Open source webový aplikační framework Django slaví 20. narozeniny.
V Brestu dnes začala konference vývojářů a uživatelů linuxové distribuce Debian DebConf25. Na programu je řada zajímavých přednášek. Sledovat je lze online.
Před 30 lety, tj. 14. července 1995, se začala používat přípona .mp3 pro soubory s hudbou komprimovanou pomocí MPEG-2 Audio Layer 3.
Výroba 8bitových domácích počítačů Commodore 64 byla ukončena v dubnu 1994. Po více než 30 letech byl představen nový oficiální Commodore 64 Ultimate (YouTube). S deskou postavenou na FPGA. Ve 3 edicích v ceně od 299 dolarů a plánovaným dodáním v říjnu a listopadu letošního roku.
Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
header('Content-Type: text/html; charset=utf-8'); class Data { protected $data = array(); public function __construct(){} public function __set($key, $value){ $this->data[$key] = $value; } public function __get($key){ return $this->data[$key]; } } class Barva extends Data{ public function __construct($barva){ #Tady se snažím uložit údaj do pole "data" v třídě "Data". $this->data->barva = $barva; } } class Velikost extends Data{ public function __construct($velikost){ #Tady se snažím uložit údaj do pole "data" v třídě "Data". $this->data->velikost = $velikost; } } class Vypis extends Data{ public function __construct(){} public function __toString(){ #Tady se snažím načíst a zobrazit dva údaje z pole "data" v třídě "Data". echo $this->data->barva; echo $this->data->velikost; } } new Barva('ČERVENÁ'); new Velikost('XXXL'); new Vypis();
new Vypis();
vytvoří nový objekt v paměti, takže nemá v proměnné data
vůbec nic. Stejně tak ostatní třídy, nemůžeš nastavovat proměnnou třídě, ale již vytvořenému objektu.
Zkus si možná spíš napsat třídu, která bude mít vlastnosti barva a velikost a v ní nějakou metodu pro výpis. Pak bych teprve šel dědit.
Navíc zápis new Barva('ČERVENÁ');
nemá moc smysl, měl bys to ukládat do nějaké proměnné. Takhle se akorát zavolá __construct() a pak přijde na řadu Garbage Collector a proběhne metoda __destruct(), pokud tam nějaká je.
<?php header('Content-Type: text/html; charset=utf-8'); $tricko = new stdClass(); $tricko->barva = 'ČERVENÁ'; $tricko->velikost = 'XXXL'; echo "Tričko barva $tricko->barva, velikost $tricko->velikost";
Tiskni
Sdílej: