abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:55 | Humor

    Jak na webu co nejšíleněji zadávat datum? Jak to uživatelům co nejvíce znepříjemnit? V Bad UX World Cup 2025 (YouTube) se vybíraly ty nejšílenější UX návrhy. Vítězným návrhem se stal Perfect Date.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:44 | Zajímavý software

    Společnost Collabora vydala (YouTube) na LibreOffice založený desktopový kancelářský balík Collabora Office. Pro Windows, macOS a Linux. Se stejným uživatelským rozhraním jako Collabora Online. Svůj desktopový kancelářský balík s rozhraním LibreOffice pojmenovala Collabora Office Classic.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:00 | Nová verze

    Glen MacArthur vydal AV Linux (AVL) a MX Moksha (MXM) 25. S linuxovým jádrem Liquorix. AV Linux (Wikipedie) je linuxová distribuce optimalizována pro tvůrce audio a video obsahu. Nejnovější AV Linux vychází z MX Linuxu 25 a Debianu 13 Trixie. AV Linux přichází s desktopovým prostředím Enlightenment 0.27.1 a MX Moksha s prostředím Moksha 0.4.1 (fork Enlightenmentu).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.11. 17:55 | Nová verze

    Ubuntu pro testování nových verzí vydává měsíční snapshoty. Dnes vyšel 1. snapshot Ubuntu 26.04 LTS (Resolute Raccoon).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.11. 14:33 | IT novinky

    Zástupci členských států EU se včera shodli na návrhu, který má bojovat proti šíření materiálů na internetu zobrazujících sexuální zneužívání dětí. Nařízení známé pod zkratkou CSAM a přezdívané chat control mělo množství kritiků a dlouho nebyla pro jeho schválení dostatečná podpora. Pro schválení byla potřeba kvalifikovaná většina a dánské předsednictví v Radě EU se snažilo dosáhnout kompromisu. Návrh nakonec po dlouhých týdnech

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    27.11. 12:22 | Zajímavý software

    Britské herní studio Facepunch stojící za počítačovými hrami Garry's Mod a Rust uvolnilo svůj herní engine s&box (Wikipedie) jako open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT. Herní engine s&box je postavený nad proprietárním herním enginem Source 2 od společnosti Valve.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    27.11. 04:55 | Komunita

    Vývoj programovacího jazyka Zig byl přesunut z GitHubu na Codeberg. Sponzoring na Every.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    27.11. 04:44 | Komunita

    Stejně jako GNOME i KDE Plasma končí s X11. KDE Plasma 6.8 poběží už pouze nad Waylandem. Aplikace pro X11 budou využívat XWayland.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    26.11. 14:55 | IT novinky

    Poslanci Evropského parlamentu dnes vyzvali k výraznému zvýšení ochrany nezletilých na internetu, včetně zákazu vstupu na sociální sítě pro osoby mladší 16 let. Legislativně nezávazná zpráva, kterou dnes odsouhlasil Evropský parlament poměrem 493 hlasů pro ku 92 proti, kromě zavedení věkové hranice 16 let pro využívání sociálních sítí, platforem pro sdílení videí či společníků s umělou inteligencí (AI) vyzývá také k zákazu … více »

    Ladislav Hagara | Komentářů: 50
    26.11. 14:11 | Humor

    Doom v KiCadu nebo na osciloskopu? Žádný problém: KiDoom: Running DOOM on PCB Traces a ScopeDoom: DOOM on an Oscilloscope via Sound Card.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (34%)
     (47%)
     (20%)
     (18%)
     (23%)
     (16%)
     (24%)
     (16%)
     (18%)
    Celkem 415 hlasů
     Komentářů: 17, poslední 19.11. 21:57
    Rozcestník

    Dotaz: Přerušení kódu ve funkci setTimeout z jiné funkce - Javascript

    7.8.2015 08:58 Saša
    Přerušení kódu ve funkci setTimeout z jiné funkce - Javascript
    Přečteno: 286×
    Ahoj, mám problém s kódem v javascriptu, respektive s řešením problému

    1. v HTML souboru mám prvky button reagující na onlick="start()", cancas s funkcí reagující na onclick="stop" 2. po spuštění funkce start se volá funkce nahravej, ve které se nahrává obrázek do canvasu a v jeho funkci img.onLoad se spouští funkce setTimeout. Po ukončení funkce setTimeout se vyvolá dialog 3. Při kliknutí na canvas se zavolá funkce stop, která skryje nějaká pole na stránce a odstraní obrázek z canvasu

    Problém Kliknu na canvas, zobrazí se dialog o ukončení, potvrdím ho, provede se změna na html stránce (skytí polí, odstranění img z canvasu) ale vyběhne dialog po doběhnutí funkce setTimeout. Jak upravit kód, aby vyvolání funkce zastavilo i provádení kódu ve funkci setTimeout, respektive zobrazení dialogu?

    Díky za případnou radu

    var start = function () {
        isRuns = true;
        $('#pageMainImgDiv').hide(); 
        nahravej();
        
    };
    
    var stop = function () {
        // vynechan dialog ohledne ukonceni a dalsi akce ohledne manipulace s prvky na html strance
        isRuns = false;
        $('#pageMainImgDiv').show();
    };
    
    
    var nahravej = function () {
        var timing = 5000;
        var newSrc = "mujImage.png";
    
            var img = new Image();
            img.src = 'images/' + newSrc;
            img.onload = function () {
                var canvas = document.getElementById('mainCanvas');
                var context = canvas.getContext('2d');
                context.canvas.width = window.innerWidth;
                context.canvas.height = window.innerHeight;
                var x = (canvas.width - img.width ) * 0.5;
                var y = (canvas.height - img.height) * 0.5;
                img.width = img.width * 0.50;
                img.height = img.height * 0.50;
                context.drawImage(img, x, y);
    
                if (isRuns) {
                    setTimeout(function () {
                        console.log('Probiha timer');
                        context.clearRect(0, 0, canvas.width, canvas.height);
    
                        
    
                            var res = prompt("Vlož čas", "5");
                            if (isNaN(res)) {
    
                                alert('Chyba není číslo!');
    
                            } else {
    
                                console.log('Vlozeno ' + res);
                                nahravej();
                            }
                    }, timing);
                }else {
                    context.clearRect(0, 0, canvas.width, canvas.height);
                }
            };
        }
    
    
    };
    

    Řešení dotazu:


    Odpovědi

    AraxoN avatar 7.8.2015 10:52 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přerušení kódu ve funkci setTimeout z jiné funkce - Javascript
    Volanie setTimeout() vráti ID časovača:
    var id=window.setTimeout(...);
    S tým id sa to potom dá zrušiť volaním clearTimeout():
    window.clearTimeout(id);
    7.8.2015 11:05 Saša
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přerušení kódu ve funkci setTimeout z jiné funkce - Javascript
    Ahoj, díky, ale to jsem zkoušel, že jsem ve funkci stop volal id setTimeru (ten jsem nastavil ve funkci pro nahravej jako globalni proměnou), bohužel dialog i přesto vyběhl.
    Tarmaq avatar 7.8.2015 16:23 Tarmaq | skóre: 39
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přerušení kódu ve funkci setTimeout z jiné funkce - Javascript
    a mohl bys to ukazat? Idealne bez tech nezajimavejch casti kolem.. Mozna by nebylo od veci udelat nejakej jsfiddle na to
    Don't panic!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.