3D software Blender byl vydán ve verzi 4.5 s prodlouženou podporou. Podrobnosti v poznámkách k vydání. Videopředstavení na YouTube.
Open source webový aplikační framework Django slaví 20. narozeniny.
V Brestu dnes začala konference vývojářů a uživatelů linuxové distribuce Debian DebConf25. Na programu je řada zajímavých přednášek. Sledovat je lze online.
Před 30 lety, tj. 14. července 1995, se začala používat přípona .mp3 pro soubory s hudbou komprimovanou pomocí MPEG-2 Audio Layer 3.
Výroba 8bitových domácích počítačů Commodore 64 byla ukončena v dubnu 1994. Po více než 30 letech byl představen nový oficiální Commodore 64 Ultimate (YouTube). S deskou postavenou na FPGA. Ve 3 edicích v ceně od 299 dolarů a plánovaným dodáním v říjnu a listopadu letošního roku.
Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Zdar, našel jsem si funkční příklad, jak vykreslovat png obrázek na form. Když se to ale snažím napasovat na svůj projekt, kde používám InternalFrames, tak se mi nic nezobrazuje. InternalFrames jsem si v Designeru NetBeans vytvořil a ručně rozmístil. V mé hlavní třídě aplikace (appView) pak volám jen setVisible(false) a když tam na to místo dám:
public appView(SingleFrameApplication app) {
super(app);
initComponents();
...
Peach dp = new Peach();
InternalFrame1.add(dp);
Něco mi chybí? Děkuji za radu.
Peach.java viz tutorial:
import java.awt.*;
import javax.swing.*;
public class DrawPanel extends JPanel {
@Override
public void paintComponent(Graphics g){
super.paintComponent(g);
this.setBackground(Color.WHITE);
Image img1 = Toolkit.getDefaultToolkit().getImage
("/home/user/Plocha/a.png");
g.drawImage(img1, 10, 10, this);
g.setColor(Color.BLUE);
g.fillRect(25,25,100,30);
}
}
Když to debagguju tak vidím, že se objekt dp vytvoří, ale proč se nezobrazí nevím...
Řešení dotazu:
Tiskni
Sdílej: