abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:55 | Nová verze

    Ubuntu pro testování nových verzí vydává měsíční snapshoty. Dnes vyšel 1. snapshot Ubuntu 26.04 LTS (Resolute Raccoon).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:33 | IT novinky

    Zástupci členských států EU se včera shodli na návrhu, který má bojovat proti šíření materiálů na internetu zobrazujících sexuální zneužívání dětí. Nařízení známé pod zkratkou CSAM a přezdívané chat control mělo množství kritiků a dlouho nebyla pro jeho schválení dostatečná podpora. Pro schválení byla potřeba kvalifikovaná většina a dánské předsednictví v Radě EU se snažilo dosáhnout kompromisu. Návrh nakonec po dlouhých týdnech

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    dnes 12:22 | Zajímavý software

    Britské herní studio Facepunch stojící za počítačovými hrami Garry's Mod a Rust uvolnilo svůj herní engine s&box (Wikipedie) jako open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT. Herní engine s&box je postavený nad proprietárním herním enginem Source 2 od společnosti Valve.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 04:55 | Komunita

    Vývoj programovacího jazyka Zig byl přesunut z GitHubu na Codeberg. Sponzoring na Every.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 04:44 | Komunita

    Stejně jako GNOME i KDE Plasma končí s X11. KDE Plasma 6.8 poběží už pouze nad Waylandem. Aplikace pro X11 budou využívat XWayland.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:55 | IT novinky

    Poslanci Evropského parlamentu dnes vyzvali k výraznému zvýšení ochrany nezletilých na internetu, včetně zákazu vstupu na sociální sítě pro osoby mladší 16 let. Legislativně nezávazná zpráva, kterou dnes odsouhlasil Evropský parlament poměrem 493 hlasů pro ku 92 proti, kromě zavedení věkové hranice 16 let pro využívání sociálních sítí, platforem pro sdílení videí či společníků s umělou inteligencí (AI) vyzývá také k zákazu … více »

    Ladislav Hagara | Komentářů: 44
    včera 14:11 | Humor

    Doom v KiCadu nebo na osciloskopu? Žádný problém: KiDoom: Running DOOM on PCB Traces a ScopeDoom: DOOM on an Oscilloscope via Sound Card.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:44 | Nová verze

    Po AlmaLinuxu byl v nové stabilní verzi 10.1 vydán také Rocky Linux. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:00 | Zajímavý software

    Open source reimplementace počítačových her Tomb Raider I a Tomb Raider II spolu s dalšími vylepšeními a opravami chyb TRX byla vydána ve verzi 1.0. Jedná se o sloučení projektů / enginů TR1X a TR2X do jednoho TRX. Videoukázka na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    25.11. 17:00 | IT novinky

    Společnost Seznam.cz spouští konverzační nástroj založený na umělé inteligenci Seznam Asistent. Asistent využívá vlastní jazykový model SeLLMa a dočasně i komerční modely od OpenAI provozované v evropských datacentrech prostřednictvím Microsoft Azure. Dlouhodobým cílem Seznamu je provozovat Asistenta výhradně na interních jazykových modelech a ve vlastních datových centrech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (34%)
     (47%)
     (19%)
     (18%)
     (22%)
     (15%)
     (23%)
     (16%)
     (18%)
    Celkem 410 hlasů
     Komentářů: 17, poslední 19.11. 21:57
    Rozcestník

    Dotaz: Přerušení kódu ve funkci setTimeout z jiné funkce - Javascript

    7.8.2015 08:58 Saša
    Přerušení kódu ve funkci setTimeout z jiné funkce - Javascript
    Přečteno: 285×
    Ahoj, mám problém s kódem v javascriptu, respektive s řešením problému

    1. v HTML souboru mám prvky button reagující na onlick="start()", cancas s funkcí reagující na onclick="stop" 2. po spuštění funkce start se volá funkce nahravej, ve které se nahrává obrázek do canvasu a v jeho funkci img.onLoad se spouští funkce setTimeout. Po ukončení funkce setTimeout se vyvolá dialog 3. Při kliknutí na canvas se zavolá funkce stop, která skryje nějaká pole na stránce a odstraní obrázek z canvasu

    Problém Kliknu na canvas, zobrazí se dialog o ukončení, potvrdím ho, provede se změna na html stránce (skytí polí, odstranění img z canvasu) ale vyběhne dialog po doběhnutí funkce setTimeout. Jak upravit kód, aby vyvolání funkce zastavilo i provádení kódu ve funkci setTimeout, respektive zobrazení dialogu?

    Díky za případnou radu

    var start = function () {
        isRuns = true;
        $('#pageMainImgDiv').hide(); 
        nahravej();
        
    };
    
    var stop = function () {
        // vynechan dialog ohledne ukonceni a dalsi akce ohledne manipulace s prvky na html strance
        isRuns = false;
        $('#pageMainImgDiv').show();
    };
    
    
    var nahravej = function () {
        var timing = 5000;
        var newSrc = "mujImage.png";
    
            var img = new Image();
            img.src = 'images/' + newSrc;
            img.onload = function () {
                var canvas = document.getElementById('mainCanvas');
                var context = canvas.getContext('2d');
                context.canvas.width = window.innerWidth;
                context.canvas.height = window.innerHeight;
                var x = (canvas.width - img.width ) * 0.5;
                var y = (canvas.height - img.height) * 0.5;
                img.width = img.width * 0.50;
                img.height = img.height * 0.50;
                context.drawImage(img, x, y);
    
                if (isRuns) {
                    setTimeout(function () {
                        console.log('Probiha timer');
                        context.clearRect(0, 0, canvas.width, canvas.height);
    
                        
    
                            var res = prompt("Vlož čas", "5");
                            if (isNaN(res)) {
    
                                alert('Chyba není číslo!');
    
                            } else {
    
                                console.log('Vlozeno ' + res);
                                nahravej();
                            }
                    }, timing);
                }else {
                    context.clearRect(0, 0, canvas.width, canvas.height);
                }
            };
        }
    
    
    };
    

    Řešení dotazu:


    Odpovědi

    AraxoN avatar 7.8.2015 10:52 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přerušení kódu ve funkci setTimeout z jiné funkce - Javascript
    Volanie setTimeout() vráti ID časovača:
    var id=window.setTimeout(...);
    S tým id sa to potom dá zrušiť volaním clearTimeout():
    window.clearTimeout(id);
    7.8.2015 11:05 Saša
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přerušení kódu ve funkci setTimeout z jiné funkce - Javascript
    Ahoj, díky, ale to jsem zkoušel, že jsem ve funkci stop volal id setTimeru (ten jsem nastavil ve funkci pro nahravej jako globalni proměnou), bohužel dialog i přesto vyběhl.
    Tarmaq avatar 7.8.2015 16:23 Tarmaq | skóre: 39
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přerušení kódu ve funkci setTimeout z jiné funkce - Javascript
    a mohl bys to ukazat? Idealne bez tech nezajimavejch casti kolem.. Mozna by nebylo od veci udelat nejakej jsfiddle na to
    Don't panic!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.