Glen MacArthur vydal AV Linux (AVL) a MX Moksha (MXM) 25. S linuxovým jádrem Liquorix. AV Linux (Wikipedie) je linuxová distribuce optimalizována pro tvůrce audio a video obsahu. Nejnovější AV Linux vychází z MX Linuxu 25 a Debianu 13 Trixie. AV Linux přichází s desktopovým prostředím Enlightenment 0.27.1 a MX Moksha s prostředím Moksha 0.4.1 (fork Enlightenmentu).
Ubuntu pro testování nových verzí vydává měsíční snapshoty. Dnes vyšel 1. snapshot Ubuntu 26.04 LTS (Resolute Raccoon).
Zástupci členských států EU se včera shodli na návrhu, který má bojovat proti šíření materiálů na internetu zobrazujících sexuální zneužívání dětí. Nařízení známé pod zkratkou CSAM a přezdívané chat control mělo množství kritiků a dlouho nebyla pro jeho schválení dostatečná podpora. Pro schválení byla potřeba kvalifikovaná většina a dánské předsednictví v Radě EU se snažilo dosáhnout kompromisu. Návrh nakonec po dlouhých týdnech
… více »Britské herní studio Facepunch stojící za počítačovými hrami Garry's Mod a Rust uvolnilo svůj herní engine s&box (Wikipedie) jako open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT. Herní engine s&box je postavený nad proprietárním herním enginem Source 2 od společnosti Valve.
Vývoj programovacího jazyka Zig byl přesunut z GitHubu na Codeberg. Sponzoring na Every.
Stejně jako GNOME i KDE Plasma končí s X11. KDE Plasma 6.8 poběží už pouze nad Waylandem. Aplikace pro X11 budou využívat XWayland.
Poslanci Evropského parlamentu dnes vyzvali k výraznému zvýšení ochrany nezletilých na internetu, včetně zákazu vstupu na sociální sítě pro osoby mladší 16 let. Legislativně nezávazná zpráva, kterou dnes odsouhlasil Evropský parlament poměrem 493 hlasů pro ku 92 proti, kromě zavedení věkové hranice 16 let pro využívání sociálních sítí, platforem pro sdílení videí či společníků s umělou inteligencí (AI) vyzývá také k zákazu … více »
Doom v KiCadu nebo na osciloskopu? Žádný problém: KiDoom: Running DOOM on PCB Traces a ScopeDoom: DOOM on an Oscilloscope via Sound Card.
Po AlmaLinuxu byl v nové stabilní verzi 10.1 vydán také Rocky Linux. Přehled novinek v poznámkách k vydání.
Open source reimplementace počítačových her Tomb Raider I a Tomb Raider II spolu s dalšími vylepšeními a opravami chyb TRX byla vydána ve verzi 1.0. Jedná se o sloučení projektů / enginů TR1X a TR2X do jednoho TRX. Videoukázka na YouTube.
Řešení dotazu:
std::vector< std::vector<int> > array(2); array[0].push_back(1); array[0].push_back(2); array[0].push_back(3); array[1].push_back(4); array[1].push_back(5); array[1].push_back(6); std::cout << array[1][1] << "\n";
struct mojeStruktura {
int cislo;
string data;
};
a pak se asi udela neco jako toto
vector< moje_Struktura> mujVektor;
ale nejsem si vubec jistej a hlavne nevim jak se odkayovat na jednotlive prvky
struct Uloz
{
int cislo;
string data;
};
vector< uloz> spojeni;
Uloz save = {0, ""};
spojeni [0].cislo = 10;
cout<< spojeni [0].cislo;
kdyz to mam takto tak mi to hodi segmentation fault
push_back nebo insert. Například něco jako:
std::vector<Uloz> spojeni; Uloz save; save.cislo = 10; save.string = "str"; spojeni.push_back(save);Pro bližší popis metod, které poskytuje
std::vector se podívej třeba sem.
jeste mam jednu otazku kdyz mam teda
vector< Uloz> spojeni;
Uloz save;
save.cislo = 0;
save.string = "";
spojeni.push_back(save);
ted udelam
save.cislo = 10;
save.string = "ahoj";
spojeni.push_back(save);
a mam teda vektor se dvemi elementy a to strukturami. A ted kdyz bych chtel projit ten vector a kdyz naleznu strukturu, kde je cislo rovno 10 tak bzch chtel pridat do toho stringu "nazdar", aby se pak prikazem
cout<< spojeni[1].string;
vypsalo: ahojnazdar
tak to zkousim udelat timto zpusobem, ale marne
for(int i = 0; i < spojeni.size(); i++)
{
if (spojeni[i].cislo = 10)
{
save.string += "nazdar";
}
}
Tiskni
Sdílej: