abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1272 projektů (vývojářů) od 185 organizací přijatých do letošního, již jednadvacátého, Google Summer of Code. Plánovaným vylepšením v grafických a multimediálních aplikacích se věnuje článek na Libre Arts.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 01:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 00:55 | Zajímavý projekt

    PyXL je koncept procesora, ktorý dokáže priamo spúštat Python kód bez nutnosti prekladu ci Micropythonu. Podľa testov autora je pri 100 MHz približne 30x rýchlejší pri riadeni GPIO nez Micropython na Pyboard taktovanej na 168 MHz.

    vlk | Komentářů: 0
    7.5. 19:44 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 12.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 572 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Dotaz: Algoritmus na 2D triangulaci v C

    22.10.2011 13:14 xnovak49
    Algoritmus na 2D triangulaci v C
    Přečteno: 473×
    Dobry den,

    nevite, kde bych mohl najit algoritmus v jazyce C, kteremu bych zadal tri body ve forme 2D souradnic [x,y] a vzdalenosti ke kazdemu z techto bodu z bodu Z a algoritmus by mi vratil souradnice bodu Z?

    Odpovědi

    22.10.2011 17:13 NN
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Algoritmus na 2D triangulaci v C
    Dostal jsem se az sem:

    http://gts.sourceforge.net/

    NN
    22.10.2011 17:36 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Algoritmus na 2D triangulaci v C
    Algoritmus je snadno odvoditelny, staci ti schopnost resit rovnice.;)

    Rovnice kruznice je (x-x_0)^2+(y-y_0)^2=r^2.

    Kdyz dosadis do teto rovnice udaje ze zadani, dostanes tri rovnice:

    1: (x_1-x_0)^2+(y_1-y_0)^2=r_1^2

    2: (x_2-x_0)^2+(y_2-y_0)^2=r_2^2

    3: (x_3-x_0)^2+(y_3-y_0)^2=r_3^2

    Nezname tady jsou x_0 a y_0, zbytek znas ze zadani. Nasledne roznasobis to, co je v zavorkach a odectes rovnice od sebe (napriklad druhou od prvni a treti od prvni). Nyni dostavas dve linearni rovnice se dvema neznamymi a to uz je trivialni problem.

    22.10.2011 18:00 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Algoritmus na 2D triangulaci v C
    Vzhledem k tomu, že úloha je přezadaná, není asi otázka, jak vyřešit rovnice, ale jak využít redundanci k minimalizaci chyb daných konečnou přesností.
    martin-ux avatar 22.10.2011 22:57 martin-ux | skóre: 18 | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Algoritmus na 2D triangulaci v C
    HS ti uz poskytol riesienie, ale na vypocet Z suradnic v 2D ti stacia 2 body, treti na vypocet nie je potrebny.
    ..when you do things right, people won't be sure you've done anything at all..
    martin-ux avatar 22.10.2011 23:06 martin-ux | skóre: 18 | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Algoritmus na 2D triangulaci v C
    ach; az ked som sa poriadne nad tym zamyslel a nakreslil som si kruznice tak som zistil aku blbost som napisal .. toz sorry, ta 3tia kruznica je potrebna..
    ..when you do things right, people won't be sure you've done anything at all..

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.