Byl vydán Mozilla Firefox 118.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vypíchnout je nutno automatický lokální strojový překlad webových stránek. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 118 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.
Byla vydána nová major verze 15.0.0 softwaru OCRmyPDF pro přidávání textové vrstvy k naskenovaným PDF dokumentům (PDF/A). Přehled novinek v poznámkách k vydání. OCRmyPDF využívá pro optické rozpoznávání znaků (OCR) engine Tesseract.
Karel Matějka zveřejnil druhé demo své chystané hry Bzzzt. Kromě verze pro Windows a macOS je dostupná i verze pro Linux. Plná verze hry má vyjít zanedlouho.
Noví Bulánci byli oficiálně vydáni. V roce 2021 bylo na Startovači na podporu vývoje této hry vybráno 7,3 miliónů Kč. Hra je zatím určena jenom pro Windows, díky Protonu ale běží také na Linuxu.
ChatGPT může vidět, slyšet a mluvit.
Upscaler je open source nástroj pro zvýšení rozlišení a vylepšení obrázků pomocí AI. Vývoj probíhá na GitLabu. Instalovat lze také z Flathubu. Stejně jako Upscayl je Upscaler postaven nad Real-ESRGAN.
GNUnet (Wikipedie) byl vydán v nové major verzi 0.20.0. Jedná se o framework pro decentralizované peer-to-peer síťování, na kterém je postavena řada aplikací.
V Dublinu o víkendu proběhla dvanáctá iterace multimediální konference Video Dev Days, kterou pravidelně pořádá nezisková organizace VideoLAN. Záznamy přednášek z prvního a druhého dne jsou dostupné na YouTube.
LibrePCB, tj. svobodný multiplatformní softwarový nástroj pro návrh desek plošných spojů (PCB), dospěl po pěti letech vývoje do verze 1.0.0. Přehled novinek v příspěvku na blogu a v aktualizované dokumentaci. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí GPLv3.
Facebook má nové logo. Poznáte rozdíl?
$path = "/wpplugins/"; // funkce pro ošetření vstupních dat od uživatele function db_escape($str) { return mysql_real_escape_string(@get_magic_quotes_gpc() ? stripslashes($str) : $str); } include "spojeni_db.php"; $PHPSESSID=rand(1, 2000000); $_SESSION["test"]=0; $_SESSION["PHPSESSID"]=$PHPSESSID; $_SESSION["test"]=$_POST['test']; $IP=$_SERVER["REMOTE_ADDR"]; if ($_SESSION["test"] = 1) { $_SESSION["name"]=trim($_POST['name']); $_SESSION["pass"]=trim($_POST['pass']); if (!isset($_SESSION["name"])){$_SESSION['name']="NULL";} if (!isset($_SESSION["pass"])){$_SESSION['pass']="NULL";} if (!isset($_POST['test'])){$_SESSION['test']="NULL";} $tb = "logintable"; $username = $_SESSION["name"]; $userpass = $_SESSION["pass"]; $result = mysql_query("SELECT COUNT(*) FROM $tb WHERE Nick = '$username' AND Password = '$userpass' "); echo "$result"; echo "jste úspěšně přihlášen"; } else {zobraz formular} zobraz zakladni formular>kód souboru pro pripojeni k databázi:
if ($_SERVER["SERVER_ADDR"]=="localhost") { define("SQL_HOST","localhost"); define("SQL_DBNAME","users"); define("SQL_USERNAME","root"); define("SQL_PASSWORD","richter"); } else { echo "Nelze se pripojit k databazi"; }Nemůžu se dopátrat problému, předem díky za odpovědi.
echo "$result";je blbost, nějaké mysql_fetch_xxx tam chybí…, ale jinak nevím ani na co se ptáte…
$id_spojeni = mysql_connect(`localhost`,`root`,`richter`); if (!$id_spojeni) { echo "Spojení s MySQL databází se nezdařilovýstup na stránce: Spojeni s databází navázáno Databázi users se nám nepodařilo vybrat Nepodařilo se nám poslat SQL dotaz do databáze Jméno Heslo ( ! ) Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in C:\wamp\www\resultdb.php on line 39 Call Stack # Time Memory Function Location 1 0.0006 372944 {main}( ) ..\resultdb.php:0 2 0.1229 379056 mysql_fetch_row ( ) ..\resultdb.php:39 PS: nechápu jak může script připojit uživatele ROOT, ale neselectnout požadovanou datbázi když je syntaxe správně...nějaké rady?
"; } else { echo "Spojeni s databází navázáno
"; } $vysledek_vybrani = mysql_select_db('users', $id_spojeni); if (!$vysledek_vybrani) { echo "Databázi users se nám nepodařilo vybrat
"; } else { echo "Databáze users vybrána
"; } $id_vysledku = mysql_query(`SELECT * FROM logintable`,$id_spojeni); if (!$id_vysledku) { echo "Nepodařilo se nám poslat SQL dotaz do databáze
"; } else { echo "Podařilo se poslat SQL dotaz
"; } Jméno Heslo while($radek = mysql_fetch_row($id_vysledku)) { for ($i=0; $i<2; ++$i) echo ``, $radek[$i], ` `; } mysql_close($id_spojeni);
php -r 'echo `ls`;'
php -r 'echo "ls";'
<?php $id_spojeni = mysql_connect('localhost','root','heslo'); if (!$id_spojeni) { echo "Spojení s MySQL databází se nezdařilo\n"; exit(1); } else { echo "Spojeni s databází navázáno\n"; } $vysledek_vybrani = mysql_select_db('users', $id_spojeni); if (!$vysledek_vybrani) { echo "Databázi users se nám nepodařilo vybrat\n"; echo "Error no. " . mysql_errno($id_spojeni) . ", Message: " . mysql_error($id_spojeni) . "\n"; exit(2); } else { echo "Databáze users vybrána\n"; } $id_vysledku = mysql_query('SELECT * FROM logintable',$id_spojeni); if (!$id_vysledku) { echo "Nepodařilo se nám poslat SQL dotaz do databáze\n"; echo "Error no. " . mysql_errno($id_spojeni) . ", Message: " . mysql_error($id_spojeni) . "\n"; exit(3); } else { echo "Podařilo se poslat SQL dotaz\n"; } //Jméno //Heslo while($radek = mysql_fetch_row($id_vysledku)) { for ($i=0; $i<2; ++$i) echo $radek[$i] . "\n"; } mysql_close($id_spojeni);
<?php $query="select * from user"; $result=mysql_query($query); $numfields = mysql_num_fields($result); echo "<table>\n<tr>"; // Header for ($i=0; $i < $numfields; $i++) { echo '<th>', htmlspecialchars(mysql_field_name($result, $i)), '</th>'; } echo "</tr>\n"; // Data while ($row = mysql_fetch_row($result)) { echo '<tr>'; foreach ($row as $col) { echo '<td>', htmlspecialchars($col), '</td>'; } echo "</tr>\n"; } echo "</table>\n" ?>Jinak doporučuju se podívat na funkci mysql_fetch_assoc. Kód při jejím používání je mnohem čitelnější a prý to ani není nijak znatelně pomalejší. A pak také na mysql_real_escape_string.
Tiskni
Sdílej: