Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].
Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂
Byla vydána nová major verze 8.0.0 svobodného systému pro detekci a prevenci průniků a monitorování bezpečnosti počítačových sítí Suricata (Wikipedie). Přehled novinek v oficiálním oznámení a v aktualizované dokumentaci.
Mastodon (Wikipedie) - sociální síť, která není na prodej - byl vydán ve verzi 4.4. Přehled novinek s náhledy a videi v oznámení na blogu.
namespace myns { struct myclass { int a() const { return 5; } int b() const { return 6; } int mysum() const { return a() + b(); } }; // Enable ADL mysum call for myclass int mysum(const myclass& m) { return m.mysum(); } } // -- 3rdparty knihovna -- namespace thirdparty { struct thirdpartyclass { int abc() const { return 5; } int def() const { return 6; } }; } // -- vlastni kod, implementovat mysum pro thirdpartyclass, musi byt ve stejnem namespace jako thirdpartyclass, aby fungovalo ADL namespace thirdparty { int mysum(const thirdpartyclass& t) { return t.abc() + t.def(); } } // -- pouziti v template: namespace totalydifferentnamespace { template<class... T> int getSumOfSums(const T&... t) { return (mysum(t) + ...); // Zde se vyuzije ADL, zavola se metoda mysum z namespace, kde je kazda trida definovana } } int main() { myns::myclass mc; thirdparty::thirdpartyclass t; return totalydifferentnamespace::getSumOfSums(mc, t); // 11+11=22 }
namespace myns { struct myclass { int a() const { return 5; } int b() const { return 6; } int mysum() const { return a() + b(); } }; } // -- 3rdparty knihovna -- namespace thirdparty { struct thirdpartyclass { int abc() const { return 5; } int def() const { return 6; } }; } // -- namespace totalydifferentnamespace { template<class... T> int getSumOfSums(const T&... t) { return (t.mysum() + ...); // Zde se vyuzije ADL, zavola se metoda mysum z namespace, kde je kazda trida definovana } } template<typename T> struct mysuminterface // not specialized { int mysum() const { return 0; } }; // specialzed for myns::myclass template<> struct mysuminterface<myns::myclass> : myns::myclass { using myns::myclass::mysum; }; // specialzed for thirdparty::thirdpartyclass template<> struct mysuminterface<thirdparty::thirdpartyclass> : thirdparty::thirdpartyclass { int mysum() const { return abc() + def(); } }; int main() { mysuminterface<myns::myclass> mc; mysuminterface<thirdparty::thirdpartyclass> t; return totalydifferentnamespace::getSumOfSums(mc, t); // 11+11=22 }
proč jakoby nestačí podědit nějakej trait a musí se 'hackovat' hotová instance?? :O :O
Tiskni
Sdílej: