.exec_() threading.start_new_thread(startQt4,()) # ...
Obecně každý QObject potřebuje ke své funkčnosti (tím myslím funkční signnály, sloty) běžící "qt smyčku" v tom samém threadu, kde byl vytvořen*, ať už je spuštěna v QApplication::exec() či QThread::exec(). QApplication se od QThreadu liší akorát tím, že inicializuje nějaký ty data v Qt knihovně a označí thread, kde je vytvořen, za hlavní.
* Lze použít QObject::moveToThread k "přesunutí" do jiného threadu. Jak se s tím ale vyrovnají widgety, to nevím. Možná dobře, možná ne, záleží na tom, jak dobře se s tím vyrovná XLib.
Tiskni
Sdílej: