Desktopové prostředí KDE Plasma bylo vydáno ve verzi 6.3 (Mastodon). Přehled novinek i s videi a se snímky obrazovky v oficiálním oznámení. Podrobný přehled v seznamu změn.
Lennart Poettering se na Mastodonu rozepsal o novince v systemd, na které pracuje: systemd bude umět nabootovat z obrazu disku staženého pomocí HTTP v rámci initrd.
Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána ve verzi 2025.2. Nově lze zálohovat také na Google Drive a Microsoft OneDrive.
V kinech aktuálně běží animovaný film Kočičí odysea, v originálu Flow, (Wikipedie) vytvořený v Blenderu. Film získal řadu ocenění a má dvě nominace na Oscary 2025. Na ČSFD má 80 %. Režisérem je Gints Zilbalodis. Rozhovor s režisérem na stránkách Blenderu.
Oficiálně byla vydána (Mastodon, 𝕏) třetí RC verze GIMPu 3.0. Přehled novinek v oznámení o vydání. Podrobně v souboru NEWS na GitLabu. GIMP je nově k dispozici také ve formátu AppImage.
Nejnovějším projektem Blender Studia je herní projekt DogWalk. Cílem projektu je prozkoumat možnosti a vylepšit spolupráci Blenderu s herním enginem Godot a vytvořit jednoduchou hru. Jde o jejich druhý herní projekt. Prvním byla hra Yo Frankie! (projekt Apricot) postavená na již nevyvíjeném Blender Game Enginu.
Byla vydána verze 0.83 telnet a ssh klienta PuTTY. Podrobnosti v přehledu nových vlastností a oprav chyb a Change Logu. Vypíchnuta je podpora výměny klíčů pomocí postkvantového algoritmus ML-KEM.
Hector "marcan" Martin z Asahi Linuxu skončil jako upstream vývojář linuxového jádra. Štafetu po něm převzal Janne Grunau z Asahi Linuxu.
PlayStation Network (PSN) má již několik hodin, vlastně celou sobotu, masivní výpadek (Stav služby PSN, X).
Vývojáři open source storage platformy TrueNAS oznámili, že s verzí 25.04 s kódovým názvem Fangtooth končí TrueNAS CORE postavený na FreeBSD a TrueNAS SCALE postavený na Linuxu. Jejich společným pokračováním bude TrueNAS Community Edition postavený na Linuxu.
$error = new Error($menu); $menu = new Menu($error); $con = new Con($error);a nevím jak dostat instanci $menu do class Error když ještě neexistuje. Poradí někdo? Děkuji
Řešení dotazu:
$error = new Error($menu); $menu = new Menu($error); $error->setMenu($menu); $con = new Con($error);
$error = new Error();místo
$error = new Error($menu);
Má.
čo tak taketo šialenstvo???
/*
// what if we want to extend more then one class?
Abstract class ExtensionBridge
{
// array containing all the extended classes
private $_exts = array();
public $_this;
function __construct(){$_this = $this;}
public function addExt($object)
{
$this->_exts[]=$object;
}
public function __get($varname)
{
foreach($this->_exts as $ext)
{
if(property_exists($ext,$varname))
return $ext->$varname;
}
}
public function __call($method,$args)
{
foreach($this->_exts as $ext)
{
if(method_exists($ext,$method))
return call_user_method_array($method,$ext,$args);
}
throw new Exception("This Method {$method} doesn't exists");
}
}
// parent::addExt(new Ext1());
// parent::addExt(new Ext2());
*/
class Syn extends Tata { private $syn = "syn"; public function __construct() { // ??? Přepiš proměnnou $tata v class Tata // ??? Přepiš proměnnou $dcera v class Dcera } } class Dcera extends Tata { private $dcera = "dcera"; public function __construct() { // ??? Přepiš proměnnou $tata v class Tata // ??? Přepiš proměnnou $syn v class Syn } } class Tata { private $tata = "tata"; public function __construct() { $this->obj1 = new Syn(); $this->obj1 = new Dcera(); // ??? Přepiš proměnnou $syn v class Syn // ??? Přepiš proměnnou $dcera v class Dcera } } new Tata();
Tiskni
Sdílej: