Byla vydána (𝕏) srpnová aktualizace aneb nová verze 1.104 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.104 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Spotify spustilo přehrávání v bezztrátové kvalitě. V předplatném Spotify Premium.
Spoluzakladatel a předseda správní rady americké softwarové společnosti Oracle Larry Ellison vystřídal spoluzakladatele automobilky Tesla a dalších firem Elona Muska na postu nejbohatšího člověka světa. Hodnota Ellisonova majetku díky dnešnímu prudkému posílení ceny akcií Oraclu odpoledne vykazovala nárůst o více než 100 miliard dolarů a dosáhla 393 miliard USD (zhruba 8,2 bilionu Kč). Hodnota Muskova majetku činila zhruba 385 miliard dolarů.
Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-09 aneb Eclipse 4.37. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.
T-Mobile od 15. září zpřístupňuje RCS (Rich Communication Services) zprávy i pro iPhone.
Společnost ARM představila platformu Arm Lumex s Arm C1 CPU Cluster a Arm Mali G1-Ultra GPU pro vlajkové chytré telefony a počítače nové generace.
Unicode Consortium, nezisková organizace koordinující rozvoj standardu Unicode, oznámila vydání Unicode 17.0. Přidáno bylo 4 803 nových znaků. Celkově jich je 159 801. Přibylo 7 nových Emoji.
Apple představil (YouTube) telefony iPhone 17 Pro a iPhone 17 Pro Max, iPhone 17 a iPhone Air, sluchátka AirPods Pro 3 a hodinky Watch Series 11, Watch SE 3 a Watch Ultra 3.
Realtimová strategie Warzone 2100 (Wikipedie) byla vydána ve verzi 4.6.0. Podrobný přehled novinek, změn a oprav v ChangeLogu na GitHubu. Nejnovější verzi Warzone 2100 lze již instalovat také ze Snapcraftu a Flathubu.
Polské vývojářské studio CD Projekt Red publikovalo na Printables.com 3D modely z počítačové hry Cyberpunk 2077.
header('Content-Type: text/html; charset=utf-8'); class Data { protected $data = array(); public function __construct(){} public function __set($key, $value){ $this->data[$key] = $value; } public function __get($key){ return $this->data[$key]; } } class Barva extends Data{ public function __construct($barva){ #Tady se snažím uložit údaj do pole "data" v třídě "Data". $this->data->barva = $barva; } } class Velikost extends Data{ public function __construct($velikost){ #Tady se snažím uložit údaj do pole "data" v třídě "Data". $this->data->velikost = $velikost; } } class Vypis extends Data{ public function __construct(){} public function __toString(){ #Tady se snažím načíst a zobrazit dva údaje z pole "data" v třídě "Data". echo $this->data->barva; echo $this->data->velikost; } } new Barva('ČERVENÁ'); new Velikost('XXXL'); new Vypis();
new Vypis();
vytvoří nový objekt v paměti, takže nemá v proměnné data
vůbec nic. Stejně tak ostatní třídy, nemůžeš nastavovat proměnnou třídě, ale již vytvořenému objektu.
Zkus si možná spíš napsat třídu, která bude mít vlastnosti barva a velikost a v ní nějakou metodu pro výpis. Pak bych teprve šel dědit.
Navíc zápis new Barva('ČERVENÁ');
nemá moc smysl, měl bys to ukládat do nějaké proměnné. Takhle se akorát zavolá __construct() a pak přijde na řadu Garbage Collector a proběhne metoda __destruct(), pokud tam nějaká je.
<?php header('Content-Type: text/html; charset=utf-8'); $tricko = new stdClass(); $tricko->barva = 'ČERVENÁ'; $tricko->velikost = 'XXXL'; echo "Tričko barva $tricko->barva, velikost $tricko->velikost";
Tiskni
Sdílej: