Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].
Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂
Byla vydána nová major verze 8.0.0 svobodného systému pro detekci a prevenci průniků a monitorování bezpečnosti počítačových sítí Suricata (Wikipedie). Přehled novinek v oficiálním oznámení a v aktualizované dokumentaci.
Mastodon (Wikipedie) - sociální síť, která není na prodej - byl vydán ve verzi 4.4. Přehled novinek s náhledy a videi v oznámení na blogu.
zaznamySkupiny
nacpat ty stejné instance, jako do pole zaznamy
. Tzn. tvůj problém spočívá v rozdílu "stejné objeky" vs. "objekty nesoucí stejná data".
... Skupina s1 = new Skupina; Skupina s2 = new Skupina; Zaznam z1 = new Zaznam; s1.add(z1); s2.add(z1); ...ale jak to provést když jsou záznamy v poli to přesně nevím. jinak jsem to zatím vyřešil trochu jinak. Program přidává záznamy pouze vybrané skupině. To by snad mohlo stačit pro dané zadání. Nicméně pokud se povede i ten původní záměr budu rád. zatím dík
List<Zaznam> poleZaznamu1 = new ArrayList<Zaznam>(); List<Zaznam> poleZaznamu2 = new ArrayList<Zaznam>(); Zaznam z1 = new Zaznam; poleZaznamu1.add(z1); poleZaznamu2.add(z1); // Případně toto: Skupina s1 = new Skupina; Skupina s2 = new Skupina; Zaznam z1 = new Zaznam; s1.zaznamySkupiny.add(z1); s2.zaznamySkupiny.add(z1); // Nebo toto: Skupina s1 = new Skupina; Skupina s2 = new Skupina; Zaznam z1 = new Zaznam; s1.zaznamySkupiny.add(z1); s2.zaznamySkupiny.add(s1.zaznamySkupiny.get(0)); // předpokládáme, že z1 je prvním prvkem v s1.zaznamySkupiny
Konkrétně, mám třídu Zaznam, která obsahuje atributy jako jméno, příjmení a tak.
class Zaznam { String meno; String prijmeni; } z1=new Zaznam(); z2=new Zaznam();
Instance této třídy jsou pak ukládány do pole,
ArrayList<Zaznam> poleZaznamov=new ArrayList<Zaznam>(); poleZaznamov.add(z1); poleZaznamov.add(z2); z2.meno="fero";
které je následně uloženo o souboru.
new ObjectOutputStream(new FileOutputStream("subor.dat")).write(poleZaznamov);
Pak je tu třída Skupina, která má atributy název (String) a zaznamySkupiny (arraylist typu zaznam).
class Skupina { String nazev; ArrayList<Zaznam> zaznamySkupiny; } Skupina s=new Skupina(); s.zaznamySkupiny=new ArrayList<Zaznam>();
Atribut záznamySkupiny má za udržovbat reference na vybrané instance třídy Zaznam. ... když změním údaje v zaznamech, neprojeví se tyto změny v tomto seznamu objektu Skupina a naopak.
System.out.println(poleZaznamov.get(1)); // vypíše "fero", lebo poleZaznamov.get(1) vrati objekt z2. s.zaznamySkupiny.add(z2); s.zaznamySkupiny.get(0).meno="pepa"; // modifikuje objekt z2 System.out.println(poleZaznamov.get(1)); // vypíše "pepa"Ďalej sa nejak strácam. Nie je mi jasné, kde je problém. Asi v tom, že vyrábaš nový objekt, miesto toho, aby si ten istý objekt pridal do jedného aj druhého zoznamu. Ak stále nevieš čo s tým, tak sem attachni nejaký kód nech vieme, o čom sa bavíme.
Tiskni
Sdílej: