abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:55 | IT novinky

    Nejvyšší správní soud (NSS) podruhé zrušil pokutu za únik zákaznických údajů z e-shopu Mall.cz. Incidentem se musí znovu zabývat Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ). Samotný únik ještě neznamená, že správce dat porušil svou povinnost zajistit jejich bezpečnost, plyne z rozsudku dočasně zpřístupněného na úřední desce. Úřad musí vždy posoudit, zda byla přijatá opatření přiměřená povaze rizik, stavu techniky a nákladům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 18:44 | Komunita

    Organizace Free Software Foundation Europe (FSFE) zrušila svůj účet na 𝕏 (Twitter) s odůvodněním: "To, co mělo být původně místem pro dialog a výměnu informací, se proměnilo v centralizovanou arénu nepřátelství, dezinformací a ziskem motivovaného řízení, což je daleko od ideálů svobody, za nimiž stojíme". FSFE je aktivní na Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    včera 17:55 | IT novinky

    Paramount nabízí za celý Warner Bros. Discovery 30 USD na akcii, tj. celkově o 18 miliard USD více než nabízí Netflix. V hotovosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 13:22 | IT novinky

    Nájemný botnet Aisuru prolomil další "rekord". DDoS útok na Cloudflare dosáhl 29,7 Tbps. Aisuru je tvořený až čtyřmi miliony kompromitovaných zařízení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 12:11 | Nová verze

    Iced, tj. multiplatformní GUI knihovna pro Rust, byla vydána ve verzi 0.14.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 05:22 | Komunita

    FEX, tj. open source emulátor umožňující spouštět aplikace pro x86 a x86_64 na architektuře ARM64, byl vydán ve verzi 2512. Před pár dny FEX oslavil sedmé narozeniny. Hlavní vývojář FEXu Ryan Houdek v oznámení poděkoval společnosti Valve za podporu. Pierre-Loup Griffais z Valve, jeden z architektů stojících za SteamOS a Steam Deckem, v rozhovoru pro The Verge potvrdil, že FEX je od svého vzniku sponzorován společností Valve.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.24 svobodného video editoru Flowblade (GitHub, Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Videoukázky funkcí Flowblade na Vimeu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.12. 15:11 | IT novinky

    Společnost Proton AG stojící za Proton Mailem a dalšími službami přidala do svého portfolia online tabulky Proton Sheets v Proton Drive.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    6.12. 15:55 | Komunita

    O víkendu (15:00 až 23:00) probíha EmacsConf 2025, tj. online konference vývojářů a uživatelů editoru GNU Emacs. Sledovat ji lze na stránkách konference. Záznamy budou k dispozici přímo z programu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    6.12. 15:44 | Komunita

    Provozovatel internetové encyklopedie Wikipedia jedná s velkými technologickými firmami o uzavření dohod podobných té, kterou má s Googlem. Snaží se tak zpeněžit rostoucí závislost firem zabývajících se umělou inteligencí (AI) na svém obsahu. Firmy využívají volně dostupná data z Wikipedie k trénování jazykových modelů, což zvyšuje náklady, které musí nezisková organizace provozující Wikipedii sama nést. Automatické programy

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 32
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (34%)
     (48%)
     (19%)
     (17%)
     (22%)
     (15%)
     (24%)
     (16%)
     (18%)
    Celkem 446 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 2.12. 18:34
    Rozcestník

    Dotaz: QT - jednoducha hra - problem subehu

    7.4.2012 17:20 Peter
    QT - jednoducha hra - problem subehu
    Přečteno: 325×
    Zdravim,

    v jednoduchej robenej hre sa mi vyskytol problem so subehom (asi vlaken).

    Po skonceni levelu chcem level odstranit a nahrat novy. Problem je, ze sa "niekde bokom" volaju QTimer-y, ktore maju update-ovat stav levelu a po "delete level" to padne. QTimery zastavujem pred volanim "delete level", ale stale je problem s tym, co uz bezi.

    To som skusal riesit QMutex-om zamykanym pocas update-u a delete-u, ale to mi nepomoze, ak sa stretne update a delete. Zamykanie QMutex-u v delete sa v takom pripade zablokuje spolu s celym programom (ze ide o prave tento mutex, to som skusal pomocou while(!tenmutex.tryLock()) std::cout << "nezamknute" << std::endl;). Program v takom pripade nepokracuje s update-om az do ukoncenia delete-u, takze sa mutex ani neuvolni; naopak ale pokracuje po ukonceni delete-u, co by som uz nechcel.

    Ako to, prosim, riesit?

    Odpovědi

    8.4.2012 09:52 Roman Došek | skóre: 17 | blog: flare
    Rozbalit Rozbalit vše Re: QT - jednoducha hra - problem subehu
    Pokud se ti ten update volá často, bylo by lepší použít semafory než mutexy, s tím, že jeden dáš do metody update a druhý pak do metody, ve které se volá ten delete.
    QSemaphore sem(1);
    
    void update()
    {
       semaphore.acquire(1);
       ....
       semaphore.release(1);
    }
    
    a stejně v mazací metodě...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.