abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    16.5. 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (11%)
     (10%)
    Celkem 301 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Dotaz: Algoritmus na 2D triangulaci v C

    22.10.2011 13:14 xnovak49
    Algoritmus na 2D triangulaci v C
    Přečteno: 448×
    Dobry den,

    nevite, kde bych mohl najit algoritmus v jazyce C, kteremu bych zadal tri body ve forme 2D souradnic [x,y] a vzdalenosti ke kazdemu z techto bodu z bodu Z a algoritmus by mi vratil souradnice bodu Z?

    Odpovědi

    22.10.2011 17:13 NN
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Algoritmus na 2D triangulaci v C
    Dostal jsem se az sem:

    http://gts.sourceforge.net/

    NN
    22.10.2011 17:36 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Algoritmus na 2D triangulaci v C
    Algoritmus je snadno odvoditelny, staci ti schopnost resit rovnice.;)

    Rovnice kruznice je (x-x_0)^2+(y-y_0)^2=r^2.

    Kdyz dosadis do teto rovnice udaje ze zadani, dostanes tri rovnice:

    1: (x_1-x_0)^2+(y_1-y_0)^2=r_1^2

    2: (x_2-x_0)^2+(y_2-y_0)^2=r_2^2

    3: (x_3-x_0)^2+(y_3-y_0)^2=r_3^2

    Nezname tady jsou x_0 a y_0, zbytek znas ze zadani. Nasledne roznasobis to, co je v zavorkach a odectes rovnice od sebe (napriklad druhou od prvni a treti od prvni). Nyni dostavas dve linearni rovnice se dvema neznamymi a to uz je trivialni problem.

    22.10.2011 18:00 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Algoritmus na 2D triangulaci v C
    Vzhledem k tomu, že úloha je přezadaná, není asi otázka, jak vyřešit rovnice, ale jak využít redundanci k minimalizaci chyb daných konečnou přesností.
    martin-ux avatar 22.10.2011 22:57 martin-ux | skóre: 18 | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Algoritmus na 2D triangulaci v C
    HS ti uz poskytol riesienie, ale na vypocet Z suradnic v 2D ti stacia 2 body, treti na vypocet nie je potrebny.
    ..when you do things right, people won't be sure you've done anything at all..
    martin-ux avatar 22.10.2011 23:06 martin-ux | skóre: 18 | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Algoritmus na 2D triangulaci v C
    ach; az ked som sa poriadne nad tym zamyslel a nakreslil som si kruznice tak som zistil aku blbost som napisal .. toz sorry, ta 3tia kruznica je potrebna..
    ..when you do things right, people won't be sure you've done anything at all..

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.