Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-09 aneb Eclipse 4.37. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.
T-Mobile od 15. září zpřístupňuje RCS (Rich Communication Services) zprávy i pro iPhone.
Společnost ARM představila platformu Arm Lumex s Arm C1 CPU Cluster a Arm Mali G1-Ultra GPU pro vlajkové chytré telefony a počítače nové generace.
Unicode Consortium, nezisková organizace koordinující rozvoj standardu Unicode, oznámila vydání Unicode 17.0. Přidáno bylo 4 803 nových znaků. Celkově jich je 159 801. Přibylo 7 nových Emoji.
Apple představil (YouTube) telefony iPhone 17 Pro a iPhone 17 Pro Max, iPhone 17 a iPhone Air, sluchátka AirPods Pro 3 a hodinky Watch Series 11, Watch SE 3 a Watch Ultra 3.
Realtimová strategie Warzone 2100 (Wikipedie) byla vydána ve verzi 4.6.0. Podrobný přehled novinek, změn a oprav v ChangeLogu na GitHubu. Nejnovější verzi Warzone 2100 lze již instalovat také ze Snapcraftu a Flathubu.
Polské vývojářské studio CD Projekt Red publikovalo na Printables.com 3D modely z počítačové hry Cyberpunk 2077.
Organizátoři konference LinuxDays 2025 vydali program a zároveň otevřeli registrace. Akce se uskuteční 4. a 5. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích, kde vás čekají přednášky, workshopy, stánky a spousta šikovných lidí. Vstup na akci je zdarma.
Uživatelé komunikátoru Signal si mohou svá data přímo v Signalu bezpečně zálohovat a v případě rozbití nebo ztráty telefonu následně na novém telefonu obnovit. Zálohování posledních 45 dnů je zdarma. Nad 45 dnů je zpoplatněno částkou 1,99 dolaru měsíčně.
Server Groklaw, zaměřený na kauzy jako právní spory SCO týkající se Linuxu, skončil před 12 lety, resp. doména stále existuje, ale web obsahuje spam propagující hazardní hry. LWN.net proto v úvodníku připomíná důležitost zachovávání komunitních zdrojů a upozorňuje, že Internet Archive je také jen jeden.
then()
. Po provedení všech úkonů potřebuju provést ještě další funkci prostřednictvím metody finally()
. Aby ta však přišla ke slovu, je nutné, aby všechny zřetězené sliby byly důsledně vypořádány čili zejména aby bylo ošetřeno jejích odmítnutí (rejection) - a na to právě směruje můj dotaz nebo vlastně dotazy dva.
Jak je z ukázky vidět, splnění slibu je vázáno na určité podmínky (přítomnost prvku v dokumentu a jeho momentální poloha vůči viewportu) a když ty nejsou splněny, slib je odmítnut. Odmítnutí bych mohl zapsat zástupnou funkcí reject()
, jak mám v komentáři, a vše by bylo bez problémů, ale když chci "vyhodit" vlastní výjimku ("throw
"), na řádku 10 mi způsobí, že se mi do konzole vypíše, že výjimka nebyla zachycena ("uncaught
"), a navíc se pak nevykoná funkce v metodě finally()
; na řádku 15 nicméně zapsání výjimky zachyceno je. Proč tedy výjimka na řádku 10 není zachycena, kdežto na řádku 15 je?
Druhý dotaz se týká způsobu konečného vypořádání odmítnutí slibu uvnitř metody catch()
. Samozřejmě se nabízí console.log()
nebo console.error()
, ale já do konzole nic vypisovat nechci (proč by se tam mělo něco vypisovat, když byl slib odmítnut čistě proto, že v dokumentu není přítomen určitý prvek (element), jehož přítomnost je volitelná). Jak mám tedy prostřednictvím metody catch()
vypořádat odmítnutí slibu tak, aby se nikde nic nevypisovalo?
Doufám, že mé dotazy nejsou napsány nesrozumitelně.
...).then((val) => { classReplace(...val); return new Promise(function(resolve, reject) { if (element) { setTimeout(() => { if (element.classList.contains("class1")) { if (element.getBoundingClientRect().top + 500 < screenHeight) { resolve([element, "class1", "class2"]) } else { (řádek 10) throw("element out of viewport") // nebo: reject("element out of viewport") } } }, 800) } else { (řádek 15) throw("element absent") // nebo: reject("element absent") } }) }).then(...) .catch( error => { console.log(error) }).finally(...
() => {
if (element.classList.contains("class1")) {
if (element.getBoundingClientRect().top + 500 < screenHeight) {
resolve([element, "class1", "class2"])
} else {
(řádek 10) throw("element out of viewport") // nebo: reject("element out of viewport")
}
}
Takže jakákoliv výjimka vypadne z téhle funkce, tak vybublá na console, bo ji nikdo nechytá. V době, kdy se tahle funkce pustí, je původní funkce pro Promise už dávno ukončená.
Tiskni
Sdílej: