Byla vydána nová verze 258 správce systému a služeb systemd (GitHub).
Byla vydána Java 25 / JDK 25. Nových vlastností (JEP - JDK Enhancement Proposal) je 18. Jedná se o LTS verzi.
Věra Pohlová před 26 lety: „Tyhle aféry každého jenom otravují. Já bych všechny ty internety a počítače zakázala“. Jde o odpověď na anketní otázku deníku Metro vydaného 17. září 1999 na téma zneužití údajů o sporožirových účtech klientů České spořitelny.
Byla publikována Výroční zpráva Blender Foundation za rok 2024 (pdf).
Byl vydán Mozilla Firefox 143.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Nově se Firefox při ukončování anonymního režimu zeptá, zda chcete smazat stažené soubory. Dialog pro povolení přístupu ke kameře zobrazuje náhled. Obzvláště užitečné při přepínání mezi více kamerami. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 143 bude brzy k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.
Byla vydána betaverze Fedora Linuxu 43 (ChangeSet), tj. poslední zastávka před vydáním finální verze, která je naplánována na úterý 21. října.
Multiplatformní emulátor terminálu Ghostty byl vydán ve verzi 1.2 (𝕏, Mastodon). Přehled novinek, vylepšení a nových efektů v poznámkách k vydání.
Byla vydána nová verze 4.5 (𝕏, Bluesky, Mastodon) multiplatformního open source herního enginu Godot (Wikipedie, GitHub). Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.
Byla vydána verze 3.0 (Mastodon) nástroje pro záznam a sdílení terminálových sezení asciinema (GitHub). S novou verzí formátu záznamu asciicast v3, podporou live streamingu a především kompletním přepisem z Pythonu do Rustu.
Canonical oznámil, že bude podporovat a distribuovat toolkit NVIDIA CUDA (Wikipedie) v Ubuntu.
Řešení dotazu:
std::vector< std::vector<int> > array(2); array[0].push_back(1); array[0].push_back(2); array[0].push_back(3); array[1].push_back(4); array[1].push_back(5); array[1].push_back(6); std::cout << array[1][1] << "\n";
struct mojeStruktura {
int cislo;
string data;
};
a pak se asi udela neco jako toto
vector< moje_Struktura> mujVektor;
ale nejsem si vubec jistej a hlavne nevim jak se odkayovat na jednotlive prvky
struct Uloz
{
int cislo;
string data;
};
vector< uloz> spojeni;
Uloz save = {0, ""};
spojeni [0].cislo = 10;
cout<< spojeni [0].cislo;
kdyz to mam takto tak mi to hodi segmentation fault
push_back
nebo insert
. Například něco jako:
std::vector<Uloz> spojeni; Uloz save; save.cislo = 10; save.string = "str"; spojeni.push_back(save);Pro bližší popis metod, které poskytuje
std::vector
se podívej třeba sem.
jeste mam jednu otazku kdyz mam teda
vector< Uloz> spojeni;
Uloz save;
save.cislo = 0;
save.string = "";
spojeni.push_back(save);
ted udelam
save.cislo = 10;
save.string = "ahoj";
spojeni.push_back(save
);
a mam teda vektor se dvemi elementy a to strukturami. A ted kdyz bych chtel projit ten vector a kdyz naleznu strukturu, kde je cislo rovno 10 tak bzch chtel pridat do toho stringu "nazdar", aby se pak prikazem
cout<< spojeni[1].string;
vypsalo: ahojnazdar
tak to zkousim udelat timto zpusobem, ale marne
for(int i = 0; i < spojeni.size(); i++)
{
if (spojeni[i].cislo = 10)
{
save.string += "nazdar";
}
}
Tiskni
Sdílej: