abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:22 | IT novinky

    Apple představil iPhone Pocket pro stylové přenášení iPhonu. iPhone Pocket vzešel ze spolupráce značky ISSEY MIYAKE a Applu a jeho tělo tvoří jednolitý 3D úplet, který uschová všechny modely iPhonu. iPhone Pocket s krátkým popruhem se prodává za 149,95 dolarů (USA) a s dlouhým popruhem za 229,95 dolarů (USA).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 7.7 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 142. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | Nová verze

    Společnost Epic Games vydala verzi 5.7 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Bezpečnostní upozornění

    Intel vydal 30 upozornění na bezpečnostní chyby ve svých produktech. Současně vydal verzi 20251111 mikrokódů pro své procesory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:33 | Nová verze

    Byla vydána říjnová aktualizace aneb nová verze 1.106 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.106 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Komunita

    Canonical pro své zákazníky, předplatitele Ubuntu Pro, prodloužil podporu Ubuntu LTS z 12 let na 15 let (Legacy add-on). Týká se verzí od 14.04 (Trusty Tahr).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 05:11 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 5.0.0. Nově je oficiálně podporován Linux ARM64/AArch64. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 00:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 10 dnes již multiplatformního open source frameworku .NET (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu Microsoftu. Další informace v poznámkách k vydání na GitHubu nebo v přednáškách na právě probíhající konferenci .NET Conf 2025.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.11. 22:33 | IT novinky

    Rodina hardwaru služby Steam se začátkem roku 2026 rozroste. Steam Deck doplní nový Steam Controller, herní PC Steam Machine se SteamOS s KDE Plasmou a bezdrátový VR headset s vlastními ovladači Steam Frame.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    12.11. 16:22 | IT novinky

    Amazon Web Services (AWS) oznámil (en) výstavbu Fastnetu – strategického transatlantického optického kabelu, který propojí americký stát Maryland s irským hrabstvím Cork a zajistí rychlý a spolehlivý přenos cloudových služeb a AI přes Atlantik. Fastnet je odpovědí na rostoucí poptávku po rychlém a spolehlivém přenosu dat mezi kontinenty. Systém byl navržen s ohledem na rostoucí provoz související s rozvojem umělé inteligence a

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (35%)
     (47%)
     (18%)
     (18%)
     (22%)
     (15%)
     (23%)
     (16%)
     (16%)
    Celkem 348 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 12.11. 18:21
    Rozcestník

    Dotaz: Algoritmus na 2D triangulaci v C

    22.10.2011 13:14 xnovak49
    Algoritmus na 2D triangulaci v C
    Přečteno: 503×
    Dobry den,

    nevite, kde bych mohl najit algoritmus v jazyce C, kteremu bych zadal tri body ve forme 2D souradnic [x,y] a vzdalenosti ke kazdemu z techto bodu z bodu Z a algoritmus by mi vratil souradnice bodu Z?

    Odpovědi

    22.10.2011 17:13 NN
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Algoritmus na 2D triangulaci v C
    Dostal jsem se az sem:

    http://gts.sourceforge.net/

    NN
    22.10.2011 17:36 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Algoritmus na 2D triangulaci v C
    Algoritmus je snadno odvoditelny, staci ti schopnost resit rovnice.;)

    Rovnice kruznice je (x-x_0)^2+(y-y_0)^2=r^2.

    Kdyz dosadis do teto rovnice udaje ze zadani, dostanes tri rovnice:

    1: (x_1-x_0)^2+(y_1-y_0)^2=r_1^2

    2: (x_2-x_0)^2+(y_2-y_0)^2=r_2^2

    3: (x_3-x_0)^2+(y_3-y_0)^2=r_3^2

    Nezname tady jsou x_0 a y_0, zbytek znas ze zadani. Nasledne roznasobis to, co je v zavorkach a odectes rovnice od sebe (napriklad druhou od prvni a treti od prvni). Nyni dostavas dve linearni rovnice se dvema neznamymi a to uz je trivialni problem.

    22.10.2011 18:00 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Algoritmus na 2D triangulaci v C
    Vzhledem k tomu, že úloha je přezadaná, není asi otázka, jak vyřešit rovnice, ale jak využít redundanci k minimalizaci chyb daných konečnou přesností.
    martin-ux avatar 22.10.2011 22:57 martin-ux | skóre: 18 | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Algoritmus na 2D triangulaci v C
    HS ti uz poskytol riesienie, ale na vypocet Z suradnic v 2D ti stacia 2 body, treti na vypocet nie je potrebny.
    ..when you do things right, people won't be sure you've done anything at all..
    martin-ux avatar 22.10.2011 23:06 martin-ux | skóre: 18 | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Algoritmus na 2D triangulaci v C
    ach; az ked som sa poriadne nad tym zamyslel a nakreslil som si kruznice tak som zistil aku blbost som napisal .. toz sorry, ta 3tia kruznica je potrebna..
    ..when you do things right, people won't be sure you've done anything at all..

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.