abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

    dnes 16:55 | Humor

    Ezoterický programovací jazyk Brainfuck (Wikipedie) slaví 30 let. Urban Müller nahrál první implementaci tohoto jazyka na Aminet 9. června 1993.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 16:22 | Komunita

    Společnost Apple na konferenci WWDC23 představila Game Porting Toolkit. Společnost CodeWeavers informuje, tento toolkit vychází ze zdrojových kódů jejího CrossOveru, tj. komerčního Wine.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 23:11 | Nová verze

    Byla vydána květnová aktualizace aneb nová verze 1.79 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.79 vyšlo také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 22:22 | IT novinky

    Jak to bude s podporou rastrového grafického formátu JPEG XL ve webových prohlížečích? Google ji nedávno z Chrome a Chromia odstranil (#1178058#c84). Jednou z novinek beta verze Safari 17 je ale právě podpora JPEG XL. Vráti se JPEG XL do Chrome a Chromia (#1451807)? Dění kolem JPEG XL lze sledovat například na r/jpegxl.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 6.1 (aktuálně 6.1.3035.51) webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 114. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu. Nový Vivaldi se pro Bing tváří jako Microsoft Edge (upravený User-Agent) a díky tomu v něm funguje Bing Chat. Vylepšeny byly Pracovní prostory (Workspaces). Podrobný přehled v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 11:00 | Komunita

    Linuxová distribuce ArchLabs Linux po šesti letech vývoje končí. Dobbie to zabalil.

    Pinhead | Komentářů: 7
    7.6. 22:44 | Zajímavý článek

    David Tschumperlé v obšírném článku se spoustou náhledů shrnuje vývoj multiplatformního svobodného frameworku pro zpracování obrazu G'MIC (GREYC's Magic for Image Computing, Wikipedie) za poslední rok a půl.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.6. 17:11 | Nová verze

    Vývojáři postmarketOS vydali verzi 23.06 tohoto před šesti lety představeného operačního systému pro chytré telefony vycházejícího z optimalizovaného a nakonfigurovaného Alpine Linuxu s vlastními balíčky. Přehled novinek v příspěvku na blogu. Na výběr jsou 4 uživatelská rozhraní: GNOME Shell, Phosh, Plasma a Sxmo. Aktuálně podporovaných zařízení je 30.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.6. 16:33 | Nová verze

    Byla vydána distribuce openSUSE Leap verze 15.5 (poznámky k vydání). Jde o konzervativní distribuci odpovídající komerčnímu SUSE Linux Enterprise 15, nyní Service Pack 5. Mělo jít o poslední aktualizaci Leap v současné podobě před přechodem na Adaptable Linux Platform s „neměnným“ základem, ale padlo rozhodnutí, že v roce 2024 ještě vyjde Leap 15.6 s podporou do konce roku 2025.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    7.6. 12:11 | Komunita

    Alyssa Rosenzweig v příspěvku na blogu oznámila, že Asahi Linux už zvládá OpenGL 3.1. Dokončuje se podpora OpenGL ES 3.1. Dalším krokem bude Vulkan 1.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Twitter (nejen pro příležitostné čtení)
     (90%)
     (2%)
     (8%)
    Celkem 244 hlasů
     Komentářů: 6, poslední 6.6. 09:40
    Rozcestník

    Dotaz: Vykreslovani vnorenych objektu v Pythonu Tkinter/Tix

    7.5.2011 16:31 Raada | skóre: 4
    Vykreslovani vnorenych objektu v Pythonu Tkinter/Tix
    Přečteno: 231×
    Jak mam vykreslit vnorene objekty v Tkinter/Tix v Pythonu? V nasledujicim priklade jsem se snazil o tvorbu ramecku, ktery obsahuje vnoreny objekt platno(s dodefinovanou funkci). Predpokladal jsem, ze pri vykreslovani pomoci grid vznikne ramecek a platno bude uvnitr ramecku.
    #!/usr/bin/env python
    
    #-*- coding: UTF-8 -*-
    
    
    
    import Tix
    
    #===============================================================================
    
    class Platno(Tix.Canvas):
    
        """ trida platna. zalozena na Canvasu a obsahuje dalsi funkce """
    
        def __init__(self,master):
    
            """ inicializacni fce platna """
    
            Tix.Canvas.__init__(self,bg="white")
    
        
    
        def mojefce(self):
    
            print "Tady je moje funkce!!"
    
    #===============================================================================    
    
    class Ram1(Tix.Frame):
    
        """ trida ramecku 1. Obsahuje platno jako vnoreny objekt """
    
        def __init__(self,master):
    
            """ inicializacni fce ramecku 1"""
    
            Tix.Frame.__init__(self,master)
    
            
    
            self.platno=Platno(self)
    
            self.platno.grid(row=0,column=0, columnspan=2, sticky="NEWS")
    
    #===============================================================================
    
    root=Tix.Tk()
    
    okno=Ram1(root)
    
    okno.platno.configure(bg="red", relief=Tix.SUNKEN, bd=3)
    
    okno.configure(relief=Tix.RIDGE, bd=2)
    
    okno.grid(padx=5, pady=5, ipadx=10, ipady=20)
    
    root.mainloop()
    
    Misto toho ale vznikne platno a ramecek je pod nim. Takze jak na to? Dik Raada

    Řešení dotazu:


    Odpovědi

    Řešení 1× (Raada (tazatel))
    wamba avatar 7.5.2011 19:20 wamba | skóre: 38 | blog: wamba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vykreslovani vnorenych objektu v Pythonu Tkinter/Tix
    máte chybu v Tix.Canvas

    Tix.Canvas.__init__(self,master,bg="white")
    This would have been so hard to fix when you don't know that there is in fact an easy fix.
    8.5.2011 13:07 Raada | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vykreslovani vnorenych objektu v Pythonu Tkinter/Tix
    Hmm, ja tusil, ze to bude nejaka takova prkotina. Dik

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.