Michal Strehovský na svých stránkách píše jak v C# vytvořit "bootovací hru" pro Raspberry Pi, tj. hru, která nepotřebuje operační systém (bare-metal). Zdrojové kódy jsou na GitHubu.
Greg Kroah-Hartman vydal Linux 6.6.6 (LKML) aneb Linux s číslem šelmy. Řeší regresi ve Wi-Fi.
Debian 12.3 byl kvůli chybě v jádře 6.1.64-1 nakonec přeskočen. Vydán byl rovnou Debian 12.4.
Počítačové hře Doom je dnes 30 let. Vydána byla 10. prosince 1993. Zahrát si ji lze také na Internet Archive.
V srpnu společnost HashiCorp přelicencovala "své produkty" Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad a Waypoint z MPL a Vagrant z MIT na BSL (Business Source License). V září byl představen svobodný a otevřený fork Terraformu s názvem OpenTofu. Na konferenci Open Source Summit Japan 2023 byl představen (YouTube) svobodný a otevřený fork Vaultu s názvem OpenBao (GitHub).
Na dnes plánované vydání Debianu 12.3 bylo posunuto. V jádře 6.1.64-1 v souborovém systému ext4 je chyba #1057843 vedoucí k možnému poškození dat.
Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE? Pravidelný přehled novinek i s náhledy aplikací v Týden v GNOME a Týden v KDE.
Tak od ledna linuxové terminály, výchozí pozadí i celé desktopy v barvě "broskvového chmýří", v barvě "jejíž všeobjímající duch obohacuje mysl, tělo i srdce". Barvou roku 2024 je PANTONE 13-1023 Peach Fuzz.
Byla vydána verze 10 linuxové distribuce Freespire (Wikipedie). Jedná se o bezplatnou linuxovou distribuci vyvíjenou společností PC/OpenSystems LLC stojící za komerční distribucí Linspire (Wikipedie), původně Lindows.
Binarly REsearch před týdnem informoval o kritických zranitelnostech UEFI souhrnně pojmenovaných LogoFAIL. Tento týden doplnil podrobnosti. Útočník může nahradit logo zobrazováno při bootování vlastním speciálně upraveným obrázkem, jehož "zobrazení" při bootování spustí připravený kód. Pětiminutové povídání o LogoFAIL a ukázka útoku na YouTube.
zaznamySkupiny
nacpat ty stejné instance, jako do pole zaznamy
. Tzn. tvůj problém spočívá v rozdílu "stejné objeky" vs. "objekty nesoucí stejná data".
... Skupina s1 = new Skupina; Skupina s2 = new Skupina; Zaznam z1 = new Zaznam; s1.add(z1); s2.add(z1); ...ale jak to provést když jsou záznamy v poli to přesně nevím. jinak jsem to zatím vyřešil trochu jinak. Program přidává záznamy pouze vybrané skupině. To by snad mohlo stačit pro dané zadání. Nicméně pokud se povede i ten původní záměr budu rád. zatím dík
List<Zaznam> poleZaznamu1 = new ArrayList<Zaznam>(); List<Zaznam> poleZaznamu2 = new ArrayList<Zaznam>(); Zaznam z1 = new Zaznam; poleZaznamu1.add(z1); poleZaznamu2.add(z1); // Případně toto: Skupina s1 = new Skupina; Skupina s2 = new Skupina; Zaznam z1 = new Zaznam; s1.zaznamySkupiny.add(z1); s2.zaznamySkupiny.add(z1); // Nebo toto: Skupina s1 = new Skupina; Skupina s2 = new Skupina; Zaznam z1 = new Zaznam; s1.zaznamySkupiny.add(z1); s2.zaznamySkupiny.add(s1.zaznamySkupiny.get(0)); // předpokládáme, že z1 je prvním prvkem v s1.zaznamySkupiny
Konkrétně, mám třídu Zaznam, která obsahuje atributy jako jméno, příjmení a tak.
class Zaznam { String meno; String prijmeni; } z1=new Zaznam(); z2=new Zaznam();
Instance této třídy jsou pak ukládány do pole,
ArrayList<Zaznam> poleZaznamov=new ArrayList<Zaznam>(); poleZaznamov.add(z1); poleZaznamov.add(z2); z2.meno="fero";
které je následně uloženo o souboru.
new ObjectOutputStream(new FileOutputStream("subor.dat")).write(poleZaznamov);
Pak je tu třída Skupina, která má atributy název (String) a zaznamySkupiny (arraylist typu zaznam).
class Skupina { String nazev; ArrayList<Zaznam> zaznamySkupiny; } Skupina s=new Skupina(); s.zaznamySkupiny=new ArrayList<Zaznam>();
Atribut záznamySkupiny má za udržovbat reference na vybrané instance třídy Zaznam. ... když změním údaje v zaznamech, neprojeví se tyto změny v tomto seznamu objektu Skupina a naopak.
System.out.println(poleZaznamov.get(1)); // vypíše "fero", lebo poleZaznamov.get(1) vrati objekt z2. s.zaznamySkupiny.add(z2); s.zaznamySkupiny.get(0).meno="pepa"; // modifikuje objekt z2 System.out.println(poleZaznamov.get(1)); // vypíše "pepa"Ďalej sa nejak strácam. Nie je mi jasné, kde je problém. Asi v tom, že vyrábaš nový objekt, miesto toho, aby si ten istý objekt pridal do jedného aj druhého zoznamu. Ak stále nevieš čo s tým, tak sem attachni nejaký kód nech vieme, o čom sa bavíme.
Tiskni
Sdílej: