Společnost DuckDuckGo rozšířila svůj AI chat Duck.ai o GPT-5 mini (𝕏). Duck.ai umožňuje anonymní přístup bez vytváření účtů k několika modelům umělé inteligence. Aktuálně k GPT-4o mini, GPT-5 mini, Llama 4 Scout, Claude Haiku 3.5 a Mistral Small 3.
Marek Tóth v příspěvku DOM-based Extension Clickjacking: Data ve správcích hesel v ohrožení na svém blogu popsal novou clickjacking techniku s několika variantami útoků a otestoval ji proti 11 správcům hesel. Výsledkem bylo nalezení několika 0-day zranitelností, které mohly ovlivnit uložená data desítek milionů uživatelů. Jedno kliknutí kdekoliv na webové stránce kontrolované útočníkem umožňovalo ukrást uživatelská data ze
… více »Na dnešní akci Made by Google 2025 (YouTube) byly představeny telefony Pixel 10 s novým čipem Google Tensor G5 a novými AI funkcemi, hodinky Pixel Watch 4 a sluchátka Pixel Buds 2a.
The Document Foundation oznámila vydání nové major verze 25.8 svobodného kancelářského balíku LibreOffice. Podrobný přehled nových vlastností i s náhledy v poznámkách k vydání (cs) a také na Youtube a PeerTube.
Zeek (Wikipedie), původně Bro, byl vydán v nové major verzi 8.0.0. Jedná se o open source platformu pro analýzu síťového provozu. Vyzkoušet lze online.
Byl vydán Mozilla Firefox 142.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 142 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.
Python Developers Survey 2024, výsledky průzkumu mezi vývojáři v Pythonu organizovaném Python Software Foundation ve spolupráci se společností JetBrains v říjnu a listopadu loňského roku. Zúčastnilo se 30 tisíc vývojářů z 200 zemí. Linux používá 59 % z nich.
Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.08.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.
Byla vydána nová verze 2.51.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 91 vývojářů, z toho 21 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání.
Řešení dotazu:
tableChanged()
, nebo jí dáte jinak vědět, že se data změnila? setModel()
jenom zaregistruje správné posluchače, ale pokud vím, neřeší změnu dat.
AbstractTableModel
. Nebo bude nutné podobnou funkci vytvořit – prostě je nutné tabulce říct, že se změnil počet řádků i jejich obsah.
tableModel.fireTableDataChanged();Ale stejně mě ty vždy vyhodí výjimku že jsem mimo rozsah pole, tj. tabulka vola metodu tableModelu getValueAt() s rowIndexem vetsim, nežli je počet záznamu v ArrayListu. Dyštak ještě přikládá, výjimku co to háže, ale mě z ní stále vychází, že tabulka neví o změněném počtu řádků.
Exception in thread "AWT-EventQueue-0" java.lang.IndexOutOfBoundsException: Index: 1, Size: 1 at java.util.ArrayList.RangeCheck(ArrayList.java:547) at java.util.ArrayList.get(ArrayList.java:322) at gui.UzivateleTableModel.getValueAt(UzivateleTableModel.java:31) at javax.swing.JTable.getValueAt(JTable.java:2686) at javax.swing.JTable.prepareRenderer(JTable.java:5703) at javax.swing.plaf.basic.BasicTableUI.paintCell(BasicTableUI.java:2072) at javax.swing.plaf.basic.BasicTableUI.paintCells(BasicTableUI.java:1974) at javax.swing.plaf.basic.BasicTableUI.paint(BasicTableUI.java:1770) at javax.swing.plaf.ComponentUI.update(ComponentUI.java:143) at javax.swing.JComponent.paintComponent(JComponent.java:752) at javax.swing.JComponent.paint(JComponent.java:1029) at javax.swing.JComponent.paintChildren(JComponent.java:862) at javax.swing.JComponent.paint(JComponent.java:1038) at javax.swing.JViewport.paint(JViewport.java:747) at javax.swing.JComponent.paintChildren(JComponent.java:862) at javax.swing.JComponent.paint(JComponent.java:1038) at javax.swing.JComponent.paintChildren(JComponent.java:862) at javax.swing.JComponent.paint(JComponent.java:1038) at javax.swing.JComponent.paintChildren(JComponent.java:862) at javax.swing.JComponent.paint(JComponent.java:1038) at javax.swing.JComponent.paintChildren(JComponent.java:862) at javax.swing.JComponent.paint(JComponent.java:1038) at javax.swing.JLayeredPane.paint(JLayeredPane.java:567) at javax.swing.JComponent.paintChildren(JComponent.java:862) at javax.swing.JComponent.paintToOffscreen(JComponent.java:5131) at javax.swing.BufferStrategyPaintManager.paint(BufferStrategyPaintManager.java:278) at javax.swing.RepaintManager.paint(RepaintManager.java:1224) at javax.swing.JComponent.paint(JComponent.java:1015) at java.awt.GraphicsCallback$PaintCallback.run(GraphicsCallback.java:21) at sun.awt.SunGraphicsCallback.runOneComponent(SunGraphicsCallback.java:60) at sun.awt.SunGraphicsCallback.runComponents(SunGraphicsCallback.java:97) at java.awt.Container.paint(Container.java:1780) at java.awt.Window.paint(Window.java:3375) at javax.swing.RepaintManager.paintDirtyRegions(RepaintManager.java:796) at javax.swing.RepaintManager.paintDirtyRegions(RepaintManager.java:713) at javax.swing.RepaintManager.seqPaintDirtyRegions(RepaintManager.java:693) at javax.swing.SystemEventQueueUtilities$ComponentWorkRequest.run(SystemEventQueueUtilities.java:125) at java.awt.event.InvocationEvent.dispatch(InvocationEvent.java:209) at java.awt.EventQueue.dispatchEvent(EventQueue.java:597) at java.awt.EventDispatchThread.pumpOneEventForFilters(EventDispatchThread.java:269) at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForFilter(EventDispatchThread.java:184) at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForHierarchy(EventDispatchThread.java:174) at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(EventDispatchThread.java:169) at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(EventDispatchThread.java:161) at java.awt.EventDispatchThread.run(EventDispatchThread.java:122)PS: Teď mě ještě napadá, nemůže to mít nějakou souvislost s vlákny, že se gui operace neprovádí v
SwingUtilities.ivokeLater()?
private void zobrazUzivatele() { UzivateleCol.getInstance().getUzivatele(null); tableModel.setData(UzivateleCol.getInstance()); tableModel.fireTableDataChanged(); } private void nastavTableModel() { /* nastavíme tabulce nový table model pro práci s uživateli */ tabulka.setModel(tableModel); //tableModel.fireTableStructureChanged(); tableModel.fireTableDataChanged(); }
AbstractTableModel
, stačí se podívat do JavaDocu, že těch metod fireTable*
tam je více a přečíst si jejich dokumentaci.
tableChanged(null)
, mělo by se s modelem začít úplně od začátku. Jinak měnit model tabulky za běhu je trochu divné, měl byste měnit data v tom modelu.
setVisible
?
Tiskni
Sdílej: