abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 22:11 | Nová verze

    Společnost Epic Games vydala verzi 5.7 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 16:22 | Bezpečnostní upozornění

    Intel vydal 30 upozornění na bezpečnostní chyby ve svých produktech. Současně vydal verzi 20251111 mikrokódů pro své procesory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 15:33 | Nová verze

    Byla vydána říjnová aktualizace aneb nová verze 1.106 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.106 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:11 | Komunita

    Canonical pro své zákazníky, předplatitele Ubuntu Pro, prodloužil podporu Ubuntu LTS z 12 let na 15 let (Legacy add-on). Týká se verzí od 14.04 (Trusty Tahr).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 05:11 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 5.0.0. Nově je oficiálně podporován Linux ARM64/AArch64. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    dnes 00:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 10 dnes již multiplatformního open source frameworku .NET (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu Microsoftu. Další informace v poznámkách k vydání na GitHubu nebo v přednáškách na právě probíhající konferenci .NET Conf 2025.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Rodina hardwaru služby Steam se začátkem roku 2026 rozroste. Steam Deck doplní nový Steam Controller, herní PC Steam Machine se SteamOS s KDE Plasmou a bezdrátový VR headset s vlastními ovladači Steam Frame.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:22 | IT novinky

    Amazon Web Services (AWS) oznámil (en) výstavbu Fastnetu – strategického transatlantického optického kabelu, který propojí americký stát Maryland s irským hrabstvím Cork a zajistí rychlý a spolehlivý přenos cloudových služeb a AI přes Atlantik. Fastnet je odpovědí na rostoucí poptávku po rychlém a spolehlivém přenosu dat mezi kontinenty. Systém byl navržen s ohledem na rostoucí provoz související s rozvojem umělé inteligence a

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:11 | IT novinky

    Evropská komise zkoumá možnosti, jak přinutit členské státy Evropské unie, aby ze svých telekomunikačních sítí postupně vyloučily čínské dodavatele Huawei a ZTE. Místopředsedkyně EK Henna Virkkunenová chce změnit doporučení nepoužívat rizikové dodavatele při budování mobilních sítí z roku 2020 v právně závazný požadavek.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    včera 12:44 | Bezpečnostní upozornění

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsané do programovacího jazyka Rust, již obsaženo v Ubuntu 25.10, bylo vydáno ve verzi 0.2.10. Opraveny jsou 2 bezpečnostní chyby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (35%)
     (47%)
     (18%)
     (18%)
     (22%)
     (15%)
     (23%)
     (16%)
     (16%)
    Celkem 348 hlasů
     Komentářů: 16, poslední včera 18:21
    Rozcestník

    Dotaz: prehravanie zvuku C/C++

    19.9.2012 15:20 bajo21
    prehravanie zvuku C/C++
    Přečteno: 422×
    Vo vlakne grabujem obraz z videa *.avi pomocou kniznice OpenCV, obraz potom zobrazujem pomocou OpenGL. Potrebujem vsak z toho videa tahat aj zvuk, ale neviem co na to pouzit, este som to nerobil. Viete mi niekto dohodit daky dobry tutorial, ze ako na to?. Dakujem .

    Odpovědi

    19.9.2012 17:36 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: prehravanie zvuku C/C++
    OpenAL. Ale pro tahání zvuku z videa bych spíš použil nějakou kodekovou knihovnu, třeba ffmpeg.
    20.9.2012 09:07 bajo21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: prehravanie zvuku C/C++
    Ja viem ffmpeg alebo portaudio. Video a audio sa aj tak robia paralelne vo vlaknach, ktore sa synchronizuju. Pouzijem ffmpeg na prehravanie zvuku a OpenCV na prehravanie videa. Lenze ffmpeg je moc nizkourovnova kniznica, uz s nou pracujem, ale potrebujem to iplementovat do 4 dni do enginu, ak to nestihnem, tak si to mozem potom odlozit na neurcito . Tak hladam skor tutorial ci hotovy zdrojak z ktoreho to mozem narychlo naiplementovat na prezentaciu. Dakujem :).
    21.9.2012 10:46 bajo21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: prehravanie zvuku C/C++
    Uz prehravam zvuk podla tohoto kodu, je to spojenie ffmpeg a OpenCV stackoverflow - audio-output-with-video-processing .
    Je to taky mix stareho a noveho, C s C++, ale ako zakladny kod mi to zatial staci. Som to skompiloval a vsetko ide ok, uz to len preprogramovat podla novych standardov a implementovat do softu. Ak este niekto ma nieco podobne sem s tym, potrebujem porovnat co najviac implemntacii, dakujem :). Zatial prichadza do uvahy pouzit ffmpeg, portaudio do buducnosti.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.